Boateng speelt al jaren ontzettend sterk in Engeland, ligt goed in de groep, heeft de juiste instelling wanneer hij op het veld staat, maar ook wanneer hij op de bank zit, etc.quote:Op zondag 4 mei 2008 11:14 schreef DANILXL het volgende:
[..]
boateng en aissati mee, en robben en seedorf thuis laten, wtf
quote:Op zondag 4 mei 2008 14:10 schreef Barca het volgende:
Doel: 1. Van der Sar, 21. Stekelenburg,
Verdediging: 2. Melchiot, 3. Marcellis, 5. Emanuelson, 12. N. de Jong, 15. Van Bronckhorst
Middenveld: 4. Heitinga, 6. Boulahrouz/Boateng, 10. Sneijder, 23. Van der Vaart, 8. Seedorf, 16. De Zeeuw, 18. Maduro, 13. Drenthe, 22 Landzaat
Aanval: 17. Van Persie, 9. Van Nistelrooij, 7. Kuijt, 11. Babel, 14. Huntelaar, 19. Koevermans
quote:Op dinsdag 6 mei 2008 11:35 schreef koningdavid het volgende:
1. Edwin van der Sar
22. Maarten Stekelenburg
23. Henk Timmer
2. Tim de Cler
3. Andre Ooijer
4. John Heitinga
5. Mario Melchiot
12. Joris Mathijsen
13. Wilfred Bouma
6. Giovanni van Bronckhorst
8. Demi de Zeeuw
11. Rafael van der Vaart
10. Wesley Sneijder
20. Clarence Seedorf
14. Ibrahim Afellay
16. Nigel de Jong
7. Robin van Persie
9. Ruud van Nistelrooij
19. Klaas-Jan Huntelaar
21. Arjen Robben
18. Ryan Babel
15. Dirk Kuijt
17. Jan Vennegoor of Hesselink
Basis dikgedrukt.
quote:Op dinsdag 6 mei 2008 12:38 schreef Barca het volgende:
Mathijsen in de slectie? Ik hoop niet dat jullie de dames in de dop tegenkomen ...
Nou als 2 niet al te slimme personen een kind maken ... vul de rest zelf maar inquote:
Noem dan eens alternatieven voor Mathijsen, Ooijer, Bouma en De Cler?quote:Op donderdag 8 mei 2008 10:39 schreef Barca het volgende:
De selectie is bekend. We gaan voor goud? HAHAHA!! Er moet staan "We gaan voor gauw naar huis!" Man, met zo'n selectie kan én wil je gewoon niet winnen. Timmer, Boschker, Mathijsen, Ooijer, Bouma én De Cler ... Die horen nog niet thuis in een veteranenelftal spelend in de 6e klasse!
Drenthe, Boulahrouz, Marcellis. Desnoods Donk. Verder spelers die nu geselecteerd zijn als middenvelders. Daar mis ik Boateng.quote:Op donderdag 8 mei 2008 10:43 schreef RayMania het volgende:
[..]
Noem dan eens alternatieven voor Mathijsen, Ooijer, Bouma en De Cler?
Timmer en Boschker gaan toch nooit spelen, valt toch nog wel iemand vanaf.
Drenthe heeft het hele seizoen amper gespeeld en is geen verdedigerquote:Op donderdag 8 mei 2008 10:48 schreef Barca het volgende:
[..]
Drenthe, Boulahrouz, Marcellis. Desnoods Donk. Verder spelers die nu geselecteerd zijn als middenvelders. Daar mis ik Boateng.
Ik zeg: het was niks, het is niks en het wordt niks!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |