dan sturen ze toch even een mailtje, of ze heffen die blokkade op als ik doorgeef dat alles op orde isquote:Op woensdag 27 februari 2008 12:01 schreef GateWayX het volgende:
Gewoon je zooi beter beveiligen en geen meuk downloaden.
Heb je nu mooi een paar dagen om over na te denken
Van mensen die internet nodig hebben voor hun werk verwacht ik 2 dingen:quote:Op woensdag 27 februari 2008 12:06 schreef Schepseltje het volgende:
[..]
dan sturen ze toch even een mailtje, of ze heffen die blokkade op als ik doorgeef dat alles op orde is
dit is net zoiets als dat de politie zegt 'ja meneer uw linker achterband is wat aan de gladde kant, we nemen uw auto in beslag, u kunt voor volgende week een afspraak maken om hem op te halen'
er zijn mensen die internet nodig hebben voor hun werk..
één verkeerde crack openen en je bent de lul, mijn virusscanner heeft niks gezegd.. wat moet ik nog meer doen? ik heb wel wat beters te doen dan in taakbeheer te zoeken naar verdachte processenquote:Op woensdag 27 februari 2008 12:09 schreef HunterSThompson het volgende:
Van mensen die internet nodig hebben voor hun werk verwacht ik eigenlijk ook wat meer moeite om geen malware te krijgen.
Wat dacht je van geen cracks openen op een server?quote:Op woensdag 27 februari 2008 12:14 schreef Schepseltje het volgende:
[..]
één verkeerde crack openen en je bent de lul, mijn virusscanner heeft niks gezegd.. wat moet ik nog meer doen? ik heb wel wat beters te doen dan in taakbeheer te zoeken naar verdachte processen
waar dan wel? als ik software moet patchen die alleen op m'n server draait..quote:Op woensdag 27 februari 2008 12:14 schreef El_Psycho het volgende:
Wat dacht je van geen cracks openen op een server?
Ik had het niet beter kunnen zeggenquote:Op woensdag 27 februari 2008 12:11 schreef El_Psycho het volgende:
[..]
Van mensen die internet nodig hebben voor hun werk verwacht ik 2 dingen:
1) Kennis hebben van internet (en dus je server(!!!!) eens fatsoenlijk beheren/beveiligen).
2) Geen budget provider nemen. Telfort is een leuke provider voor consumenten, maar je kan aan de tarieven zien dat het niet bedoeld is voor professioneel gebruik.
deze is beter http://virusscan.jotti.org/quote:Op woensdag 27 februari 2008 12:16 schreef magnifor het volgende:
Cracks altijd scannen op www.virustotal.com.
zeur niet.. ik verwacht geen 99,99% uptime, maar iemand z'n abo dagenlang afsluiten bij zoiets kleins slaat nergens op, dat heet gewoon wanprestatiequote:Op woensdag 27 februari 2008 12:17 schreef Gunner het volgende:
[..]
Ik had het niet beter kunnen zeggen [ afbeelding ]
Ik heb dan ook geen medelijden hiermee. Wil je professioneel je internet gebruiken? Neem dan een zakelijk abo.
Mensen die huilen dat ze 'zakelijke' dienstverlening verwachten van een consumenten-abo omdat ze te cheap zijn om een echte ISP te nemen voor hun 'zakelijke' belangen. mwoehahahaha![]()
Natuurlijk is dat geen wanprestatie, jij gebruikt het voor zakelijke doeleinden en waarschijnlijk zal daar iets over in hun AV staan dat dit niet de bedoeling isquote:Op woensdag 27 februari 2008 12:20 schreef Schepseltje het volgende:
[..]
zeur niet.. ik verwacht geen 99,99% uptime, maar iemand z'n abo dagenlang afsluiten bij zoiets kleins slaat nergens op, dat heet gewoon wanprestatie
ik gebruik het niet puur voor zakelijke doeleinden, maar ik heb het ook af en toe nodig voor m'n werk, net als zoveel mensenquote:Op woensdag 27 februari 2008 12:22 schreef Slasher het volgende:
Natuurlijk is dat geen wanprestatie, jij gebruikt het voor zakelijke doeleinden en waarschijnlijk zal daar iets over in hun AV staan dat dit niet de bedoeling is
IANAL
Ooit gehoord van wijzigingen eerst testen op een off-line server? (Ik zal maar niet zo schijnheilig zijn en het idee opperen dat je software ook kan kopen).quote:Op woensdag 27 februari 2008 12:16 schreef Schepseltje het volgende:
[..]
waar dan wel? als ik software moet patchen die alleen op m'n server draait..
Wat dacht je van legale software gebruiken?quote:Op woensdag 27 februari 2008 12:16 schreef Schepseltje het volgende:
[..]
waar dan wel? als ik software moet patchen die alleen op m'n server draait..
jij betaalt?quote:Op woensdag 27 februari 2008 12:27 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Wat dacht je van legale software gebruiken?
1. Virustotal bevat meer anti virus software dan jotti.quote:Op woensdag 27 februari 2008 12:18 schreef Schepseltje het volgende:
[..]
deze is beter http://virusscan.jotti.org/
maargoed.. als je er tientallen moet proberen voor je de goeie hebt vergeet je er wel eens een door de scanner te halen
moraalridder mode onquote:Op woensdag 27 februari 2008 12:30 schreef Schepseltje het volgende:
[..]
jij betaalt?
-maargoed we gaan nu beetje offtopic-
Dat dus. Je kost de maatschappij bakken vol met geld met je domme acties, TS.quote:Op woensdag 27 februari 2008 12:01 schreef GateWayX het volgende:
Gewoon je zooi beter beveiligen en geen meuk downloaden.
Heb je nu mooi een paar dagen om over na te denken
Ja wie zullen wij even inschakelen die even bij hem komt controleren op legale/illegale softwarequote:Op woensdag 27 februari 2008 12:33 schreef Slasher het volgende:
[..]
moraalridder mode on
als jij software nodig hebt voor je werk, en je hebt het niet legaal dan heb je sowieso een groter probleem dan je niet werkende internet verbinding
/moraalridder mode off
Jij veroorzaakt toch spam overlast bij Telfort en bij wie weet hoeveel anderen. Dat is toch de wanprestatie hier ?quote:Op woensdag 27 februari 2008 12:20 schreef Schepseltje het volgende:
[..]
zeur niet.. ik verwacht geen 99,99% uptime, maar iemand z'n abo dagenlang afsluiten bij zoiets kleins slaat nergens op, dat heet gewoon wanprestatie
Voor werk gerelateerde software? Ja. Ben jij zo`n huis-tuin-keuken boertje dat 4 filters in zijn gecrackte Photoshop 3 weet te vinden en zich gelijk webdesigner noemt?quote:Op woensdag 27 februari 2008 12:30 schreef Schepseltje het volgende:
[..]
jij betaalt?
-maargoed we gaan nu beetje offtopic-
Met zijn Telfort verbindingquote:Op woensdag 27 februari 2008 12:35 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Voor werk gerelateerde software? Ja. Ben jij zo`n huis-tuin-keuken boertje dat 4 filters in zijn gecrackte Photoshop 3 weet te vinden en zich gelijk webdesigner noemt?
Idd.quote:Op woensdag 27 februari 2008 12:35 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Een 'professional' die klaagt dat telfort hem niet gelik weer aansluit nadat hij z'n pc heeft besmet met cracks omdat hij geen legale software wil/kan betalen...pricesless
Telfort is prima. heb het zelf ook. Maar ik heb blijkbaar realistischere verwachtingen dan TS.quote:
quote:Op woensdag 27 februari 2008 12:35 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Een 'professional' die klaagt dat telfort hem niet gelik weer aansluit nadat hij z'n pc heeft besmet met cracks omdat hij geen legale software wil/kan betalen...pricesless
hij zal wel gebanned worden.quote:Op woensdag 27 februari 2008 12:40 schreef Scorpie het volgende:
[..]! Precies! Wat een n00b, echt.
Moet je nagaan als hij dit op Tweakers had gezet, dan zou hij de Royal Sadness Lifetime Achievement Award in de wacht hebben gesleept, om vervolgens door het leven te gaan als 'The Crybaby King'
Pwnd, no mercy, etc.; strakke actie van Telfort.quote:Op woensdag 27 februari 2008 12:14 schreef Schepseltje het volgende:
[..]
één verkeerde crack openen en je bent de lul, mijn virusscanner heeft niks gezegd.. wat moet ik nog meer doen? ik heb wel wat beters te doen dan in taakbeheer te zoeken naar verdachte processen
Norton voor Pro'squote:Op woensdag 27 februari 2008 12:44 schreef trancethrust het volgende:
[..]
Pwnd, no mercy, etc.; strakke actie van Telfort.
Welke virusscanner was falend overigens?
Als webdesigner (dus in opdracht) met illegale software werken zeer terecht dus dat je bent afgesloten.quote:Op woensdag 27 februari 2008 12:14 schreef Schepseltje het volgende:
[..]
heeft niks met werk te maken, was gewoon een progje om tv te kijkenquote:Op woensdag 27 februari 2008 12:47 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Als webdesigner (dus in opdracht) met illegale software werken zeer terecht dus dat je bent afgesloten.![]()
![]()
(alhoewel die afsluiting niets van doen heeft met je illegale software)
Hoezo? De definitie van een werk PC (ook als die thuis staat) is dat je d'r alleen spullen op zet die legaal zijn, zodat je terecht kan klagen als iets niet werkt. Zo ga ik tenminste te werk. Dan maar een boon....quote:
symantec en avastquote:Op woensdag 27 februari 2008 12:44 schreef trancethrust het volgende:
[..]
Pwnd, no mercy, etc.; strakke actie van Telfort.
Welke virusscanner was falend overigens?
Bewijs maar.quote:Op woensdag 27 februari 2008 12:50 schreef Schepseltje het volgende:
[..]
heeft niks met werk te maken, was gewoon een progje om tv te kijken
jupquote:Op woensdag 27 februari 2008 12:50 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Hoezo? De definitie van een werk PC (ook als die thuis staat) is dat je d'r alleen spullen op zet die legaal zijn, zodat je terecht kan klagen als iets niet werkt. Zo ga ik tenminste te werk. Dan maar een boon....
uhh...geen cracks openen...quote:Op woensdag 27 februari 2008 12:14 schreef Schepseltje het volgende:
[..]
en jij bent homosexueelquote:Op woensdag 27 februari 2008 12:54 schreef Scorpie het volgende:
Je bent gewoon een prutser, TS.
Maar ik heb nog wel mijn Telfort lijn, gij domme n00b die ge0wned is door zijn miezerige crack warez sitequote:
denk je dat ze iemand die spam verstuurd vriendelijk willen helpen of met spoed?quote:Op woensdag 27 februari 2008 12:58 schreef Sc0rPi0n het volgende:
Nogmaals bellen met de abuse afdeling en vragen of iets met spoed kan worden afgehandeld wegens werk.
quote:Op woensdag 27 februari 2008 12:54 schreef Scorpie het volgende:
Je bent gewoon een prutser, TS.
Ik heb een paar maanden gehelpdesked...echt geen voorrang voor dit soort prutsers. Billen.Branden.Blaren.Zitten.quote:Op woensdag 27 februari 2008 13:00 schreef Elixabete het volgende:
[..]
denk je dat ze iemand die spam verstuurd vriendelijk willen helpen of met spoed?
ik niet
laat hem maar lekker nadenken met zijn rotzooi
En je vindt dat raar op een subforum dat Digital corner heet? Als je nou klaagbaak had gebruikt had je wat medestanders kunnen treffen mischien.quote:Op woensdag 27 februari 2008 13:08 schreef Schepseltje het volgende:
irritante betweterige figuren op dit forum zeg
in DIG is hij nog redelijk goed afquote:Op woensdag 27 februari 2008 13:09 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
En je vindt dat raar op een subforum dat Digital corner heet? Als je nou klaagbaak had gebruikt had je wat medestanders kunnen treffen mischien.
ja daar moest ie ook in, maar zo te zien zijn er geen modjes die hem even kunnen verplaatsenquote:Op woensdag 27 februari 2008 13:09 schreef Captain_Fabulous het volgende:
En je vindt dat raar op een subforum dat Digital corner heet? Als je nou klaagbaak had gebruikt had je wat medestanders kunnen treffen mischien.
Hij klaagt toch alleen? Iedereen komt meteen janken over illegale software. Weet 100% zeker dat iedereen in dit topic wel iets illegaals op zijn computer heeft.quote:Op woensdag 27 februari 2008 12:50 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Hoezo? De definitie van een werk PC (ook als die thuis staat) is dat je d'r alleen spullen op zet die legaal zijn, zodat je terecht kan klagen als iets niet werkt. Zo ga ik tenminste te werk. Dan maar een boon....
Voor prive wel ja.quote:Op woensdag 27 februari 2008 13:11 schreef tonks het volgende:
[..]
Hij klaagt toch alleen? Iedereen komt meteen janken over illegale software. Weet 100% zeker dat iedereen in dit topic wel iets illegaals op zijn computer heeft.
ongesteld zekerquote:Op woensdag 27 februari 2008 13:10 schreef Elixabete het volgende:
in DIG is hij nog redelijk goed af
Heb jij enig idee hoeveel geld jouw actie kost?quote:Op woensdag 27 februari 2008 13:11 schreef Schepseltje het volgende:
[..]
ja daar moest ie ook in, maar zo te zien zijn er geen modjes die hem even kunnen verplaatsen
ik wist niet dat er zoveel pubertjes in digital forum zaten, iedereen snapt dat het fout is om een stukje malware op je pc te hebben, maar dat staat in geen verhouding tot iemand onaangekondigd dagenlang af te sluiten..
Ja die logica ontgaat mij ook.quote:Op woensdag 27 februari 2008 13:06 schreef GateWayX het volgende:
[..]
Illegale-tv-kijk-software installeren op een "server"![]()
gewoon afsluiten die handelquote:Op woensdag 27 februari 2008 13:11 schreef Schepseltje het volgende:
[..]
ja daar moest ie ook in, maar zo te zien zijn er geen modjes die hem even kunnen verplaatsen
ik wist niet dat er zoveel pubertjes in digital forum zaten, iedereen snapt dat het fout is om een stukje malware op je pc te hebben, maar dat staat in geen verhouding tot iemand onaangekondigd dagenlang af te sluiten..
een paar duizendste van een cent?quote:Op woensdag 27 februari 2008 13:12 schreef Scorpie het volgende:
Heb jij enig idee hoeveel 'geld' jouw actie kost?
quote:Op woensdag 27 februari 2008 13:13 schreef Schepseltje het volgende:
[..]
een paar duizendste van een cent?
Alleen al het in behandeling nemen van jouw opheffing kost meer dan 3 leuke bijbeun-klusjes als webdesigner-prutser, vlegel.quote:Op woensdag 27 februari 2008 13:13 schreef Schepseltje het volgende:
[..]
een paar duizendste van een cent?
alles is gekocht op mijn pc en nieuwsgroepen doe ik niet aanquote:Op woensdag 27 februari 2008 13:13 schreef kortsluiting87 het volgende:
Neem dan nieuwsgroepen als je toch geen software koopt.
toch doe je aan cracksquote:Op woensdag 27 februari 2008 13:15 schreef Schepseltje het volgende:
[..]
alles is gekocht op mijn pc en nieuwsgroepen doe ik niet aan
dat is niet mijn fout dat zei zo'n omslachtige procedure erop nahoudenquote:Op woensdag 27 februari 2008 13:15 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Alleen al het in behandeling nemen van jouw opheffing kost meer dan 3 leuke bijbeun-klusjes als webdesigner-prutser, vlegel.
moest weten of het op m'n pc draaide anders koop ik het niet, inmiddels is heb ik ook al een legale serial ervan..quote:
zo is het leven en leer er maar mee leven dat je een domme pik bent en nu gepwnd is door Telfort.quote:Op woensdag 27 februari 2008 13:16 schreef Schepseltje het volgende:
[..]
dat is niet mijn fout dat zei zo'n omslachtige procedure erop nahouden
spam opvangen, eigenaar van het ip adres een mailtje sturen en klaar..
'Zij' is met lange ij. En nee, dat is niet omslachtig. Wat wel jouw schuld is, is dat je klaarblijkelijk zo`n grote prutser bent dat je niet eens je eigen gereedschap (want dat is je computer) kan gebruiken op een fatsoenlijke manier.quote:Op woensdag 27 februari 2008 13:16 schreef Schepseltje het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 27 februari 2008 13:16 schreef Schepseltje het volgende:
[..]
moest weten of het op m'n pc draaide anders koop ik het niet, inmiddels is heb ik ook al een legale serial ervan..
heb je een aandachtstekort? of ben je altijd zo druk?quote:Op woensdag 27 februari 2008 13:18 schreef Elixabete het volgende:
zo is het leven en leer er maar mee leven dat je een domme pik bent en nu gepwnd is door Telfort.
de waarheid is moeilijk he?quote:Op woensdag 27 februari 2008 13:20 schreef Schepseltje het volgende:
[..]
heb je een aandachtstekort? of ben je altijd zo druk?
niet alle software heeft dat.. zuchtquote:Op woensdag 27 februari 2008 13:19 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Lul nou niet zo stom uit je nek jongen, je lult jezelf vierkant in het hoekje. Nooit gehoord van een trial periode?
Geef maar de naam van dat software pakket, dan zullen we eens zien wie er gelijk heeftquote:Op woensdag 27 februari 2008 13:21 schreef Schepseltje het volgende:
[..]
niet alle software heeft dat.. zucht
dit topic is fucked..
*zucht*quote:Op woensdag 27 februari 2008 13:21 schreef Noway666 het volgende:
Oetlul dat ben je, enige juiste term daarvoor.
Bij een ex-werkgever van mij was dat geintje ook eens gebeurd, stagair die mp3s ging downloaden op een .ru site en een java-applet accepteerde.![]()
![]()
![]()
Boel afgesloten en alles moest via een proxy van de provider naar buiten.
Toen heb ik eindelijk de wantoestanden aan kunnen pakken tot het mismanagement weer kwam en de noobs installrechten terugkregen.![]()
Dweilen met de kraan open.
wat is je probleem?quote:Op woensdag 27 februari 2008 13:23 schreef Elixabete het volgende:
Maar je hebt toch internet ?
Dus loop niet zo te zeiken.
christvquote:Op woensdag 27 februari 2008 13:21 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Geef maar de naam van dat software pakket, dan zullen we eens zien wie er gelijk heeft
Wat is jouw probleemquote:
http://www.chris-tv.com/download.htmlquote:
quote:[ ChrisTV PVR Professional 5.15 ]
Shareware with 21 days FREE Trial Period
File Size : 3.41 MB
Downloaded : 691142 Times
[ ChrisTV PVR Standard 5.15 ]
Shareware with 21 days FREE Trial Period
File Size : 3.34 MB
Downloaded : 180309 Times
[ ChrisTV Lite 5.15 ]
Freeware Software for Non-Commercial Use
(Enhance it with Add-On Packages)
File Size : 3.17 MB
Downloaded : 495449 Times
quote:Op woensdag 27 februari 2008 13:26 schreef Scorpie het volgende:
[..]
http://www.chris-tv.com/download.html
[..]
toen ik hem had geinstalleerd zei hij dat m'n trial voorbij was..quote:Op woensdag 27 februari 2008 13:26 schreef Scorpie het volgende:
[..]
[..]
quote:Op woensdag 27 februari 2008 13:26 schreef Schepseltje het volgende:
[..]
toen ik hem had geinstalleerd zei hij dat m'n trial voorbij was..
Het is bullshit, want hij praat zichzelf klemquote:Op woensdag 27 februari 2008 13:28 schreef Elixabete het volgende:
als dat zo is verwijder je toch gewoon de sleutels uit je register
dan ziet hij het weer als nieuw
nee dat had ie ook niet.. hij zei direct dat ie over z'n trial heen wasquote:Op woensdag 27 februari 2008 13:27 schreef Scorpie het volgende:
[..]Yeah right
Eerst zeg je nog dat die software geen trial versie heeft![]()
_!
i knowquote:Op woensdag 27 februari 2008 13:29 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Het is bullshit, want hij praat zichzelf klem
ja wijs maar even aan welke sleutelsquote:Op woensdag 27 februari 2008 13:28 schreef Elixabete het volgende:
als dat zo is verwijder je toch gewoon de sleutels uit je register
dan ziet hij het weer als nieuw
waar?quote:Op woensdag 27 februari 2008 13:29 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Het is bullshit, want hij praat zichzelf klem
niet zo moeilijkquote:Op woensdag 27 februari 2008 13:30 schreef Schepseltje het volgende:
[..]
ja wijs maar even aan welke sleutels
dan zou de developer wel heel dom bezig zijnquote:Op woensdag 27 februari 2008 13:31 schreef Elixabete het volgende:
[..]
niet zo moeilijk
gewoon zoeken op de naam van de prog.
of je moet slim zijnquote:Op woensdag 27 februari 2008 13:32 schreef Schepseltje het volgende:
[..]
dan zou de developer wel heel dom bezig zijn
quote:Op woensdag 27 februari 2008 13:32 schreef Schepseltje het volgende:
[..]
dan zou de developer wel heel dom bezig zijn
zo werkt dat niet natuurlijkquote:Op woensdag 27 februari 2008 13:35 schreef Scorpie het volgende:
[..]Regedit, zoeken op ChrisTV, alle sleutels verwijderen en trial opnieuw proberen.
eh ja, moet ik ook nog m'n bevestigingsmail posten van het bedrijf of geloof je het zo wel..quote:Maar hey, dat hoefde niet meer toch, want je hebt er toch voor betaald?Na je crack?
quote:
Cracks wel wil je zeggenquote:Op woensdag 27 februari 2008 13:37 schreef Schepseltje het volgende:
[..]
zo werkt dat niet natuurlijk
[..]
Ja goed zo, zout maar op, digin00b. Ga lekker painten ofzo.quote:Op woensdag 27 februari 2008 13:40 schreef Schepseltje het volgende:
doei
Oe.. dat benne linkjes om te bookmarken..quote:Op woensdag 27 februari 2008 13:40 schreef GateWayX het volgende:
[..]
Met regmon zie je precies welke keys veranderd worden tijdens de installatie van een programma en weet je dus welke je weer moet verwijderen. Draai dan ook meteen filemon omdat trials ook vaak een stiekeme file ergens neerzetten zodat bovenstaand registry truuckje niet werkt.
Maargoed, omdat je toch geen illegale dingen doet op je "server"heb je deze info eigenlijk helemaal niet nodig.
quote:Op woensdag 27 februari 2008 13:42 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ja goed zo, zout maar op, digin00b. Ga lekker painten ofzo.
14.gif, Fok is weer 1 n00b kwijt
Ik draai ubuntu op mijn server, want ik ben luiquote:Op woensdag 27 februari 2008 13:54 schreef trancethrust het volgende:
Stormlooptopic
Overigens: echte servers draaien *NIX
Dat ze geen leven hebben komt meer door mensen als TSquote:Op woensdag 27 februari 2008 13:47 schreef JohnDDD het volgende:
De afdeling ABUSE (whats in a name) met een zooitje bijdehandte nerds gaat dan even bepalen wanneer je weer internet krijgt....
Die gasten hebben ook geen leven...
Ik ben blij dat Telfort zo proactief reageert. Spam kost aardig wat geld (om over het netwerk te pompen, om het weg te filteren, etc).quote:Op woensdag 27 februari 2008 13:47 schreef JohnDDD het volgende:
Wat eeen fckn bullshit!
Je pctje verstuurt spam dus ik sluit je af..
Weet je wel hoeveel n00bs niet eens weten hoe ze dit moeten oplossen.
De afdeling ABUSE (whats in a name) met een zooitje bijdehandte nerds gaat dan even bepalen wanneer je weer internet krijgt....
Die gasten hebben ook geen leven...
Echt ik ben tegen spam etc maar god dit is gewoon triest.
quote:Op woensdag 27 februari 2008 14:50 schreef JohnDDD het volgende:
Blijkbaar heeft iemand onder mijn naam zitten reageren in dit topic. Excuses ik zal me beter uitloggen voortaan.
Eigenlijk zouden ze gelijk dat soort mensen moeten afvoeren. Naar een ver oord ofzo.quote:Op woensdag 27 februari 2008 14:24 schreef El_Psycho het volgende:
[..]
Ik ben blij dat Telfort zo proactief reageert. Spam kost aardig wat geld (om over het netwerk te pompen, om het weg te filteren, etc).
Dat TS zo stom is om zijn servertje minstens een dag lang (ik kan me namelijk niet voorstellen dat Telfort zo snel doorheeft dat hij zit te spammen) spam het net op te laten pompen is zijn schuld, waar iedereen last van heeft.
Telfort heeft, zeer aardig, de rest van het internet deze overlast bespaard en op hetzelfde moment TS een tik op de vingers gegeven, zodat hij de volgende keer hopelijk voorzichtiger is.
Pakistanquote:Op woensdag 27 februari 2008 14:58 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Eigenlijk zouden ze gelijk dat soort mensen moeten afvoeren. Naar een ver oord ofzo.
Daar zal Biofietsinator-B blij mee zijnquote:Op woensdag 27 februari 2008 16:37 schreef Jo0Lz het volgende:
Beter laat dan nooit een schopje KLB.
Telfort pakt het probleem bij de bron aan. Dat is op zich goed. Een mail sturen heeft op zich weinig zin, iemand die echt kwaad wil trekt zich daar niks van aan en kan dus vrolijk verder gaan. Dat is hetzelfde als dat de politie bij een moordenaar slechts een waarschuwing geeft en meer niet.quote:Op woensdag 27 februari 2008 13:16 schreef Schepseltje het volgende:
[..]
spam opvangen, eigenaar van het ip adres een mailtje sturen en klaar.. kost bijna niks
ja en dan heb je kortsluitingquote:Op donderdag 28 februari 2008 19:46 schreef kortsluiting87 het volgende:
Grappig eigenlijk hoeveel mensen er meningen en standpunten op na houden die totaal niet bijdragen aan waar het hier om draait.
Bij XS4ALL is het overigens al net zo'n grote klotenzooi.quote:Op woensdag 27 februari 2008 11:58 schreef Schepseltje het volgende:
kwam ik gister thuis, ik denk even lekker fokken, krijg ik ineens de mededeling 'Uw internet is afgesloten omdat er vanaf uw adres spam is verstuurd' Dus ik check de logs op m'n server en zie dat er een stukje malware bezig is geweest, maar die had ik er al afgehaald enkele dagen terug
dus ik bel naar de technische dienst om door te geven dat het probleem al opgelost is en dat de blokkade weg mag.. wat blijkt? ik moet een afspraak maken met de abuse afdeling, die gaan me over een aantal dagen bellen en dan gaat mogelijk de blokkade eraf.. dus nu zit ik dagen zonder internet terwijl ik internet nodig heb voor m'n werk (webdesigner) en er vrijdag weer een deadline aankomt
klacht: telfort die bij het minste of geringste je verbinding afsluit
-edit- moet in KLB sorry
Precies; een helpdesk die voor rede vatbaar is. Altijd beter dan dat arrogante kut XS4ALL.quote:Op donderdag 28 februari 2008 21:42 schreef Roellio het volgende:
Ik heb UPC ooit gemailed na een block en als reden opgegeven dat er tijdens mijn vakantie een vrouw gebruik had gemaakt van mijn computer.
Kreeg een mail terug dat ik wegens afdoende reden met onmiddelijke ingang weer van de blacklist af was.
Misschien is het een idee om gewoon je lan schoon te houden? Meneer de "ICT'er"quote:Op donderdag 28 februari 2008 21:44 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Precies; een helpdesk die voor rede vatbaar is. Altijd beter dan dat arrogante kut XS4ALL.
En terecht........... bewijs maar dat je het idd verwijderd hebt, iedereen kan wel roepen dat hij / zij voor een ICT bedrijf werkt.quote:Op donderdag 28 februari 2008 21:41 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Bij XS4ALL is het overigens al net zo'n grote klotenzooi.
Pas bij een klant die een spambot op z'n PC had.
Spambot verwijderd en abuse gemaild.
Krijg ik een mail van zo'n omhooggevallen medewerker dat ik moet uitleggen wat ik gedaan heb om het te verwijderen.
Ik terugmailen "ik werk bij een ICT bedrijf en het virus is weg, aansluiten die hap".
Het is bij klanten die mij bellen vanwege een probleem.quote:Op donderdag 28 februari 2008 21:48 schreef jelle.k het volgende:
[..]
Misschien is het een idee om gewoon je lan schoon te houden? Meneer de "ICT'er"
Hoezo? XS4ALL kan je toch gewoon weer afsluiten als het niet weg blijkt te zijn? Dat konden ze daarvoor ook...quote:Op donderdag 28 februari 2008 21:57 schreef _martijn_ het volgende:
[..]
En terecht........... bewijs maar dat je het idd verwijderd hebt, iedereen kan wel roepen dat hij / zij voor een ICT bedrijf werkt.
Ga er maar vanuit dat het ervaring uit de praktijk is bij die gastenquote:Op donderdag 28 februari 2008 22:01 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Hoezo? XS4ALL kan je toch gewoon weer afsluiten als het niet weg blijkt te zijn? Dat konden ze daarvoor ook...
Het zijn gewoon arrogante ballen. Je had die mailtjes moeten lezen.quote:Op donderdag 28 februari 2008 22:04 schreef _martijn_ het volgende:
[..]
Ga er maar vanuit dat het ervaring uit de praktijk is bij die gasten(ik werk er overigens niet)
Google!!quote:Op donderdag 28 februari 2008 22:09 schreef _martijn_ het volgende:
wtf is Deonet trouwens?
Ah, net gedaan idd..quote:
Ja maar dan was het dus zo erg dat je een gevaar oor het overige (internet) verkeer bent.quote:Op woensdag 27 februari 2008 12:06 schreef Schepseltje het volgende:
[..]
dan sturen ze toch even een mailtje, of ze heffen die blokkade op als ik doorgeef dat alles op orde is
dit is net zoiets als dat de politie zegt 'ja meneer uw linker achterband is wat aan de gladde kant, we nemen uw auto in beslag, u kunt voor volgende week een afspraak maken om hem op te halen'
er zijn mensen die internet nodig hebben voor hun werk..
nvm, paar bladzijden over het hoofd gezienquote:Op woensdag 27 februari 2008 13:26 schreef Scorpie het volgende:
[..]
[..]
pwned wie unne n00b.
sommige mensen.....quote:Op donderdag 28 februari 2008 22:17 schreef _martijn_ het volgende:
maar goed even terug komend op TS zijn "probleem"
Je zou toch denken dat een webdeveloper zijn zooi test / ontwikkeld op een *NIX doos en als je het dan toch op Wintel moet doen, dat je het kreng ver van astalavista achtige meuk houdt.
Daar ga je dus de fout in... je praat niet met de klantenservice maar met de "abuse" dienst.quote:Op donderdag 28 februari 2008 22:00 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Het is bij klanten die mij bellen vanwege een probleem.
Een probleem dat ik oplos en vervolgens meld bij XS4ALL, die vervolgens "klantvriendelijk" menen te moeten doen door je niet aan te sluiten.
Tele2 is ook goedkoop, en wordt je eerst gewaarschuwd ipv meteen afsluiten, zoals ik al eerder schreef.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |