'Wat was Bram zijn concerrrrn laatst?'quote:Op woensdag 27 februari 2008 21:28 schreef mootie het volgende:
Ah gevoelige Brian gaat even pscycholoogje en beste vriend uithangen bij Claire?
heb je het gezien ?quote:Op woensdag 27 februari 2008 21:26 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nee hoor, ik kijk dwars door maskers heen.
ik zou heel graag in een hokje boven de kooi hangen om commentaar te geven.quote:Op woensdag 27 februari 2008 21:29 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ik stem op Guuskee voor Statler en Ruudje voor Waldorf!!!
Dat heeft hondje Mikey opgevangen en braaf verteld aan het baasje.quote:Op woensdag 27 februari 2008 21:31 schreef Lobasca het volgende:
Hoe weet Fucking Brian dat Claire een brief van Bram heeft gehad![]()
oohh..en hij geeft weer een gedachtengang mee..Flikker toch op, en ga zelf in therapie Almerense idiooot
Echt hè? En de c zpreekt 'ie alz Z uitquote:Op woensdag 27 februari 2008 21:30 schreef Scandalous het volgende:
[..]
'Wat was Bram zijn concerrrrn laatst?'
je bedoelt die keer dat hij zich probeerde te verstoppen.quote:
quote:Op woensdag 27 februari 2008 21:32 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat heeft hondje Mikey opgevangen en braaf verteld aan het baasje.
quote:Op woensdag 27 februari 2008 21:28 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
doe mij maar waldorf....
om in de sfeer van waldorf en Statler te blijven; "DGK is super, perfect, kan niet leuker" [ afbeelding ]
Kap nou eens met je gezeik op COSsers..je kannut!quote:Op woensdag 27 februari 2008 21:28 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
waarom kijk je dan ?
of maak je je ook druk over scripts van andere soaps ?
quote:Op woensdag 27 februari 2008 21:27 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Maakt me niet uit, ik geniet ervan![]()
![]()
Das dan geregeld; Ruud is Statler en Guuske is Waldorf.quote:Op woensdag 27 februari 2008 21:28 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
doe mij maar waldorf....
om in de sfeer van waldorf en Statler te blijven; "DGK is super, perfect, kan niet leuker" [ afbeelding ]
huub's hart ligt bij hedda. voor de kooi en na de kooi.quote:Op woensdag 27 februari 2008 21:34 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
![]()
Maar nou ff serieus. place your bets: Claire gaat vanacht jankend de Brian-kicks geven aan Huub of Huub geeft Hedda straks een kusje en gaat 'wiebelen' met Claire.
Ik heb liever dat Brian zijn kutschjmoel houdt..quote:Op woensdag 27 februari 2008 21:37 schreef mootie het volgende:
Claire houd je kop....
Ik wind me op..dit gaat niet goed..zou hem zo graag.....quote:Op woensdag 27 februari 2008 21:40 schreef beequeen het volgende:
Die slijmstem van Brian....te eng.
Heb ik al maanden.Ben een paar daagjes weggeweest,maar moet nu meteen weer kotsen als ik Brian en Amanda zie en hoor.quote:Op woensdag 27 februari 2008 21:42 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik wind me op..dit gaat niet goed..zou hem zo graag.....
Optie 1: Casterenquote:Op woensdag 27 februari 2008 21:42 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik wind me op..dit gaat niet goed..zou hem zo graag.....
ander keerquote:Op woensdag 27 februari 2008 21:33 schreef mazaru het volgende:
[..]
je bedoelt die keer dat hij zich probeerde te verstoppen.
En uiteindelijk toch gevonden werd, en haar behandelde alsof ze zijn graf aan het graven was?
Ja, heb ik gezien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |