dat kan nietquote:Op zaterdag 1 maart 2008 12:16 schreef thejack het volgende:
ik denk dat die dood is.
Wat is er dan aan de hand? comp. stuk?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 15:18 schreef Ole het volgende:
Nu wordt het op zijn vroegst maandag
Joh, dat is nog maar 58 keer gezegd in dit topicquote:Op zaterdag 1 maart 2008 15:47 schreef maril het volgende:
[..]
Wat is er dan aan de hand? comp. stuk?
Ja met dezequote:Op zaterdag 1 maart 2008 15:59 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Joh, dat is nog maar 58 keer gezegd in dit topic
En geen geld voor een nieuwe!quote:Op zaterdag 1 maart 2008 15:47 schreef maril het volgende:
[..]
Wat is er dan aan de hand? comp. stuk?
Jawel, maar de computer staat bij de monteur.quote:
quote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:05 schreef tongloos80 het volgende:
Ja mensen daar ben ik weer.
Bedankt Ole voor het belletje en het doorgeven van m'n status.
De PC werkt weer, die monteur had het over een kapot moederbord. Hij mompelde iets over basilicum op het silicium ofzo. Ik weet wel dat het eten opwarmen verrot langzaam gaat op zo'n ding.
Afijn, ik was dus ook behoorlijk ziek. Ik dacht eerst dat het een gewoon griepje was maar ben toch maar even naar de dokter geweest. Bleek dus dat ik een abces in mijn mond had en hebben ze dat weg moeten snijden.
Jammer dat ik nu mijn handelsmerk moet missen, maar we gaat gewoon vol goede moed weer verder met een nieuwe naam![]()
Leuk om te horen dat jullie zo naar me verlangden![]()
quote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:05 schreef tongloos80 het volgende:
De PC werkt weer, die monteur had het over een kapot moederbord. Hij mompelde iets over basilicum op het silicium ofzo. Ik weet wel dat het eten opwarmen verrot langzaam gaat op zo'n ding.
Afijn, ik was dus ook behoorlijk ziek. Ik dacht eerst dat het een gewoon griepje was maar ben toch maar even naar de dokter geweest. Bleek dus dat ik een abces in mijn mond had en hebben ze dat weg moeten snijden.
Jammer dat ik nu mijn handelsmerk moet missen, maar we gaat gewoon vol goede moed weer verder met een nieuwe naam![]()
Als een tong80 zijn tong is verloren, dan is hij tegelijkertijd ook zijn gezag kwijt...quote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:05 schreef tongloos80 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |