quote:Op woensdag 27 februari 2008 13:13 schreef Schepseltje het volgende:
[..]
een paar duizendste van een cent?
Alleen al het in behandeling nemen van jouw opheffing kost meer dan 3 leuke bijbeun-klusjes als webdesigner-prutser, vlegel.quote:Op woensdag 27 februari 2008 13:13 schreef Schepseltje het volgende:
[..]
een paar duizendste van een cent?
alles is gekocht op mijn pc en nieuwsgroepen doe ik niet aanquote:Op woensdag 27 februari 2008 13:13 schreef kortsluiting87 het volgende:
Neem dan nieuwsgroepen als je toch geen software koopt.
toch doe je aan cracksquote:Op woensdag 27 februari 2008 13:15 schreef Schepseltje het volgende:
[..]
alles is gekocht op mijn pc en nieuwsgroepen doe ik niet aan
dat is niet mijn fout dat zei zo'n omslachtige procedure erop nahoudenquote:Op woensdag 27 februari 2008 13:15 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Alleen al het in behandeling nemen van jouw opheffing kost meer dan 3 leuke bijbeun-klusjes als webdesigner-prutser, vlegel.
moest weten of het op m'n pc draaide anders koop ik het niet, inmiddels is heb ik ook al een legale serial ervan..quote:
zo is het leven en leer er maar mee leven dat je een domme pik bent en nu gepwnd is door Telfort.quote:Op woensdag 27 februari 2008 13:16 schreef Schepseltje het volgende:
[..]
dat is niet mijn fout dat zei zo'n omslachtige procedure erop nahouden
spam opvangen, eigenaar van het ip adres een mailtje sturen en klaar..
'Zij' is met lange ij. En nee, dat is niet omslachtig. Wat wel jouw schuld is, is dat je klaarblijkelijk zo`n grote prutser bent dat je niet eens je eigen gereedschap (want dat is je computer) kan gebruiken op een fatsoenlijke manier.quote:Op woensdag 27 februari 2008 13:16 schreef Schepseltje het volgende:
[..]
dat is niet mijn fout dat zei zo'n omslachtige procedure erop nahouden
quote:Op woensdag 27 februari 2008 13:16 schreef Schepseltje het volgende:
[..]
moest weten of het op m'n pc draaide anders koop ik het niet, inmiddels is heb ik ook al een legale serial ervan..
heb je een aandachtstekort? of ben je altijd zo druk?quote:Op woensdag 27 februari 2008 13:18 schreef Elixabete het volgende:
zo is het leven en leer er maar mee leven dat je een domme pik bent en nu gepwnd is door Telfort.
de waarheid is moeilijk he?quote:Op woensdag 27 februari 2008 13:20 schreef Schepseltje het volgende:
[..]
heb je een aandachtstekort? of ben je altijd zo druk?
niet alle software heeft dat.. zuchtquote:Op woensdag 27 februari 2008 13:19 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Lul nou niet zo stom uit je nek jongen, je lult jezelf vierkant in het hoekje. Nooit gehoord van een trial periode?
Geef maar de naam van dat software pakket, dan zullen we eens zien wie er gelijk heeftquote:Op woensdag 27 februari 2008 13:21 schreef Schepseltje het volgende:
[..]
niet alle software heeft dat.. zucht
dit topic is fucked..
*zucht*quote:Op woensdag 27 februari 2008 13:21 schreef Noway666 het volgende:
Oetlul dat ben je, enige juiste term daarvoor.
Bij een ex-werkgever van mij was dat geintje ook eens gebeurd, stagair die mp3s ging downloaden op een .ru site en een java-applet accepteerde.![]()
![]()
![]()
Boel afgesloten en alles moest via een proxy van de provider naar buiten.
Toen heb ik eindelijk de wantoestanden aan kunnen pakken tot het mismanagement weer kwam en de noobs installrechten terugkregen.![]()
Dweilen met de kraan open.
wat is je probleem?quote:Op woensdag 27 februari 2008 13:23 schreef Elixabete het volgende:
Maar je hebt toch internet ?
Dus loop niet zo te zeiken.
christvquote:Op woensdag 27 februari 2008 13:21 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Geef maar de naam van dat software pakket, dan zullen we eens zien wie er gelijk heeft
Wat is jouw probleemquote:
http://www.chris-tv.com/download.htmlquote:
quote:[ ChrisTV PVR Professional 5.15 ]
Shareware with 21 days FREE Trial Period
File Size : 3.41 MB
Downloaded : 691142 Times
[ ChrisTV PVR Standard 5.15 ]
Shareware with 21 days FREE Trial Period
File Size : 3.34 MB
Downloaded : 180309 Times
[ ChrisTV Lite 5.15 ]
Freeware Software for Non-Commercial Use