abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56991737
Beste Krea, dat jij niet alles meteen gelooft moet jij weten.

TS komt met een probleem. Zolang er geen tegengeluiden zijn van haar vriend neem ik wat zij vertelt voor waar aan.

Waarvoor zou ik twijfelen aan haar verhaal.

Dat jij daar aan twijfelt zegt meer over jou.

Of ben jij ook zo'n persoon die meent dat nee niet altijd nee is. Ben jij ook eens verdacht van verkrachting. Daar lijkt het sterk op.

Nee = Nee duidelijker kan het niet zijn. Dat jij twijfelt dat zij nee heeft gezegd maakt jou een ontzettend grote lul
Co-ouder van twee geweldige kinderen
  dinsdag 26 februari 2008 @ 18:08:09 #252
48840 Xtreem
Minimalist in training
pi_56992014
quote:
Zolang er geen tegengeluiden zijn van haar vriend neem ik wat zij vertelt voor waar aan.
Da's dom. Zij is PER DEFINITIE gekleurd en dus niet objectief. Hoe zij dingen ervaart is niet per se hoe dingen daadwerkelijk feitelijk zijn gegaan.

Kreator zegt niet dat zij liegt. Hij zegt dat iedereen hier haar opjut om hem te dumpen, aangifte te doen of weet ik veel wat.
The secret to happiness is freedom...
And the secret to freedom is courage.
Thucydides
pi_56992105
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 18:08 schreef Xtreem het volgende:

[..]

Da's dom. Zij is PER DEFINITIE gekleurd en dus niet objectief. Hoe zij dingen ervaart is niet per se hoe dingen daadwerkelijk feitelijk zijn gegaan.

Kreator zegt niet dat zij liegt. Hij zegt dat iedereen hier haar opjut om hem te dumpen, aangifte te doen of weet ik veel wat.
gekleurd,objectief???

Wat kan er subjectief zijn aan het woord "nee"?

Hoe zij het ervaart is waarheid voor haar. Vanuit die waarheid moet je handelen.

Dus als die vriend zegt dat het anders gebeurd is, dan is dat reden om geen aangifte te doen of hem te dumpen. Beetje raar idee, zijn verhaal is dan genoeg waarheid om geen aangifte te doen of om hem niet te dumpen? Of te wel zijn waarheid is meer waard dan die van haar?
Co-ouder van twee geweldige kinderen
  dinsdag 26 februari 2008 @ 18:29:50 #254
206841 Rondje
niet vierkant
pi_56992460
Het gaat er niet om of het waar is of niet.
Als het niet waar is, kan het natuurlijk ook best zijn dat ik verzonnen heb dat ik die mensen gebeld heb, nog even en ik zuig uit mijn duim dat ik een afspraak heb gehad en wat er daar gezegd is.

En wat maakt dat dan precies uit?

Ik heb niks uit mijn duim gezogen, het is gegaan zoals ik heb gezegd, ik heb niet geslagen of geschopt of geschreeuwd. Ik heb alleen gezegd dat ik niet wilde en hem weggeduwd.(vaak) Dat zou genoeg moeten zijn.

Kreator, er is niets wat ik kan zeggen om je het te laten geloven, andersom is er niets wat jji kan zeggen om mij te laten geloven dat ik opgenaaid wordt door de een of andere domme menigte die bloed wil zien.
ook geen andere vorm
pi_56992518
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 18:08 schreef Xtreem het volgende:

[..]

Ooit gehoord van voordeel van de twijfel? En niemand is objectief, nooit. Dus je zevert maar wat.
  dinsdag 26 februari 2008 @ 19:09:56 #256
188692 Flatline____
Aim for the head
pi_56993604
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 18:29 schreef Rondje het volgende:
[..]
Offtopic, maar toch. Je avatar is stuk.

Om van dat rode kruisje op witte achtergrond naar een geel rondje op blauwe achtergrond te komen zou ik ff "http//" uit het adres weghalen. Dan doet ie het namelijk wel.

Je hebt nu:
http://http//www.hetgoudhaantje.nl/Media/Geel%20Rondje.jpg

Moet zijn:
http://www.hetgoudhaantje.nl/Media/Geel%20Rondje.jpg

Zoek de verschillen
Gone.... :')
  dinsdag 26 februari 2008 @ 22:43:06 #257
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_56999257
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 12:49 schreef Rondje het volgende:
als ik hier steeds lees, dan zie ik wel dat dit slim is.
Het voelt gewoon niet goed.

Gewoon de komende dagen steeds terug blijven lezen, dan ga ik ook niks afzeggen.
Ze hebben wel mijn gegevens opgenomen, naam adres enzo, dat vond ik heel vervelend, want dan weten ze de zijne ook, dadelijk staan ze aan de deur.
Dat is natuurlijk niet, maar toch, het idee.
was bijna genoeg om te zeggen: laat maar zitten.

En nu voel ik me een aandachtshoer.
(Alsof ik dit alleen vertel omdat ik aandacht zou willen ofzo... das ook niet het geval. Ik word er gewoon onzeker van)

Ik heb het ook verteld aan een vriend van fok die dit topic tegenkwam en raadde dat het van mij was, dat is toch ook wel fijn eigenlijk.
Al baalde ik eerst gruwelijk dat hij het wist.
Hij zei dat ik overkom als een stabiele vrouw die haar mannetje wel staat irl.
Valt dat even tegen.
Suuupergoed dat je dat gesprek hebt aangevraagd. Je hebt de eerste stap gezet! Onwijs gaaf!
Ik denk dat je je schuldig voelt omdat je een laag zelfbeeld hebt.. Als ik zo zie wat je post komt het op mij iig zo over, alsof je niet verdient voor jezelf te kiezen, te leven, een mening te hebben. (correct me if I'm wrong!)
Ik vind het echt onwijs goed dat je die stap genomen hebt, wat doorzettingsvermogen en je komt echt een heel eind!
I never look back, darling. It distracts from the now.
  woensdag 27 februari 2008 @ 07:57:06 #258
206841 Rondje
niet vierkant
pi_57003806
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 19:09 schreef Flatline____ het volgende:

[..]

Offtopic, maar toch. Je avatar is stuk.

Om van dat rode kruisje op witte achtergrond naar een geel rondje op blauwe achtergrond te komen zou ik ff "http//" uit het adres weghalen. Dan doet ie het namelijk wel.

Je hebt nu:
http://http//www.hetgoudhaantje.nl/Media/Geel%20Rondje.jpg

Moet zijn:
http://www.hetgoudhaantje.nl/Media/Geel%20Rondje.jpg

Zoek de verschillen
Ik was met andere dingen bezig.
Maar je hebt gelijk en hij doet het nu.
ook geen andere vorm
  woensdag 27 februari 2008 @ 08:03:25 #259
206841 Rondje
niet vierkant
pi_57003852
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 22:43 schreef Enfermera het volgende:

[..]

Suuupergoed dat je dat gesprek hebt aangevraagd. Je hebt de eerste stap gezet! Onwijs gaaf!
Ik denk dat je je schuldig voelt omdat je een laag zelfbeeld hebt.. Als ik zo zie wat je post komt het op mij iig zo over, alsof je niet verdient voor jezelf te kiezen, te leven, een mening te hebben. (correct me if I'm wrong!)
Ik vind het echt onwijs goed dat je die stap genomen hebt, wat doorzettingsvermogen en je komt echt een heel eind!
Een mening heb ik wel nogal zelfs.
Verder weet ik het niet.

Ik voel me ziek, bijna letterlijk en vraag me steeds af of ik er goed aan doe en wat ik nu eigenlijk heb gedaan, heb ik iets in gang gezet wat ik niet meer kan stoppen? hoe meer ik erover nadenk, hoe banger ik ben dat ik alleen maar weg kan en dat wil ik niet.
Ik wil hem ook niet boos maken als ik zou gaan.

(zoals sommigen al zeiden: het is erger dan ik wil vertellen, dit is al teveel gezegd.)
ook geen andere vorm
  woensdag 27 februari 2008 @ 08:09:16 #260
145755 kahaarin
You are my sunshine......
pi_57003901
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 08:03 schreef Rondje het volgende:

[..]

Een mening heb ik wel nogal zelfs.
Verder weet ik het niet.

Ik voel me ziek, bijna letterlijk en vraag me steeds af of ik er goed aan doe en wat ik nu eigenlijk heb gedaan, heb ik iets in gang gezet wat ik niet meer kan stoppen? hoe meer ik erover nadenk, hoe banger ik ben dat ik alleen maar weg kan en dat wil ik niet.

(zoals sommigen al zeiden: het is erger dan ik wil vertellen, dit is al teveel gezegd.)
Wacht dat gesprek nu maar gewoon af, die mensen bij maatschappelijk werk kijken er neutraal tegen aan en weten veel beter de weg naar instanties waar jullie gezamelijk terecht kunnen, dat er iets moet gebeuren weet je natuurlijk zelf ook wel, het ligt nu aan de bereidheid van je vriend om er wat aan te doen.
Jij zit met de situatie in je maag en komt er alleen niet uit, dat is nu precies waar deze mensen voor zijn, er voor zorgen dat jij je weer een beetje beter gaat voelen en om er voor te zorgen dat eventuele problemen opgelost worden.
be nice or go away
  woensdag 27 februari 2008 @ 08:12:40 #261
206841 Rondje
niet vierkant
pi_57003928
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 08:09 schreef kahaarin het volgende:

[..]

Wacht dat gesprek nu maar gewoon af, die mensen bij maatschappelijk werk kijken er neutraal tegen aan en weten veel beter de weg naar instanties waar jullie gezamelijk terecht kunnen, dat er iets moet gebeuren weet je natuurlijk zelf ook wel, het ligt nu aan de bereidheid van je vriend om er wat aan te doen.
Jij zit met de situatie in je maag en komt er alleen niet uit, dat is nu precies waar deze mensen voor zijn, er voor zorgen dat jij je weer een beetje beter gaat voelen en om er voor te zorgen dat eventuele problemen opgelost worden.
Ik denk niet dat hij met mij samen ergens naartoe wil.
Ik denk dat hij het probleem niet ziet/ wil zien.
ook geen andere vorm
pi_57003961
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 08:12 schreef Rondje het volgende:

[..]

Ik denk niet dat hij met mij samen ergens naartoe wil.
Ik denk dat hij het probleem niet ziet/ wil zien.
Omdat jij 'm duidelijk moet maken dat er een probleem is. Natuurlijk zal hij daarna er iets aan willen doen. Als hij wél weet dat er een echt probleem is, en er niks aan wil doen, dan wordt het probleem héél anders dan het nu is. Niet per se moeilijker .
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  woensdag 27 februari 2008 @ 08:17:11 #263
206841 Rondje
niet vierkant
pi_57003983
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 08:15 schreef sigme het volgende:

[..]

Omdat jij 'm duidelijk moet maken dat er een probleem is. Natuurlijk zal hij daarna er iets aan willen doen. Als hij wél weet dat er een echt probleem is, en er niks aan wil doen, dan wordt het probleem héél anders dan het nu is. Niet per se moeilijker .
Hij blijft het afdoen als onzin. Dat het wel meevalt, of aan mij ligt.
Ik weet onderhand niet meer wat ik moet zeggen.
ook geen andere vorm
  woensdag 27 februari 2008 @ 08:23:52 #264
145755 kahaarin
pi_57004042
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 08:17 schreef Rondje het volgende:

[..]

Je weet wel beter toch?

Als jij er mee zit dan zou hij eigenlijk iig moeten erkennen dat er misschien wel een probleem is, doet hij dat niet dan weet je toch wel genoeg? Alleen kom je er niet uit, vooral niet als hij niets wil toegeven of ondenemen, dan zul je toch op 1 of andere manier iets een beetje moeten forceren, dat betekent natuurlijk niet dat je bij hem weg moet maar er moet wel iets veranderen anders ga je er aan onderdoor.
be nice or go away
pi_57004054
quote:

[..]

Ok, maar dat verandert de zaak.

Ongeacht wat er precies gebeurt, als het jou bang & akelig maakt dan moet hij dat niet afdoen als onzin.

Dat hij dat wel doet pleit niet voor hem, en zou voor mij, als ik in jouw schoenen stond, de zaak echt veranderen. Dat is geen lief vriendje, als hij jou met zulke problemen in de steek laat .

Als je hem wil bereiken moet je dan vrees ik toch of harde ultimata stellen, of -als eerder gesuggereerd, ik vind het nogal luguber- een keer een avond de boel opnemen. Alleen geluid lijkt me genoeg.

Maar misschien moet je het toch maar gewoon opgeven, hoe akelig dat ook is.
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_57004057
quote:

[..]

Tja, vind dat toch redelijk ernstig.

Als hij het onzin vindt en dat het aan jou ligt, wat heeft het dan voor zin hulp te zoeken om jullie relatie te redden? Hij weigert toch elke medewerking.
pi_57004115
Ben je op een andere manier erg aan hem gebonden dat je er niet over piekert bij hem weg te gaan?

Jarenlang samen, een hypotheek enz. Is dat ook een reden voor je om te hopen dat het vanzelf overgaat?
  woensdag 27 februari 2008 @ 08:46:48 #268
206841 Rondje
niet vierkant
pi_57004285
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 08:30 schreef nummer_zoveel het volgende:
Ben je op een andere manier erg aan hem gebonden dat je er niet over piekert bij hem weg te gaan?

Jarenlang samen, een hypotheek enz. Is dat ook een reden voor je om te hopen dat het vanzelf overgaat?
Er zijn wel dingen die het moeilijk maken.(niet een hypotheek trouwens)
Maar we hebben het ook zo fijn samen...
ook geen andere vorm
  woensdag 27 februari 2008 @ 08:52:38 #269
8369 speknek
Another day another slay
pi_57004357
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 08:46 schreef Rondje het volgende:
Wordt hij ook dreigend als hij zegt dat het onzin is, of is het meer een onverschilligheid, zo van 'waar maak je je druk om, seks hoort bij een relatie'?
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_57004403
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 08:46 schreef Rondje het volgende:

[..]

Dat is te merken, als je anoniem je hart moet luchten op Fok.

Als hij er niks aan doet en er verandert niks en het gaat zo door wordt je het wel zat hoor. Het is alleen jammer als dat pas over twintig jaar is en je zult zien dat je jezelf dan voor je kop slaat dat je niet meer het lef hebt gehad hem te verlaten ipv als een bang wezeltje bij hem te blijven.

Je moet het zelf weten hoor, maar het is erg jammer voor je eigen leven.

En blijf niet voor de kinderen bij hem. Die hebben toch wel door dat er iets niet klopt tussen hun papa en mama.
Sowieso, wat moet je met een vent die met regelmaat bezopen thuiskomt als er ook nog kinderen in het spel zijn. Vroeg of laat zien ze hun vader ook zo. Die zelf vindt dat er niks aan de hand is.
  woensdag 27 februari 2008 @ 08:58:28 #271
206841 Rondje
niet vierkant
pi_57004427
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 08:52 schreef speknek het volgende:

[..]

Wordt hij ook dreigend als hij zegt dat het onzin is, of is het meer een onverschilligheid, zo van 'waar maak je je druk om, seks hoort bij een relatie'?
Hij zegt: als DAT al niet eens meer kan, kan ik beter iemand anders gaan zoeken of naar de hoeren gaan.

Ik weet het, hij is niet zo lief.
ook geen andere vorm
pi_57004439
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 08:58 schreef Rondje het volgende:

[..]

Hij zegt: als DAT al niet eens meer kan, kan ik beter iemand anders gaan zoeken of naar de hoeren gaan.

Huh, eerst zeg je dat hij verder zooo lief is.

Het verhaal wordt steeds schokkender.
  woensdag 27 februari 2008 @ 09:01:11 #273
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_57004453
quote:

Sjeesus, wat een hork. En 'dat' is dus jou tegen je zin nemen, voor de duidelijkheid?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_57004466
quote:

[..]

Kortom, het is een egoistische klootzak die een vriendin zoals jij niet verdiend.
  woensdag 27 februari 2008 @ 09:02:48 #275
145755 kahaarin
pi_57004472
quote:

[..]

Daarom vind ik het heel goed dat je de stap hebt genomen om naar maatschappelijk werk te gaan, daar kunnen ze je helpen om alles op een rijtje te krijgen en om sterker in je schoenen te staan, als je weer een beetje grond onder je voeten hebt dan kun je veel rationeler keuzes maken en dingen beslissen.
be nice or go away
pi_57004473
quote:

[..]

Zeg maar rustig: Hij is een engerd, als hij zo reageert.
twee violen en een trommel en een fluit
pi_57004474
quote:

[..]

Volgens mij ben je je aan het losmaken, klopt dat?
pi_57004480
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 09:02 schreef kahaarin het volgende:

[..]

Daarom vind ik het heel goed dat je de stap hebt genomen om naar maatschappelijk werk te gaan, daar kunnen ze je helpen om alles op een rijtje te krijgen en om sterker in je schoenen te staan, als je weer een beetje grond onder je voeten hebt dan kun je veel rationeler keuzes maken en dingen beslissen.
Ok, dat is ook zo.
  woensdag 27 februari 2008 @ 09:14:59 #279
8369 speknek
Another day another slay
pi_57004582
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 08:03 schreef Rondje het volgende:

Hmmm hmmm. Lieve jongen was het heh? Wanneer komen we te weten wat je wil vertellen, topic vier? Topic zestien? Wanneer komen we te weten dat je vriend eigenlijk de doodverklaarde boze tweelingbroer van een buitenechtelijke relatie van je moeder is?! Schakel ook morgen in! Goede tijden, slechte tijden, nee je vriendje spaart je niehiet.

Nou je hebt ons advies. Slotje zou ik zeggen.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  woensdag 27 februari 2008 @ 09:15:22 #280
206841 Rondje
niet vierkant
pi_57004587
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 08:59 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Huh, eerst zeg je dat hij verder zooo lief is.

Het verhaal wordt steeds schokkender.
Ik wil hem niet zo negatief afschilderen omdat ik van hem houd, ik weet wel dat het geen lieverdje is, maar ik wil niet dat anderen zo over hem denken.
Ik wil het liefst gewoon onthouden wat ik WEL leuk vind aan hem.

Ja, dat is ontzettend stom.
En misschien ongeloofwaardig omdat ik nu iets anders vertel dan eerst, er zullen nu wel mensen zijn die denken: ze verzint het gewoon.
En dat zou ik best willen.
ook geen andere vorm
  woensdag 27 februari 2008 @ 09:21:55 #281
206841 Rondje
niet vierkant
pi_57004698
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 09:03 schreef sigme het volgende:

[..]

Volgens mij ben je je aan het losmaken, klopt dat?
Ik kan me niet voorstellen dat ik iets anders kan doen dan weggaan, maar dat wil ik niet.
Dat durf ik ook niet.

En ik zie die dingen die ik zo leuk vind aan hem ook nog steeds zo goed, ik heb altijd de neiging om de dingen die niet leuk zijn te vergeten, weg te drukken, dat doe ik al vanaf dat ik klein was.

Die goede dingen die we samen hebben vergeet ik niet.
ook geen andere vorm
  woensdag 27 februari 2008 @ 09:24:15 #282
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_57004729
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 09:21 schreef Rondje het volgende:
Dat durf ik ook niet.
Waarom durf je dat ook niet?
  woensdag 27 februari 2008 @ 09:26:06 #283
206841 Rondje
niet vierkant
pi_57004762
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 09:24 schreef Copycat het volgende:

[..]

Waarom durf je dat ook niet?
Omdat ik denk dat hij weleens moeilijk zou kunnen doen.
ook geen andere vorm
pi_57004770
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 09:15 schreef Rondje het volgende:

[..]

Ik wil hem niet zo negatief afschilderen omdat ik van hem houd, ik weet wel dat het geen lieverdje is, maar ik wil niet dat anderen zo over hem denken.
Ja, want je hebt al zovaak gepost dat hij zo lief is, maar veel bewijzen ervoor heb je niet....
pi_57004786
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 09:26 schreef Rondje het volgende:

[..]

Omdat ik denk dat hij weleens moeilijk zou kunnen doen.

BOEIEND!
Laat je nou godverdomme toch eens niet leiden door hem , maar door je eigen gevoelens en emoties, ruggegraatloos mens dat je er bent !
  woensdag 27 februari 2008 @ 09:29:35 #286
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_57004808
Okay ... Hij valt wel meer en meer van zijn voetstuk, geloof ik. Nu het zelf nog zien.
Maar je bent wat dat betreft op de goede weg, denk ik. Geen makkelijke weg, geen leuke weg ook, maar wel de slimste weg met het well being van jezelf en niemand anders dan jezelf in je achterhoofd.

En zolang je er geen boek over gaat schrijven ...
  Moderator woensdag 27 februari 2008 @ 09:29:50 #287
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_57004811
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 09:15 schreef Rondje het volgende:

[..]

Ja, dat is ontzettend stom.
En misschien ongeloofwaardig omdat ik nu iets anders vertel dan eerst, er zullen nu wel mensen zijn die denken: ze verzint het gewoon.
En dat zou ik best willen.
Nou, Rondje. Tis allemaal maar kut als ik 't zo lees. Ik ga allemaal niet herhalen wat de rest al heeft gezegd (denk ik ) maar ik denk dat je de goede keuze hebt gemaakt met dat gesprek. Ik snap wel dat je dingen niet wil zien, en dat je je wil focussen op wat goed is, want als je dat niet doet, en je ziet ook de (hele) mindere kanten, dan houdt de droom op, en dan komt datgene dat tot nu toe zo vertrouwd is geweest tot een eind.

Het valt me wel op dat je net ergens schreef dat het erger is dan je hier weergeeft. Je moet natuurlijk volledig zelf weten wat je loslaat, maar als je hij je (sorry, ik moet het woord wel gebruiken) verkracht, en je schrijft nu dat het erger is dan je denkt, dan wil ik volgens mij niet eens weten wat dan WEL de volledige waarheid is.

Het jammere is dan, dat ik uit je posts lees dat je niet zo ont-zet-tend labiel BENT als dat je hier soms overkomt, wat dus een goed teken is. Ik weet niet of je denkt dat je misschien niet beter kunt krijgen, maar dat is onzin lijkt me. Als je bent hoe ik uit je posts denk te kunnen opmaken hoe je bent, dan zou jij in een split-second iemand anders moeten kunnen vinden joh

mja ik denk laat ik ook es wat opbeurende woorden plaatsen
Breitling - Instruments for Professionals
pi_57004833
Er zullen weinig relaties zijn waarbij de partner niet 'moeilijk' zal doen als het uitgaat. Dan bedoel ik niet slaan of iets dergelijks, maar dat iemand de ander niet kwijtwil en de emoties hoog oplopen. Makkelijk zal dat zeker niet zijn.

Of bedoel je dat hij je wel zal bedreigen en mishandelen als je bij hem weggaat? Maar dat weet je niet want daar heb je het nog niet eens met hem over gehad.
  woensdag 27 februari 2008 @ 09:35:40 #289
206841 Rondje
niet vierkant
pi_57004896
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 09:27 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Ja, want je hebt al zovaak gepost dat hij zo lief is, maar veel bewijzen ervoor heb je niet....
Klopt.

hij is heel populair, mensen mogen hem altijd, hij kan met iedereen praten, hij is heel aantrekkelijk, goed in bed ( ) grappig, slim.
Iedereen die ik ken, mag hem. Mijn stiefvader is helemaal weg van hem.
Misschien vind ik dat beeld van hem wel gewoon leuk.

Ik wil niet hoeven uitleggen wat er mis is.

En ik vind het fijn om met hem te gaan eten, of tegen hem aan te kruipen in bed, ik vind het fijn om naar hem te luisteren als hij ergens heel enthousiast over vertelt, om hem te zien werken, dan ben ik gewoon echt gelukkig met hem...
ook geen andere vorm
pi_57004942
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 09:35 schreef Rondje het volgende:

[..]

Klopt.

hij is heel populair, mensen mogen hem altijd, hij kan met iedereen praten, hij is heel aantrekkelijk, goed in bed ( ) grappig, slim.
Misschien vind ik dat beeld van hem wel gewoon leuk.

Ik wil niet hoeven uitleggen wat er mis is.

En ik vind het fijn om met hem te gaan eten, of tegen hem aan te kruipen in bed, ik vind het fijn om naar hem te luisteren als hij ergens heel enthousiast over vertelt, om hem te zien werken, dan ben ik gewoon echt gelukkig met hem...
Nou, als je de 'minpuntjes' dan niet zo zwaar vindt wegen als de pluspunten moet je gewoon lekker verder gaan.

Veel geluk!

woensdag 27 februari 2008 @ 09:41:33 #291
206841 Rondje
niet vierkant
pi_57004980
Een half jaar geleden heb ik gezegd dat ik zou gaan(naar aanleiding van iets anders).

hij zei dat ik dan problemen zou krijgen op mijn werk en dat is heel belangrijk voor me.
Hij zou de kindjes niet meer ophalen op de dagen dat hij dat nu doet en dan kan ik dus niet meer werken op die dagen, hij dreigt ook weleens dat hij me niet met rust zal laten en dat ik niet moet denken dat ik een andere relatie zal krijgen, want wie wil er nu een vrouw met kinderen? en als er wel iemand is die dat wil, dan zorgt hij wel dat dat niet lang zo blijft.

En ja, ik ben bang voor hem.
ook geen andere vorm
  woensdag 27 februari 2008 @ 09:43:08 #292
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_57004999
Hij wordt met de minuut idealer.
Iedereen is blijkbaar gek op het charmante rookgordijn dat hij weet op te werpen. De persoon daarachter is een manipulatieve klootzak, blijkt meer en meer.
pi_57005005
Mijn god, wat een ziek persoon
Calabi-Yau manifolds are shapes that satisfy the requirement of space for the six unseen spatial dimensions of string theory, which may be smaller than our currently observable lengths as they have not yet been detected.
  Moderator woensdag 27 februari 2008 @ 09:43:41 #294
16180 crew  CoolGuy
pi_57005009
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 09:41 schreef Rondje het volgende:
Een half jaar geleden heb ik gezegd dat ik zou gaan(naar aanleiding van iets anders).

hij zei dat ik dan problemen zou krijgen op mijn werk en dat is heel belangrijk voor me.
Hij zou de kindjes niet meer ophalen op de dagen dat hij dat nu doet en dan kan ik dus niet meer werken op die dagen, hij dreigt ook weleens dat hij me niet met rust zal laten en dat ik niet moet denken dat ik een andere relatie zal krijgen, want wie wil er nu een vrouw met kinderen? en als er wel iemand is die dat wil, dan zorgt hij wel dat dat niet lang zo blijft.

En ja, ik ben bang voor hem.
WTF?! En dat betitel jij als 'lief' ? Weet je wat ik begin te denken? Dat jij heel krampachtig vasthoudt aan dat beeld van 'hij is lief' omdat het dan makkelijker is om bij hem te blijven. Je ECHTE mening is volgens mij al heel lang dat je het verschrikkelijk vindt en weg _wil_ maar dat niet doet om bovenstaande.

Get out. Now.

Als je dat al lief vindt, wat moet je dan wel niet van iemand vinden die je behandeld zoals een vrouw behandeld zou moeten worden zeg...
pi_57005020
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 09:21 schreef Rondje het volgende:

[..]

Ik kan me niet voorstellen dat ik iets anders kan doen dan weggaan, maar dat wil ik niet.
Optie 1: geen nee meer zeggen
Optie 2: geen probleem maken van het feit dat hij "nee" negeert
Optie 3: hem laten ophouden jou in een situatie brengen waarin hij dronken zin heeft
Optie 4: hem laten ophouden met "nee" negeren
quote:
Dat durf ik ook niet.[quote]
Onzin. Dan leer je maar durven.
[quote]
En ik zie die dingen die ik zo leuk vind aan hem ook nog steeds zo goed, ik heb altijd de neiging om de dingen die niet leuk zijn te vergeten, weg te drukken, dat doe ik al vanaf dat ik klein was.

Die goede dingen die we samen hebben vergeet ik niet.
Dat is een prima eigenschap, totdat hetgeen wat je wegdrukt zich niet laat wegdrukken. Zoals nu. Je kan het natuurlijk alsnog gaan wegdrukken: optie 2.
pi_57005047
Hij begint een beetje psycho-trekjes te krijgen zelfs. Hij komt op mij over een gevaarlijke vent, juist vanwege dat 'ideale' pantser van hem. Gatverdamme.
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
  Moderator woensdag 27 februari 2008 @ 09:47:11 #297
16180 crew  CoolGuy
pi_57005060
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 09:46 schreef nozem het volgende:
Hij begint een beetje psycho-trekjes te krijgen zelfs. Hij komt op mij over een gevaarlijke vent, juist vanwege dat 'ideale' pantser van hem. Gatverdamme.
Ja, doet me een beetje denken aan American Psycho. Van buiten geweldig, maar ondertussen...
  woensdag 27 februari 2008 @ 09:50:21 #298
262 Re
Kiss & Swallow
pi_57005122
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 09:35 schreef Rondje het volgende:
En hoe zou je stiefvader hem vinden als hij weet dat tie jou verkracht?...
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  woensdag 27 februari 2008 @ 09:50:45 #299
206841 Rondje
niet vierkant
pi_57005130
Maar hij is ook heel leuk, ook voor mij, als hij niet boos is...

voor andere mensen is hij eigenlijk altijd leuk, hij is behulpzaam, kan met zijn handen alles, heeft voor vrienden heel veel over...
ook geen andere vorm
  woensdag 27 februari 2008 @ 09:52:11 #300
206841 Rondje
niet vierkant
pi_57005156
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 09:50 schreef Re het volgende:

[..]

En hoe zou je stiefvader hem vinden als hij weet dat tie jou verkracht?...
Ik denk dat dat weinig uit zou maken.
ook geen andere vorm
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')