uhh...geen cracks openen...quote:Op woensdag 27 februari 2008 12:14 schreef Schepseltje het volgende:
[..]
één verkeerde crack openen en je bent de lul, mijn virusscanner heeft niks gezegd.. wat moet ik nog meer doen? ik heb wel wat beters te doen dan in taakbeheer te zoeken naar verdachte processen
en jij bent homosexueelquote:Op woensdag 27 februari 2008 12:54 schreef Scorpie het volgende:
Je bent gewoon een prutser, TS.
Maar ik heb nog wel mijn Telfort lijn, gij domme n00b die ge0wned is door zijn miezerige crack warez sitequote:
denk je dat ze iemand die spam verstuurd vriendelijk willen helpen of met spoed?quote:Op woensdag 27 februari 2008 12:58 schreef Sc0rPi0n het volgende:
Nogmaals bellen met de abuse afdeling en vragen of iets met spoed kan worden afgehandeld wegens werk.
quote:Op woensdag 27 februari 2008 12:54 schreef Scorpie het volgende:
Je bent gewoon een prutser, TS.
Ik heb een paar maanden gehelpdesked...echt geen voorrang voor dit soort prutsers. Billen.Branden.Blaren.Zitten.quote:Op woensdag 27 februari 2008 13:00 schreef Elixabete het volgende:
[..]
denk je dat ze iemand die spam verstuurd vriendelijk willen helpen of met spoed?
ik niet
laat hem maar lekker nadenken met zijn rotzooi
En je vindt dat raar op een subforum dat Digital corner heet? Als je nou klaagbaak had gebruikt had je wat medestanders kunnen treffen mischien.quote:Op woensdag 27 februari 2008 13:08 schreef Schepseltje het volgende:
irritante betweterige figuren op dit forum zeg
in DIG is hij nog redelijk goed afquote:Op woensdag 27 februari 2008 13:09 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
En je vindt dat raar op een subforum dat Digital corner heet? Als je nou klaagbaak had gebruikt had je wat medestanders kunnen treffen mischien.
ja daar moest ie ook in, maar zo te zien zijn er geen modjes die hem even kunnen verplaatsenquote:Op woensdag 27 februari 2008 13:09 schreef Captain_Fabulous het volgende:
En je vindt dat raar op een subforum dat Digital corner heet? Als je nou klaagbaak had gebruikt had je wat medestanders kunnen treffen mischien.
Hij klaagt toch alleen? Iedereen komt meteen janken over illegale software. Weet 100% zeker dat iedereen in dit topic wel iets illegaals op zijn computer heeft.quote:Op woensdag 27 februari 2008 12:50 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Hoezo? De definitie van een werk PC (ook als die thuis staat) is dat je d'r alleen spullen op zet die legaal zijn, zodat je terecht kan klagen als iets niet werkt. Zo ga ik tenminste te werk. Dan maar een boon....
Voor prive wel ja.quote:Op woensdag 27 februari 2008 13:11 schreef tonks het volgende:
[..]
Hij klaagt toch alleen? Iedereen komt meteen janken over illegale software. Weet 100% zeker dat iedereen in dit topic wel iets illegaals op zijn computer heeft.
ongesteld zekerquote:Op woensdag 27 februari 2008 13:10 schreef Elixabete het volgende:
in DIG is hij nog redelijk goed af
Heb jij enig idee hoeveel geld jouw actie kost?quote:Op woensdag 27 februari 2008 13:11 schreef Schepseltje het volgende:
[..]
ja daar moest ie ook in, maar zo te zien zijn er geen modjes die hem even kunnen verplaatsen
ik wist niet dat er zoveel pubertjes in digital forum zaten, iedereen snapt dat het fout is om een stukje malware op je pc te hebben, maar dat staat in geen verhouding tot iemand onaangekondigd dagenlang af te sluiten..
Ja die logica ontgaat mij ook.quote:Op woensdag 27 februari 2008 13:06 schreef GateWayX het volgende:
[..]
Illegale-tv-kijk-software installeren op een "server"![]()
gewoon afsluiten die handelquote:Op woensdag 27 februari 2008 13:11 schreef Schepseltje het volgende:
[..]
ja daar moest ie ook in, maar zo te zien zijn er geen modjes die hem even kunnen verplaatsen
ik wist niet dat er zoveel pubertjes in digital forum zaten, iedereen snapt dat het fout is om een stukje malware op je pc te hebben, maar dat staat in geen verhouding tot iemand onaangekondigd dagenlang af te sluiten..
een paar duizendste van een cent?quote:Op woensdag 27 februari 2008 13:12 schreef Scorpie het volgende:
Heb jij enig idee hoeveel 'geld' jouw actie kost?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |