[HOOLS] De VBL-Starbucks #1732: Wiener Mélange of toch zwartquote:Op zaterdag 23 februari 2008 13:16 schreef Ole het volgende:
Hij heeft sinds zondag al niet meer gepost. En er is deze keer geen Apache gecrasht![]()
Wat zou er toch met hem aan de hand zijn?
Voordeel is natuurlijk wel dat Fok! een stuk minder traag is
quote:Op zaterdag 23 februari 2008 13:28 schreef Jekoos het volgende:
tjsa het moest er toch een keer van komen, tong80 is een kloon van mij
Dat is mijn grote vriendquote:Op zaterdag 23 februari 2008 13:49 schreef BaronPils het volgende:
Mooie kat in je avatar Ole. Die vacht doet het hem.
quote:Op zaterdag 23 februari 2008 13:20 schreef EnGCatjuh het volgende:
Hij had ook nooit die pasta moeten opwarmen op zijn moederbord...
Ga toch naar het Ouders ding, FOK = Tong80quote:
Tong op vakantie.quote:
SIM kaart?quote:Op zaterdag 23 februari 2008 20:10 schreef EnGCatjuh het volgende:
Als hij dan maar geen kaartenhuis heeft gebouwd met zijn SIM-kaart
Volgens mij kan tong gewoon sms'en. Toch?quote:Op zaterdag 23 februari 2008 20:13 schreef borisz het volgende:
[..]
SIM kaart?
dit is de telefoon van Tong toch ?
[ afbeelding ]
Alsof daar geen internet is.quote:
Hoe was het in de kroeg?quote:
En neemt geen laptop mee ofzoquote:Op zondag 24 februari 2008 05:03 schreef Bolkesteijn het volgende:
Hij is vast op skivakantie.
ja maar je schriijft het andersquote:Op zondag 24 februari 2008 14:43 schreef iuvenis het volgende:
tong is dat net zoiets als een oor?
Met twee puntjes op de O?quote:Op zondag 24 februari 2008 14:44 schreef pingpongpingpong het volgende:
[..]
ja maar je schriijft het anders
quote:
En?quote:Op zaterdag 23 februari 2008 20:09 schreef shmoopy het volgende:
Ik zal 'm morgen even bellen.
om tong80quote:Op zondag 24 februari 2008 17:49 schreef manon123 het volgende:
Jezus, waar maken jullie je allemaal zo druk om![]()
![]()
Ik ga hem inhalen, let maar op....quote:Op zondag 24 februari 2008 18:08 schreef _Administr8or_ het volgende:
Zijn gemiddelde aantal posts per dag, wat doet hij
shmoop heb je hem al gebeld ?quote:Op zaterdag 23 februari 2008 20:09 schreef shmoopy het volgende:
Ik zal 'm morgen even bellen.
quote:Op zondag 24 februari 2008 18:15 schreef longinus het volgende:
Hij zal toch geen....
Neee...
kan haast niet....
een, een......
Sociaal leven
Hoe toepasselijk................quote:Op zondag 24 februari 2008 19:06 schreef deepart het volgende:
Ga poep vermenigvuldigen in een doedelzak, en maar hard genoeg erop blazen dan zit je broek ook vol...woppahhh 2 strontvliegen in 1 klap
Alles wat je nodig hebt is een doedelzak, dus +10 toepasselijkquote:
Hij heeft een kladblok met nieuwe topicsquote:Op zondag 24 februari 2008 19:10 schreef Game_Error het volgende:
zou ie als ie terug is in een dag 1000 posts plaatsen om wat "in te halen"?
quote:Op zondag 24 februari 2008 19:15 schreef deepart het volgende:
[..]
Hij heeft een kladblok met nieuwe topics
Misschien is ie weer eens over de buurvrouw heen geweest nu.quote:Op zondag 24 februari 2008 18:15 schreef longinus het volgende:
Hij zal toch geen....
Neee...
kan haast niet....
een, een......
Sociaal leven
Tong en een kloon aanmakenquote:Op zondag 24 februari 2008 23:14 schreef fluitbekzeenaald het volgende:
Volgens mij blijft hij om de zoveel tijd een paar dagen weg van het forum zodat hij weer een naamtopic krijgt om op te kunnen geilen. En ondertussen post hij gewoon met een van zijn geheime klonen.
quote:Op zondag 24 februari 2008 23:14 schreef fluitbekzeenaald het volgende:
Volgens mij blijft hij om de zoveel tijd een paar dagen weg van het forum zodat hij weer een naamtopic krijgt om op te kunnen geilen.
quote:En ondertussen post hij gewoon met een van zijn geheime klonen.
Hij is toch eerder een tijdje weggeweest, dat daar topics over waren?quote:Op zondag 24 februari 2008 23:25 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
tong is hier normaliter iedere dag.
Zegt iequote:[..]
Hij zou niet weten hoe dat moest, een kloon aanmaken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.4 8 15 16 23 42
Dat zou 'ie willen.quote:Op zondag 24 februari 2008 23:40 schreef Han-Pekel het volgende:
Kan ik concluderen dat Tong80 27 of 28 jaar is
Dat kwam omdat er een apache tegen een hoogspanningskabel aan vloogquote:Op zondag 24 februari 2008 23:30 schreef fluitbekzeenaald het volgende:
[..]
Hij is toch eerder een tijdje weggeweest, dat daar topics over waren?
straks misschien. Nu slaapt hij denk ikquote:Op zondag 24 februari 2008 23:36 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat denk ik eigenlijk..... bel hem dan ff!
echt, jullie sporen niet helemaalquote:
Hij kan 't zich wel veroorloven om een weekje over te slaanquote:Op maandag 25 februari 2008 22:59 schreef Arcee het volgende:
[ afbeelding ]
The man, the legend, the post-fucking-master: tong80.
Hoezo voorsprong?
Allejemig, hoe heeft 'ie dat allemaal bij elkaar gepost?!!!quote:Op maandag 25 februari 2008 22:59 schreef Arcee het volgende:
[ afbeelding ]
The man, the legend, the post-fucking-master: tong80.
Hoezo voorsprong?
gedaan!!!quote:Op zondag 24 februari 2008 23:36 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat denk ik eigenlijk..... bel hem dan ff!
Centerparcs heeft toch wel internet mag ik aannemen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |