< < oplettenquote:Op woensdag 27 februari 2008 21:44 schreef Leandra het volgende:
Waldorf: [ afbeelding ]
Statler: [ afbeelding ]
als cossers niet zouden zeiken als een stel oude taartenquote:Op woensdag 27 februari 2008 21:35 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Kap nou eens met je gezeik op COSsers..je kannut!
Optie 5 : Ophangen aan een doucheslangquote:Op woensdag 27 februari 2008 21:43 schreef mootie het volgende:
[..]
Optie 1: Casteren
Optie 2: Knuffelen
Optie 3: Casteren en het afgehakte deel in zijn mond proppen
Optie 4: In een doosje willen doen
Deal!quote:Op woensdag 27 februari 2008 21:47 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
als cossers niet zouden zeiken als een stel oude taarten
kan ik het en doe ik het
Deal ???
Dat was toch dezelfde brian, met dezelfde tamara hoorquote:
Jaweeeeeeel........ dat wist ze allang. Het was alleen een leuk subtiel grapje van achter om Hedda naar binnen te gooien tijdens een romantisch diner met Claire.quote:Op woensdag 27 februari 2008 21:53 schreef coldstar het volgende:
Amanda verteld dat Claire zei, dat Huub niet wist dat Hedda kwam. Zou Claire nou niet weten dat Huub haar zelf uit genogigd heeft?
Jawel heeft hij aan haar verteld.quote:Op woensdag 27 februari 2008 21:53 schreef coldstar het volgende:
Amanda verteld dat Claire zei, dat Huub niet wist dat Hedda kwam. Zou Claire nou niet weten dat Huub haar zelf uit genogigd heeft?
Dat mens heeft een herpesbek..thanks to Schatjequote:Op woensdag 27 februari 2008 21:54 schreef Dementor het volgende:
Die pd juf is goddelijk!
Ja duh.. Ik wacht nog steeds op caps van de details.quote:Op woensdag 27 februari 2008 21:54 schreef Dementor het volgende:
Die pd juf is goddelijk!
Dan luisteren we toch ff naar ricardo met zijn hoesquote:Op woensdag 27 februari 2008 21:57 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Dat mens heeft een herpesbek..thanks to Schatje
Ik heb wel streams..quote:Op woensdag 27 februari 2008 21:58 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ja duh.. Ik wacht nog steeds op caps van de details.Heb je geen streams of dezelfde bagger als ik
Margriet is de herpesbekquote:Op woensdag 27 februari 2008 21:57 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Dat mens heeft een herpesbek..thanks to Schatje
quote:Op woensdag 27 februari 2008 21:58 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dan luisteren we toch ff naar ricardo met zijn hoes
Suzanne, vriendin van Selene, herpessmoeltje gaf de eerste paaldanslessen, ze bleef toen slapen bij Luc.quote:Op woensdag 27 februari 2008 21:59 schreef Lobasca het volgende:
[..]
![]()
wies dit dan, and who the fuck is Margriet?
Lijkt me juist een heel goed idee om die 2 even te laten kletsenquote:Op woensdag 27 februari 2008 22:03 schreef Ziet het volgende:
wat is amanda toch een bitch he...
"claire wil ook nog ff kletsen"
Thanksquote:Op woensdag 27 februari 2008 22:02 schreef mootie het volgende:
[..]
Suzanne, vriendin van Selene, herpessmoeltje gaf de eerste paaldanslessen, ze bleef toen slapen bij Luc.
Snap echt niet dat Huub dat pikt en dan nog aardig blijven doen tegen Amanda en Brian.Zal Huub nou echt niet zien dat Brian alles krijgt en niks doet.quote:Op woensdag 27 februari 2008 22:06 schreef Varen het volgende:
Huub heeft het moeilijk, hij mag niks meer, zegt Claire tegen Hedda
Huub zou gewoon eens hele dagen in bed, in bad en in de yacuzzi moeten gaan hangen. Net zoals die twee ratten al een jaar doen.quote:Op woensdag 27 februari 2008 22:06 schreef Varen het volgende:
Huub heeft het moeilijk, hij mag niks meer, zegt Claire tegen Hedda
Tis ook zo'n lekker dingquote:Op woensdag 27 februari 2008 22:09 schreef Scandalous het volgende:
Lampie Dimitri wil een trio? met wie dan?butlers die iets te willen hebben
Palma zal er morgen hopelijk wel commentaar over hebben.quote:Op woensdag 27 februari 2008 22:09 schreef Scandalous het volgende:
Lampie Dimitri wil een trio? met wie dan?butlers die iets te willen hebben
Alles is beter dan Amanda.quote:Op woensdag 27 februari 2008 22:14 schreef Lady-night het volgende:
Ik vind Clair dom, maar wel lief....in ieder geval beter als die slabek van Amanda
eeuwige roem zal je ten deel vallen..quote:Op woensdag 27 februari 2008 22:12 schreef ruudpuntenel het volgende:
Wil niet veel zeggen maar toch wel dit: we zitten op post #285 en als deze vol zit gooi ik er zo een nieuwe in na 5 min. zonder OP.
Das mooiquote:Op woensdag 27 februari 2008 22:12 schreef ruudpuntenel het volgende:
Wil niet veel zeggen maar toch wel dit: we zitten op post #285 en als deze vol zit gooi ik er zo een nieuwe in na 5 min. zonder OP.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |