Op dit soort momenten walg ik ook van Huubquote:Op woensdag 27 februari 2008 20:58 schreef Disana het volgende:
Huub: Oh oh oh, het is hier toch ook net een soap.
[ afbeelding ]
Yup.quote:Op woensdag 27 februari 2008 20:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Lose-lose situatie voor Claire dus, als ze niet alles pikt dan zet Huub haar persoonlijk op de ontslagstoel en als ze wel braaf "ja en amen" zegt en alles blijft pikken wordt ze getoneelhaakt...
Kijk endat vind ik dus weer niet raar! Je betaald 150 kostbare cp voor bezoek, dan wil je dat bezoek NIET delen.quote:Op woensdag 27 februari 2008 20:59 schreef coldstar het volgende:
Ik begrijp niet waarom Huub steeds appart gaat zitten of lopen met Hedda. Vreemd allemaal hoor. Dat die Claire haar ogen niet eens open gaan he. Ze zal ten alle tijden een laatste plaats in nemen.
Wat een gescripte zooi als me maand over is dan kap ik ermee sjesus hoe dik moet het er boven leggen.quote:Op woensdag 27 februari 2008 20:59 schreef Disana het volgende:
Jaap tegen Huub, apart: Ze mag langer blijven met meerderheid van stemmen.
Huub vindt het leuk, maar ze mag niet naast hem slapen.
Hedda zelf wil ook nog wel 'een paar uurtjes maar hoor' langer blijven.
Ohquote:Op woensdag 27 februari 2008 20:51 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nope, we hebben het over iets wat Huub eigenlijk niet wil maar opgedrongen krijgt.
En Brian is weer de zgn instigator olv de FEBO.quote:Op woensdag 27 februari 2008 20:59 schreef Disana het volgende:
Jaap tegen Huub, apart: Ze mag langer blijven met meerderheid van stemmen.
Huub vindt het leuk, maar ze mag niet naast hem slapen.
Dat heb ik in het begin van DGK al voorgesteld aan DGK_REDACTIE. Waarom kunnen ze dat hier niet uittestenquote:Op woensdag 27 februari 2008 20:46 schreef Dementor het volgende:
Ik weet al hoe in amerika de kooi gaat werken
Kijkers mogen daar bepalen wat er in de villa gebeurd en de spelers weten van niets
* Dementor looks over the edge.
Daar is het eigenlijk te laat voor denk ik..quote:Op woensdag 27 februari 2008 21:04 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Dat heb ik in het begin van DGK al voorgesteld aan DGK_REDACTIE. Waarom kunnen ze dat hier niet uittesten(Hebben we nog een beetje lol aan al dat gescript...)
Dan is Claire dus in feite precies wat ik gisteren al zei: Een gastspeler voor Huub....quote:Op woensdag 27 februari 2008 20:59 schreef Dementor het volgende:
[..]
Yup.
Claire heeft dan ook geen 10k betaald, waarom denk je dat je nu nog zo weinig tot niets hoort over die 10k terwijl dat voordat Claire kwam een behoorlijk gespreksonderwerp was...
Met stemrechten.quote:Op woensdag 27 februari 2008 21:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan is Claire dus in feite precies wat ik gisteren al zei: Een gastspeler voor Huub....
quote:Op woensdag 27 februari 2008 21:02 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
OhNou , ik wil Huubje eigenlijk niet meer zo en dat ligt er meer aan hoe hij zich uit naar anderen dan dat hij een script 'moet' volgen. Al ligt er een bepaald draaiboek dan nog kan hij proberen een fatsoenlijke 'miljonair' te zijn inplaats van de arrogante associale scheldende rondneukende hufter die hij de laatste maanden laat zien. Vele wegen naar Rome enzovoorts.
Ja, die moet morgen weer een stel vragen van dat tuig beantwoorden tijdens het gezamelijke avondeten.quote:Op woensdag 27 februari 2008 21:06 schreef rooie3 het volgende:
De Febo laat Hedda express naar binnen komen als Huub iets leuks met Claire heeft.En die domme Amanda en Brian grijpen dat weer aan om Claire te pakken.Hoe dom kan je zijn zeg.
veel te saaiquote:Op woensdag 27 februari 2008 20:44 schreef schatje het volgende:
En weer moet Huub tv maken![]()
![]()
.
Flikker toch eens op. Laat Tamara eens komen.
quote:Op woensdag 27 februari 2008 21:06 schreef Dementor het volgende:
[..]
Daar is het eigenlijk te laat voor denk ik..
Hoe lang is Claire er? 6 Weken ofzo ? Dus we hoeven nog maar 2 weken te lijden ? Tja, dan is het wel te laat ja ...quote:Op woensdag 27 februari 2008 21:08 schreef Dementor het volgende:
[..]
Met stemrechten.
Niemand is zo gek om voor 2 maanden 10k neer te leggen.
Winnen doet ze toch niet.
Klopt, maar als je op moet boksen tegen zoveel domheid, niet alleen van B en A maar ook de FEBO, volgens mij hetzelfde nivootje, zou ik ik ook gaan stuiteren.quote:Op woensdag 27 februari 2008 21:02 schreef ruudpuntenel het volgende:
Vele wegen naar Rome enzovoorts.
Zegt genoegquote:Op woensdag 27 februari 2008 20:53 schreef petraa het volgende:
Ik snap trouwens ook niet dat Hedda zich hiervoor laat lenen!
Brian is niet normaal. God zij dank niet. Stel je voor dat alle mannen zoals hij waren.quote:Op woensdag 27 februari 2008 21:10 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
veel te saai
zie je opeens hoe "normaal" brian eigenlijk is
ben je badgauy kwijt
Het enige voordeel is dat ze bijna stikt in haar voer.quote:Op woensdag 27 februari 2008 21:13 schreef Scandalous het volgende:
Amanda zit weer lekker te schreeuwen
Inmiddels al bijna 8, tijdens een "je moet je wat meer profileren" discussie met Huub ergens dit weekend ofzo vroeg ze wat tijd om te wennen, ze was er nog maar 7 weken, waarop Huub antwoordde dat hij met 7 weken de eerste al naar huis hadquote:Op woensdag 27 februari 2008 21:11 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
[..]
Hoe lang is Claire er? 6 Weken ofzo ? Dus we hoeven nog maar 2 weken te lijden ? Tja, dan is het wel te laat ja ...
vergeet niet dat de "leuke" huub en bv terror jaap ook door de febo gescript werdenquote:Op woensdag 27 februari 2008 21:11 schreef beequeen het volgende:
[..]
Klopt, maar als je op moet boksen tegen zoveel domheid, niet alleen van B en A maar ook de FEBO, volgens mij hetzelfde nivootje, zou ik ik ook gaan stuiteren.
Ze schreeeeeuwt zo hardquote:Op woensdag 27 februari 2008 21:16 schreef mootie het volgende:
Amanda...... zucht......
Jaap kreeg een vrijbrief, veel acties zijn zelf verzonnen.quote:Op woensdag 27 februari 2008 21:17 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
vergeet niet dat de "leuke" huub en bv terror jaap ook door de febo gescript werden
b en a verkopen nu wat beter
wees blij dat de febo er voor gezorgt heeft dat je nog uberhaupt streams kan kijken
alles voor de kijkcijfers
want zonder goede kijkcijfers geen DGK
quote:Op woensdag 27 februari 2008 21:15 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het enige voordeel is dat ze bijna stikt in haar voer.
Ik zit te hopen dat ze blauw aanloopt, en neervalt.
en liepen wijd O-beens op hakken te klossenquote:Op woensdag 27 februari 2008 21:14 schreef mazaru het volgende:
[..]
Brian is niet normaal. God zij dank niet. Stel je voor dat alle mannen zoals hij waren.
Dan liepen alle vrouwen met gekneusde ribben en blauwe ogen.
Als ze niet hoeft te betalen, waarom krijgt Talpa dan geld van Claire?quote:Op woensdag 27 februari 2008 20:59 schreef Dementor het volgende:
[..]
Yup.
Claire heeft dan ook geen 10k betaald, waarom denk je dat je nu nog zo weinig tot niets hoort over die 10k terwijl dat voordat Claire kwam een behoorlijk gespreksonderwerp was...
quote:Op woensdag 27 februari 2008 21:21 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ik voel de liefde
Talpa krijgt helemaal niets van Claire.quote:Op woensdag 27 februari 2008 21:22 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Als ze niet hoeft te betalen, waarom krijgt Talpa dan geld van Claire?
Ik kus de grond waar de FEBO loopt en ben zooo blij dat de ze gekozen hebben om B en A dagelijks uren oeverloos te laten lullen over niks.quote:Op woensdag 27 februari 2008 21:17 schreef Nomrc2 het volgende:
vergeet niet dat de "leuke" huub en bv terror jaap ook door de febo gescript werden
b en a verkopen nu wat beter
wees blij dat de febo er voor gezorgt heeft dat je nog uberhaupt streams kan kijken
weet niet of je het bezoek van tamara heb gezienquote:Op woensdag 27 februari 2008 21:14 schreef mazaru het volgende:
[..]
Brian is niet normaal. God zij dank niet. Stel je voor dat alle mannen zoals hij waren.
Dan liepen alle vrouwen met gekneusde ribben en blauwe ogen.
Nee hoor, ik kijk dwars door maskers heen.quote:Op woensdag 27 februari 2008 21:24 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
weet niet of je het bezoek van tamara heb gezien
maar toen zag je echt een hele andere brian
Ja hoorquote:Op woensdag 27 februari 2008 21:23 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik kus de grond waar de FEBO loopt en ben zooo blij dat de ze gekozen hebben voor B& A op de streams, ik geniet dagelijks.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ja vooral toen hij de paarden loslietquote:Op woensdag 27 februari 2008 21:18 schreef Dementor het volgende:
[..]
Jaap kreeg een vrijbrief, veel acties zijn zelf verzonnen.
Maakt me niet uit, ik geniet ervanquote:Op woensdag 27 februari 2008 21:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mogen Ruud en Guuskee nog ff uitvechten wie wie wil zijn
[ afbeelding ]
doe mij maar waldorf....quote:Op woensdag 27 februari 2008 21:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
waarom kijk je dan ?quote:Op woensdag 27 februari 2008 21:23 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik kus de grond waar de FEBO loopt en ben zooo blij dat de ze gekozen hebben om B en A dagelijks uren oeverloos te laten lullen over niks.![]()
Hoe oud is Hedda?quote:Op woensdag 27 februari 2008 21:18 schreef coldstar het volgende:
Ik vind Hedda voor haar leeftijd best een slim meisje.
Ze is nog erg jong, maar praat verstandiger als Claire die 5 jaar ouder is, denk ik.
Als ik je containers niet had was ik allang afgehaakt.quote:Op woensdag 27 februari 2008 21:26 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ja hoor![]()
Ik geniet ook, van de fokkertjes.
Ik stem op Guuskee voor Statler en Ruudje voor Waldorf!!!quote:Op woensdag 27 februari 2008 21:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je was me voorquote:Op woensdag 27 februari 2008 21:28 schreef mootie het volgende:
Ah gevoelige Brian gaat even pscycholoogje en beste vriend uithangen bij Claire?
'Wat was Bram zijn concerrrrn laatst?'quote:Op woensdag 27 februari 2008 21:28 schreef mootie het volgende:
Ah gevoelige Brian gaat even pscycholoogje en beste vriend uithangen bij Claire?
heb je het gezien ?quote:Op woensdag 27 februari 2008 21:26 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nee hoor, ik kijk dwars door maskers heen.
ik zou heel graag in een hokje boven de kooi hangen om commentaar te geven.quote:Op woensdag 27 februari 2008 21:29 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ik stem op Guuskee voor Statler en Ruudje voor Waldorf!!!
Dat heeft hondje Mikey opgevangen en braaf verteld aan het baasje.quote:Op woensdag 27 februari 2008 21:31 schreef Lobasca het volgende:
Hoe weet Fucking Brian dat Claire een brief van Bram heeft gehad![]()
oohh..en hij geeft weer een gedachtengang mee..Flikker toch op, en ga zelf in therapie Almerense idiooot
Echt hè? En de c zpreekt 'ie alz Z uitquote:Op woensdag 27 februari 2008 21:30 schreef Scandalous het volgende:
[..]
'Wat was Bram zijn concerrrrn laatst?'
je bedoelt die keer dat hij zich probeerde te verstoppen.quote:
quote:Op woensdag 27 februari 2008 21:32 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat heeft hondje Mikey opgevangen en braaf verteld aan het baasje.
quote:Op woensdag 27 februari 2008 21:28 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
doe mij maar waldorf....
om in de sfeer van waldorf en Statler te blijven; "DGK is super, perfect, kan niet leuker" [ afbeelding ]
Kap nou eens met je gezeik op COSsers..je kannut!quote:Op woensdag 27 februari 2008 21:28 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
waarom kijk je dan ?
of maak je je ook druk over scripts van andere soaps ?
quote:Op woensdag 27 februari 2008 21:27 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Maakt me niet uit, ik geniet ervan![]()
![]()
Das dan geregeld; Ruud is Statler en Guuske is Waldorf.quote:Op woensdag 27 februari 2008 21:28 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
doe mij maar waldorf....
om in de sfeer van waldorf en Statler te blijven; "DGK is super, perfect, kan niet leuker" [ afbeelding ]
huub's hart ligt bij hedda. voor de kooi en na de kooi.quote:Op woensdag 27 februari 2008 21:34 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
![]()
Maar nou ff serieus. place your bets: Claire gaat vanacht jankend de Brian-kicks geven aan Huub of Huub geeft Hedda straks een kusje en gaat 'wiebelen' met Claire.
Ik heb liever dat Brian zijn kutschjmoel houdt..quote:Op woensdag 27 februari 2008 21:37 schreef mootie het volgende:
Claire houd je kop....
Ik wind me op..dit gaat niet goed..zou hem zo graag.....quote:Op woensdag 27 februari 2008 21:40 schreef beequeen het volgende:
Die slijmstem van Brian....te eng.
Heb ik al maanden.Ben een paar daagjes weggeweest,maar moet nu meteen weer kotsen als ik Brian en Amanda zie en hoor.quote:Op woensdag 27 februari 2008 21:42 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik wind me op..dit gaat niet goed..zou hem zo graag.....
Optie 1: Casterenquote:Op woensdag 27 februari 2008 21:42 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik wind me op..dit gaat niet goed..zou hem zo graag.....
ander keerquote:Op woensdag 27 februari 2008 21:33 schreef mazaru het volgende:
[..]
je bedoelt die keer dat hij zich probeerde te verstoppen.
En uiteindelijk toch gevonden werd, en haar behandelde alsof ze zijn graf aan het graven was?
Ja, heb ik gezien.
Meestal trek ik het wel, maar dit ligt er zó fucking dik bovenop!!quote:Op woensdag 27 februari 2008 21:43 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Heb ik al maanden.Ben een paar daagjes weggeweest,maar moet nu meteen weer kotsen als ik Brian en Amanda zie en hoor.
< < oplettenquote:Op woensdag 27 februari 2008 21:44 schreef Leandra het volgende:
Waldorf: [ afbeelding ]
Statler: [ afbeelding ]
als cossers niet zouden zeiken als een stel oude taartenquote:Op woensdag 27 februari 2008 21:35 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Kap nou eens met je gezeik op COSsers..je kannut!
Optie 5 : Ophangen aan een doucheslangquote:Op woensdag 27 februari 2008 21:43 schreef mootie het volgende:
[..]
Optie 1: Casteren
Optie 2: Knuffelen
Optie 3: Casteren en het afgehakte deel in zijn mond proppen
Optie 4: In een doosje willen doen
Deal!quote:Op woensdag 27 februari 2008 21:47 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
als cossers niet zouden zeiken als een stel oude taarten
kan ik het en doe ik het
Deal ???
Dat was toch dezelfde brian, met dezelfde tamara hoorquote:
Jaweeeeeeel........ dat wist ze allang. Het was alleen een leuk subtiel grapje van achter om Hedda naar binnen te gooien tijdens een romantisch diner met Claire.quote:Op woensdag 27 februari 2008 21:53 schreef coldstar het volgende:
Amanda verteld dat Claire zei, dat Huub niet wist dat Hedda kwam. Zou Claire nou niet weten dat Huub haar zelf uit genogigd heeft?
Jawel heeft hij aan haar verteld.quote:Op woensdag 27 februari 2008 21:53 schreef coldstar het volgende:
Amanda verteld dat Claire zei, dat Huub niet wist dat Hedda kwam. Zou Claire nou niet weten dat Huub haar zelf uit genogigd heeft?
Dat mens heeft een herpesbek..thanks to Schatjequote:Op woensdag 27 februari 2008 21:54 schreef Dementor het volgende:
Die pd juf is goddelijk!
Ja duh.. Ik wacht nog steeds op caps van de details.quote:Op woensdag 27 februari 2008 21:54 schreef Dementor het volgende:
Die pd juf is goddelijk!
Dan luisteren we toch ff naar ricardo met zijn hoesquote:Op woensdag 27 februari 2008 21:57 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Dat mens heeft een herpesbek..thanks to Schatje
Ik heb wel streams..quote:Op woensdag 27 februari 2008 21:58 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ja duh.. Ik wacht nog steeds op caps van de details.Heb je geen streams of dezelfde bagger als ik
Margriet is de herpesbekquote:Op woensdag 27 februari 2008 21:57 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Dat mens heeft een herpesbek..thanks to Schatje
quote:Op woensdag 27 februari 2008 21:58 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dan luisteren we toch ff naar ricardo met zijn hoes
Suzanne, vriendin van Selene, herpessmoeltje gaf de eerste paaldanslessen, ze bleef toen slapen bij Luc.quote:Op woensdag 27 februari 2008 21:59 schreef Lobasca het volgende:
[..]
![]()
wies dit dan, and who the fuck is Margriet?
Lijkt me juist een heel goed idee om die 2 even te laten kletsenquote:Op woensdag 27 februari 2008 22:03 schreef Ziet het volgende:
wat is amanda toch een bitch he...
"claire wil ook nog ff kletsen"
Thanksquote:Op woensdag 27 februari 2008 22:02 schreef mootie het volgende:
[..]
Suzanne, vriendin van Selene, herpessmoeltje gaf de eerste paaldanslessen, ze bleef toen slapen bij Luc.
Snap echt niet dat Huub dat pikt en dan nog aardig blijven doen tegen Amanda en Brian.Zal Huub nou echt niet zien dat Brian alles krijgt en niks doet.quote:Op woensdag 27 februari 2008 22:06 schreef Varen het volgende:
Huub heeft het moeilijk, hij mag niks meer, zegt Claire tegen Hedda
Huub zou gewoon eens hele dagen in bed, in bad en in de yacuzzi moeten gaan hangen. Net zoals die twee ratten al een jaar doen.quote:Op woensdag 27 februari 2008 22:06 schreef Varen het volgende:
Huub heeft het moeilijk, hij mag niks meer, zegt Claire tegen Hedda
Tis ook zo'n lekker dingquote:Op woensdag 27 februari 2008 22:09 schreef Scandalous het volgende:
Lampie Dimitri wil een trio? met wie dan?butlers die iets te willen hebben
Palma zal er morgen hopelijk wel commentaar over hebben.quote:Op woensdag 27 februari 2008 22:09 schreef Scandalous het volgende:
Lampie Dimitri wil een trio? met wie dan?butlers die iets te willen hebben
Alles is beter dan Amanda.quote:Op woensdag 27 februari 2008 22:14 schreef Lady-night het volgende:
Ik vind Clair dom, maar wel lief....in ieder geval beter als die slabek van Amanda
eeuwige roem zal je ten deel vallen..quote:Op woensdag 27 februari 2008 22:12 schreef ruudpuntenel het volgende:
Wil niet veel zeggen maar toch wel dit: we zitten op post #285 en als deze vol zit gooi ik er zo een nieuwe in na 5 min. zonder OP.
Das mooiquote:Op woensdag 27 februari 2008 22:12 schreef ruudpuntenel het volgende:
Wil niet veel zeggen maar toch wel dit: we zitten op post #285 en als deze vol zit gooi ik er zo een nieuwe in na 5 min. zonder OP.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |