quote:Op woensdag 27 februari 2008 21:15 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het enige voordeel is dat ze bijna stikt in haar voer.
Ik zit te hopen dat ze blauw aanloopt, en neervalt.
en liepen wijd O-beens op hakken te klossenquote:Op woensdag 27 februari 2008 21:14 schreef mazaru het volgende:
[..]
Brian is niet normaal. God zij dank niet. Stel je voor dat alle mannen zoals hij waren.
Dan liepen alle vrouwen met gekneusde ribben en blauwe ogen.
Als ze niet hoeft te betalen, waarom krijgt Talpa dan geld van Claire?quote:Op woensdag 27 februari 2008 20:59 schreef Dementor het volgende:
[..]
Yup.
Claire heeft dan ook geen 10k betaald, waarom denk je dat je nu nog zo weinig tot niets hoort over die 10k terwijl dat voordat Claire kwam een behoorlijk gespreksonderwerp was...
quote:Op woensdag 27 februari 2008 21:21 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ik voel de liefde
Talpa krijgt helemaal niets van Claire.quote:Op woensdag 27 februari 2008 21:22 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Als ze niet hoeft te betalen, waarom krijgt Talpa dan geld van Claire?
Ik kus de grond waar de FEBO loopt en ben zooo blij dat de ze gekozen hebben om B en A dagelijks uren oeverloos te laten lullen over niks.quote:Op woensdag 27 februari 2008 21:17 schreef Nomrc2 het volgende:
vergeet niet dat de "leuke" huub en bv terror jaap ook door de febo gescript werden
b en a verkopen nu wat beter
wees blij dat de febo er voor gezorgt heeft dat je nog uberhaupt streams kan kijken
weet niet of je het bezoek van tamara heb gezienquote:Op woensdag 27 februari 2008 21:14 schreef mazaru het volgende:
[..]
Brian is niet normaal. God zij dank niet. Stel je voor dat alle mannen zoals hij waren.
Dan liepen alle vrouwen met gekneusde ribben en blauwe ogen.
Nee hoor, ik kijk dwars door maskers heen.quote:Op woensdag 27 februari 2008 21:24 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
weet niet of je het bezoek van tamara heb gezien
maar toen zag je echt een hele andere brian
Ja hoorquote:Op woensdag 27 februari 2008 21:23 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik kus de grond waar de FEBO loopt en ben zooo blij dat de ze gekozen hebben voor B& A op de streams, ik geniet dagelijks.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ja vooral toen hij de paarden loslietquote:Op woensdag 27 februari 2008 21:18 schreef Dementor het volgende:
[..]
Jaap kreeg een vrijbrief, veel acties zijn zelf verzonnen.
Maakt me niet uit, ik geniet ervanquote:Op woensdag 27 februari 2008 21:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mogen Ruud en Guuskee nog ff uitvechten wie wie wil zijn
[ afbeelding ]
doe mij maar waldorf....quote:Op woensdag 27 februari 2008 21:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
waarom kijk je dan ?quote:Op woensdag 27 februari 2008 21:23 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik kus de grond waar de FEBO loopt en ben zooo blij dat de ze gekozen hebben om B en A dagelijks uren oeverloos te laten lullen over niks.![]()
Hoe oud is Hedda?quote:Op woensdag 27 februari 2008 21:18 schreef coldstar het volgende:
Ik vind Hedda voor haar leeftijd best een slim meisje.
Ze is nog erg jong, maar praat verstandiger als Claire die 5 jaar ouder is, denk ik.
Als ik je containers niet had was ik allang afgehaakt.quote:Op woensdag 27 februari 2008 21:26 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ja hoor![]()
Ik geniet ook, van de fokkertjes.
Ik stem op Guuskee voor Statler en Ruudje voor Waldorf!!!quote:Op woensdag 27 februari 2008 21:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je was me voorquote:Op woensdag 27 februari 2008 21:28 schreef mootie het volgende:
Ah gevoelige Brian gaat even pscycholoogje en beste vriend uithangen bij Claire?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |