abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 27 februari 2008 @ 14:02:33 #101
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_57010405
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 13:45 schreef Rondje het volgende:

[..]

Ik vind altijd dat ik me aanstel, ik heb groepstherapie gehad ivm die verkrachting en alle verhalen die ik daar hoorde, leken/waren erger dan het mijne. Zelfde geldt voor alles eigenlijk, dat zal vast zijn oorsprong hebben. Dat incident met mijn stiefveder was overigens wel eenmalig, mijn moeder en hij kregen pas een relatie toen ik ongeveer het huis uit ging.
Dat problemen van anderen misschien erger lijken/zijn dan die van jezelf, betekent dat nog niet dat jouw probleem ook niet erg is. Je moet zoiets niet gaan overrelativeren, want er zijn altijd wel mensen wiens leven nog kutter en erger is.
  woensdag 27 februari 2008 @ 14:16:38 #102
206841 Rondje
niet vierkant
pi_57010691
Ik denk dat dat mijn manier is om met dingen om te gaan.
Ze negeren en/of doen alsof het minder erg is dan het is, dadelijk stort ik in als ik toegeef dat het misschien erger is.
Of iedereen om me heen zegt dat ik overdrijf... Daar ben ik ook bang voor.
ook geen andere vorm
  woensdag 27 februari 2008 @ 14:27:22 #103
150131 MrDice
Decibel 4ever
pi_57010894
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 14:16 schreef Rondje het volgende:

Gezien de drie topics tot nu toe hoef je daar niet zo bang voor te zijn denk ik...

Maar daarom is het ook zo goed dat je 'gewoon' een gesprek aangaat met een maatschappelijk werkster (of wat ze ook maar is). Ze zal je heus niet uitlachen of zeggen dat je je aanstelt. Maar als het wel allemaal mee lijkt te vallen (wat ik niet denk) dan krijg je dat vanzelf te horen. Niet zo zorgen maken en het gesprek aangaan, anders kom je nooit een stap verder.
And what makes you think you have a choice? What makes you think you will ever be any good at all in this world!
pi_57010959
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 09:41 schreef Rondje het volgende:
Een half jaar geleden heb ik gezegd dat ik zou gaan(naar aanleiding van iets anders).

hij zei dat ik dan problemen zou krijgen op mijn werk en dat is heel belangrijk voor me.
Hij zou de kindjes niet meer ophalen op de dagen dat hij dat nu doet en dan kan ik dus niet meer werken op die dagen, hij dreigt ook weleens dat hij me niet met rust zal laten en dat ik niet moet denken dat ik een andere relatie zal krijgen, want wie wil er nu een vrouw met kinderen? en als er wel iemand is die dat wil, dan zorgt hij wel dat dat niet lang zo blijft.

En ja, ik ben bang voor hem.
En sinds een half jaar verkracht hij je!! Lijkt mij dat hij donders goed weet wat hij doet en gewoon wraak neemt voor je woorden van toen. Ik kan me alleen maar bij de rest aansluiten en je het advies geven om zo snel mogelijk bij hem weg te gaan.

En degenen die niet geloven dat hij zo'n eikel is, die kun je beter kwijt dan rijk zijn. Goede vrienden hebben echt wel wat in de gaten hoor, net zoals die vriend over wie je in 't vorige topic vertelde. Maar zolang jij hem tegenover alles en iedereen de hand boven het hoofd houdt kunnen zij je niet steunen.

Praat er eens met iemand van je vrienden over en je zult zien dat het misschien niet als zo'n grote verrassing voor ze komt als jij denkt.
Is it wrong to talk to myself even when there’s nobody else?
It's just a state of mind.
  woensdag 27 februari 2008 @ 14:33:02 #105
206841 Rondje
niet vierkant
pi_57011000
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 14:27 schreef MrDice het volgende:

[..]

Gezien de drie topics tot nu toe hoef je daar niet zo bang voor te zijn denk ik...

Maar daarom is het ook zo goed dat je 'gewoon' een gesprek aangaat met een maatschappelijk werkster (of wat ze ook maar is). Ze zal je heus niet uitlachen of zeggen dat je je aanstelt. Maar als het wel allemaal mee lijkt te vallen (wat ik niet denk) dan krijg je dat vanzelf te horen. Niet zo zorgen maken en het gesprek aangaan, anders kom je nooit een stap verder.
Ja, dat is een record voor me.

Het valt ook niet mee en ik stel me niet aan.
Die vrouw die ik aan de lijn had, stelde me vragen, ik kon op allemaal behalve 1, ja antwoorden
ook geen andere vorm
  woensdag 27 februari 2008 @ 14:33:17 #106
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_57011005
quote:
Ze negeren en/of doen alsof het minder erg is dan het is, dadelijk stort ik in als ik toegeef dat het misschien erger is.
Daarom is het ook zo goed dat je hulp hebt gezocht eindelijk. Want op die manier kan je eindelijk eens leren omgaan met je probleem. En niet het steeds negeren met struisvogel tactiek, dat zonder twijfel ooit backfired naar je.

En stel dat het heel misschien echt overdreven is, (wat ik op het moment absoluut niet denk) is het ook een goede stap geweest. Want ook dan mankeert er imo iets met je. En is dit een rare roep om aandacht.

Er is maar één scenario bedenkbaar imo, waarbij jij niet gebaat zou zijn met professionele hulp en dat is als je stiekem een kloon ben en dit een reltopic. En je nu lachend achter je scherm zit om hoe serieus iedereen hierop ingaat.
  woensdag 27 februari 2008 @ 14:34:49 #107
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_57011040
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 14:33 schreef Rondje het volgende:

[..]

Ja, dat is een record voor me.

Het valt ook niet mee en ik stel me niet aan.
Die vrouw die ik aan de lijn had, stelde me vragen, ik kon op allemaal behalve 1, ja antwoorden
Mag ik vragen, wat voor vragen?
pi_57011062
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 14:33 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Er is maar één scenario bedenkbaar imo, waarbij jij niet gebaat zou zijn met professionele hulp en dat is als je stiekem een kloon ben en dit een reltopic. En je nu lachend achter je scherm zit om hoe serieus iedereen hierop ingaat.
Dat geloof ik eerlijk gezegd niet.
  woensdag 27 februari 2008 @ 14:37:56 #109
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_57011091
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 14:35 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Ik ook niet hoor.
  woensdag 27 februari 2008 @ 14:40:36 #110
206841 Rondje
niet vierkant
pi_57011143
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 14:34 schreef Lonewolf2003 het volgende:

[..]

Mag ik vragen, wat voor vragen?
Kennelijk is er een standaard lijstje met dingen die mannen doen in een relatie als de mijne. Erg genoeg.

Het enige waar ik nee op kon zeggen was of de kindjes erbij betrokken zijn, ooit. Niet dus, gelukkig.
ook geen andere vorm
  woensdag 27 februari 2008 @ 14:42:36 #111
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_57011183
Pfff, dat lijkt me verdomd confronterend.
Maar besef je dat geweld vaak een sliding scale is.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  woensdag 27 februari 2008 @ 14:42:59 #112
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_57011191
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 14:35 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Hoewel je de plotselinge openhartigheid toch op z'n minst iet wat twijfelachtig kan noemen..
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_57011249
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 14:42 schreef avotar het volgende:

[..]

Hoewel je de plotselinge openhartigheid toch op z'n minst iet wat twijfelachtig kan noemen..
Natuurlijk, er komt wel een hoop naar boven. Maar de dingen die ze schrijft zijn of heel erg fantasierijk geschreven, of gestoeld op haar gebeurtenissen.

Ik neig naar het tweede

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 27-02-2008 14:45:30 ]
  woensdag 27 februari 2008 @ 14:45:21 #114
206841 Rondje
niet vierkant
pi_57011252
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 14:42 schreef avotar het volgende:

[..]

Dat kan.

je kunt je ook afvragen of het iemand schaadt als het niet waar zou zijn.
En je kunt je bedenken dat het misschien best moeilijk is om toe te geven (voor mij) dat het allemaal niet zo lekker gaat.
(understatement)
ook geen andere vorm
pi_57011318
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 14:45 schreef Rondje het volgende:

[..]

Dat kan.

je kunt je ook afvragen of het iemand schaadt als het niet waar zou zijn.
En je kunt je bedenken dat het misschien best moeilijk is om toe te geven (voor mij) dat het allemaal niet zo lekker gaat.
(understatement)
Als het niet waar zou zijn, zou het wel tot gevolg kunnen hebben dat een volgend iemand met een soortgelijk probleem niet meer serieus wordt genomen, of dat hij/zij niet geloofd wordt. Dat zou jammer zijn.
  woensdag 27 februari 2008 @ 14:50:54 #116
206841 Rondje
niet vierkant
pi_57011368
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 14:48 schreef tbl1966 het volgende:

[..]

Als het niet waar zou zijn, zou het wel tot gevolg kunnen hebben dat een volgend iemand met een soortgelijk probleem niet meer serieus wordt genomen, of dat hij/zij niet geloofd wordt. Dat zou jammer zijn.
Hoe had je daarachter willen komen dan?

Het is waar, zucht, het is zelfs nog erger.
Er zijn volwassen vrouwen die dit laten gebeuren en er zijn mensen die dit doen.
auch, das best confronterend.
ook geen andere vorm
  woensdag 27 februari 2008 @ 14:53:15 #117
30719 keesjeislief
NextGenerationHippie
pi_57011412
Veel succes bij de komende afspraak Rondje!
heeft de hoop dat het allemaal stiekum toch nog goed komt...
Fotoboek
pi_57011417
Tot nu toen heb ik hier niet gepost, maar wel meegelezen vanaf het eerste topic.

Als eerste wil ik mijn medeleven tonen aan TS, zover dat kan op internet, en ten tweede sterkte toewensen in de komende periode.

Ten derde wil ik aan de offtopic discussie toevoegen dat ik het minder realistisch vind als iemand direct zijn hele thuissituatie en alle eventuele misstappen uit de doeken doet, inclusief alle verwijten van het afgelopen half jaar. Dus juist eerst een oppervlakkige situatie eerst voorleggen, en als mensen (zoals hier) serieus reageren, en je hebt er wat aan, langzaam nog wat voeden, om nog wat te polsen, vind ik realistischer.

Ten vierde wil ik nog zeggen dat ik ervan schrik dat ik me in bepaalde karaktertrekken herken van TS, en dat ik waarschijnlijk ook vatbaar ben voor zulke mannen
And the druids turn to stone...
pi_57011511
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 14:40 schreef Rondje het volgende:

[..]

Kennelijk is er een standaard lijstje met dingen die mannen doen in een relatie als de mijne. Erg genoeg.

Het enige waar ik nee op kon zeggen was of de kindjes erbij betrokken zijn, ooit. Niet dus, gelukkig.
Hij zet de kinderen ook niet tegen je op? Was mijn moeder altijd zo goed in. Me bang maken voor m'n vader en mijn biologische ouders.
pi_57011621
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 14:50 schreef Rondje het volgende:

[..]

Hoe had je daarachter willen komen dan?

Het is waar, zucht, het is zelfs nog erger.
Er zijn volwassen vrouwen die dit laten gebeuren en er zijn mensen die dit doen.
auch, das best confronterend.
Niet natuurlijk, da's waar.

Oh begrijp me goed hoor, ik geloof je. Ik heb ze zelf in mijn omgeving meegemaakt, dit soort mannen. De heren met 2 gezichten, lief naar de buitenwereld maar ondertussen thuis een tiran (mijn vader was er zo 1).

Bij een vriendin heb ik het ook gezien, niet zo erg als bij jou maar wel zodanig dat ik ook wel eens tegen een vriendin heb gezegd dat ze - als het helemaal de spuigaten uit zou lopen - bij ons mocht komen logeren. En zij had me ook niets verteld, maar ik voelde het gewoon als ze bij ons waren dat het niet goed zat in de relatie. Door de zgn. 'leuke' opmerkingen die hij tegen haar zei, rezen mijn haren te berge. Toen ze uiteindelijk 4 jaar later bij hem weg ging en de 'beerput' open ging zeiden veel van onze gezamenlijke kennissen dat ze wel een vermoeden hadden dat hij niet zo leuk en aardig was.
pi_57011685
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 09:35 schreef Rondje het volgende:
hij is heel populair, mensen mogen hem altijd, hij kan met iedereen praten, hij is heel aantrekkelijk, goed in bed ( ) grappig, slim.
Iedereen die ik ken, mag hem. Mijn stiefvader is helemaal weg van hem.
Misschien vind ik dat beeld van hem wel gewoon leuk.

Ik wil niet hoeven uitleggen wat er mis is.

En ik vind het fijn om met hem te gaan eten, of tegen hem aan te kruipen in bed, ik vind het fijn om naar hem te luisteren als hij ergens heel enthousiast over vertelt, om hem te zien werken, dan ben ik gewoon echt gelukkig met hem...
Rondje, ik lees hier nergens wat hem zo bijzonder voor jou maakt. Alles wat je noemt is het perfecte plaatje dat hij is naar de buitenwereld toe, en zelfs jij zet liever je roze bril op om bij hem in bed te kruipen. Maar wat doet hij nou precies voor jou? Hoe toont hij zijn liefde voor jou? Die liefde is er gewoon niet, hè?

Iemand die jou op voorhand al vertelt dat hij je leven onmogelijk maakt als je bij hem weg wilt is een creep. Ik kan geen reden bedenken waarom iemand dan nog vrijwillig bij zo iemand wil blijven zonder in angst te leven. Ik denk dat je afspraak een zeer goede actie is, nu worden er dingen in gang gezet waardoor jij je los kunt maken. Niet bij elke tegenslag weer terugkruipen, gewoon door blijven gaan.
En hoe is het nou met die vriendin, en die vriend die ook op Fok zit? Heb je ze al wat meer verteld? Ik denk dat het goed is als je nu wat meer steun krijgt van mensen uit je omgeving, want het zal niet makkelijk worden.

En als jouw stiefvader je niet gelooft of hem nog steeds geweldig vindt; so what, dat je stiefvader niet deugt, dat wist je al. Ik zou willen zeggen dat je dan het contact maar moet verbreken, maar je moeder zit er dan nog tussen, dat maakt het lastig. Maar zo ver is het nog helemaal niet.
  woensdag 27 februari 2008 @ 15:49:10 #122
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_57012580
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 08:03 schreef Rondje het volgende:

[..]

Een mening heb ik wel nogal zelfs.
Verder weet ik het niet.

Ik voel me ziek, bijna letterlijk en vraag me steeds af of ik er goed aan doe en wat ik nu eigenlijk heb gedaan, heb ik iets in gang gezet wat ik niet meer kan stoppen? hoe meer ik erover nadenk, hoe banger ik ben dat ik alleen maar weg kan en dat wil ik niet.
Ik wil hem ook niet boos maken als ik zou gaan.

(zoals sommigen al zeiden: het is erger dan ik wil vertellen, dit is al teveel gezegd.)
Echt, ik vind dat je heel veel vooruitgang hebt geboekt. Natuurlijk ben je bang dat hij wat gaat doen, maar op het moment lijkt het me een hele goede stap als je een keer voor jezelf kiest.
En ik zag dat je idd al meer inzicht krijgt, dat vind ik echt knap van je, dat is echt al heel snel. Anderen doen er soms veel langer over! En dit meen ik echt.
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 10:49 schreef Rondje het volgende:
Ik moet gewoon weg gaan, want ik zie niet hoe het beter kan worden.

Blijft het een feit dat ik hem niet wil kwetsen en dat het voor hem als een donderslag bij heldere hemel zou komen...(aangezien hij niet ziet wat hij fout doet.)
Super. Echt onwijs goed dat je dat inziet!
En idd, wat er al gezegd werd; hij weet het vast wel, maar komt er gewoon elke keer mee weg.
quote:
Serieus; dat was mijn manier vroeger ook, dan zei ik ook; 'gewoon niet aan denken, dan is het er niet!'. Gelukkig had ik een heel betrokken moeder die me uit het slop heeft getrokken.
Realiseer je dat je zelf heel sterk bent, je hebt immers al veel van je verhaal hier verteld en bent zelfs actie aan het ondernemen. Je kiest voor jezelf, je kijkt wat de mogelijkheden zijn! Dat is geen teken van zwakte
Misschien helpt het ook als je jezelf serieus neemt. Zeg tegen jezelf dat je niet overdrijft, dat je alle recht hebt om een grens te trekken waarbij jij voelt dat het niet goed gaat.
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_57015254
quote:
Blijft het een feit dat ik hem niet wil kwetsen en dat het voor hem als een donderslag bij heldere hemel zou komen...(aangezien hij niet ziet wat hij fout doet.)
Dat betwijfel ik. Je gaf al aan dat hij heeft gedreigd je het leven zuur te maken als je weggaat. Dat vrienden en kennissen hem zien zoals hij dat wil. Etc. Hij weet dus zeer zeker wel waar hij mee bezig is.

Voor de rest ga ik mee met o.a. Cc.
pi_57015516
quote:
Ik moet gewoon weg gaan, want ik zie niet hoe het beter kan worden.

En waarom mag hij jou wel kwetsen?
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 13:45 schreef Rondje het volgende:

[..]

Ik vind altijd dat ik me aanstel, ik heb groepstherapie gehad ivm die verkrachting en alle verhalen die ik daar hoorde, leken/waren erger dan het mijne. Zelfde geldt voor alles eigenlijk, dat zal vast zijn oorsprong hebben.
Ja, dat is onzekerheid in combinatie met een ontzettend laag zelfbeeld.

Ik heb niet alle topics gelezen dus misschien heb ik wat gemist, maar mag ik je wat vragen?

Hoe denk jij over jezelf?
  woensdag 27 februari 2008 @ 18:32:54 #125
206841 Rondje
niet vierkant
pi_57015981
Dat hij me kwetst, wil toch niet zeggen dat ik hem dan dus ook maar moet kwetsen?

Ik zit te twijfelen om vanavond over hulp voor ons te beginnen, maar dat is denk ik niet zo slim...
Ik wacht in elk geval tot na die afspraak ...

En ik vind mezelf eigenlijk wel leuk. Ik heb geen hekel aan mezelf ofzo...
ook geen andere vorm
  woensdag 27 februari 2008 @ 18:37:59 #126
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_57016092
Nou ja, als je hem kwetst door hem te verlaten heeft ie het toch echt aan zichzelf te danken hoor. Dat lijkt me van een heel andere orde dan de manier waarop hij jou bewust kwetst.
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_57016123
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 18:32 schreef Rondje het volgende:
Dat hij me kwetst, wil toch niet zeggen dat ik hem dan dus ook maar moet kwetsen?

Ik zit te twijfelen om vanavond over hulp voor ons te beginnen, maar dat is denk ik niet zo slim...
Ik wacht in elk geval tot na die afspraak ...

En ik vind mezelf eigenlijk wel leuk. Ik heb geen hekel aan mezelf ofzo...
Nee, maar jezelf als oud vuil laten behandelen is ook niet ok.

Daarom vroeg ik ook wat jij van jezelf vindt.

En waarom is het niet zo slim om over hulp te beginnen? Heeft meneer ook nog eens losse handjes?
  woensdag 27 februari 2008 @ 18:40:29 #128
206841 Rondje
niet vierkant
pi_57016148
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 18:37 schreef MissBliss het volgende:
Nou ja, als je hem kwetst door hem te verlaten heeft ie het toch echt aan zichzelf te danken hoor. Dat lijkt me van een heel andere orde dan de manier waarop hij jou bewust kwetst.
Ja..
Daar ben ik dus niet van overtuigd...
ook geen andere vorm
  woensdag 27 februari 2008 @ 18:42:14 #129
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_57016183
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 18:40 schreef Rondje het volgende:

[..]

Ja..
Als je herhaaldelijk nee zegt en zelfs huilt moet hij het toch wel snappen. Én je hebt het later nog gezegd en hij zei zoiets van dat het allemaal wel meeviel... Nou ja, hij weet het echt wel hoor.
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
  woensdag 27 februari 2008 @ 18:42:36 #130
206841 Rondje
niet vierkant
pi_57016197
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 18:39 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Nee, maar jezelf als oud vuil laten behandelen is ook niet ok.

Daarom vroeg ik ook wat jij van jezelf vindt.

En waarom is het niet zo slim om over hulp te beginnen? Heeft meneer ook nog eens losse handjes?
Ik weet niet goed hoe ik het moet brengen.

Misschien kan die maatschappelijk werkster daar iets zinnigs over zeggen.
ook geen andere vorm
  woensdag 27 februari 2008 @ 18:44:15 #131
206841 Rondje
niet vierkant
pi_57016241
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 18:42 schreef MissBliss het volgende:

[..]

Als je herhaaldelijk nee zegt en zelfs huilt moet hij het toch wel snappen. Én je hebt het later nog gezegd en hij zei zoiets van dat het allemaal wel meeviel... Nou ja, hij weet het echt wel hoor.
Dat weet ik niet.Misschien ben ik wel niet duidelijk genoeg ofzo.
omdat ik niet goed durf?
ook geen andere vorm
pi_57016259
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 18:40 schreef Rondje het volgende:

[..]

Ja..
En dit is dus precies de reden dat ik er aan twijfel of jij jezelf wel leuk genoeg vindt.

Ik bedoel het niet lullig maar ik snap werkelijk niet hoe iemand zich zo kan laten behandelen. En ook niet hoe hij jou zo kan behandelen.
  woensdag 27 februari 2008 @ 18:45:40 #133
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_57016269
Ik zou inderdaad even wachten met het aankaarten tot je met Maatschappelijk Werk hebt gesproken.

En hoeveel duidelijker kun je worden dan huilend nee roepen?
pi_57016316
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 18:42 schreef Rondje het volgende:

[..]

Ik weet niet goed hoe ik het moet brengen.

Misschien kan die maatschappelijk werkster daar iets zinnigs over zeggen.
Daar kan ik je ook niet bij helpen , daar ben ik waarschijnlijk iets te recht voor raap voor.

En heb je op de momenten dat hij seks afdwong hem al eens een keiharde trap in zijn kloten verkocht?
  woensdag 27 februari 2008 @ 18:49:59 #135
206841 Rondje
niet vierkant
pi_57016382
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 18:45 schreef RealZeus het volgende:

[..]

En dit is dus precies de reden dat ik er aan twijfel of jij jezelf wel leuk genoeg vindt.

Ik bedoel het niet lullig maar ik snap werkelijk niet hoe iemand zich zo kan laten behandelen. En ook niet hoe hij jou zo kan behandelen.
Ik kan daar weinig zinnigs over zeggen.
Ik mag mezelf wel, het is echt niet zo dat ik mezelf een waardeloos wezen vind.

Ik hoopte gewoon steeds dat het over zou gaan.
Hij raakt af en toe alle grip kwijt op zichzelf.
ook geen andere vorm
pi_57016401
--> Relaties & Liefde
"Amo, ergo sum. I love, therefore I am"
"Niet de dingen zelf maken je ongelukkig, maar je denkbeelden erover"
  woensdag 27 februari 2008 @ 18:50:45 #137
206841 Rondje
niet vierkant
pi_57016403
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 18:47 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Daar kan ik je ook niet bij helpen , daar ben ik waarschijnlijk iets te recht voor raap voor.

En heb je op de momenten dat hij seks afdwong hem al eens een keiharde trap in zijn kloten verkocht?
Ik denk dat ik dan een keiharde trap terug kan verwachten
ook geen andere vorm
  woensdag 27 februari 2008 @ 18:51:15 #138
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_57016419
Als hij zijn grip kwijtraakt, is er dan altijd alcohol in het spel?
  woensdag 27 februari 2008 @ 18:54:49 #139
206841 Rondje
niet vierkant
pi_57016498
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 18:51 schreef Copycat het volgende:
Als hij zijn grip kwijtraakt, is er dan altijd alcohol in het spel?
nee.
ook geen andere vorm
pi_57016531
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 18:49 schreef Rondje het volgende:

[..]

Ik hoopte gewoon steeds dat het over zou gaan.
Hij raakt af en toe alle grip kwijt op zichzelf.
En heb je hem wel eens gezegd dat hij hulp moest zoeken?
Want dat is niet normaal.

En als dat alleen is als hij alcohol drinkt wordt het misschien eens tijd dat meneer zichzelf drooglegt.
pi_57016567
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 18:50 schreef Rondje het volgende:

[..]

Ik denk dat ik dan een keiharde trap terug kan verwachten
Tegen de tijd dat hij weer bekomen is van de pijn ben jij al een heel eind van huis.

Hij moet maar leren dat jij niet zijn bezit bent.
  woensdag 27 februari 2008 @ 19:03:13 #142
206841 Rondje
niet vierkant
pi_57016696
het is trouwens ook geen wekelijks iets ofzo, de laatste keer dat hij helemaal flipte is een half jaar geleden ongeveer.
ook geen andere vorm
  woensdag 27 februari 2008 @ 19:04:09 #143
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_57016718
En sindsdien zijn de verkrachtingen toch begonnen?
  woensdag 27 februari 2008 @ 19:06:11 #144
206841 Rondje
niet vierkant
pi_57016780
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 19:04 schreef Copycat het volgende:
En sindsdien zijn de verkrachtingen toch begonnen?
Ongeveer..
Maar daarvoor was het ook al lang geleden en toen heeft hij dat niet gedaan

Ik vind dat woord niks trouwens.
ook geen andere vorm
pi_57017129
Toen ik las dat Rondje kinderen heeft, ben ik direct gestopt met lezen.

Het hele topic is niet meer relevant. Elke reden die ze opvoert is een kulreden

Jouw kinderen hebben recht op een veilige omgeving, een veilige huis en haard. Ook hebben zij recht op een moeder die niet verkracht, mishandeld wordt. Als jij niet weggaat zorg jij slecht voor je kinderen.

Bovendien denk ik dat er nog veel meer speelt maar je dit niet kwijt wil. Als jij mijn buurvrouw was zou ik direct naar de politie stappen.
Co-ouder van twee geweldige kinderen
pi_57017165
Ongewenste sex.

Je weet natuurlijk wel dat alle vrouwen die bij een lul van een vent blijven vinden dat ze zich aanstellen, hem of de kinderen vreselijk zouden kunnen kwetsen, dat het egoistisch zou zijn alleen aan zichzelf te denken en dat het trouwens ook best meevalt en dat hij ook veel goede kanten heeft.

En als je het maar hard genoeg gelooft is het ook waar.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  woensdag 27 februari 2008 @ 19:46:00 #147
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_57017850
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 18:49 schreef Rondje het volgende:

[..]

Als je heel onzeker bent over jezelf en weinig zelf respect, hoeft dat nog niet meteen te betekenen dat je jezelf waardeloos vindt. Dat klinkt als een paradox. Maar dat weinig zelfrespect kan zo erg in onderbewustzijn zitten, dat je daar in je normale handelen en denken niets van merkt zelf.
pi_57018410
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 19:06 schreef Rondje het volgende:

[..]

Ongeveer..

en vertelde TS dat ze bij hem weg zou gaan!!
pi_57022555
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 19:06 schreef Rondje het volgende:

[..]

Ongeveer..

Hoe zou je het wel willen noemen dan?
  woensdag 27 februari 2008 @ 22:55:02 #150
262 Re
Kiss & Swallow
pi_57022618
wil TS eigenlijk wel dat we steeds verder graven of niet want er zit heel wat in die beerput heb ik het gevoel...
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')