Streams in een loop, hoezo dan?quote:Op woensdag 27 februari 2008 19:27 schreef Dementor het volgende:
Onder de lakens geeft Eric snachts informatie aan huub.
Tussen 2 en 4 als de streams in een loop gaan.
Snachts plegen ze wel eens onderhoud in de woonkamer,private, de keuken en het kantoor.quote:Op woensdag 27 februari 2008 19:30 schreef beequeen het volgende:
Lekker snel Disana, thanx.![]()
[..]
Streams in een loop, hoezo dan?
Dat de streamers tussen 2 en 4 constant naar dezelfde beelden zitten te kijkenquote:Op woensdag 27 februari 2008 19:30 schreef beequeen het volgende:
Lekker snel Disana, thanx.![]()
[..]
Streams in een loop, hoezo dan?
holleder belde ze keurig opquote:In jouw wereld meld de chanteur zich van tevoren met zijn naam en adres gegevens
Jij weet niet hoe je iemand moet chanteren.
Het gebeurd niet iedere dag.quote:Op woensdag 27 februari 2008 19:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat de streamers tussen 2 en 4 constant naar dezelfde beelden zitten te kijken
Yep, en Brian komt aan info van binnenuit, de FEBO dus.quote:Op woensdag 27 februari 2008 19:30 schreef TwiNNijN het volgende:
verstond ik het net goed wat Brian zei?
'Dus Eric komt ook aan informatie van buitenaf'
Maar Eric en Huub weten dan dus wel wanneer het gebeurt.quote:
hij versprak zich dus zwaar netquote:Op woensdag 27 februari 2008 19:32 schreef beequeen het volgende:
[..]
Yep, en Brian komt aan info van binnenuit, de FEBO dus.
Ja.quote:Op woensdag 27 februari 2008 19:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar Eric en Huub weten dan dus wel wanneer het gebeurt.
Ik bewonder je strijdbaarheid, keep it up.quote:Op woensdag 27 februari 2008 19:35 schreef trettie het volgende:
Moet je dat horen over die kleding van Eric.
Ik heb nog nooit een groter stuk schorum in lelijke kleren zien lopen dan die lul zelf, met z'n scheuren in z'n broek en nu even een ander gaan beleren!!
En dat was ook nog in een tijd dat anderen geen spijkerbroeken mochten dragen maar Amanda en Brioan wel.
Lekker Febo de ene na de andere onrechtvaardige streek!!!
Dat mag niet van achter.quote:Op woensdag 27 februari 2008 19:39 schreef blomst het volgende:
Dat er nooit iemand Amanda aanspreekt op haar pruik.
Het is gewoon street dance (ik hou er zelf niet zo van), maar bij Amanda staat nou eenmaal alles in het teken van seks.quote:Op woensdag 27 februari 2008 19:41 schreef beequeen het volgende:
Christ All Mighty, nog een keer het hoerendansje van Amanda. Hoeveel kan een mens hebben?
Skattie, ik weet dat DGK_REDACTIE hier meeleest, dat weet jij ook en je bent makkelijk te vinden via je IP adres, so what's the catch.quote:
Duh... das ook de bedoelingquote:Op woensdag 27 februari 2008 19:48 schreef Disana het volgende:
Daar gaan geheid tepels uit hangen.
I am just living on the edge.quote:Op woensdag 27 februari 2008 19:44 schreef beequeen het volgende:
[..]
Skattie, ik weet dat DGK_REDACTIE hier meeleest, dat weet jij ook en je bent makkelijk te vinden via je IP adres, so what's the catch.
Hier word ik zo nieuwsgierig vanquote:
Gezellig of is het een verkapte TVP.quote:Op woensdag 27 februari 2008 19:50 schreef Copycat het volgende:
Aansluit!
Geen diepgang mogelijk in een gesprek met Claire.quote:Op woensdag 27 februari 2008 20:00 schreef beequeen het volgende:
Huub probeert een gesprek aan te knopen met Claire.......loopt voor geen meter. Als het niet "gazallach is' vindt Claire het moellijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |