quote:Op woensdag 27 februari 2008 23:46 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ik wist niets beters. Blame the Messengera.
quote:Op woensdag 27 februari 2008 22:20 schreef buzzer het volgende:
Vanwege verschil in inzicht wat betreft het modden van sex nemen wij afscheid van Sexy_Sadie als mod.
Wij willen haar bedanken voor alle uren die ze in het forum gestoken heeft.
quote:Op donderdag 28 februari 2008 00:22 schreef yvonne het volgende:
Zie MED Dark_Angelus.
quote:Op donderdag 28 februari 2008 00:11 schreef yvonne het volgende:
Dark_angelus is per direct uit de crew, op zwart en een ban.
Oproepen tot stakenBeen there, done that.
Jij weet er meer van?quote:Op donderdag 28 februari 2008 00:33 schreef Messenga het volgende:
Leuk, ik weet het.
tuurlijk wel, anders had mas dat hier niet moeten meldenquote:
Je bedoelt dat et een arrogante klootzak is die al een hele tijd niet ligt in de crew, alle plannen om PUB op te bouwen probeert te dwarsbomen?quote:
quote:Op donderdag 28 februari 2008 00:47 schreef Messenga het volgende:
[..]
Je bedoelt dat et een arrogante klootzak is die al een hele tijd niet ligt in de crew, alle plannen om PUB op te bouwen probeert te dwarsbomen?
Ja, maar dat had ik zelf ook kunnen bedenken.
quote:Op donderdag 28 februari 2008 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Houniet lekt informatie uit forumcrew, wat betekent dat hij z'n rechten kwijt is en ook niet meer terugkrijgt. Mail maar een keer, als de storm is gaan liggen, om je userrechten.
Yup. Agh ik kan uitslapen, heb nu al 30 dollar binnen in 15 mins tijdquote:Op donderdag 28 februari 2008 01:59 schreef -Vaduz- het volgende:
Nog even doortrekken tot je merkt dat je concentratie verslapt.
Wat is 34 dollar nu nog tegen de huidige Euro/dollar koers?quote:Op donderdag 28 februari 2008 01:56 schreef VoreG het volgende:
Pfff ik wil eigenlijk naar m'n nest, maar ik zit nu met zulke slechte pokeraars aan tafel dat ik gratis geld laat liggen als ik ga
Ga jij vandaag in ondertrouw....??quote:Op donderdag 28 februari 2008 08:18 schreef appelsientje het volgende:
Goedemorgen
Vandaag in ondertrouwen nog 1 dag voor Sijmz
quote:Op donderdag 28 februari 2008 09:04 schreef SCH het volgende:
Vroeger was de jeugd rebels, nu trouwt ze alleen nog maar
Lekker bier drinken dus!quote:
Geniet er nog maar even vanquote:
Zenuwachtig is niet het juiste woord.quote:Op donderdag 28 februari 2008 09:48 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Geniet er nog maar even van
Zenuwachtig ?
De Droomshowquote:Op donderdag 28 februari 2008 09:50 schreef EnGCatjuh het volgende:
[ afbeelding ]
Vanaf morgen sjimz!
Inderdaadquote:Op donderdag 28 februari 2008 09:52 schreef sjimz het volgende:
[..]
De Droomshow
De Derriedouche
Nostalgie.
Die is al 2 weken geleden geweest, je bent redelijk laat!quote:Op donderdag 28 februari 2008 09:55 schreef SCH het volgende:
Hoe laat is de vrijgezellenparty?
Gespannen wel toch wel?quote:Op donderdag 28 februari 2008 09:49 schreef sjimz het volgende:
[..]
Zenuwachtig is niet het juiste woord.
Ik had er nog een MLN topic over geopendquote:Op donderdag 28 februari 2008 09:52 schreef sjimz het volgende:
[..]
De Droomshow
De Derriedouche
Nostalgie.
Of een hele lange zondag??quote:Op donderdag 28 februari 2008 10:10 schreef DarkShine het volgende:
Verlof dag na de bekerfinale is afgekeurd... Mocht Roda de finale halen wordt dat dus een lange maandag.
Zoiets ja. Verlofaanvraag voor de dinsdag is al wegquote:
En de homo's doen net zo hard mee met die onzinquote:Op donderdag 28 februari 2008 09:04 schreef SCH het volgende:
Getrouwde (al bijna 5 jaarquote:Op donderdag 28 februari 2008 09:04 schreef SCH het volgende:
quote:Op donderdag 28 februari 2008 13:16 schreef borisz het volgende:
DWDD dus 5dagen met MvN. Matthijs stopt met holland sport
Succes met dat kwartiertjequote:Op donderdag 28 februari 2008 13:47 schreef appelsientje het volgende:
Zo... ik ga maar eens in ondertrouw
Kwam van de week ook een stelletje tegen bij de Burgelijke Stand.quote:Op donderdag 28 februari 2008 13:53 schreef Bluezz het volgende:
Ondertrouw![]()
Meest saaie wat ik ooit gedaan heb
En dat nog wel 2X
Jammer. Ik had Gordon nog wel geboekt.quote:Op donderdag 28 februari 2008 14:20 schreef SCH het volgende:
Tering, ik ben echt goed ziek. Ik denk dat ik me moet afmelden voor morgen sjimz
en vader Abraham dan ?quote:Op donderdag 28 februari 2008 14:24 schreef sjimz het volgende:
[..]
Jammer. Ik had Gordon nog wel geboekt.
het is het ook niet waard als ik zo terugleesquote:Op donderdag 28 februari 2008 14:37 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik had ditmaal geen zin om te staken.
He, Slotervaart he, wat denk jequote:Op donderdag 28 februari 2008 15:55 schreef SCH het volgende:
Was het een allochtoon medemensje?
Skandinavisch natuurlijk, dudequote:Op donderdag 28 februari 2008 15:55 schreef SCH het volgende:
Was het een allochtoon medemensje?
Tijdens het rukken?quote:Op donderdag 28 februari 2008 16:20 schreef methodmich het volgende:
Middag!
Rondje op kosten van Rojer. Je kunt vervelender aan een blessure komen.
Doucheseks nekt Rojer
Tsja, zo vroeg begint het dus al.quote:Op donderdag 28 februari 2008 15:50 schreef Againzender het volgende:
Soms vraag je je toch af waar kinderen hun ideeen vandaan halen....
Ik was net buiten met Axel, en hij was lekker aan het rennen bij het speelplaatsje. Na een tijdje komt er nog een kindje bij. Tijdje met dat kind staan babbelen, bleek vijf jaar oud te zijn.
Na allemaal vragen op mij afgevuurd te hebben (en hij wilde mijn rijbewijs zien) vroeg hij of ik voetbalde.
Mijn antwoord: Nee, ik voetbal niet bij een club (voetballen is niet goed voor mijn knie) maar bezoek wel vaak wedstrijden.
Waar ik die wedstrijden dan bezocht? Nou, bij Ajax.
Antwoord van het ventje:
"Ajax zijn allemaal Joden. En als je Jood bent wordt god heel erg boos, en zal hij je verbranden"
Ik:
Ze kunnen zich niet vroeg genoeg opblazen blijkbaarquote:
ach ja, vroeger geloofde ik ook nog in godquote:Op donderdag 28 februari 2008 16:43 schreef borisz het volgende:
LOL AZ
oke is niet om temaar het is wel
Dat is nogal een paar stappen te ver.quote:Op donderdag 28 februari 2008 15:50 schreef Againzender het volgende:
Soms vraag je je toch af waar kinderen hun ideeen vandaan halen....
Ik was net buiten met Axel, en hij was lekker aan het rennen bij het speelplaatsje. Na een tijdje komt er nog een kindje bij. Tijdje met dat kind staan babbelen, bleek vijf jaar oud te zijn.
Na allemaal vragen op mij afgevuurd te hebben (en hij wilde mijn rijbewijs zien) vroeg hij of ik voetbalde.
Mijn antwoord: Nee, ik voetbal niet bij een club (voetballen is niet goed voor mijn knie) maar bezoek wel vaak wedstrijden.
Waar ik die wedstrijden dan bezocht? Nou, bij Ajax.
Antwoord van het ventje:
"Ajax zijn allemaal Joden. En als je Jood bent wordt god heel erg boos, en zal hij je verbranden"
Ik:
ondanks dat het verkeerde teksten zijn kan het er mee doorquote:Op donderdag 28 februari 2008 17:02 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Dat is nogal een paar stappen te ver.
Glenn komt niet verder dan Ajax boe boe of Ajax is voor in de WC of zo.
het is zeker een paar stappen te ver! Daar zie je wel weer hoe makkelijk kinderen zijn te beinvloeden.quote:Op donderdag 28 februari 2008 17:02 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Dat is nogal een paar stappen te ver.
Glenn komt niet verder dan Ajax boe boe of Ajax is voor in de WC of zo.
Goed dat je even door blijft praten, dan zie je ook weer wat er achter schuil gaat.quote:Op donderdag 28 februari 2008 17:57 schreef Againzender het volgende:
[..]
het is zeker een paar stappen te ver! Daar zie je wel weer hoe makkelijk kinderen zijn te beinvloeden.
Zelf heb ik dat ook nog even uitgetest. Ik ben namelijk nog even blijven doorpraten met dat jochie, en 5 minuten later was hij opeens wel voor AjaxToen hij tegen z'n oudere broer zei dat hij nu ook voor Ajax was, antwoorde de oudere broer: "Ajax? Dat zijn toch Joden?" Waarna de jongste zei: "Nee, volgens deze meneer zijjn het geen Joden!"
En voor een third opinion werd nog even aan een aanlopend vriendje de vraag gesteld: "Ahmed, Ajax, dat zijn toch Joden?"
Waarop Ahmed antwoorde: "Weet ik veel, ik hou niet van voetbal"
Daarom vind ik het ook leuk om gewoon lekker rond te lopen op zo'n dag als vandaag. Beetje babbelen met, tot nu, volstrekt onbekende buurtbewoners.quote:Op donderdag 28 februari 2008 19:56 schreef SCH het volgende:
[..]
Goed dat je even door blijft praten, dan zie je ook weer wat er achter schuil gaat.
omdat je geen zin had in WIDM ?quote:Op donderdag 28 februari 2008 21:28 schreef Suijk het volgende:
Waarom in godsnaam kijk ik naar Feyenoord tegen Zwolle.
Dat volg ik niet idd. Ik kijk nu wel naar Las Vegas.quote:
quote:Op donderdag 28 februari 2008 21:32 schreef Suijk het volgende:
[..]
Dat volg ik niet idd. Ik kijk nu wel naar Las Vegas.
omdat feyenoord zo goed speelt zekerquote:Op donderdag 28 februari 2008 21:28 schreef Suijk het volgende:
Waarom in godsnaam kijk ik naar Feyenoord tegen Zwolle.
Haast, moest weer wegquote:Op donderdag 28 februari 2008 20:31 schreef Messenga het volgende:
veginnen?
Dat Nederlandse bekertoernooi is echt goedquote:Op donderdag 28 februari 2008 22:38 schreef borisz het volgende:
Ja, was weer een geweldige bekerwedstrijd
tja voor bekervoetbal ga ik liever de plas over.quote:Op donderdag 28 februari 2008 22:39 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Dat Nederlandse bekertoernooi is echt goed
Zal nooit vergeten hoe ik na de wedstrijd Ajax-Cambuur buiten De Meer toevallig Mols (Cambuur toen) tegen het lijf liep, direct gevolgd door Davids die Mols een enorme knuffel gafquote:Op donderdag 28 februari 2008 22:37 schreef EnGCatjuh het volgende:
Nou, rondje van Mols dan maar.
Ach, als ik je goed begrijp is zelfs de jeugd in Slotervaart benaderbaar, dus die nostalgische gevoelens vallen ook allemaal wel mee.quote:Op donderdag 28 februari 2008 22:41 schreef Againzender het volgende:
[..]
Zal nooit vergeten hoe ik na de wedstrijd Ajax-Cambuur buiten De Meer toevallig Mols (Cambuur toen) tegen het lijf liep, direct gevolgd door Davids die Mols een enorme knuffel gaftoe waren jeugdspelers nog zo lekker benaderbaar en spontaan.
toen ze geen mediatraining, geld en zaakwaarnemers haddenquote:Op donderdag 28 februari 2008 22:41 schreef Againzender het volgende:
[..]
Zal nooit vergeten hoe ik na de wedstrijd Ajax-Cambuur buiten De Meer toevallig Mols (Cambuur toen) tegen het lijf liep, direct gevolgd door Davids die Mols een enorme knuffel gaftoe waren jeugdspelers nog zo lekker benaderbaar en spontaan.
Of verder terug. Toen veel mannen lange haren haddenquote:Op donderdag 28 februari 2008 22:43 schreef borisz het volgende:
[..]
toen ze geen mediatraining, geld en zaakwaarnemers hadden![]()
mooi die ouwe tijd
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 28 februari 2008 22:46 schreef VoreG het volgende:
Morgen de allereerste bezichtiging van m'n huissie. Heb er vandaag wel een verjaardag voor moeten opgeven, omdat ik de boel spik en span moest maken en er morgenochtend weer moest zijn.. Dus ze moeten het maar wel kopen, anders word ik boos!
quote:Op donderdag 28 februari 2008 22:46 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Of verder terug. Toen veel mannen lange haren hadden
Ik heb mijn haar vorige week een klein beurtje laten geven, maar ik heb het eigenlijk over de tijd dat de heren van Europe nog kinderen waren, dus de tijd van Led Zeppelin, Deep Purple, Black Sabbathquote:Op donderdag 28 februari 2008 22:48 schreef borisz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
goed dat je het zegt trouwens, ik moet weer eens naar de kapper
Okee, ik gelukkig niet. Ik eerder aan Metallica en andere Metalbands die jullie toch niet zullen kennen/waarderen. Of dus aan de jaren 70quote:Op donderdag 28 februari 2008 22:54 schreef borisz het volgende:
bij lange haren denk ik altijd aan Bon Jovi of Europe
Mijn haar wordt zo futloos als het lang is. Ziet er niet uit.
mijn tijd niet iigquote:Op donderdag 28 februari 2008 22:57 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee, ik gelukkig niet. Ik eerder aan Metallica en andere Metalbands die jullie toch niet zullen kennen/waarderen. Of dus aan de jaren 70
Okeequote:Op donderdag 28 februari 2008 23:01 schreef borisz het volgende:
[..]
mijn tijd niet iig, het is bij de bands vooral niet kennen van platen, namen van bands ken ik opzich wel maar namen.
Moet ik er wat gel in gooien en naar achter dan meestal, maar dan krijg ik weer een stom matjedat vind ik helemaal vreselijk.
Die heeft al afscheid van ons genomen...quote:Op donderdag 28 februari 2008 23:10 schreef Bluezz het volgende:
Is sjimzel hier al zenuwachtig komen paraderen?![]()
![]()
Lots of luckquote:Op donderdag 28 februari 2008 23:32 schreef sjimz het volgende:
In zit stiekem met de iPod te fokken op t toilet. Wish me luck!
mwah 1 wedstrijdje gewonnen, had er nog eentje bij gemoeten en het dubbel verloren dankzij mijquote:Op vrijdag 29 februari 2008 01:20 schreef -Vaduz- het volgende:
Hoe ging ie Eend?
Ook niet, had ik ook al geprobeerd. Hopen dat het morgen beter is, want heb nu denk ik écht alles geprobeerd. Kan iemand een directe link posten van de aflevering, het liefst twee eigenlijk, eentje via uitzendinggemist.nl en eentje van wieisdemol.nl?quote:Op vrijdag 29 februari 2008 01:27 schreef dndiek het volgende:
en ctrl + F5 dan?
dat werkt altijd!quote:Op vrijdag 29 februari 2008 01:34 schreef -Vaduz- het volgende:
Okee, dan toch maar een pilsje als medicijn.
Op wieisdemol.nl doet hij bij mij ook niet, normaal wel. Uitzending gemist staat de nieuwste nog niet op.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 01:34 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ook niet, had ik ook al geprobeerd. Hopen dat het morgen beter is, want heb nu denk ik écht alles geprobeerd. Kan iemand een directe link posten van de aflevering, het liefst twee eigenlijk, eentje via uitzendinggemist.nl en eentje van wieisdemol.nl?
Als je het haalt krijg je een zoen van Bloesquote:Op vrijdag 29 februari 2008 08:39 schreef EnGCatjuh het volgende:Mogguh!
De dag van het genetica-tentamen vandaag. Ik zie er wel een klein beetje tegen op
Laat dan maar zittenquote:Op vrijdag 29 februari 2008 08:45 schreef borisz het volgende:
[..]
Als je het haalt krijg je een zoen van Bloes![]()
succes iig
Pardon.. jij wilt geen zoen van Bluezz????quote:
nu is het nog mooi jaquote:Op vrijdag 29 februari 2008 08:44 schreef appelsientje het volgende:
Goedemorgen allemaal... wat een heerlijk weer
Hopelijk blijft dat tot 16:00... dan mag ik weer terug fietsenquote:
Bluezz is gewoon mijn typ niet...quote:Op vrijdag 29 februari 2008 09:11 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Pardon.. jij wilt geen zoen van Bluezz????
Jij barbaar
Ja meesterlijk.. echt geweldig... dat commentaarquote:Op vrijdag 29 februari 2008 11:10 schreef VoreG het volgende:
Overvallers overvallen een club waar toevallig een motorclub een vergadering had
http://www.news.com.au/da(...)8978-5006009,00.html
Die beelden
Dat je het niet in het Fries eist. Begin je soft te worden?quote:
Dat woord kent hij nog nietquote:Op vrijdag 29 februari 2008 12:17 schreef DIGGER het volgende:
Hoe reageert Axel eigenlijk op "Feyenoord", AZ?
quote:Op vrijdag 29 februari 2008 12:50 schreef Againzender het volgende:
[..]
Dat woord kent hij nog niet
Ik weet trouwens niet wie het hem geleerd heeft (ik zeker niet!), maar als hij gaat voetballen heeft hij het over 'Ajax-en'.
De smurf met de voetbal bij AH is ook de 'Ajaxsmurf'. Die opmerking van hem leverde gelijk het commentaar "Wesley Sneijder speelt niet meer bij Ajax hoor" van een voorbijganger op
quote:Op vrijdag 29 februari 2008 12:50 schreef Againzender het volgende:
[..]
Dat woord kent hij nog niet
Ik weet trouwens niet wie het hem geleerd heeft (ik zeker niet!), maar als hij gaat voetballen heeft hij het over 'Ajax-en'.
De smurf met de voetbal bij AH is ook de 'Ajaxsmurf'. Die opmerking van hem leverde gelijk het commentaar "Wesley Sneijder speelt niet meer bij Ajax hoor" van een voorbijganger op
Dequote:Op vrijdag 29 februari 2008 13:11 schreef Messenga het volgende:
Nieuwe telefoon.
Kuttelefoonquote:Op vrijdag 29 februari 2008 13:14 schreef Messenga het volgende:
[..]
Nee, dan moest ik 300 euro bijbetalen.
LG Viewty.
suc6quote:Op vrijdag 29 februari 2008 13:28 schreef EnGCatjuh het volgende:
Over een half uurtje genetica tentamen.
Tilburg en Rotterdam staat op 2 en 3?quote:Op vrijdag 29 februari 2008 15:02 schreef -Vaduz- het volgende:
Almere de lelijkste plek van Nederland, hoe verrassend.
Rotterdam is geen lelijke stad, de enige stad in Nederland met iets wat op een skyline lijktquote:Op vrijdag 29 februari 2008 15:06 schreef VoreG het volgende:
[..]
Tilburg en Rotterdam staat op 2 en 3?
Ik heb helemaal niks met Rotterdam, de gehele uitstraling staat me tegenquote:Op vrijdag 29 februari 2008 15:11 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Rotterdam is geen lelijke stad, de enige stad in Nederland met iets wat op een skyline lijkt
Rotterdam is tenminste nog een stad. Kan je van Almere niet zeggen, uit-de-kluiten-gewassen Vinex wijk.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 15:11 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Rotterdam is geen lelijke stad, de enige stad in Nederland met iets wat op een skyline lijkt
quote:Op vrijdag 29 februari 2008 15:33 schreef Againzender het volgende:
[..]
Rotterdam is tenminste nog een stad. Kan je van Almere niet zeggen, uit-de-kluiten-gewassen Vinex wijk.
Almelo hoort in de top 3.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 15:06 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik ben het eens met SCH.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 16:00 schreef SCH het volgende:
Rotterdam is lelijk gemaakt door de Duitsers. Die moet je niet belonen door Rotterdam een lelijke stad te noemen wat het natuurlijk nu wel is.
Vrij weinig? Niets! De hele historie is weggebombadeerd.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 16:04 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik ben het eens met SCH.
Ik mis gewoon de hele historie in R'dam, kunnen ze vrij weinig aan doen, maar toch.
quote:Op vrijdag 29 februari 2008 16:04 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik ben het eens met SCH.
Ik mis gewoon de hele historie in R'dam, kunnen ze vrij weinig aan doen, maar toch.
recentelijk onderzoek heeft aangetoond dat de stank in de stad niet komt door de grachten maar door al die kutscootersquote:Op vrijdag 29 februari 2008 16:14 schreef rubbereend het volgende:
[..]historie zat in Rotterdam en ik kom liever in centrum Rotterdam dan bijvoorbeeld Amsterdam met al die stink grachten
gooi al die kutscooters dan ook niet in de grachtenquote:Op vrijdag 29 februari 2008 16:15 schreef Againzender het volgende:
[..]
recentelijk onderzoek heeft aangetoond dat de stank in de stad niet komt door de grachten maar door al die kutscooters
wat is er mooi aan Utrecht? Dat stukje met grachtjes?quote:Op vrijdag 29 februari 2008 16:24 schreef Lionheaad het volgende:
Arnhem en Nijmegen zijn ook geen mooie steden. Utrecht daarin tegen weer wel.
op welke punten werden de steden trouwens beoordeeld??
Alle historische panden, van de kerken tot aan de oude Universiteits gebouwen, die door de gehele binnenstad zijn verspreid, de grachten. Utrechtquote:Op vrijdag 29 februari 2008 16:45 schreef rubbereend het volgende:
[..]
wat is er mooi aan Utrecht? Dat stukje met grachtjes?
Eindhoven stond ook erg hoog. 3 of 4 dacht op de radio te horen. Dat verbaast me niks.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 15:06 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik zag het staan inderdaad, Heerlen stond er ook in. Heerlen ben ik nog nooit geweest, thank god!, maar Eindhoven is inderdaad een lelijke stad.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 16:59 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Eindhoven stond ook erg hoog. 3 of 4 dacht op de radio te horen. Dat verbaast me niks.
quote:Op vrijdag 29 februari 2008 18:09 schreef Bluezz het volgende:
Ik kan errug zwoel zoenen, vraag maar aan SCH
Je leest echt nooit terug hequote:Op vrijdag 29 februari 2008 17:32 schreef methodmich het volgende:
Dordrecht zal wel eerste staan toch zeker?
We zijn al terug sukkel. Het was retegezelligquote:Op vrijdag 29 februari 2008 18:14 schreef Suijk het volgende:
Hoe laat worden we bij Sjimz verwacht eigenlijk? Moet mijn pak nog even van de stomerij halen.
Thermoonderbroek schatje, met penishansopjequote:Op vrijdag 29 februari 2008 18:16 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Bonkjes, sliertjes
Wel je pyamabroek aan he, anders is het veels te koud zo op het koude zeil
quote:Op vrijdag 29 februari 2008 19:17 schreef -Vaduz- het volgende:
Lijkt wel op die ballenbak bij Lingo.
Gevangen door Gargamel.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 19:20 schreef borisz het volgende:
Waar is Raymania eigenlijk?, ik wil wel een update van de ranking van WIDM en een nieuwe ajax ronde.
Boven verwachting goedquote:
En niet door die stink Marokkanen die erop ztten?quote:Op vrijdag 29 februari 2008 16:15 schreef Againzender het volgende:
[..]
recentelijk onderzoek heeft aangetoond dat de stank in de stad niet komt door de grachten maar door al die kutscooters
zie je wel een positief dreigement wil nog wel eens helpenquote:Op vrijdag 29 februari 2008 19:33 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Boven verwachting goedKon overal wel een behoorlijk antwoord neerschrijven.
quote:Op vrijdag 29 februari 2008 19:33 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Boven verwachting goedKon overal wel een behoorlijk antwoord neerschrijven.
Voor mannen, dodoquote:Op vrijdag 29 februari 2008 20:13 schreef Grulez het volgende:
Alstu![]()
http://images.google.nl/images?hl=nl&q=open+kruisje&um=1&ie=UTF-8&sa=N&tab=wi
Mannen hebben hier toch ook plezier van?quote:
Je houdt wel van een open kruisje?quote:Op vrijdag 29 februari 2008 20:51 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Mannen hebben hier toch ook plezier van?
als ik zin hebquote:Op vrijdag 29 februari 2008 21:01 schreef Grulez het volgende:
[..]
Je houdt wel van een open kruisje?
sportjournaal hier.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 22:22 schreef DIGGER het volgende:
Eerst nog ff Nova.
*checkt mijn fobo,quote:Op vrijdag 29 februari 2008 22:32 schreef Bos81 het volgende:
Wat een rare/nutteloze toevoeging is die gamestatus in de Fobo's zeg
Niet gezien.quote:
tong kwam weer onlinequote:Op zaterdag 1 maart 2008 00:05 schreef borisz het volgende:
daar zijn we weer, ik was maar een sng begonnen
Kijk ik online wel effies terug. Die promo voor het programma vind ik wel een mooie.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 00:09 schreef borisz het volgende:
RTL next star of poker begonnen.
Is erg handig inderdaad. Zeker op eenquote:Op zaterdag 1 maart 2008 01:38 schreef VoreG het volgende:
handig dat internet op je mobiel kan ik morgenochtend vanuit m'n nest kijken of het voetbal door gaat
een lg is een bagger telefoon de nokia n95 staat daar heel ver bovenquote:Op zaterdag 1 maart 2008 01:43 schreef Messenga het volgende:
[..]
Is erg handig inderdaad. Zeker op eenLG Viewty
.
Nokiaquote:Op zaterdag 1 maart 2008 01:51 schreef VoreG het volgende:
[..]
een lg is een bagger telefoon de nokia n95 staat daar heel ver boven
ik ben zelf ook meer fan van samsung bijna al m'n spullen zoals tv etc. Zijn daarvan. Dit is m'n allereerste nokia maar wel een hele mooie!!quote:
De wind is hier al stukken minder anders. De verwachting is dat die in de loop van de dag nog verder afneemt.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 12:01 schreef pfaf het volgende:
Veel zien ze dan toch niet. Er is geen fatsoenlijk voetbal mogelijk vandaag.
Ik kom net terug van het sportpark en zelfs onze A1 stond machteloos tegen de wind. Bij de D1 was het nog treuriger, zij hadden de wind in de zij, zodat iedere bal over de zijlijn eindigde. Dan ook nog eens af en toe een buitje en het is te kansloos voor woorden.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 12:05 schreef methodmich het volgende:
[..]
De wind is hier al stukken minder anders. De verwachting is dat die in de loop van de dag nog verder afneemt.
Heb hem zelfs al gerecenseerd.quote:
Aah, ok.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 12:13 schreef methodmich het volgende:
[..]
Heb hem zelfs al gerecenseerd.
En jij zit in het oosten, dat scheelt. Daar waait het momenteel harder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |