Streams in een loop, hoezo dan?quote:Op woensdag 27 februari 2008 19:27 schreef Dementor het volgende:
Onder de lakens geeft Eric snachts informatie aan huub.
Tussen 2 en 4 als de streams in een loop gaan.
Snachts plegen ze wel eens onderhoud in de woonkamer,private, de keuken en het kantoor.quote:Op woensdag 27 februari 2008 19:30 schreef beequeen het volgende:
Lekker snel Disana, thanx.![]()
[..]
Streams in een loop, hoezo dan?
Dat de streamers tussen 2 en 4 constant naar dezelfde beelden zitten te kijkenquote:Op woensdag 27 februari 2008 19:30 schreef beequeen het volgende:
Lekker snel Disana, thanx.![]()
[..]
Streams in een loop, hoezo dan?
holleder belde ze keurig opquote:In jouw wereld meld de chanteur zich van tevoren met zijn naam en adres gegevens
Jij weet niet hoe je iemand moet chanteren.
Het gebeurd niet iedere dag.quote:Op woensdag 27 februari 2008 19:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat de streamers tussen 2 en 4 constant naar dezelfde beelden zitten te kijken
Yep, en Brian komt aan info van binnenuit, de FEBO dus.quote:Op woensdag 27 februari 2008 19:30 schreef TwiNNijN het volgende:
verstond ik het net goed wat Brian zei?
'Dus Eric komt ook aan informatie van buitenaf'
Maar Eric en Huub weten dan dus wel wanneer het gebeurt.quote:
hij versprak zich dus zwaar netquote:Op woensdag 27 februari 2008 19:32 schreef beequeen het volgende:
[..]
Yep, en Brian komt aan info van binnenuit, de FEBO dus.
Ja.quote:Op woensdag 27 februari 2008 19:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar Eric en Huub weten dan dus wel wanneer het gebeurt.
Ik bewonder je strijdbaarheid, keep it up.quote:Op woensdag 27 februari 2008 19:35 schreef trettie het volgende:
Moet je dat horen over die kleding van Eric.
Ik heb nog nooit een groter stuk schorum in lelijke kleren zien lopen dan die lul zelf, met z'n scheuren in z'n broek en nu even een ander gaan beleren!!
En dat was ook nog in een tijd dat anderen geen spijkerbroeken mochten dragen maar Amanda en Brioan wel.
Lekker Febo de ene na de andere onrechtvaardige streek!!!
Dat mag niet van achter.quote:Op woensdag 27 februari 2008 19:39 schreef blomst het volgende:
Dat er nooit iemand Amanda aanspreekt op haar pruik.
Het is gewoon street dance (ik hou er zelf niet zo van), maar bij Amanda staat nou eenmaal alles in het teken van seks.quote:Op woensdag 27 februari 2008 19:41 schreef beequeen het volgende:
Christ All Mighty, nog een keer het hoerendansje van Amanda. Hoeveel kan een mens hebben?
Skattie, ik weet dat DGK_REDACTIE hier meeleest, dat weet jij ook en je bent makkelijk te vinden via je IP adres, so what's the catch.quote:
Duh... das ook de bedoelingquote:Op woensdag 27 februari 2008 19:48 schreef Disana het volgende:
Daar gaan geheid tepels uit hangen.
I am just living on the edge.quote:Op woensdag 27 februari 2008 19:44 schreef beequeen het volgende:
[..]
Skattie, ik weet dat DGK_REDACTIE hier meeleest, dat weet jij ook en je bent makkelijk te vinden via je IP adres, so what's the catch.
Hier word ik zo nieuwsgierig vanquote:
Gezellig of is het een verkapte TVP.quote:Op woensdag 27 februari 2008 19:50 schreef Copycat het volgende:
Aansluit!
Geen diepgang mogelijk in een gesprek met Claire.quote:Op woensdag 27 februari 2008 20:00 schreef beequeen het volgende:
Huub probeert een gesprek aan te knopen met Claire.......loopt voor geen meter. Als het niet "gazallach is' vindt Claire het moellijk.
Nu val je door de mand skattie. Er vinden geen stemmingen plaats als niet iedereen aanwezig is.quote:Op woensdag 27 februari 2008 20:00 schreef Dementor het volgende:
Amanda kan alleen weggestemd worden als Brian haar zat is of net buiten de kooi is als de stemming plaats vind....
Misschien een aangepaste regel in het regelboekquote:Op woensdag 27 februari 2008 20:03 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nu val je door de mand skattie. Er vinden geen stemmingen plaats als niet iedereen aanwezig is.
Weet ik, maar er is geen andere optie.quote:Op woensdag 27 februari 2008 20:03 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nu val je door de mand skattie. Er vinden geen stemmingen plaats als niet iedereen aanwezig is.
quote:Op woensdag 27 februari 2008 20:07 schreef Disana het volgende:
Achter elkaar krijgt Amanda vandaag:
sporten met carlos
dansles
zangles
nagels
paaldansles
Kan iemand even een lijstje maken voor Huub, Jaap, en Claire?
Valt jou het verschil ook op? Was ook cynisch bedoeld hoor, de redactie doet geen enkele moeite meer de voortrekkerij te verbloemen.quote:
Dat is een reflexquote:Op woensdag 27 februari 2008 20:16 schreef Disana het volgende:
Zoals elke keer is Amanda drukker bezig met paalwrijven dan -dansen.
Achter doet alles voor de kindjes van Godquote:Op woensdag 27 februari 2008 20:15 schreef Disana het volgende:
[..]
Valt jou het verschil ook op? Was ook cynisch bedoeld hoor, de redactie doet geen enkele moeite meer de voortrekkerij te verbloemen.
Doe eens een cap dan, kan het zo van hieruit niet beoordelenquote:Op woensdag 27 februari 2008 20:18 schreef blomst het volgende:
Ik vind dat zo goor staan, een boxer die in de kontnaad zit.
ben ik de enige?
Ze heeft het eindelijk voor elkaar: nu is de paal te stroef gewreven. En ondertussen is er nog geen kunstje vertoond.quote:
Ik zit met mijn vinger boven de knop voor je, maar die koala met die pruik staat er telkens bijquote:Op woensdag 27 februari 2008 20:20 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Doe eens een cap dan, kan het zo van hieruit niet beoordelen
ze is buiten beeld nu.quote:Op woensdag 27 februari 2008 20:20 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Doe eens een cap dan, kan het zo van hieruit niet beoordelen
Subtiel.quote:Op woensdag 27 februari 2008 20:18 schreef Dementor het volgende:
[ afbeelding ]
Op dat u de kindjes van god vrezen zal!
Fontein wordt meestal niet zo maar aangezetquote:Op woensdag 27 februari 2008 20:23 schreef beequeen het volgende:
Bezoek?
quote:
huub zelfquote:Op woensdag 27 februari 2008 20:28 schreef Deisyy het volgende:
Wie heeft Hedda uitgenodigd?
Dementor?????
Ze bellen wel eens met haar maar achter heeft er voor gezorgd dat ze zo snel de kooi in kon komen.quote:Op woensdag 27 februari 2008 20:28 schreef Deisyy het volgende:
Wie heeft Hedda uitgenodigd?
Dementor?????
Dumdumdumdumdumquote:Op woensdag 27 februari 2008 20:26 schreef Dementor het volgende:
Hedda!
DANGER!
Hedda heeft een leuk bedrag ontvangen ...
Huub smelt direct![]()
Nee hoor. Ik vond haar rol toen tijdens Lieke niet zo fris: geen relatie meer hebben en toch een beetje stoken.quote:Op woensdag 27 februari 2008 20:29 schreef Lobasca het volgende:
Ik ben waarschijnlijk de enige hier die Hedda niet zo tof vind?
Nope, ik vind Hedda ook helemaal niksquote:Op woensdag 27 februari 2008 20:29 schreef Lobasca het volgende:
Ik ben waarschijnlijk de enige hier die Hedda niet zo tof vind?
Dat bedoel ik!quote:Op woensdag 27 februari 2008 20:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik vond haar rol toen tijdens Lieke niet zo fris: geen relatie meer hebben en toch een beetje stoken.
En niet van harte. Een verhaallijn waar Huub niet blij mee is, opgedrongen door de FEBO.quote:
quote:Op woensdag 27 februari 2008 20:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nope, ik vind Hedda ook helemaal niks
een man is zo monogaam als zijn kansen.quote:Op woensdag 27 februari 2008 20:32 schreef ruudpuntenel het volgende:
Benieuwd om Huubke zijn monogammeliteit even terzijde schuift vanavond.
Haa Guuskeeequote:Op woensdag 27 februari 2008 20:35 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
een man is zo monogaam als zijn kansen.
Had je de uitzending van vandaag moeten zienquote:Op woensdag 27 februari 2008 20:37 schreef mootie het volgende:
Hedda ook weer braaf meelullen over Brians overwinning, word er zo moe van.
Helemaal zonder dwang, geheel spontaan, volledig uit zichzelf,quote:
Zullen wij dan in plaats van te spreken over plasma's het voortaan hebben over 'de auto-cue'quote:Op woensdag 27 februari 2008 20:38 schreef beequeen het volgende:
Lieve FOKkers, nog een keer het filmpje en je weet dat dit gescript is. Sorry to burst your bubble.
Huub en de verhaallijn.
quote:Op woensdag 27 februari 2008 20:38 schreef beequeen het volgende:
Lieve FOKkers, nog een keer het filmpje en je weet dat dit gescript is. Sorry to burst your bubble.
Huub en de verhaallijn.
Misschien omdat Hedda de anderen al kende en zoent ze Claure niet omdat ze haar voor het eerst ziet.quote:Op woensdag 27 februari 2008 20:44 schreef coldstar het volgende:
Hedda zegt iedereen gedag, geeft ieder een een kus en vraagt hoe het gaat. Claire krijgt een hand en zegt halloooo Claire.
Huub heeft haar 'n paar dagen geleden gevraagd (hij liet Eric bellen omdat bellen dan geen punten kost). Gewoon een bezoekje voor 150 cp'squote:Op woensdag 27 februari 2008 20:45 schreef Disana het volgende:
Hedda heeft maar een uurtje, de klok loopt. Vraag me toch echt af hoe dit zit... betaalt iemand hier ook cp's voor?
In ruil hiervoor krijgt Jaap tijdens zijn 8 uur een behoorlijk tijd zonder camera's om zich heen.quote:Op woensdag 27 februari 2008 20:47 schreef Kinga het volgende:
En volgens mij moet Jaap dit toch weer een verschrikkelijk script vinden, communiceren met Brian en Amanda
Gemist, bedankt.quote:Op woensdag 27 februari 2008 20:47 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Huub heeft haar 'n paar dagen geleden gevraagd (hij liet Eric bellen omdat bellen dan geen punten kost). Gewoon een bezoekje voor 150 cp's
Huub moet eens meer met zijn hoofd gaan denken inplaats van met zijn eikel, anders kan hij het schudden.quote:Op woensdag 27 februari 2008 20:44 schreef schatje het volgende:
En weer moet Huub tv maken![]()
![]()
.
Flikker toch eens op. Laat Tamara eens komen.
Beetje rare timing van de Febo om Hedda tijdens het etentje te laten komen, maar ach het is Huub maar he! De grootste marionet uit de kooi!quote:Op woensdag 27 februari 2008 20:49 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Huub moet eens meer met zijn hoofd gaan denken inplaats van met zijn eikel, anders kan hij het schudden.
En die rat krijgt zijn portie nog wel.
Nope, we hebben het over iets wat Huub eigenlijk niet wil maar opgedrongen krijgt.quote:Op woensdag 27 februari 2008 20:44 schreef ruudpuntenel het volgende:
Zullen wij dan in plaats van te spreken over plasma's het voortaan hebben over 'de auto-cue'![]()
Het lijkt er anders op dat de FEBO voor hem denkt en dat hij zijn eikel alleen maar hoeft te gebruiken.quote:Op woensdag 27 februari 2008 20:49 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Huub moet eens meer met zijn hoofd gaan denken inplaats van met zijn eikel, anders kan hij het schudden.
Wel blijft ze nu ook al slapen ?quote:Op woensdag 27 februari 2008 20:51 schreef schatje het volgende:
Huub en Hedda gaan natuurlijk zoenen als ze een nachtje blijft slapen. Kijken naar Claire's reactie.
Wat een script weer![]()
![]()
.
Brian was van plan om er een stemming voor aan te vragenquote:
Dan zal Hedda toch zelf ook moeten willen lijkt me!quote:Op woensdag 27 februari 2008 20:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Brian was van plan om er een stemming voor aan te vragen
Zelfde hoge haarlijn als Claire.quote:
sneu figuur!quote:Op woensdag 27 februari 2008 20:54 schreef schatje het volgende:
[..]
Brian wil er een stemming voor aanvragen.
Huub moet meer denken met zijn hoofd, inplaats van zijn eikel.quote:Op woensdag 27 februari 2008 20:49 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Volgens Dementor (hij die over the edge meekijkt) krijgt Hedda er een leuk geldbedrag voor.quote:Op woensdag 27 februari 2008 20:53 schreef petraa het volgende:
Ik snap trouwens ook niet dat Hedda zich hiervoor laat lenen!
Lose-lose situatie voor Claire dus, als ze niet alles pikt dan zet Huub haar persoonlijk op de ontslagstoel en als ze wel braaf "ja en amen" zegt en alles blijft pikken wordt ze getoneelhaakt...quote:Op woensdag 27 februari 2008 20:29 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ze bellen wel eens met haar maar achter heeft er voor gezorgd dat ze zo snel de kooi in kon komen.
Ze hopen op TV, maar Claire reageert hier toch niet op ook al zou Huub iets met Hedda doen.
Claire moet alles pikken anders vliegt ze eruit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |