afgunstquote:Op donderdag 28 februari 2008 09:08 schreef henkway het volgende:
Gisteren heb ik dit zitten bekijken over teh rise van het kapitalistisch Rusland vanaf Gorbatsjov tot Nu,
Gezien door de ogen van Derk Sauer.
http://www.uitzendinggemist.nl/index.php/aflevering?aflID=6575803&md5=84b6415dc558789d420ef1bd451e6207
Erg interessant.
Wat me opviel is dat men daar maar 13% inkomstenbelasting betaald geen wonder dat men geen probleem heeft met het betalen van belasting.
Hoe kan dat nu dat we hier als modaal 42% en bovenmodaal zelfs 52% betalen.
en nederland heeft geen gas?quote:Op donderdag 28 februari 2008 09:26 schreef Sjoewe het volgende:
Als de staat op niet zo'n hele frisse manier ongeveer de hele gas en olie industrie heeft onteigend dan kan je de belasting ook wel laaghouden.
dat is de toekomst. We zijn nu over het verleden aan het pratenquote:Op donderdag 28 februari 2008 09:29 schreef Sjoewe het volgende:
Lang niet zoveel als Rusland. En het is bijna op.
Je kan gewoon bepalen waarneer een gasbel verbruikt is. Als we het gas zo hard uit de grond hadden gepompt, dat we de inkomstenbelasting ermee hadden kunnen vervangen dan was Groningen allang de grond ingezakt.quote:Op donderdag 28 februari 2008 09:31 schreef TubewayDigital het volgende:
[..]
dat is de toekomst. We zijn nu over het verleden aan het praten
in verhouding heeft nederland vele malen meer gas en het is pas voor een paar procent uit de grond gehaald. nederland hoeft zich de komende eeuw geen enkele zorgen te maken.quote:Op donderdag 28 februari 2008 09:29 schreef Sjoewe het volgende:
Lang niet zoveel als Rusland. En het is bijna op.
Moderne infrastructuur, sociaal vangnet, moderne medische zorg voor iedereen, enz. enz. enz. Afgezien van het enorme verschil in welvaart tussen Nederland en Rusland. De armste uitkeringstrekker in Nederland heeft het beter dan de gemiddelde rus.quote:Op donderdag 28 februari 2008 09:31 schreef Xtreem het volgende:
En wij hebben van die kneuterige details in onze maatschappij als een onafhankelijke rechtspraak, niet corrupte politie en een compleet leger aan maatschappelijkwerkers e.d.
En dat het in Rusland slecht gaat, is zeker de schuld van het linkse communismequote:Op donderdag 28 februari 2008 09:22 schreef zoalshetis het volgende:
dat heeft te maken met het feit dat links ...
Precies, zonder het communisme had Rusland er nu nog veeel slechter voor gestaan!quote:Op donderdag 28 februari 2008 09:56 schreef MrTorture het volgende:
[..]
En dat het in Rusland slecht gaat, is zeker de schuld van het linkse communismeAlles wat slecht is links noemen
Maar ome Reagan leerde ons toch altijd dat rusland vol zat met communistenquote:Op donderdag 28 februari 2008 09:22 schreef zoalshetis het volgende:
dat heeft te maken met het feit dat links denkt dat mensen harder gaan werken als je ze de kans geeft niet of nauwelijks bij te dragen aan een maatschappij.
En onze doktoren verdienen meer dan 200 euro per maand.quote:Op donderdag 28 februari 2008 09:21 schreef Drugshond het volgende:
infrastructuur.
In verhouding heeft Nederland juist véél minder gas. Bewezen voorraden Rusland 47,5 biljoen cu2 gas Nederland 1,684. Rusland heeft zón 8/9 x meer inwoners dus gewoon onzin wat je zegt.quote:Op donderdag 28 februari 2008 09:42 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
in verhouding heeft nederland vele malen meer gas en het is pas voor een paar procent uit de grond gehaald. nederland hoeft zich de komende eeuw geen enkele zorgen te maken.
wel jammer dat die domme lul den uyl destijds contracten heeft opgesteld om gas te exporteren tegen de prijzen van de jaren 60. zonder inflatieclausule. maar ja dat krijg je als je linkse sukkels iets laat doen.
Ik denk dat het ook te maken heeft met het opkrikken van de belastingmoraal. Bijna alle Russen hebben een laag 'wit' salaris, waar ze dus belasting over betalen en daar bovenop nog een 'zwart' salaris dat cash uitbetaald wordt en waar dus geen belasting over betaald wordt.quote:Op donderdag 28 februari 2008 09:08 schreef henkway het volgende:
Gisteren heb ik dit zitten bekijken over teh rise van het kapitalistisch Rusland vanaf Gorbatsjov tot Nu,
Gezien door de ogen van Derk Sauer.
http://www.uitzendinggemist.nl/index.php/aflevering?aflID=6575803&md5=84b6415dc558789d420ef1bd451e6207
Erg interessant.
Wat me opviel is dat men daar maar 13% inkomstenbelasting betaald geen wonder dat men geen probleem heeft met het betalen van belasting.
In de grote steden heb je een hoop mensen uit de Kaukasus, zijn islamitsch en veroorzaken een hoop overlast om nog maar te zwijgen over hun rol in de georganiseerde misdaad.quote:Op donderdag 28 februari 2008 10:03 schreef Pool het volgende:
Misschien moeten de zeikerds in dit topic gewoon naar Rusland emigreren dan? Ruimte zat, weinig belasting, geen Marokkanen, niet teveel gedoe over mensenrechten enzo. De perfecte rechtse heilstaat toch?
Ja, zat, maar Nederland heeft een regering die graag miljarden steekt in prestigeprojekten ipv in eigen bevolking.quote:Op donderdag 28 februari 2008 09:27 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
en nederland heeft geen gas?
Van een kale kip kan je niet plukken.quote:Op donderdag 28 februari 2008 10:21 schreef gronk het volgende:
[..]
Maar ome Reagan leerde ons toch altijd dat rusland vol zat met communisten, en die zijn toch links? Hoe kunnen ze in 'the evil empire' dan toch minder belasting betalen?
Waren het niet voornamelijk linkse regime's die niet teveel gedoe rond mensenrechten wouden hebben de afgelopen decennia?quote:Op donderdag 28 februari 2008 10:03 schreef Pool het volgende:
Misschien moeten de zeikerds in dit topic gewoon naar Rusland emigreren dan? Ruimte zat, weinig belasting, geen Marokkanen, niet teveel gedoe over mensenrechten enzo. De perfecte rechtse heilstaat toch?
Door links? Jaja. En hoeveel linkse kabinetten hebben we de laatste 40 jaar gehad? 1 zeg je? en die heeft helemaal in zijn eentje de belasting zo hoog gekregen en alle rechtse kabinetten daarna waren zó incompetent dat ze dat niet eens konden terugdraaien? Ja, van rechts moeten we het dan echt hebben.quote:Op donderdag 28 februari 2008 11:08 schreef ThaMadEd het volgende:
[..]
Van een kale kip kan je niet plukken.
Verder vind ik de vergelijking Nederland-Rusland enigszins krom, maar dat wij (door links) veel te veel belasting betalen en ook nog voor infantiele geldverspillende zaken is een feit.
Nee hoor, de rechtse evengoed. Maar met "links" in dit topic werd vooral gedoeld op "Nederlands-links" wat in feite neerkomt op sociaal-liberaal. En in die stroming worden mensenrechten juist wel gerespecteerd.quote:Op donderdag 28 februari 2008 11:28 schreef Chewie het volgende:
[..]
Waren het niet voornamelijk linkse regime's die niet teveel gedoe rond mensenrechten wouden hebben de afgelopen decennia?
Een feit zelfs? Dan heb je vast een hele goede bron daarvoor. Vooral voor het stukje dat het door links komt. Ben reuze benieuwd.quote:Op donderdag 28 februari 2008 11:08 schreef ThaMadEd het volgende:
[..]
Van een kale kip kan je niet plukken.
Verder vind ik de vergelijking Nederland-Rusland enigszins krom, maar dat wij (door links) veel te veel belasting betalen en ook nog voor infantiele geldverspillende zaken is een feit.
Ik zou Nederlands links niet af willen doen als sociaal liberaal, de grootste stroming ter linkerzijde is sociaal democratisch. Sociaal liberaal kom je alleen tegen bij D66.quote:Op donderdag 28 februari 2008 11:53 schreef Pool het volgende:
[..]
Nee hoor, de rechtse evengoed. Maar met "links" in dit topic werd vooral gedoeld op "Nederlands-links" wat in feite neerkomt op sociaal-liberaal. En in die stroming worden mensenrechten juist wel gerespecteerd.
Dalende uitkeringen zijn helemaal niet nodig als je meer mensen aan het werk krijgt (bij voorkeur vanuit die uitkeringen) en als de economie maar voldoende groeit. Dat lukt in Nederland vrij aardig. De werkeloosheid is hier minimaal en de economie staat er niet verkeerd voor.quote:Op donderdag 28 februari 2008 11:58 schreef HarryP het volgende:
De uitkeringen zijn veel te hoog.
Maar de rek is er bij de werkende mensen ondertussen wel uit.
Dus de overheidsuitgaven inclusief de uitkeringen zullen wel gaan dalen als er straks nog minder werkende mensen zijn om de belasting te gaan betalen.
Nou een partij als de PvdA kan je toch lastig koppelen aan mensenrechtenschendingen de laatste decennia.quote:Op donderdag 28 februari 2008 12:27 schreef Chewie het volgende:
[..]
Ik zou Nederlands links niet af willen doen als sociaal liberaal, de grootste stroming ter linkerzijde is sociaal democratisch. Sociaal liberaal kom je alleen tegen bij D66.
Nou zo zwart-wit zou ik het niet willen zien. Dat is ongeveer even simpel als puur in links en rechts denken.quote:Overigens heb ik een hekel aan de onderverdeling tussen sociaal-liberaal en economisch liberaal (en laten we maar helemaal ophouden met de onzin term neo-liberaal). Je bent liberaal of je bent het niet
Niet alles wat slecht is, is links. Maar alles wat links is, is wel slecht! Snap je?quote:Op donderdag 28 februari 2008 09:56 schreef MrTorture het volgende:
[..]
En dat het in Rusland slecht gaat, is zeker de schuld van het linkse communismeAlles wat slecht is links noemen
Dat geldt voor praktisch alle partijen in Nederland.quote:Op donderdag 28 februari 2008 12:31 schreef du_ke het volgende:
[..]
Nou een partij als de PvdA kan je toch lastig koppelen aan mensenrechtenschendingen de laatste decennia.
Een echte liberaal maakt geen onderscheidt tussen persoonlijke en economische vrijheden. Partijen die dit wel doen zijn dus niet echt liberaal en echte liberale partijen hebben we dan ook niet in Nederland op dit moment.quote:Nou zo zwart-wit zou ik het niet willen zien. Dat is ongeveer even simpel als puur in links en rechts denken.
Rusland is overgegaan van communistisch naar extreem kapitalistisch.quote:Op donderdag 28 februari 2008 10:21 schreef gronk het volgende:
[..]
Maar ome Reagan leerde ons toch altijd dat rusland vol zat met communisten, en die zijn toch links? Hoe kunnen ze in 'the evil empire' dan toch minder belasting betalen?
Hoezo dat dan? Nederland heeft toch geen mensen rechten geschonden daar?quote:Op donderdag 28 februari 2008 12:36 schreef Chewie het volgende:
Nu kun je trouwens wel discusieren over Srebrenica.
Hier 1.50 ofzo.quote:Op donderdag 28 februari 2008 13:08 schreef henkway het volgende:
en het openbaar vervoer is bijna gratis
30 eurocent voor de Metro
De Russische overheid is anders wel een van de grootaandeelhouders van Gazprom.quote:Op donderdag 28 februari 2008 13:08 schreef henkway het volgende:
De winsten van de aardgas- en oliebronnen komen niet toe aan de staat zoals hier, dus daar onderhouden ze de infrastructuur niet van.
En zet beide eens tegenover het gemiddelde inkomen, dan is het OV in Rusland waarschijnlijk relatief duur.quote:
Gelukkig gaat het geld wel naar voedselbanken voor SUV bezitters, schuldsaneringsprojecten voor LCD-tv verslaafden, en natuurlijk ontwenningskuren voor uitkeringstrekkende kettingrokersquote:Op donderdag 28 februari 2008 13:49 schreef DivineJester het volgende:
[..]
En zet beide eens tegenover het gemiddelde inkomen, dan is het OV in Rusland waarschijnlijk relatief duur.
Maar goed, Aangezien TS alleen maar belasting betaald en nooit iets terug ziet van de investeringen van de overheid in infra, diensten, gezondheiszorg, onderwijs etc. lijkt me een ticket naar Rusland snel geboekt toch?
Ja, dat zijn de grootste posten op de rijksbegroting.quote:Op donderdag 28 februari 2008 13:52 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Gelukkig gaat het geld wel naar voedselbanken voor SUV bezitters, schuldsaneringsprojecten voor LCD-tv verslaafden, en natuurlijk ontwenningskuren voor uitkeringstrekkende kettingrokers
quote:Op donderdag 28 februari 2008 13:57 schreef JohnDope het volgende:
Ik vind belastingontduiking ook niet meer iets waar je je voor moet schamen.
Die vraag is sterk afhankelijk van hoeveel inkomen je hebt, en hoeveel geld je ervoor over hebt. Een goede accountant is ook niet gratis.quote:Op donderdag 28 februari 2008 13:57 schreef JohnDope het volgende:
Hoe kan je eigenlijk de mazen in het belastingsysteem zo maximaal uitbuiten dat de staat bijna niks van je af kan pakken?
Een schatkist in je tuin.quote:Op donderdag 28 februari 2008 13:57 schreef JohnDope het volgende:
Ik vind belastingontduiking ook niet meer iets waar je je voor moet schamen.
Wat is eigenlijk de beste semi-legale manier om geld veilig weg te zetten zonder dat de staat er bij kan
gepakt worden is niet erg, zolang ze maar minder in rekening brengen dan je daadwerkelijk verdiend hebt.quote:Op donderdag 28 februari 2008 13:59 schreef popolon het volgende:
[..]
Maar dan ook niet piepen over de gevolgen als je gesnapt wordt.
Wat mij betreft laten ze je alles terug betalen met een schandalig rentepercentage er overheen!quote:Op donderdag 28 februari 2008 14:04 schreef JohnDope het volgende:
[..]
gepakt worden is niet erg, zolang ze maar minder in rekening brengen dan je daadwerkelijk verdiend hebt.
Dat komt doordat we zoveel belasting zijn gaan innen, dat belasting een handige manier is geworden om dingen aantrekkelijker te maken, dus verzinnen we zoveel uitzonderingsregels totdat we eigenlijk geen idee meer hebben wat aftrekbaar is en wat niet. Daarop installeren we een batterij aan controleurs van de belasting en een batterij op controleurs van de controleurs. Om die te betalen moeten we echter weer meer belasting gaan heffen, en omdat dat nu wel weer wat ondoorzichtig wordt, huren we weer een batterij aan controleurs.. nouja.quote:Op donderdag 28 februari 2008 09:08 schreef henkway het volgende:
waarom?quote:Op donderdag 28 februari 2008 14:12 schreef DivineJester het volgende:
[..]
met een schandalig rentepercentage er overheen!
Omdat wij door dat soort minne grappen meer op moeten hoesten.quote:
Awel nee joh. Iemand die een aantal jaar 52% heeft betaald heeft al meer dan genoeg gedaan voor de staat.quote:Op donderdag 28 februari 2008 14:56 schreef du_ke het volgende:
[..]
Omdat wij door dat soort minne grappen meer op moeten hoesten.
Ja leuk, maar dat bepaal je dus niet zelf.quote:Op donderdag 28 februari 2008 14:57 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Awel nee joh. Iemand die een aantal jaar 52% heeft betaald heeft al meer dan genoeg gedaan voor de staat.
Ik bepaal dat ook niet zelf, dat is objectief bepaald.quote:Op donderdag 28 februari 2008 14:59 schreef Pool het volgende:
[..]
Ja leuk, maar dat bepaal je dus niet zelf.
Degenen die 52% betalen nemen over het algemeen ook meer dan 50% van hun leven (25 jaar school/studie en 25 jaar AOW)quote:Op donderdag 28 februari 2008 15:00 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Ik bepaal dat ook niet zelf, dat is objectief bepaald.
En eerlijk is eerlijk; je kan niet alleen maar blijven geven en geven, er moet ook een keertje een tijd van nemen komen.
vandaar mijn kritische toon in dit topic. ik baal er heel erg van. maar gelukkig heb je op fok! genoeg linkse rakkertjes, die zichzelf meer gunnen met niks doen, die mij ervan zullen gaan overtuigen dat ik niet moet zeuren.quote:Op donderdag 28 februari 2008 13:57 schreef JohnDope het volgende:
Je zou maar 52% belasting betalen, dan werk je gewoon voor de staat die het vervolgens uit geeft alsof het monopolygeld is![]()
Wat is dat nou weer voor onzin.quote:Op donderdag 28 februari 2008 15:06 schreef du_ke het volgende:
[..]
Degenen die 52% betalen nemen over het algemeen ook meer dan 50% van hun leven (25 jaar school/studie en 25 jaar AOW)
En dat bepaal jij objectief?quote:Op donderdag 28 februari 2008 15:00 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Ik bepaal dat ook niet zelf, dat is objectief bepaald.
quote:En eerlijk is eerlijk; je kan niet alleen maar blijven geven en geven, er moet ook een keertje een tijd van nemen komen.
omdat hij zijn diefstal goed wil praten konkelen ze in diverse imbiciele krochten. moet allemaal maar kunnen, want zij zijn links, en dan is het goed.quote:Op donderdag 28 februari 2008 15:08 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor onzin.
Onze tandartsen verdienen 200 euro per uur, maar om dat nou als voordeel te noemen...quote:Op donderdag 28 februari 2008 10:32 schreef du_ke het volgende:
[..]
En onze doktoren verdienen meer dan 200 euro per maand.
Dat is inderdaad objectief bepaald, volgens mij heb jij geen idee hoeveel 52% is.quote:
quote:Zoals pakweg de eerste 20 jaar van je leven bedoel je? Verder 'nemen' mensen die 52% betalen ook. Sowieso wordt van die 52% in de regel een dikke hypotheekrente afgetrokken. En verder hebben mensen met veel inkomen of vermogen ook meer baat bij overheidsdiensten als bescherming van eigendomsrechten, toezicht op en facilitering van het bankwezen, infrastructuur, etc.
Dat is goochelen met procentjes. De eerste 25 jaar worden betaalt door de staat, ouders en bijbaan, daarna gaat zo iemand heel veel betalen. Dacht je dat die mensen geen belasting over hun pensioen betalen ofzo?quote:Op donderdag 28 februari 2008 15:06 schreef du_ke het volgende:
Degenen die 52% betalen nemen over het algemeen ook meer dan 50% van hun leven (25 jaar school/studie en 25 jaar AOW)
Dat je niet moet zeuren, dat klopt.quote:Op donderdag 28 februari 2008 15:06 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
vandaar mijn kritische toon in dit topic. ik baal er heel erg van. maar gelukkig heb je op fok! genoeg linkse rakkertjes, die zichzelf meer gunnen met niks doen, die mij ervan zullen gaan overtuigen dat ik niet moet zeuren.
een jaar of 40 werken en dus echt wat bijdragen is gemiddeld genomen wel de max. Zeker degenen die goed verdienen beginnen niet te vroeg en stoppen relatief op tijd met werken.quote:Op donderdag 28 februari 2008 15:08 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor onzin.
Jaloezie en afgunst speelt zeker ook mee.quote:Op donderdag 28 februari 2008 15:11 schreef Pool het volgende:
[..]
Die buitengewoon domme aanname dat mensen alleen maar vóór een 52%-tarief zijn uit jaloezie blijft maar terugkomen, maar het slaat nergens op.
Je hebt gelijk dat ze netto zullen betalen. Maar zeker niet netto 52%. Ooit gehoord van aftrekposten enzo?quote:Op donderdag 28 februari 2008 15:11 schreef The_End het volgende:
[..]
Dat is goochelen met procentjes. De eerste 25 jaar worden betaalt door de staat, ouders en bijbaan, daarna gaat zo iemand heel veel betalen. Dacht je dat die mensen geen belasting over hun pensioen betalen ofzo?
Of wilde je zeggen dat mensen die in de 52% schijf vallen uiteindelijk netto ontvangers zijn?
Weer zo'n onzin verhaaltje.quote:Op donderdag 28 februari 2008 15:12 schreef du_ke het volgende:
[..]
Zeker degenen die goed verdienen beginnen niet te vroeg en stoppen relatief op tijd met werken.
Klopt jij bent jaloers op al die linkse rakkers hier die wel een opleiding afmakenquote:Op donderdag 28 februari 2008 15:12 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Jaloezie en afgunst speelt zeker ook mee.
Ja, iets meer dan de helft... Maar als 13% objectief beter is dan 52%, dan moet je het op dit moment wel erbarmelijk slecht hebben. Waarom koop je dat enkeltje Rusland nou niet? Of beter nog, Somalië ofzo. Daar betaalt in hele gebieden niemand belasting!quote:Op donderdag 28 februari 2008 15:10 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Dat is inderdaad objectief bepaald, volgens mij heb jij geen idee hoeveel 52% is.![]()
Ah ik zie het, JohnDope is de DAM van NWSquote:Op donderdag 28 februari 2008 15:10 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Dat is inderdaad objectief bepaald, volgens mij heb jij geen idee hoeveel 52% is.![]()
[..]
Ik neem mezelf als voorbeeld, heb tot m'n 25e gestudeerd ben daarna gaan werken, verdien leuk (hoef nu nog niet 52% te betalen, maar dat gaat zeker komen), werk straks tot m'n 65e of misschien 70e en ben daarna nog 25 jaar met pensioen of hoe dat dan ook heet.quote:
Ja zoiets, weet alleen niet of die ook in complottheoriën doetquote:Op donderdag 28 februari 2008 15:15 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ah ik zie het, JohnDope is de DAM van NWS
ja, gast ik heb gehoord van aftrekposten. Woon jij nog bij je mamie of houdt je je hand op bij de staat, want volgens mij heb jij geen idee hoe 'de belasting' werkt. (En als je het wel weet mag je mij even vertellen wat ik allemaal wel niet van de belasting kan aftrekken)quote:Op donderdag 28 februari 2008 15:13 schreef du_ke het volgende:
Je hebt gelijk dat ze netto zullen betalen. Maar zeker niet netto 52%. Ooit gehoord van aftrekposten enzo?
Ja, JohnDope mag blij met ons zijn. Wij linkse rakkers betalen graag 52% om zijn verzorging te betalen als zijn overheidsachtervolgingswaanzin en schizofrenie2.0 hem over een paar jaar de das om hebben gedaan.quote:Op donderdag 28 februari 2008 15:16 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ik neem mezelf als voorbeeld, heb tot m'n 25e gestudeerd ben daarna gaan werken, verdien leuk (hoef nu nog niet 52% te betalen, maar dat gaat zeker komen), werk straks tot m'n 65e of misschien 70e en ben daarna nog 25 jaar met pensioen of hoe dat dan ook heet.
quote:
Je wordt amper verzorgd in dit land. Hier in Nederland gaat over vissen in vissenkommen, maar dat ze de bejaarden laten verrotten in kleine kamertjes hoor je niemand over.quote:Op donderdag 28 februari 2008 15:17 schreef Pool het volgende:
[..]
Ja, JohnDope mag blij met ons zijn. Wij linkse rakkers betalen graag 52% om zijn verzorging te betalen als zijn overheidsachtervolgingswaanzin en schizofrenie2.0 hem over een paar jaar de das om hebben gedaan.
En dat pensioen spaar je nu zelf op en betaal je straks gewoon belasting over hoor.quote:Op donderdag 28 februari 2008 15:16 schreef du_ke het volgende:
Ik neem mezelf als voorbeeld, heb tot m'n 25e gestudeerd ben daarna gaan werken, verdien leuk (hoef nu nog niet 52% te betalen, maar dat gaat zeker komen), werk straks tot m'n 65e of misschien 70e en ben daarna nog 25 jaar met pensioen of hoe dat dan ook heet.
Nouja, laat je dan maar in Rusland verzorgen.quote:Op donderdag 28 februari 2008 15:19 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Je wordt amper verzorgd in dit land. Hier in Nederland gaat over vissen in vissenkommen, maar dat ze de bejaarden laten verrotten in kleine kamertjes hoor je niemand over.
Hij zal door de Here worden verzorgdquote:Op donderdag 28 februari 2008 15:17 schreef Pool het volgende:
[..]
Ja, JohnDope mag blij met ons zijn. Wij linkse rakkers betalen graag 52% om zijn verzorging te betalen als zijn overheidsachtervolgingswaanzin en schizofrenie2.0 hem over een paar jaar de das om hebben gedaan.
Weet je wat het met jou is, je moet niet altijd en eeuwig jouw eigen psychische gesteldheid op anderen projecteren, want zo zal je nooit verder komen in het leven.quote:Op donderdag 28 februari 2008 15:21 schreef Pool het volgende:
[..]
Nouja, laat je dan maar in Rusland verzorgen.Maar goed, ik ben zeker vóór wanneer we een extra schijf van 60% invoeren om daarmee de bejaarden en schizofrenie2.0patiënten beter te verzorgen.
Nou, daar hoor je de SP anders wel over.quote:Op donderdag 28 februari 2008 15:19 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Je wordt amper verzorgd in dit land. Hier in Nederland gaat over vissen in vissenkommen, maar dat ze de bejaarden laten verrotten in kleine kamertjes hoor je niemand over.
Wilders ook, maar beide partijen worden genegeerd.quote:Op donderdag 28 februari 2008 15:24 schreef Floripas het volgende:
[..]
Nou, daar hoor je de SP anders wel over.
Natuurlijk zijn er ook grootverdieners die links stemmen. En sommigen zullen links stemmen en vinden dat vrijwel de hoogste belastingen van de westerse wereld dragen een goed idee is. Maar ik denk niet dat het een groot percentage betreft. En ja, ook bij de rijkere mensch zal een gedeelte het op basis van eigenbelang willen terugdringen.quote:Op donderdag 28 februari 2008 15:11 schreef Pool het volgende:
Dat je niet moet zeuren, dat klopt.
Dat linkse rakkers zichzelf meer gunnen met niks doen, dat klopt niet. Er zijn volop 52%-betalers die toch gewoon links stemmen. Die buitengewoon domme aanname dat mensen alleen maar vóór een 52%-tarief zijn uit jaloezie blijft maar terugkomen, maar het slaat nergens op.
MOSLIMS MOSLIMS KORAN KORAN MAROKKANEN bejaarden MOSLIMS FILM VRIJHEIDquote:Op donderdag 28 februari 2008 15:30 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Wilders ook, maar beide partijen worden genegeerd.
Ik weet wel zeker dat het wèl een groot percentage betreft.quote:Op donderdag 28 februari 2008 15:30 schreef speknek het volgende:
[..]
Natuurlijk zijn er ook grootverdieners die links stemmen. En sommigen zullen links stemmen en vinden dat vrijwel de hoogste belastingen van de westerse wereld dragen een goed idee is. Maar ik denk niet dat het een groot percentage betreft. En ja, ook bij de rijkere mensch zal een gedeelte het op basis van eigenbelang willen terugdringen.
Wanneer had de VVD dan de meerderheid in de 2e kamer? Of wanneer was de VVD dan uberhaupt de grootste partij?quote:Op donderdag 28 februari 2008 15:34 schreef Floripas het volgende:
Ik weet wel zeker dat het wèl een groot percentage betreft.
Overigens heeft de VVD vrijwel twee decennia volledig de kans gekregen het terug te dringen, hoor.
quote:Op donderdag 28 februari 2008 15:34 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
MOSLIMS MOSLIMS KORAN KORAN MAROKKANEN bejaarden MOSLIMS FILM VRIJHEID
du_ke, waar blijft je lijstje met aftrekposten?quote:Op donderdag 28 februari 2008 15:36 schreef du_ke het volgende:
Zou dat percentage zo klein zijn Speknek? Ik wil een betere overheid, die hoeft niet veel goedkoper te zijn. Zolang je ziet dat je voldoende terugkrijgt wil i kbest betalen.
En in landen met nog hogere belastingdruk (b.v. Noorwegen) worden verkiezingen gewonnen met de belofte de belastingen te verhogen.
Als de overheid bepaalde taken heeft hoort daar ook een budget bij.
Als regeringspartij kan je bepaalde voorwaarden stellen aan je deelname. Blijkbaar zijn de overheidsuitgaven of belastingen voor de VVD van marginaal belang.quote:Op donderdag 28 februari 2008 15:36 schreef The_End het volgende:
[..]
Wanneer had de VVD dan de meerderheid in de 2e kamer? Of wanneer was de VVD dan uberhaupt de grootste partij?
Onze verzorgingstaat is dan ook zo ingeburgerd dat niemand nog het probleem ervan inziet. Of durft te uiten. Ook de VVD niet.quote:Op donderdag 28 februari 2008 15:34 schreef Floripas het volgende:
Ik weet wel zeker dat het wèl een groot percentage betreft.
Overigens heeft de VVD vrijwel twee decennia volledig de kans gekregen het terug te dringen, hoor.
Als je niet bij je mammie had gewoond wist je misschien dat je de rente over je hypotheek af mag trekken. Dat is een aardig bedrag over het algemeen. Daarnaast kan je studie en zorgkosten aftrekkenquote:Op donderdag 28 februari 2008 15:38 schreef The_End het volgende:
[..]
du_ke, waar blijft je lijstje met aftrekposten?
Je kan niet alle voorwaarden stellen die je wilt. Blijkbaar waren belastingen niet bespreekbaar.quote:Op donderdag 28 februari 2008 15:38 schreef du_ke het volgende:
Als regeringspartij kan je bepaalde voorwaarden stellen aan je deelname. Blijkbaar zijn de overheidsuitgaven of belastingen voor de VVD van marginaal belang.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |