'Wat was Bram zijn concerrrrn laatst?'quote:Op woensdag 27 februari 2008 21:28 schreef mootie het volgende:
Ah gevoelige Brian gaat even pscycholoogje en beste vriend uithangen bij Claire?
heb je het gezien ?quote:Op woensdag 27 februari 2008 21:26 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nee hoor, ik kijk dwars door maskers heen.
ik zou heel graag in een hokje boven de kooi hangen om commentaar te geven.quote:Op woensdag 27 februari 2008 21:29 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ik stem op Guuskee voor Statler en Ruudje voor Waldorf!!!
Dat heeft hondje Mikey opgevangen en braaf verteld aan het baasje.quote:Op woensdag 27 februari 2008 21:31 schreef Lobasca het volgende:
Hoe weet Fucking Brian dat Claire een brief van Bram heeft gehad![]()
oohh..en hij geeft weer een gedachtengang mee..Flikker toch op, en ga zelf in therapie Almerense idiooot
Echt hè? En de c zpreekt 'ie alz Z uitquote:Op woensdag 27 februari 2008 21:30 schreef Scandalous het volgende:
[..]
'Wat was Bram zijn concerrrrn laatst?'
je bedoelt die keer dat hij zich probeerde te verstoppen.quote:
quote:Op woensdag 27 februari 2008 21:32 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat heeft hondje Mikey opgevangen en braaf verteld aan het baasje.
quote:Op woensdag 27 februari 2008 21:28 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
doe mij maar waldorf....
om in de sfeer van waldorf en Statler te blijven; "DGK is super, perfect, kan niet leuker" [ afbeelding ]
Kap nou eens met je gezeik op COSsers..je kannut!quote:Op woensdag 27 februari 2008 21:28 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
waarom kijk je dan ?
of maak je je ook druk over scripts van andere soaps ?
quote:Op woensdag 27 februari 2008 21:27 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Maakt me niet uit, ik geniet ervan![]()
![]()
Das dan geregeld; Ruud is Statler en Guuske is Waldorf.quote:Op woensdag 27 februari 2008 21:28 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
doe mij maar waldorf....
om in de sfeer van waldorf en Statler te blijven; "DGK is super, perfect, kan niet leuker" [ afbeelding ]
huub's hart ligt bij hedda. voor de kooi en na de kooi.quote:Op woensdag 27 februari 2008 21:34 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
![]()
Maar nou ff serieus. place your bets: Claire gaat vanacht jankend de Brian-kicks geven aan Huub of Huub geeft Hedda straks een kusje en gaat 'wiebelen' met Claire.
Ik heb liever dat Brian zijn kutschjmoel houdt..quote:Op woensdag 27 februari 2008 21:37 schreef mootie het volgende:
Claire houd je kop....
Ik wind me op..dit gaat niet goed..zou hem zo graag.....quote:Op woensdag 27 februari 2008 21:40 schreef beequeen het volgende:
Die slijmstem van Brian....te eng.
Heb ik al maanden.Ben een paar daagjes weggeweest,maar moet nu meteen weer kotsen als ik Brian en Amanda zie en hoor.quote:Op woensdag 27 februari 2008 21:42 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik wind me op..dit gaat niet goed..zou hem zo graag.....
Optie 1: Casterenquote:Op woensdag 27 februari 2008 21:42 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik wind me op..dit gaat niet goed..zou hem zo graag.....
ander keerquote:Op woensdag 27 februari 2008 21:33 schreef mazaru het volgende:
[..]
je bedoelt die keer dat hij zich probeerde te verstoppen.
En uiteindelijk toch gevonden werd, en haar behandelde alsof ze zijn graf aan het graven was?
Ja, heb ik gezien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |