nee, de op staat er nog nietquote:
Raazzeend snelquote:
* Dr.Droxz pakt een "Droxz special", dank u!quote:Pheno [-] Pheno - donderdag 28 februari 2008 @ 14:23 [PM] [Fotoboek] [Profiel]
Cute and cuddly
Zo, komt terug met dienblad.
Hell ye!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Bloed, zweet en TOETSAANSLAGEN!
* You're about as useful as a one-legged man at an arse kicking contest
* I can resist everything except temptation.
* If everything seems under control, you're just not going fast enough
quote:Op donderdag 28 februari 2008 14:26 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Hell ye!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zo nog meer dingen in de op?![]()
Ik zie een kruisjequote:
Ja, misschien handig om neer te zetten dat het wel aardig zou zijn om zich even voor te stellen ofzoquote:
ik zie een neger, krijg gelijk trek in bierquote:
Nope, die zal wel in haar bed liggen ofzo ben ik bang...quote:Op donderdag 28 februari 2008 14:28 schreef draculettetje het volgende:
hebben we vandaag eigenlijk al wat van bloody lotte gehoord?
hoop dat ze het een beetje trekt met d'r hersenschudding
Who cares about that. Straks gaan we nog postaantallen vergelijken, net zo nutteloos.quote:Op donderdag 28 februari 2008 14:28 schreef tripack het volgende:
lynda ik geef toe ik ben een kut newbie die pas 10 topics meeloopt
Zap de nergert !!!!!!quote:Op donderdag 28 februari 2008 14:29 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik zie een neger, krijg gelijk trek in bier
Mijn baas is er niet. En hell, betaald fokken ftw, dan wil ik best kruisjes zienquote:Op donderdag 28 februari 2008 14:29 schreef lynda het volgende:
[..]
moet je maar normaal internet nemen en anders je baas schoppen
Ik vind het wel leuk om mensen terug te zien eigenlijk, de mensen die hier al wat langer komenquote:Op donderdag 28 februari 2008 14:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Who cares about that. Straks gaan we nog postaantallen vergelijken, net zo nutteloos.
Ik moest lachenquote:Op donderdag 28 februari 2008 14:29 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik zie een neger, krijg gelijk trek in bier
Kutnewbiequote:Op donderdag 28 februari 2008 14:28 schreef tripack het volgende:
lynda ik geef toe ik ben een kut newbie die pas 10 topics meeloopt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |