Op dit soort momenten walg ik ook van Huubquote:Op woensdag 27 februari 2008 20:58 schreef Disana het volgende:
Huub: Oh oh oh, het is hier toch ook net een soap.
[ afbeelding ]
Yup.quote:Op woensdag 27 februari 2008 20:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Lose-lose situatie voor Claire dus, als ze niet alles pikt dan zet Huub haar persoonlijk op de ontslagstoel en als ze wel braaf "ja en amen" zegt en alles blijft pikken wordt ze getoneelhaakt...
Kijk endat vind ik dus weer niet raar! Je betaald 150 kostbare cp voor bezoek, dan wil je dat bezoek NIET delen.quote:Op woensdag 27 februari 2008 20:59 schreef coldstar het volgende:
Ik begrijp niet waarom Huub steeds appart gaat zitten of lopen met Hedda. Vreemd allemaal hoor. Dat die Claire haar ogen niet eens open gaan he. Ze zal ten alle tijden een laatste plaats in nemen.
Wat een gescripte zooi als me maand over is dan kap ik ermee sjesus hoe dik moet het er boven leggen.quote:Op woensdag 27 februari 2008 20:59 schreef Disana het volgende:
Jaap tegen Huub, apart: Ze mag langer blijven met meerderheid van stemmen.
Huub vindt het leuk, maar ze mag niet naast hem slapen.
Hedda zelf wil ook nog wel 'een paar uurtjes maar hoor' langer blijven.
Ohquote:Op woensdag 27 februari 2008 20:51 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nope, we hebben het over iets wat Huub eigenlijk niet wil maar opgedrongen krijgt.
En Brian is weer de zgn instigator olv de FEBO.quote:Op woensdag 27 februari 2008 20:59 schreef Disana het volgende:
Jaap tegen Huub, apart: Ze mag langer blijven met meerderheid van stemmen.
Huub vindt het leuk, maar ze mag niet naast hem slapen.
Dat heb ik in het begin van DGK al voorgesteld aan DGK_REDACTIE. Waarom kunnen ze dat hier niet uittestenquote:Op woensdag 27 februari 2008 20:46 schreef Dementor het volgende:
Ik weet al hoe in amerika de kooi gaat werken
Kijkers mogen daar bepalen wat er in de villa gebeurd en de spelers weten van niets
* Dementor looks over the edge.
Daar is het eigenlijk te laat voor denk ik..quote:Op woensdag 27 februari 2008 21:04 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Dat heb ik in het begin van DGK al voorgesteld aan DGK_REDACTIE. Waarom kunnen ze dat hier niet uittesten(Hebben we nog een beetje lol aan al dat gescript...)
Dan is Claire dus in feite precies wat ik gisteren al zei: Een gastspeler voor Huub....quote:Op woensdag 27 februari 2008 20:59 schreef Dementor het volgende:
[..]
Yup.
Claire heeft dan ook geen 10k betaald, waarom denk je dat je nu nog zo weinig tot niets hoort over die 10k terwijl dat voordat Claire kwam een behoorlijk gespreksonderwerp was...
Met stemrechten.quote:Op woensdag 27 februari 2008 21:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan is Claire dus in feite precies wat ik gisteren al zei: Een gastspeler voor Huub....
quote:Op woensdag 27 februari 2008 21:02 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
OhNou , ik wil Huubje eigenlijk niet meer zo en dat ligt er meer aan hoe hij zich uit naar anderen dan dat hij een script 'moet' volgen. Al ligt er een bepaald draaiboek dan nog kan hij proberen een fatsoenlijke 'miljonair' te zijn inplaats van de arrogante associale scheldende rondneukende hufter die hij de laatste maanden laat zien. Vele wegen naar Rome enzovoorts.
Ja, die moet morgen weer een stel vragen van dat tuig beantwoorden tijdens het gezamelijke avondeten.quote:Op woensdag 27 februari 2008 21:06 schreef rooie3 het volgende:
De Febo laat Hedda express naar binnen komen als Huub iets leuks met Claire heeft.En die domme Amanda en Brian grijpen dat weer aan om Claire te pakken.Hoe dom kan je zijn zeg.
veel te saaiquote:Op woensdag 27 februari 2008 20:44 schreef schatje het volgende:
En weer moet Huub tv maken![]()
![]()
.
Flikker toch eens op. Laat Tamara eens komen.
quote:Op woensdag 27 februari 2008 21:06 schreef Dementor het volgende:
[..]
Daar is het eigenlijk te laat voor denk ik..
Hoe lang is Claire er? 6 Weken ofzo ? Dus we hoeven nog maar 2 weken te lijden ? Tja, dan is het wel te laat ja ...quote:Op woensdag 27 februari 2008 21:08 schreef Dementor het volgende:
[..]
Met stemrechten.
Niemand is zo gek om voor 2 maanden 10k neer te leggen.
Winnen doet ze toch niet.
Klopt, maar als je op moet boksen tegen zoveel domheid, niet alleen van B en A maar ook de FEBO, volgens mij hetzelfde nivootje, zou ik ik ook gaan stuiteren.quote:Op woensdag 27 februari 2008 21:02 schreef ruudpuntenel het volgende:
Vele wegen naar Rome enzovoorts.
Zegt genoegquote:Op woensdag 27 februari 2008 20:53 schreef petraa het volgende:
Ik snap trouwens ook niet dat Hedda zich hiervoor laat lenen!
Brian is niet normaal. God zij dank niet. Stel je voor dat alle mannen zoals hij waren.quote:Op woensdag 27 februari 2008 21:10 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
veel te saai
zie je opeens hoe "normaal" brian eigenlijk is
ben je badgauy kwijt
Het enige voordeel is dat ze bijna stikt in haar voer.quote:Op woensdag 27 februari 2008 21:13 schreef Scandalous het volgende:
Amanda zit weer lekker te schreeuwen
Inmiddels al bijna 8, tijdens een "je moet je wat meer profileren" discussie met Huub ergens dit weekend ofzo vroeg ze wat tijd om te wennen, ze was er nog maar 7 weken, waarop Huub antwoordde dat hij met 7 weken de eerste al naar huis hadquote:Op woensdag 27 februari 2008 21:11 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
[..]
Hoe lang is Claire er? 6 Weken ofzo ? Dus we hoeven nog maar 2 weken te lijden ? Tja, dan is het wel te laat ja ...
vergeet niet dat de "leuke" huub en bv terror jaap ook door de febo gescript werdenquote:Op woensdag 27 februari 2008 21:11 schreef beequeen het volgende:
[..]
Klopt, maar als je op moet boksen tegen zoveel domheid, niet alleen van B en A maar ook de FEBO, volgens mij hetzelfde nivootje, zou ik ik ook gaan stuiteren.
Ze schreeeeeuwt zo hardquote:Op woensdag 27 februari 2008 21:16 schreef mootie het volgende:
Amanda...... zucht......
Jaap kreeg een vrijbrief, veel acties zijn zelf verzonnen.quote:Op woensdag 27 februari 2008 21:17 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
vergeet niet dat de "leuke" huub en bv terror jaap ook door de febo gescript werden
b en a verkopen nu wat beter
wees blij dat de febo er voor gezorgt heeft dat je nog uberhaupt streams kan kijken
alles voor de kijkcijfers
want zonder goede kijkcijfers geen DGK
quote:Op woensdag 27 februari 2008 21:15 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het enige voordeel is dat ze bijna stikt in haar voer.
Ik zit te hopen dat ze blauw aanloopt, en neervalt.
en liepen wijd O-beens op hakken te klossenquote:Op woensdag 27 februari 2008 21:14 schreef mazaru het volgende:
[..]
Brian is niet normaal. God zij dank niet. Stel je voor dat alle mannen zoals hij waren.
Dan liepen alle vrouwen met gekneusde ribben en blauwe ogen.
Als ze niet hoeft te betalen, waarom krijgt Talpa dan geld van Claire?quote:Op woensdag 27 februari 2008 20:59 schreef Dementor het volgende:
[..]
Yup.
Claire heeft dan ook geen 10k betaald, waarom denk je dat je nu nog zo weinig tot niets hoort over die 10k terwijl dat voordat Claire kwam een behoorlijk gespreksonderwerp was...
quote:Op woensdag 27 februari 2008 21:21 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ik voel de liefde
Talpa krijgt helemaal niets van Claire.quote:Op woensdag 27 februari 2008 21:22 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Als ze niet hoeft te betalen, waarom krijgt Talpa dan geld van Claire?
Ik kus de grond waar de FEBO loopt en ben zooo blij dat de ze gekozen hebben om B en A dagelijks uren oeverloos te laten lullen over niks.quote:Op woensdag 27 februari 2008 21:17 schreef Nomrc2 het volgende:
vergeet niet dat de "leuke" huub en bv terror jaap ook door de febo gescript werden
b en a verkopen nu wat beter
wees blij dat de febo er voor gezorgt heeft dat je nog uberhaupt streams kan kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |