Nu val je door de mand skattie. Er vinden geen stemmingen plaats als niet iedereen aanwezig is.quote:Op woensdag 27 februari 2008 20:00 schreef Dementor het volgende:
Amanda kan alleen weggestemd worden als Brian haar zat is of net buiten de kooi is als de stemming plaats vind....
Misschien een aangepaste regel in het regelboekquote:Op woensdag 27 februari 2008 20:03 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nu val je door de mand skattie. Er vinden geen stemmingen plaats als niet iedereen aanwezig is.
Weet ik, maar er is geen andere optie.quote:Op woensdag 27 februari 2008 20:03 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nu val je door de mand skattie. Er vinden geen stemmingen plaats als niet iedereen aanwezig is.
quote:Op woensdag 27 februari 2008 20:07 schreef Disana het volgende:
Achter elkaar krijgt Amanda vandaag:
sporten met carlos
dansles
zangles
nagels
paaldansles
Kan iemand even een lijstje maken voor Huub, Jaap, en Claire?
Valt jou het verschil ook op? Was ook cynisch bedoeld hoor, de redactie doet geen enkele moeite meer de voortrekkerij te verbloemen.quote:
Dat is een reflexquote:Op woensdag 27 februari 2008 20:16 schreef Disana het volgende:
Zoals elke keer is Amanda drukker bezig met paalwrijven dan -dansen.
Achter doet alles voor de kindjes van Godquote:Op woensdag 27 februari 2008 20:15 schreef Disana het volgende:
[..]
Valt jou het verschil ook op? Was ook cynisch bedoeld hoor, de redactie doet geen enkele moeite meer de voortrekkerij te verbloemen.
Doe eens een cap dan, kan het zo van hieruit niet beoordelenquote:Op woensdag 27 februari 2008 20:18 schreef blomst het volgende:
Ik vind dat zo goor staan, een boxer die in de kontnaad zit.
ben ik de enige?
Ze heeft het eindelijk voor elkaar: nu is de paal te stroef gewreven. En ondertussen is er nog geen kunstje vertoond.quote:
Ik zit met mijn vinger boven de knop voor je, maar die koala met die pruik staat er telkens bijquote:Op woensdag 27 februari 2008 20:20 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Doe eens een cap dan, kan het zo van hieruit niet beoordelen
ze is buiten beeld nu.quote:Op woensdag 27 februari 2008 20:20 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Doe eens een cap dan, kan het zo van hieruit niet beoordelen
Subtiel.quote:Op woensdag 27 februari 2008 20:18 schreef Dementor het volgende:
[ afbeelding ]
Op dat u de kindjes van god vrezen zal!
Fontein wordt meestal niet zo maar aangezetquote:Op woensdag 27 februari 2008 20:23 schreef beequeen het volgende:
Bezoek?
quote:
huub zelfquote:Op woensdag 27 februari 2008 20:28 schreef Deisyy het volgende:
Wie heeft Hedda uitgenodigd?
Dementor?????
Ze bellen wel eens met haar maar achter heeft er voor gezorgd dat ze zo snel de kooi in kon komen.quote:Op woensdag 27 februari 2008 20:28 schreef Deisyy het volgende:
Wie heeft Hedda uitgenodigd?
Dementor?????
Dumdumdumdumdumquote:Op woensdag 27 februari 2008 20:26 schreef Dementor het volgende:
Hedda!
DANGER!
Hedda heeft een leuk bedrag ontvangen ...
Huub smelt direct![]()
Nee hoor. Ik vond haar rol toen tijdens Lieke niet zo fris: geen relatie meer hebben en toch een beetje stoken.quote:Op woensdag 27 februari 2008 20:29 schreef Lobasca het volgende:
Ik ben waarschijnlijk de enige hier die Hedda niet zo tof vind?
Nope, ik vind Hedda ook helemaal niksquote:Op woensdag 27 februari 2008 20:29 schreef Lobasca het volgende:
Ik ben waarschijnlijk de enige hier die Hedda niet zo tof vind?
Dat bedoel ik!quote:Op woensdag 27 februari 2008 20:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik vond haar rol toen tijdens Lieke niet zo fris: geen relatie meer hebben en toch een beetje stoken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |