abonnement Unibet Coolblue
  Redactie Sport zaterdag 1 maart 2008 @ 14:06:38 #101
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_57080783
Ik las op somda (klik) dat de pimpel 1x per 2 uur gaat rijden vanaf 2009. Ook zou het materieel gebruikt worden voor een gewone intercity Schiphol - Enschede en de volgende morgen weer terug. Mag dat laatste zomaar, spul van DB gebruiken voor binnenlandse treinen?
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
pi_57081022
quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 14:06 schreef dennistd het volgende:
Ik las op somda (klik) dat de pimpel 1x per 2 uur gaat rijden vanaf 2009. Ook zou het materieel gebruikt worden voor een gewone intercity Schiphol - Enschede en de volgende morgen weer terug. Mag dat laatste zomaar, spul van DB gebruiken voor binnenlandse treinen?
Wat ze kunnnen doen is ICB/ICL inzetten gecombineerd met het duitse materieel. Alleen nadeel is dat de lengte van de treinen fixed zijn in nederland, en 's avonds niet echt veel vraag is naar 12 bakken ICL.
  Heeft over alles een mening 2022 zaterdag 1 maart 2008 @ 16:15:08 #103
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_57083192
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 19:35 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Hierbij een oproepje
Heb je verneukte of bijzondere CTA foto's en wil je die delen?
Ik heb even het één en ander bij elkaar gezocht

Amsterdam Sloterdijk, 13 mei 2006.


Hilversum Sportpark, 22 mei 2006.


Hilversum Sportpark, 22 mei 2006. De achterkant van de vorige


Amersfoort, 25 mei 2006.


Eindhoven, 16 juni 2006.


Groningen, 18 juni 2006.


's-Hertogenbosch, 4 juli 2006.


Utrecht Centraal, 27 juli 2006.


Elst, 5 augustus 2006.


Leeuwarden, 1 september 2006.


Almere Oostvaarders, 5 september 2006.


Utrecht Centraal, 3 december 2006.


's-Hertogenbosch, 15 december 2006.


Weesp, 23 december 2006.


Weesp, nog steeds 23 december 2006.


Amsterdam Sloterdijk, 27 januari 2007.


Zwolle, 10 februari 2007.


Zwolle, 9 maart 2007. Deze foto heb ik op 29 december 2007 nogeens gemaakt, met hetzelfde flapje.


Maastricht, 24 maart 2007.


Utrecht Centraal, 12 mei 2007. Aschaffenburg is met 1 "s".


Maastricht, 4 juni 2007.


Deventer, 7 september 2007.


En ook in het buitenland gaat het weleens mis:

Krefeld Hbf, 1 oktober 2006.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_57083346
Vandaag een chaossituatie in Almelo.

Ik kom het perron (ja, er is er maar één) oplopen, staat daar de 7900 klaar op spoor 4 (!) om naar Enschede te rijden.

Vervolgens komt op spoor 2 een ERTS (?)-containertrein richting Duitsland aanzetten, alle sporen zitten nu compleet vol.

Het bleek dat de ERTS niet door kon rijden omdat vanwege bliskeminslag een groot deel op Hgl-Aml eensporig was, wat leidde tot de vertraging.

Het tweede probleem was dat de Pimpel, die op Hgl-Aml reed, niet Almelo in kon rijden, omdat de 7900 daar nog steeds stond. Daarop moest de stoptrein het goederenterrein oprijden, Pimpel erin, Containertrein weg, en daarna de 7900-weg


Achteraf bleken alle IC Randstad-Enschede niet verder te rijden dan Almelo, de Pimpel was een utizondering geweest, en in combinatie met de goederentrein werd het een knus feestje op Aml.
Socialist in Mercedes
  Heeft over alles een mening 2022 zaterdag 1 maart 2008 @ 16:27:23 #105
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_57083430
Ik zou zeggen, laat dat kluunspoortje daar nog maar een paar jaar liggen
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_57084211
Lafarge Gips / Delfzijl

"Met Lafarge Gips kunt u grenzeloos creatief zijn bij de droge afbouw."

Afijn, tot zo ver het geneuzel van de website. Het bedrijf houdt zich dus bezig met gips, zover was ons nu al duidelijk. De aanlevering van de belangrijkste grondstof, werd in 2007 geleverd door een bedrijf zonder spooraansluiting, dus ondanks de commerciele activiteiten van Lafargegips, gebeurde er dus niks via het spoor.

Maar bij een nieuw jaar horen nieuwe kansen. Dit jaar is er weer gestart met het vervoer per spoor, en de liefhebber staat dan natuurlijk meteen te springen met camera in de hand Helaas, begin februari is er brand geweest bij het bedrijf, waardoor de productie stil is komen te vallen tot dat de boel hersteld is.

Gelukkig is de productie weer relatief snel in gang gezet, zodat het vervoer ook weer op gang kwam. Volgens dienstregeling is de aanvoer vanuit Duitsland naar rangeerterrein Onnen bij Groningen op zaterdagochtend. Vervolgens wordt er op maandagmorgen in alle vroegte naar Delfzijl gereden voor het laden en lossen van de wagens. In de namiddag wordt er vervolgens weer teruggereden naar Onnen, waarvandaan de trein in de nacht van maandag op dinsdag weer naar Duitsland vertrekt. Tractie wordt overigens verzorgd door een Railion 6400 en/of 232.

Tot zover de theorie :--)

Het lijkt er langzaam aan op dat ook andere vervoerders brood zien in dit vervoer. Zo ook vervoerder ITL. Op zaterdagochtend 1 maart 2008 wordt er een trein ingelegd vanaf Bad Bentheim via Deventer en Zwolle rangeer naar Onnen. Vanwege werkzaamheden wordt de trein meteen ingelegd via Leeuwarden-Buitenpost. Twee vliegen in een klap bijna

Ware het niet dat door de hevige storm veel schade aan en op de spoorwegen te vinden is. Een overwegstoring tussen Hengelo-Deventer en een boom op de rails tussen Olst en Zwolle, zorgen er voor dat de trein uiteindelijk een uur vertraging oploopt. Via de webcam van hogeschool Windesheim te Zwolle is te zien dat de trein het rangeerterrein Zwolle binnenrolt en zodra er omgelopen is, al vrij snel weer vertrokken wordt richting Leeuwarden.

Samen met JeePee83 sta ik bij de haltestelle Achter de Hoven, als de trein, die onder ITL treinnummer 69040 rijdt voorbij komt. De tractie was geen ITL-lok, waarschijnlijk omdat de ITL loks geen toelating hebben op het baanvak Leeuwarden-Groningen. Een DLC Class 66 is ingehuurd om de trein naar het hoge noorden te rijden.

Om 15:26 was het dan eindelijk zover, met +60 passeert de DLC DE6306 met 23 gesloten goederenwagons, type Habis, Habins en Sins, Leeuwarden Achter De Hoven, op weg naar rangeerterrein Onnen:

  Heeft over alles een mening 2022 zaterdag 1 maart 2008 @ 17:13:51 #107
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_57084416
Is dat die trein waar Charango in Almelo ook last van had toevallig? Wat een kuttrein dan zeg
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_57084539
Denk het niet. Waar ik last van had leek wel op deze trein, maar hij reed naar Duitsland toe (ca. 13:15 in Almelo). Daarnaast waren dat ook allemaal containers
Socialist in Mercedes
pi_57089928
quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 16:15 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Ik heb even het één en ander bij elkaar gezocht

Amsterdam Sloterdijk, 13 mei 2006.
[ afbeelding ]

Hilversum Sportpark, 22 mei 2006.
[ afbeelding ]

Hilversum Sportpark, 22 mei 2006. De achterkant van de vorige
[ afbeelding ]

Amersfoort, 25 mei 2006.
[ afbeelding ]

Eindhoven, 16 juni 2006.
[ afbeelding ]

Groningen, 18 juni 2006.
[ afbeelding ]

's-Hertogenbosch, 4 juli 2006.
[ afbeelding ]

Utrecht Centraal, 27 juli 2006.
[ afbeelding ]

Elst, 5 augustus 2006.
[ afbeelding ]

Leeuwarden, 1 september 2006.
[ afbeelding ]

Almere Oostvaarders, 5 september 2006.
[ afbeelding ]

Utrecht Centraal, 3 december 2006.
[ afbeelding ]

's-Hertogenbosch, 15 december 2006.
[ afbeelding ]

Weesp, 23 december 2006.
[ afbeelding ]

Weesp, nog steeds 23 december 2006.
[ afbeelding ]

Amsterdam Sloterdijk, 27 januari 2007.
[ afbeelding ]

Zwolle, 10 februari 2007.
[ afbeelding ]

Zwolle, 9 maart 2007. Deze foto heb ik op 29 december 2007 nogeens gemaakt, met hetzelfde flapje.
[ afbeelding ]

Maastricht, 24 maart 2007.
[ afbeelding ]

Utrecht Centraal, 12 mei 2007. Aschaffenburg is met 1 "s".
[ afbeelding ]

Maastricht, 4 juni 2007.
[ afbeelding ]

Deventer, 7 september 2007.
[ afbeelding ]

En ook in het buitenland gaat het weleens mis:

Krefeld Hbf, 1 oktober 2006.
[ afbeelding ]
Ben eigelijk wel benieuwd, welke mogelijke borden er allemaal in de CTA zitten
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 1 maart 2008 @ 21:08:19 #110
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_57090169
quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 20:59 schreef Brembo het volgende:

[..]

Ben eigelijk wel benieuwd, welke mogelijke borden er allemaal in de CTA zitten
Dan kun je het beste tijdens het onderhoud van die dingen fotograferen. Even 2 voorbeeldjes:



Altijd onderweg naar het avontuur
pi_57090222
quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 16:15 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Ik heb even het één en ander bij elkaar gezocht
Het leuke is dat een hoop van deze momenten nog dagelijks te zien zijn
  Heeft over alles een mening 2022 zaterdag 1 maart 2008 @ 21:18:18 #112
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_57090504
quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 21:10 schreef Zug-Chef het volgende:

[..]

Het leuke is dat een hoop van deze momenten nog dagelijks te zien zijn
Jep, weet ik. Met name die absurde fout in Zwolle op spoor 5a, die er eind december nog steeds hing. En nu waarschijnlijk nog
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  zaterdag 1 maart 2008 @ 22:57:55 #113
200192 Darkwing_Duck
Straalbezopen Camembertvreter
pi_57094110
THX allemaal, ik had van Charango ook al wat gehad, ik sla ze op. Notitie erbij... Enmik ze binnenkort in een open dir...

Ik ga binnenkort een met een maat aandeslag voor een prefab websitje...

Alleen de sorteercriterium nog...


Maar het kan even duren hoor, school enzo...
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 1 maart 2008 @ 23:04:01 #114
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_57094311
Ik heb er nog enkele, maar die moet ik nog even uploaden
Altijd onderweg naar het avontuur
  zaterdag 1 maart 2008 @ 23:35:39 #115
67518 bork
Schaffner ohne Zwangzug
pi_57095340
Kon alleen deze vinden . Ach ja je moet ergens beginnen
I love tramcars,they go at the proper speed.You can see the world you know.They shake around,people adore them,it's great fun. B.Connolly
Wenn Träume sterben...Dann wirst du alt, Du bist dein eigener Schatten nur und du holst dich nicht mehr ein...
pi_57102814
Gisteravond 18.55 Amsterdam Amstel. Ging naar Amersfoort, zat te twijfelen tussen de metro via Duivendrecht en dan de IC naar Amersfoort of de IC naar Nijmegen en in Utrecht overstappen op de de IC naar Amersfoort.
Via Utrecht is normaal 1 kwartier langer ivm de overstap.
Toch maar via Utrecht gegaan.
Bleek een goede keuze want de cross platform overstap tussen metro 53 en 50 werd weer niet geboden en de IC naar Amersfoort stond op Duivendrecht al klaar.
Na een fijne rit, dit keer met controle bereikten ik Utrecht CS.
Eindigde vlakbij de tunnen en sprong als 2e uit de trein. Sprinte naar beneden de tunnel door. Onderaan de trap hoorde ik al fluiten. Rende omhoog en sprong naar binnen tussen de al sluitende deuren.
Yes
Amsterdam Amstel-Amersfoort via Utrecht CS in 33 minuten
Was nog 30 seconden eerder dan de trein die ik vanuit de trein bij Duivendrecht zag staan
Heerlijk
  zondag 2 maart 2008 @ 13:38:21 #117
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_57102996
quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 23:35 schreef bork het volgende:
Kon alleen deze vinden . Ach ja je moet ergens beginnen
[ afbeelding ]
Ah, een directe verbinding tussen Sittard en Almere?
  Heeft over alles een mening 2022 zondag 2 maart 2008 @ 15:08:17 #118
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_57104931
quote:
Op zondag 2 maart 2008 13:29 schreef Willy84 het volgende:
Eindigde vlakbij de tunnen en sprong als 2e uit de trein. Sprinte naar beneden de tunnel door. Onderaan de trap hoorde ik al fluiten. Rende omhoog en sprong naar binnen tussen de al sluitende deuren.
Yes
Amsterdam Amstel-Amersfoort via Utrecht CS in 33 minuten
Was nog 30 seconden eerder dan de trein die ik vanuit de trein bij Duivendrecht zag staan
Heerlijk
Netjes gedaan
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_57105810
Deel 2 / Dag 2 omleidingen via Buitenpost vanwege werkzaamheden Hoogeveen:

De zondagse ACTS Veendam-shuttle op weg terug naar de Maasvlakte West. Met in opzending lok 7107 (welke afgelopen week het vuilvervoer Bremen-Groningen heeft verzorgd en is uitgewisseld), passeert ex-EWS58038, ook wel de 5814, met een vol beladen containertrein 60249 de Leeuwardense buitenwijk Camminghaburen op weg naar Leeuwarden-Zwolle en verder richting Rotterdamse Haven.

  zondag 2 maart 2008 @ 15:50:13 #120
200192 Darkwing_Duck
Straalbezopen Camembertvreter
pi_57105900
Vraagje:

Als ik straks even een retourtje <grensbijhengelo> -> Bad Bentheim kan ik daar morgen toch gewoon mee op pad qua datum, (een deel van) de heenweg hoeft toch niet op de 1e geldigheidsdag gedaan te worden?
  Heeft over alles een mening 2022 zondag 2 maart 2008 @ 16:25:06 #121
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_57106844
nee, is gewoon 2 maanden geldig
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_57106885
Denk dat je te weinig info geeft. Heb je een internationaal ticket of 1 ticket voor IN Duitsland en 1 voor IN NL?

In het blad de Reiziger van Rover staat deze keer trouwens uitgebeid hoe je handig in Europa kan reizen.
Je schijnt in Duitsland voor 1 reis 2 via stations te kunnen opgeven en daar mag je dan max 48 uur blijven. Dat houdt dus in(als ik het goed begrijp) dan je 2x 48 uur plus 1 volle reisdag op 1 kaartje kunt rijden!
  Heeft over alles een mening 2022 zondag 2 maart 2008 @ 16:29:11 #123
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_57106943
quote:
Op zondag 2 maart 2008 16:27 schreef Willy84 het volgende:
Denk dat je te weinig info geeft. Heb je een internationaal ticket of 1 ticket voor IN Duitsland en 1 voor IN NL?
Het lijkt mij dat het gaat om een retourtje Bentheim Grens - Bad Bentheim. Niks te weinig info
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_57107026
quote:
Op zondag 2 maart 2008 15:08 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Netjes gedaan
Helaas is dit overdag niet haalbaar
Je moet gewoon echt niemand voor je poten hebben op de trap en in de tunnel en nog eens alles meezitten.
Met de IC van Amersfoort naar Duivendrecht en dan midden in de trein gaan zitten en als een gek de roltrap op en de sprinter in naar Amsterdam Amstel kan ook.
Als de IC goed optijd is en de sprinter een minuutje later dan kan het soms lukken. Hier geldt ook weer, geen mensen die op de roltrap blijven hangen is noodzakelijk. Deze drgl nog geen 1keer gelukt, hij rijdt vanaf 11 dec namelijk 1 minuut eerder. Wel 1 keer echt bijna.
Geweldig die niet bestaande overstappen halen.
Over Amsterdam en omgeving hoor je regelmatig geklaag dat treinen te vroeg vertrekken. Ik zie dat ook regelmatig dat ze 1 minuut voor vertrek al beginnen en gewoon 30 sec voor tijd vertrekken. dat maakt het dan nog moeilijker natuurlijk.
pi_57107066
quote:
Op zondag 2 maart 2008 16:29 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Het lijkt mij dat het gaat om een retourtje Bentheim Grens - Bad Bentheim. Niks te weinig info
Buitenlandse kaartjes zijn idd niet mijn specialiteit.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_57107109
quote:
Op zondag 2 maart 2008 16:25 schreef Dr_Flash het volgende:
nee, is gewoon 2 maanden geldig
Zover ik weet zijn 2-maanden-geldig-tickets altijd met een begindatum (en dus ook een einddatum). En zover ik weet, is het verplicht de heenreis op de begindatum af te leggen. De terugreis mag wel op een dag naar keuze, binnen die 2 maanden dus.
  Heeft over alles een mening 2022 zondag 2 maart 2008 @ 17:13:19 #127
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_57107907
Onzin. Ik heb al zo vaak gehad dat ik niet gecontroleerd werd, en dan kan je binnen 2 maanden nog een keer. zowel heen- als terugreis mag op iedere dag naar keuze binnen 2 maanden. Het enige wat niet mag, is de treugreis op een dag vóór de heenreis
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  zondag 2 maart 2008 @ 17:19:36 #128
200192 Darkwing_Duck
Straalbezopen Camembertvreter
pi_57108054
quote:
Op zondag 2 maart 2008 16:37 schreef Zug-Chef het volgende:

[..]

Zover ik weet zijn 2-maanden-geldig-tickets altijd met een begindatum (en dus ook een einddatum). En zover ik weet, is het verplicht de heenreis op de begindatum af te leggen. De terugreis mag wel op een dag naar keuze, binnen die 2 maanden dus.
Kijk dat wou ik weten, ik kan dus in principe het ongestempelde kaartje Grens-> Grouna ook wegmikken, want eigenlijk mag ik niet nog eens heen en weer... ( Toeps is weleens 3 keer heen en weer gegaan op 1 retourtje antwerpen)


Over niet officiele overstappen: Dat doe ik ook vaker. Ik kom eigenlijk vanaf Den Haag Moerwijk naar Utrecht altijd een half uur eerder kwartier eerder aan dan gepland.

Aankomst Stoptrein Den Haag CS .33 of .03 en vertrek IC .36 of .06

Andersom ook aankomst IC uit Utrecht .25 of .55 en vertrek stoppertje naar moerwijk .28 en .58, ook een niet officiele overtstap. Ik kom m in de planners iig niet tegen ( HAFAS weet ik niet zeker)
pi_57108151
Maar er is toch niets illegaals cq bijzonder aan het halen van een niet bestaande overstap. Hooguit dat je geluk hebt.

Leuk voorbeeld is de overstap van de 800 op de 500/1600 te Utrecht Centraal. 800 komt aan :22 / :52 en de 500/1600 vertrekt om :20 / :50 ... Heb m tot nu toe 1x gehaald
  Heeft over alles een mening 2022 zondag 2 maart 2008 @ 17:37:58 #130
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_57108464
Ik heb de vakantieplannen rond hoor

Alleen nauwelijks trein
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  zondag 2 maart 2008 @ 17:49:42 #131
200192 Darkwing_Duck
Straalbezopen Camembertvreter
pi_57108726
quote:
Op zondag 2 maart 2008 17:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb de vakantieplannen rond hoor

Alleen nauwelijks trein
Vort!
pi_57108768
quote:
Op zondag 2 maart 2008 17:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb de vakantieplannen rond hoor

Alleen nauwelijks trein
Huh? Kan dat nog bij jou?

  Heeft over alles een mening 2022 zondag 2 maart 2008 @ 18:02:44 #133
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_57109008
MAKkelijk
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_57109170
quote:
Op zondag 2 maart 2008 18:02 schreef Dr_Flash het volgende:
MAKkelijk
Nou vertel dan
  Heeft over alles een mening 2022 zondag 2 maart 2008 @ 18:14:45 #135
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_57109251
quote:
Op zondag 2 maart 2008 18:11 schreef Zug-Chef het volgende:
Nou vertel dan
Oh okee

Auto: Utrecht - Rostock
Booooot: Rostock - Helsinki
dan 2 weken door Finland crossen, in 6 etappes naar Lapland
AutoslaapTREIN terug naar helsinki, en met de boot naar Rostock.

En wellicht lokaal nog wat korte klapjes, maar stel daar niet te veel bij voor. Treinen die 1 keer per dag rijden en zo
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  zondag 2 maart 2008 @ 18:26:35 #136
200192 Darkwing_Duck
Straalbezopen Camembertvreter
pi_57109561
Vanaf hoelaat kan je bier en braadwurst krijgen in de pimpel?
pi_57109771
In de 144 schenken ze iig wel bier. Die vertrekt om 13u-nog-wat uit Hengelo ri Schiphol. Of het ook al geschonken wordt in de 143 weet ik niet..
  zondag 2 maart 2008 @ 18:42:28 #138
200192 Darkwing_Duck
Straalbezopen Camembertvreter
pi_57109879
ik heb de 143 heen ....

Bjorn, weet je vast wel, er was ooit eens een optie op somda om voor het komende uur een doorkomst te krijgen in text of JPG, van een bepaald station. bestaat dat nog? ik kan het iig niet vinden
pi_57109886
quote:
Op zondag 2 maart 2008 17:24 schreef Zug-Chef het volgende:
Maar er is toch niets illegaals cq bijzonder aan het halen van een niet bestaande overstap. Hooguit dat je geluk hebt.

Leuk voorbeeld is de overstap van de 800 op de 500/1600 te Utrecht Centraal. 800 komt aan :22 / :52 en de 500/1600 vertrekt om :20 / :50 ... Heb m tot nu toe 1x gehaald
Illegaals, nee maar wel bijzonder. Het is gewoon een super snelle rit.
Grappig als je van Amsterdam Amstel tegelijk vertrekt en jij bent even snel in Amersfoort als de ander in Amsterdam Noord per stadsbus

Is gewoon om te zorgen dat je niet tegen NS kan zeggen dat je vertraging hebt. Anders moeten ze lappen.
  zondag 2 maart 2008 @ 18:47:34 #140
200192 Darkwing_Duck
Straalbezopen Camembertvreter
pi_57109990
Hmm ook op de HAFAS zijn er idd van die 33 minuten overstaps
  Heeft over alles een mening 2022 zondag 2 maart 2008 @ 18:51:05 #141
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_57110066
quote:
Op zondag 2 maart 2008 18:26 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Vanaf hoelaat kan je bier en braadwurst krijgen in de pimpel?
15:30

Keertje bijna ruzie gehad omdat ik met een blikje dommelsch in de bar ging zitten om 15: 15, vlak voordat ie open ging
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Heeft over alles een mening 2022 zondag 2 maart 2008 @ 18:52:26 #142
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_57110101
quote:
Op zondag 2 maart 2008 18:47 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Hmm ook op de HAFAS zijn er idd van die 33 minuten overstaps
Al heel lang geldt dat je op bijvoorbeeld Den haag Centraal rekening moet houden met 5 minuten overstaptijd. 3 minuten wordt niet als "haalbaar" verkocht. er reizen namelijk ook van die stinkende trage logge bejaardes met sleepkoffers met de trein
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_57110456
quote:
Op zondag 2 maart 2008 18:51 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

15:30
Dikke onzin dus. Vaak genoeg al om 15:00 bier gekregen in de IC 145. En in de IC 144 ook al om 13:45 een biertje gekregen...
pi_57110504
quote:
Op zondag 2 maart 2008 18:42 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Bjorn, weet je vast wel, er was ooit eens een optie op somda om voor het komende uur een doorkomst te krijgen in text of JPG, van een bepaald station. bestaat dat nog? ik kan het iig niet vinden
Ik zit ook ff te zoeken, volgens mij kon het nog wel, maar kan het dus ff niet vinden ook..
pi_57110546
quote:
Op zondag 2 maart 2008 18:52 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

3 minuten wordt niet als "haalbaar" verkocht. er reizen namelijk ook van die stinkende trage logge bejaardes met sleepkoffers met de trein
Je kan natuurlijk ook iets eerder bij de deur gaan staan, als je een overstap moet halen. Ik moet nog wel eens naar het kantoor van het bedrijf waar ik werk, nabij Den Haag HS, terwijl ik dus in Lw woon. Overstap van de 500 op de 5100, haal ik dan vaak wel, door iets eerder op te staan en bij de deur te gaan staan. Officieel heb je max 3 minuten ervoor :--)
  zondag 2 maart 2008 @ 19:31:05 #146
200192 Darkwing_Duck
Straalbezopen Camembertvreter
pi_57110896
Mja hoelang doen sleepkofferbejaarden van spoor 2 12 bakken achter naar spoor 9 erover?
  Heeft over alles een mening 2022 zondag 2 maart 2008 @ 19:34:36 #147
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_57110973
quote:
Op zondag 2 maart 2008 19:31 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Mja hoelang doen sleepkofferbejaarden van spoor 2 12 bakken achter naar spoor 9 erover?
764 jaar en twaalf honderdsten

@Zug-Chef: lekker belangrijk ook hoe laat die bar open gaat Jij maakt dit mee, ik maak dat mee
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Heeft over alles een mening 2022 zondag 2 maart 2008 @ 19:35:42 #148
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_57110996
quote:
Op zondag 2 maart 2008 19:12 schreef Zug-Chef het volgende:
Je kan natuurlijk ook iets eerder bij de deur gaan staan, als je een overstap moet halen.
True, en de doorgewinterde reiziger weet dat ook Maar dat betekent nog niet dat het raar is als de planner het niet als een haalbare overstap verkoopt
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Heeft over alles een mening 2022 zondag 2 maart 2008 @ 19:38:38 #149
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_57111063
Anyway: Dit wordt een target komende zomer



Er moeten er 4 zonder al te veel moeite kunnen lukken. We gaan het zien.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Redactie Frontpage / Sport zondag 2 maart 2008 @ 19:38:45 #150
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_57111068
quote:
Op zondag 2 maart 2008 19:31 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Mja hoelang doen sleepkofferbejaarden van spoor 2 12 bakken achter naar spoor 9 erover?
Een minuut of 12 denk ik
Altijd onderweg naar het avontuur
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')