[HOOLS] De VBL-Starbucks #1732: Wiener Mélange of toch zwartquote:Op zaterdag 23 februari 2008 13:16 schreef Ole het volgende:
Hij heeft sinds zondag al niet meer gepost. En er is deze keer geen Apache gecrasht![]()
Wat zou er toch met hem aan de hand zijn?
Voordeel is natuurlijk wel dat Fok! een stuk minder traag is
quote:Op zaterdag 23 februari 2008 13:28 schreef Jekoos het volgende:
tjsa het moest er toch een keer van komen, tong80 is een kloon van mij
Dat is mijn grote vriendquote:Op zaterdag 23 februari 2008 13:49 schreef BaronPils het volgende:
Mooie kat in je avatar Ole. Die vacht doet het hem.
quote:Op zaterdag 23 februari 2008 13:20 schreef EnGCatjuh het volgende:
Hij had ook nooit die pasta moeten opwarmen op zijn moederbord...
Ga toch naar het Ouders ding, FOK = Tong80quote:
Tong op vakantie.quote:
SIM kaart?quote:Op zaterdag 23 februari 2008 20:10 schreef EnGCatjuh het volgende:
Als hij dan maar geen kaartenhuis heeft gebouwd met zijn SIM-kaart
Volgens mij kan tong gewoon sms'en. Toch?quote:Op zaterdag 23 februari 2008 20:13 schreef borisz het volgende:
[..]
SIM kaart?
dit is de telefoon van Tong toch ?
[ afbeelding ]
Alsof daar geen internet is.quote:
Hoe was het in de kroeg?quote:
En neemt geen laptop mee ofzoquote:Op zondag 24 februari 2008 05:03 schreef Bolkesteijn het volgende:
Hij is vast op skivakantie.
ja maar je schriijft het andersquote:Op zondag 24 februari 2008 14:43 schreef iuvenis het volgende:
tong is dat net zoiets als een oor?
Met twee puntjes op de O?quote:Op zondag 24 februari 2008 14:44 schreef pingpongpingpong het volgende:
[..]
ja maar je schriijft het anders
quote:
En?quote:Op zaterdag 23 februari 2008 20:09 schreef shmoopy het volgende:
Ik zal 'm morgen even bellen.
om tong80quote:Op zondag 24 februari 2008 17:49 schreef manon123 het volgende:
Jezus, waar maken jullie je allemaal zo druk om![]()
![]()
Ik ga hem inhalen, let maar op....quote:Op zondag 24 februari 2008 18:08 schreef _Administr8or_ het volgende:
Zijn gemiddelde aantal posts per dag, wat doet hij
shmoop heb je hem al gebeld ?quote:Op zaterdag 23 februari 2008 20:09 schreef shmoopy het volgende:
Ik zal 'm morgen even bellen.
quote:Op zondag 24 februari 2008 18:15 schreef longinus het volgende:
Hij zal toch geen....
Neee...
kan haast niet....
een, een......
Sociaal leven
Hoe toepasselijk................quote:Op zondag 24 februari 2008 19:06 schreef deepart het volgende:
Ga poep vermenigvuldigen in een doedelzak, en maar hard genoeg erop blazen dan zit je broek ook vol...woppahhh 2 strontvliegen in 1 klap
Alles wat je nodig hebt is een doedelzak, dus +10 toepasselijkquote:
Hij heeft een kladblok met nieuwe topicsquote:Op zondag 24 februari 2008 19:10 schreef Game_Error het volgende:
zou ie als ie terug is in een dag 1000 posts plaatsen om wat "in te halen"?
quote:Op zondag 24 februari 2008 19:15 schreef deepart het volgende:
[..]
Hij heeft een kladblok met nieuwe topics
Misschien is ie weer eens over de buurvrouw heen geweest nu.quote:Op zondag 24 februari 2008 18:15 schreef longinus het volgende:
Hij zal toch geen....
Neee...
kan haast niet....
een, een......
Sociaal leven
Tong en een kloon aanmakenquote:Op zondag 24 februari 2008 23:14 schreef fluitbekzeenaald het volgende:
Volgens mij blijft hij om de zoveel tijd een paar dagen weg van het forum zodat hij weer een naamtopic krijgt om op te kunnen geilen. En ondertussen post hij gewoon met een van zijn geheime klonen.
quote:Op zondag 24 februari 2008 23:14 schreef fluitbekzeenaald het volgende:
Volgens mij blijft hij om de zoveel tijd een paar dagen weg van het forum zodat hij weer een naamtopic krijgt om op te kunnen geilen.
quote:En ondertussen post hij gewoon met een van zijn geheime klonen.
Hij is toch eerder een tijdje weggeweest, dat daar topics over waren?quote:Op zondag 24 februari 2008 23:25 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
tong is hier normaliter iedere dag.
Zegt iequote:[..]
Hij zou niet weten hoe dat moest, een kloon aanmaken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.4 8 15 16 23 42
Dat zou 'ie willen.quote:Op zondag 24 februari 2008 23:40 schreef Han-Pekel het volgende:
Kan ik concluderen dat Tong80 27 of 28 jaar is
Dat kwam omdat er een apache tegen een hoogspanningskabel aan vloogquote:Op zondag 24 februari 2008 23:30 schreef fluitbekzeenaald het volgende:
[..]
Hij is toch eerder een tijdje weggeweest, dat daar topics over waren?
straks misschien. Nu slaapt hij denk ikquote:Op zondag 24 februari 2008 23:36 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat denk ik eigenlijk..... bel hem dan ff!
echt, jullie sporen niet helemaalquote:
Hij kan 't zich wel veroorloven om een weekje over te slaanquote:Op maandag 25 februari 2008 22:59 schreef Arcee het volgende:
[ afbeelding ]
The man, the legend, the post-fucking-master: tong80.
Hoezo voorsprong?
Allejemig, hoe heeft 'ie dat allemaal bij elkaar gepost?!!!quote:Op maandag 25 februari 2008 22:59 schreef Arcee het volgende:
[ afbeelding ]
The man, the legend, the post-fucking-master: tong80.
Hoezo voorsprong?
gedaan!!!quote:Op zondag 24 februari 2008 23:36 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat denk ik eigenlijk..... bel hem dan ff!
Centerparcs heeft toch wel internet mag ik aannemen.quote:
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 15:06 schreef DaveMasteR het volgende:
[ afbeelding ]
Tong80 heeft zijn oude baan weer opgepakt.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lees het topic dan ook doorquote:Op dinsdag 26 februari 2008 15:37 schreef popolon het volgende:
Maar waar is 'ie dan? Niemand die het weet?
Ja maar, ja maar. Jij zegt dat 'ie er afgelopen weekend weer had moeten zijn.quote:
En Ole melde dat de computerheld van T op zich liet wachten ... - LE-ZENquote:Op dinsdag 26 februari 2008 16:49 schreef popolon het volgende:
[..]
Ja maar, ja maar. Jij zegt dat 'ie er afgelopen weekend weer had moeten zijn.
Ok.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 17:02 schreef Doc het volgende:
[..]
En Ole melde dat de computerheld van T op zich liet wachten ... - LE-ZEN![]()
![]()
Bloody Americansquote:
maandverband?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 17:36 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Inderdaad, zou er een verband zijn ?
en bovendien ligt hij met een flinke griep op bedquote:Op dinsdag 26 februari 2008 17:02 schreef Doc het volgende:
[..]
En Ole melde dat de computerheld van T op zich liet wachten ... - LE-ZEN![]()
![]()
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 17:57 schreef Ole het volgende:
[..]
en bovendien ligt hij met een flinke griep op bed
en hij heeft nog steeds geen poging gedaan om zijn computer bij het bed te krijgen??quote:Op dinsdag 26 februari 2008 17:57 schreef Ole het volgende:
[..]
en bovendien ligt hij met een flinke griep op bed
Het heeft nu wel lang genoeg geduurd.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 13:37 schreef Ole het volgende:
Tong wacht op computerreparatie.
Hopelijk vandaag
arme tongquote:Op dinsdag 26 februari 2008 22:08 schreef Ole het volgende:
Hij is denk ik nog steeds wanhopig aan het proberen zijn computer aan de praat te krijgen
dat ziet er niet zo florisant uitquote:
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 22:30 schreef DaveMasteR het volgende:
[..]
Zijn oude toetsenbord zag er wel zo smerig uit!
Nee,welk topic was dat ook al weer?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 22:31 schreef Ole het volgende:
[..]
heb jij dat plaatje nog van tong achter zijn computer?
ik dacht dat topic over de Apache en tongquote:Op dinsdag 26 februari 2008 22:33 schreef DaveMasteR het volgende:
[..]
Nee,welk topic was dat ook al weer?
ojah, die was geniaalquote:
tong80 zou nooit een ban krijgenquote:Op dinsdag 26 februari 2008 22:33 schreef Game_Error het volgende:
is ie niet gewoon gebanned voor overmatig baggeren ofzo?
Ja, die hebben we nog live op de kiek gezetquote:Op dinsdag 26 februari 2008 22:30 schreef DaveMasteR het volgende:
Zijn oude toetsenbord zag er wel zo smerig uit!
OMG , hoop voor tong dat zijn pc snel wordt gemaakt.quote:Op woensdag 27 februari 2008 00:20 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja, die hebben we nog live op de kiek gezet
ff zoeken
Gevonden
[ afbeelding ]
De letters zijn echt niet meer leesbaarquote:Op woensdag 27 februari 2008 00:20 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja, die hebben we nog live op de kiek gezet
ff zoeken
Gevonden
[ afbeelding ]
Dat is niet helemaal waar...quote:Op woensdag 27 februari 2008 00:16 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
tong80 zou nooit een ban krijgen
Hiij had er nog eentje vlak voor de Apachequote:
Ja maar dan moet hij naar buitenquote:Op woensdag 27 februari 2008 13:51 schreef Bora-Bora het volgende:
Kannie zo lang wachten dan???!!
Hebtie geen internetcafé in de buurt?
Het ging mis toen ie de muis wilde installerenquote:Op woensdag 27 februari 2008 13:16 schreef Bluezz het volgende:
Volgens mij heeft ie nu een nieuw toetsenbord toch? En een nieuwe muis?
Nu nog een werkende PC en hij is het mannetje
Griep??? veel erger!!quote:Op woensdag 27 februari 2008 14:33 schreef fluitbekzeenaald het volgende:
Het wordt wel eng nu.
Griep is niet dodelijk toch?
quote:
quote:
ohh, wil jij ook eenquote:
* rulerofdeath aait Wickedangel over de bolquote:Op woensdag 27 februari 2008 23:21 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dank u beleefd... dat doodt de tijd wel
quote:Op donderdag 28 februari 2008 01:22 schreef tong8ö het volgende:
De computer doet het weer! Hehe.......
Hebben jullie mij gemist?
Hoi sterf nepperdquote:Op donderdag 28 februari 2008 01:22 schreef tong8ö het volgende:
Je bent wel een hele slechte kloon als je dequote:Op donderdag 28 februari 2008 01:22 schreef tong8ö het volgende:
quote:Op donderdag 28 februari 2008 01:22 schreef tong8ö het volgende:
Dit moet wel de slechtste tong80 kloon ooit zijn. Je vergeet zelfs dequote:Op donderdag 28 februari 2008 01:22 schreef tong8ö het volgende:
Idd.quote:Op donderdag 28 februari 2008 12:36 schreef dubidub het volgende:
[..]
Dit moet wel de slechtste tong80 kloon ooit zijn. Je vergeet zelfs de.
Haha, iddquote:Op donderdag 28 februari 2008 12:36 schreef dubidub het volgende:
[..]
Hoeveel was het eerst?quote:Op donderdag 28 februari 2008 15:23 schreef maril het volgende:
Aantal posts: 283.215 (gemiddeld 108 per dag)
Zn gemiddelde is al gekelderd
quote:Op donderdag 28 februari 2008 09:30 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Je bent wel een hele slechte kloon als je devergeet.
quote:Op donderdag 28 februari 2008 12:36 schreef dubidub het volgende:
[..]
Hah, als hij niet opschiet haal ik hem binnenkort in.quote:Op donderdag 28 februari 2008 15:23 schreef maril het volgende:
Laatste bezoek: Verborgen
Aantal posts: 283.215 (gemiddeld 108 per dag)
Zn gemiddelde is al gekelderd
Wat weet jij wat wij niet weten??quote:Op vrijdag 29 februari 2008 03:27 schreef Ole het volgende:
straks meer nieuws
Goede monteur dan.quote:Op donderdag 28 februari 2008 11:54 schreef Ole het volgende:
Heb hem gister nog gesproken. De computer is bij de monteur, en het kan nog wel een tijdje duren
Tja, hij deprimeert natuurlijk, zo zonder Fok!!...quote:Op vrijdag 29 februari 2008 03:38 schreef Ole het volgende:
hij neemt niet op
Nou, bel z'n buren anders... dat ze effe gaan aanbellen!quote:
Je weet meer...quote:Op vrijdag 29 februari 2008 04:22 schreef Ole het volgende:
binnen 16 uur nieuws
als ie er vandaag niet is dan bel ik ffquote:
quote:Op vrijdag 29 februari 2008 11:37 schreef Rens_Wilders het volgende:
Ik heb gedroomd dat hij weer terug was.
.
Ole heeft gezwogen jeweeeettochquote:
Vertel...vertel!quote:Op vrijdag 29 februari 2008 11:37 schreef Rens_Wilders het volgende:
.
Dit wordt ernstig....quote:Op vrijdag 29 februari 2008 11:37 schreef Rens_Wilders het volgende:
.
iddquote:
quote:Op vrijdag 29 februari 2008 11:37 schreef Rens_Wilders het volgende:
.
Het was wel heel eerllijk van je...quote:Op vrijdag 29 februari 2008 14:44 schreef Rens_Wilders het volgende:
Jaja ik weet zelf hoe triest het is vandaar diedus houd maar op
vast welquote:Op vrijdag 29 februari 2008 20:05 schreef Bora-Bora het volgende:
Iedereen heeft de hoop hier opgegeven, zo te zien....![]()
Zouden we Tong80 ooooit nog terugzien??.........
Nee hoor.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 20:05 schreef Bora-Bora het volgende:
Iedereen heeft de hoop hier opgegeven, zo te zien....![]()
Zeker wetenquote:Zouden we Tong80 ooooit nog terugzien??.........
Jij bent tong80 heul niet!quote:Op vrijdag 29 februari 2008 21:38 schreef t0ng80 het volgende:
* t0ng80 wacht geduldig mee
gezellig met al die andere wannabees hier
Niet dus....quote:Op vrijdag 29 februari 2008 04:22 schreef Ole het volgende:
binnen 16 uur nieuws
dat kan nietquote:Op zaterdag 1 maart 2008 12:16 schreef thejack het volgende:
ik denk dat die dood is.
Wat is er dan aan de hand? comp. stuk?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 15:18 schreef Ole het volgende:
Nu wordt het op zijn vroegst maandag
Joh, dat is nog maar 58 keer gezegd in dit topicquote:Op zaterdag 1 maart 2008 15:47 schreef maril het volgende:
[..]
Wat is er dan aan de hand? comp. stuk?
Ja met dezequote:Op zaterdag 1 maart 2008 15:59 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Joh, dat is nog maar 58 keer gezegd in dit topic
En geen geld voor een nieuwe!quote:Op zaterdag 1 maart 2008 15:47 schreef maril het volgende:
[..]
Wat is er dan aan de hand? comp. stuk?
Jawel, maar de computer staat bij de monteur.quote:
quote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:05 schreef tongloos80 het volgende:
Ja mensen daar ben ik weer.
Bedankt Ole voor het belletje en het doorgeven van m'n status.
De PC werkt weer, die monteur had het over een kapot moederbord. Hij mompelde iets over basilicum op het silicium ofzo. Ik weet wel dat het eten opwarmen verrot langzaam gaat op zo'n ding.
Afijn, ik was dus ook behoorlijk ziek. Ik dacht eerst dat het een gewoon griepje was maar ben toch maar even naar de dokter geweest. Bleek dus dat ik een abces in mijn mond had en hebben ze dat weg moeten snijden.
Jammer dat ik nu mijn handelsmerk moet missen, maar we gaat gewoon vol goede moed weer verder met een nieuwe naam![]()
Leuk om te horen dat jullie zo naar me verlangden![]()
quote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:05 schreef tongloos80 het volgende:
De PC werkt weer, die monteur had het over een kapot moederbord. Hij mompelde iets over basilicum op het silicium ofzo. Ik weet wel dat het eten opwarmen verrot langzaam gaat op zo'n ding.
Afijn, ik was dus ook behoorlijk ziek. Ik dacht eerst dat het een gewoon griepje was maar ben toch maar even naar de dokter geweest. Bleek dus dat ik een abces in mijn mond had en hebben ze dat weg moeten snijden.
Jammer dat ik nu mijn handelsmerk moet missen, maar we gaat gewoon vol goede moed weer verder met een nieuwe naam![]()
Als een tong80 zijn tong is verloren, dan is hij tegelijkertijd ook zijn gezag kwijt...quote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:05 schreef tongloos80 het volgende:
Zo word je vereerd, even later word je verachtquote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:15 schreef iuvenis het volgende:
[..]
Als een tong80 zijn tong is verloren, dan is hij tegelijkertijd ook zijn gezag kwijt...![]()
Dus rot maar weer eens lekker op, lozige lozerd!
Tong80 is/was een god, maar ik ga toch godverziekeme toch niet ene loze tong aanbidden, gaan ze dadelijk ook nog verwachten dat ik Axl Rose weer goed ga vinden...quote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:17 schreef tongloos80 het volgende:
[..]
Zo word je vereerd, even later word je veracht![]()
Kom eens op msn danquote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:17 schreef tongloos80 het volgende:
[..]
Zo word je vereerd, even later word je veracht![]()
Ik wist niet dat Acda en de Munnik altijd over tong zingen/zongen.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:41 schreef Ole het volgende:
Als Het Vuur Gedoofd Is
Vrijdagmiddag in het Vondelpark
November en nat
Vlakbij de vijver zit een man
Herman
En Herman is het zat
Heeft een kutjaar gehad
Een man met alles wat je hebben kan
Vrouw, kind, huis, auto, baan
Zo'n baan, zo'n baan
Maar Herman wilde het ooit anders
En denkt daar nu al maanden aan
Hij denkt aan wat ie wou
En denkt ik was te laf
Hij denkt is dit het nou?
Herman denkt zichzelf in het graf
Was het niet gisteren
Dat ik aankwam hier
Pas achttien jaar jong?
Zou ik niet feesten, zuipen, reizen?
Zou ik niet doen wat ik ooit zong?
Maar reizen kan niet meer
Dat had ie mooi gedacht
Ja, reizen terug naar huis
Want er wordt met het eten gewacht
Als het vuur gedoofd is
Als het vuur gedoofd is
Als het vuur gedoofd is
Dan komen de wolven
Vrijdagmiddag in het Vondelpark
En Herman staat op
Hij zwaait zijn tas ver de vijver in
En zingt weer hardop
Allang geen achttien meer
En het heldendom voorbij
Maar als ik nu niet ga
Dan is voorgoed een droom voorbij
Hen die ik pijn doe
Vergeef me mijn gemis
Maar alles gaat verkeerd
En weet je wat het is?
[...]
Dinsdagochtend op een grindpad
Het weekend geweest
Men maakt zich op
Voor de wandeling
Als ging men naar een feest
En Herman mag voorop
Heeft het als enige niet koud
Want hij gaat strak gekleed
In een kist van gevoerd vurenhout
[...]
Ja, er zijn er nog meer idd!quote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:43 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik wist niet dat Acda en de Munnik altijd over tong zingen/zongen.![]()
we kunnen ook hier verder Hoe erg mis jij tong80? #8quote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:44 schreef pingpongpingpong het volgende:
Denk dat er binnenkort een 'Wacht hier op tong80 deel2' komt
Goed planquote:Op zondag 2 maart 2008 02:11 schreef Bluezz het volgende:
We kunnen dit ook allemaal uitprinten en opsturen naar een zeker adres in Zaltbommel
hele-nieuwe-newbiesquote:Op zondag 2 maart 2008 13:27 schreef Rise. het volgende:
Bij het lezen van de Start Post dacht ik EINDELIJK, iemand die een leven heeft gevonden!
/Care..!
Wie is tong/Hoelang is hij al weg/ issie dood/ waarom eeen topic FTW~!!
Gister gesproken, Morgenavond is hij er weerquote:Op zondag 2 maart 2008 16:49 schreef rulerofdeath het volgende:
ole, heb jij nog niets van m gehoord?
Gezellie Tongtsunamipostsquote:Op zondag 2 maart 2008 16:53 schreef Ole het volgende:
[..]
Gister gesproken, Morgenavond is hij er weer
I don't like mondays....quote:Op zondag 2 maart 2008 16:53 schreef Ole het volgende:
[..]
Gister gesproken, Morgenavond is hij er weer
Anticlimaxquote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:05 schreef tongloos80 het volgende:
Dan legt ie in z'n eentje meteen de servers plat zeker.quote:Op zondag 2 maart 2008 19:01 schreef fluitbekzeenaald het volgende:
Ik denk dat we een overflow kunnen verwachten morgenavond.
quote:Op zondag 2 maart 2008 19:01 schreef fluitbekzeenaald het volgende:
Ik denk dat we een overflow kunnen verwachten morgenavond.
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>><<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
Ja.quote:Op zondag 2 maart 2008 19:58 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dan legt ie in z'n eentje meteen de servers plat zeker.
Nee. Ik ben stiekem fanquote:Op zondag 2 maart 2008 19:59 schreef iuvenis het volgende:
[..]
Die tong.... jij bent gewoon familie van hem!
Aan alles komt een einde.quote:Op zondag 2 maart 2008 20:24 schreef Opperkwal het volgende:
tong80 is niet meer
maar niet aan tong! we need him!quote:
Eehm ja.... zie mijn post eerder dit topicquote:
Stiekem krijg ik nog sympathie voor die tongloze....quote:Op maandag 3 maart 2008 19:56 schreef tongloos80 het volgende:
[..]
Eehm ja.... zie mijn post eerder dit topic
Ben je altijd traag van begrip... hij is tongloos geworden!quote:Op maandag 3 maart 2008 20:37 schreef HPoi het volgende:
waar blijft ie nou.......
Hou je tong!quote:Op maandag 3 maart 2008 21:39 schreef iuvenis het volgende:
[..]
Ben je altijd traag van begrip... hij is tongloos geworden!
Ondenkbaar!!quote:Op dinsdag 4 maart 2008 08:39 schreef thejack het volgende:
Messchien is die afgekickt!!!!!
Is die arme kerel afgekickt, wordt hij door de Fok! duiveltjes verleidt om terug te komen....quote:Op dinsdag 4 maart 2008 08:39 schreef thejack het volgende:
Messchien is die afgekickt!!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |