huub zelfquote:Op woensdag 27 februari 2008 20:28 schreef Deisyy het volgende:
Wie heeft Hedda uitgenodigd?
Dementor?????
Ze bellen wel eens met haar maar achter heeft er voor gezorgd dat ze zo snel de kooi in kon komen.quote:Op woensdag 27 februari 2008 20:28 schreef Deisyy het volgende:
Wie heeft Hedda uitgenodigd?
Dementor?????
Dumdumdumdumdumquote:Op woensdag 27 februari 2008 20:26 schreef Dementor het volgende:
Hedda!
DANGER!
Hedda heeft een leuk bedrag ontvangen ...
Huub smelt direct![]()
Nee hoor. Ik vond haar rol toen tijdens Lieke niet zo fris: geen relatie meer hebben en toch een beetje stoken.quote:Op woensdag 27 februari 2008 20:29 schreef Lobasca het volgende:
Ik ben waarschijnlijk de enige hier die Hedda niet zo tof vind?
Nope, ik vind Hedda ook helemaal niksquote:Op woensdag 27 februari 2008 20:29 schreef Lobasca het volgende:
Ik ben waarschijnlijk de enige hier die Hedda niet zo tof vind?
Dat bedoel ik!quote:Op woensdag 27 februari 2008 20:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik vond haar rol toen tijdens Lieke niet zo fris: geen relatie meer hebben en toch een beetje stoken.
En niet van harte. Een verhaallijn waar Huub niet blij mee is, opgedrongen door de FEBO.quote:
quote:Op woensdag 27 februari 2008 20:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nope, ik vind Hedda ook helemaal niks
een man is zo monogaam als zijn kansen.quote:Op woensdag 27 februari 2008 20:32 schreef ruudpuntenel het volgende:
Benieuwd om Huubke zijn monogammeliteit even terzijde schuift vanavond.
Haa Guuskeeequote:Op woensdag 27 februari 2008 20:35 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
een man is zo monogaam als zijn kansen.
Had je de uitzending van vandaag moeten zienquote:Op woensdag 27 februari 2008 20:37 schreef mootie het volgende:
Hedda ook weer braaf meelullen over Brians overwinning, word er zo moe van.
Helemaal zonder dwang, geheel spontaan, volledig uit zichzelf,quote:
Zullen wij dan in plaats van te spreken over plasma's het voortaan hebben over 'de auto-cue'quote:Op woensdag 27 februari 2008 20:38 schreef beequeen het volgende:
Lieve FOKkers, nog een keer het filmpje en je weet dat dit gescript is. Sorry to burst your bubble.
Huub en de verhaallijn.
quote:Op woensdag 27 februari 2008 20:38 schreef beequeen het volgende:
Lieve FOKkers, nog een keer het filmpje en je weet dat dit gescript is. Sorry to burst your bubble.
Huub en de verhaallijn.
Misschien omdat Hedda de anderen al kende en zoent ze Claure niet omdat ze haar voor het eerst ziet.quote:Op woensdag 27 februari 2008 20:44 schreef coldstar het volgende:
Hedda zegt iedereen gedag, geeft ieder een een kus en vraagt hoe het gaat. Claire krijgt een hand en zegt halloooo Claire.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |