Da's dom. Zij is PER DEFINITIE gekleurd en dus niet objectief. Hoe zij dingen ervaart is niet per se hoe dingen daadwerkelijk feitelijk zijn gegaan.quote:Zolang er geen tegengeluiden zijn van haar vriend neem ik wat zij vertelt voor waar aan.
gekleurd,objectief???quote:Op dinsdag 26 februari 2008 18:08 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Da's dom. Zij is PER DEFINITIE gekleurd en dus niet objectief. Hoe zij dingen ervaart is niet per se hoe dingen daadwerkelijk feitelijk zijn gegaan.
Kreator zegt niet dat zij liegt. Hij zegt dat iedereen hier haar opjut om hem te dumpen, aangifte te doen of weet ik veel wat.
Ooit gehoord van voordeel van de twijfel? En niemand is objectief, nooit. Dus je zevert maar wat.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 18:08 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Da's dom. Zij is PER DEFINITIE gekleurd en dus niet objectief. Hoe zij dingen ervaart is niet per se hoe dingen daadwerkelijk feitelijk zijn gegaan.
Kreator zegt niet dat zij liegt. Hij zegt dat iedereen hier haar opjut om hem te dumpen, aangifte te doen of weet ik veel wat.
Offtopic, maar toch. Je avatar is stuk.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 18:29 schreef Rondje het volgende:
[..]
Suuupergoed dat je dat gesprek hebt aangevraagd. Je hebt de eerste stap gezet! Onwijs gaaf!quote:Op dinsdag 26 februari 2008 12:49 schreef Rondje het volgende:
als ik hier steeds lees, dan zie ik wel dat dit slim is.
Het voelt gewoon niet goed.
Gewoon de komende dagen steeds terug blijven lezen, dan ga ik ook niks afzeggen.
Ze hebben wel mijn gegevens opgenomen, naam adres enzo, dat vond ik heel vervelend, want dan weten ze de zijne ook, dadelijk staan ze aan de deur.
Dat is natuurlijk niet, maar toch, het idee.
was bijna genoeg om te zeggen: laat maar zitten.
En nu voel ik me een aandachtshoer.
(Alsof ik dit alleen vertel omdat ik aandacht zou willen ofzo... das ook niet het geval. Ik word er gewoon onzeker van)
Ik heb het ook verteld aan een vriend van fok die dit topic tegenkwam en raadde dat het van mij was, dat is toch ook wel fijn eigenlijk.
Al baalde ik eerst gruwelijk dat hij het wist.
Hij zei dat ik overkom als een stabiele vrouw die haar mannetje wel staat irl.
Valt dat even tegen.
Ik was met andere dingen bezig.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 19:09 schreef Flatline____ het volgende:
[..]
Offtopic, maar toch. Je avatar is stuk.
Om van dat rode kruisje op witte achtergrond naar een geel rondje op blauwe achtergrond te komen zou ik ff "http//" uit het adres weghalen. Dan doet ie het namelijk wel.
Je hebt nu:
http://http//www.hetgoudhaantje.nl/Media/Geel%20Rondje.jpg
Moet zijn:
http://www.hetgoudhaantje.nl/Media/Geel%20Rondje.jpg
Zoek de verschillen
Een mening heb ik welquote:Op dinsdag 26 februari 2008 22:43 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Suuupergoed dat je dat gesprek hebt aangevraagd. Je hebt de eerste stap gezet! Onwijs gaaf!![]()
Ik denk dat je je schuldig voelt omdat je een laag zelfbeeld hebt.. Als ik zo zie wat je post komt het op mij iig zo over, alsof je niet verdient voor jezelf te kiezen, te leven, een mening te hebben.(correct me if I'm wrong!)
Ik vind het echt onwijs goed dat je die stap genomen hebt, wat doorzettingsvermogen en je komt echt een heel eind!
Wacht dat gesprek nu maar gewoon af, die mensen bij maatschappelijk werk kijken er neutraal tegen aan en weten veel beter de weg naar instanties waar jullie gezamelijk terecht kunnen, dat er iets moet gebeuren weet je natuurlijk zelf ook wel, het ligt nu aan de bereidheid van je vriend om er wat aan te doen.quote:Op woensdag 27 februari 2008 08:03 schreef Rondje het volgende:
[..]
Een mening heb ik welnogal zelfs.
Verder weet ik het niet.
Ik voel me ziek, bijna letterlijk en vraag me steeds af of ik er goed aan doe en wat ik nu eigenlijk heb gedaan, heb ik iets in gang gezet wat ik niet meer kan stoppen? hoe meer ik erover nadenk, hoe banger ik ben dat ik alleen maar weg kan en dat wil ik niet.
Ik wil hem ook niet boos maken als ik zou gaan.
(zoals sommigen al zeiden: het is erger dan ik wil vertellen, dit is al teveel gezegd.)
Ik denk niet dat hij met mij samen ergens naartoe wil.quote:Op woensdag 27 februari 2008 08:09 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Wacht dat gesprek nu maar gewoon af, die mensen bij maatschappelijk werk kijken er neutraal tegen aan en weten veel beter de weg naar instanties waar jullie gezamelijk terecht kunnen, dat er iets moet gebeuren weet je natuurlijk zelf ook wel, het ligt nu aan de bereidheid van je vriend om er wat aan te doen.
Jij zit met de situatie in je maag en komt er alleen niet uit, dat is nu precies waar deze mensen voor zijn, er voor zorgen dat jij je weer een beetje beter gaat voelen en om er voor te zorgen dat eventuele problemen opgelost worden.
Omdat jij 'm duidelijk moet maken dat er een probleem is. Natuurlijk zal hij daarna er iets aan willen doen. Als hij wél weet dat er een echt probleem is, en er niks aan wil doen, dan wordt het probleem héél anders dan het nu is. Niet per se moeilijkerquote:Op woensdag 27 februari 2008 08:12 schreef Rondje het volgende:
[..]
Ik denk niet dat hij met mij samen ergens naartoe wil.
Ik denk dat hij het probleem niet ziet/ wil zien.
Hij blijft het afdoen als onzin. Dat het wel meevalt, of aan mij ligt.quote:Op woensdag 27 februari 2008 08:15 schreef sigme het volgende:
[..]
Omdat jij 'm duidelijk moet maken dat er een probleem is. Natuurlijk zal hij daarna er iets aan willen doen. Als hij wél weet dat er een echt probleem is, en er niks aan wil doen, dan wordt het probleem héél anders dan het nu is. Niet per se moeilijker.
Je weet wel beter toch?quote:Op woensdag 27 februari 2008 08:17 schreef Rondje het volgende:
[..]
Hij blijft het afdoen als onzin. Dat het wel meevalt, of aan mij ligt.
Ik weet onderhand niet meer wat ik moet zeggen.
Ok, maar dat verandert de zaak.quote:Op woensdag 27 februari 2008 08:17 schreef Rondje het volgende:
[..]
Tja, vind dat toch redelijk ernstig.quote:Op woensdag 27 februari 2008 08:17 schreef Rondje het volgende:
[..]
Er zijn wel dingen die het moeilijk maken.(niet een hypotheek trouwens)quote:Op woensdag 27 februari 2008 08:30 schreef nummer_zoveel het volgende:
Ben je op een andere manier erg aan hem gebonden dat je er niet over piekert bij hem weg te gaan?
Jarenlang samen, een hypotheek enz. Is dat ook een reden voor je om te hopen dat het vanzelf overgaat?
Wordt hij ook dreigend als hij zegt dat het onzin is, of is het meer een onverschilligheid, zo van 'waar maak je je druk om, seks hoort bij een relatie'?quote:Op woensdag 27 februari 2008 08:46 schreef Rondje het volgende:
Er zijn wel dingen die het moeilijk maken.(niet een hypotheek trouwens)
Maar we hebben het ook zo fijn samen...
Dat is te merken, als je anoniem je hart moet luchten op Fok.quote:Op woensdag 27 februari 2008 08:46 schreef Rondje het volgende:
[..]
Er zijn wel dingen die het moeilijk maken.(niet een hypotheek trouwens)
Maar we hebben het ook zo fijn samen...
Hij zegt: als DAT al niet eens meer kan, kan ik beter iemand anders gaan zoeken of naar de hoeren gaan.quote:Op woensdag 27 februari 2008 08:52 schreef speknek het volgende:
[..]
Wordt hij ook dreigend als hij zegt dat het onzin is, of is het meer een onverschilligheid, zo van 'waar maak je je druk om, seks hoort bij een relatie'?
Huh, eerst zeg je dat hij verder zooo lief is.quote:Op woensdag 27 februari 2008 08:58 schreef Rondje het volgende:
[..]
Hij zegt: als DAT al niet eens meer kan, kan ik beter iemand anders gaan zoeken of naar de hoeren gaan.
Ik weet het, hij is niet zo lief.
Sjeesus, wat een hork. En 'dat' is dus jou tegen je zin nemen, voor de duidelijkheid?quote:Op woensdag 27 februari 2008 08:58 schreef Rondje het volgende:
Hij zegt: als DAT al niet eens meer kan, kan ik beter iemand anders gaan zoeken of naar de hoeren gaan.
Kortom, het is een egoistische klootzak die een vriendin zoals jij niet verdiend.quote:Op woensdag 27 februari 2008 08:58 schreef Rondje het volgende:
[..]
Daarom vind ik het heel goed dat je de stap hebt genomen om naar maatschappelijk werk te gaan, daar kunnen ze je helpen om alles op een rijtje te krijgen en om sterker in je schoenen te staan, als je weer een beetje grond onder je voeten hebt dan kun je veel rationeler keuzes maken en dingen beslissen.quote:Op woensdag 27 februari 2008 08:58 schreef Rondje het volgende:
[..]
Zeg maar rustig: Hij is een engerd, als hij zo reageert.quote:Op woensdag 27 februari 2008 08:58 schreef Rondje het volgende:
[..]
Volgens mij ben je je aan het losmaken, klopt dat?quote:Op woensdag 27 februari 2008 08:58 schreef Rondje het volgende:
[..]
Ok, dat is ook zo.quote:Op woensdag 27 februari 2008 09:02 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Daarom vind ik het heel goed dat je de stap hebt genomen om naar maatschappelijk werk te gaan, daar kunnen ze je helpen om alles op een rijtje te krijgen en om sterker in je schoenen te staan, als je weer een beetje grond onder je voeten hebt dan kun je veel rationeler keuzes maken en dingen beslissen.
Hmmm hmmm. Lieve jongen was het heh? Wanneer komen we te weten wat je wil vertellen, topic vier? Topic zestien? Wanneer komen we te weten dat je vriend eigenlijk de doodverklaarde boze tweelingbroer van een buitenechtelijke relatie van je moeder is?! Schakel ook morgen in! Goede tijden, slechte tijden, nee je vriendje spaart je niehiet.quote:Op woensdag 27 februari 2008 08:03 schreef Rondje het volgende:
Ik wil hem ook niet boos maken als ik zou gaan.
(zoals sommigen al zeiden: het is erger dan ik wil vertellen, dit is al teveel gezegd.)
Ik wil hem niet zo negatief afschilderen omdat ik van hem houd, ik weet wel dat het geen lieverdje is, maar ik wil niet dat anderen zo over hem denken.quote:Op woensdag 27 februari 2008 08:59 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Huh, eerst zeg je dat hij verder zooo lief is.
Het verhaal wordt steeds schokkender.
Ik kan me niet voorstellen dat ik iets anders kan doen dan weggaan, maar dat wil ik niet.quote:Op woensdag 27 februari 2008 09:03 schreef sigme het volgende:
[..]
Volgens mij ben je je aan het losmaken, klopt dat?
Waarom durf je dat ook niet?quote:Op woensdag 27 februari 2008 09:21 schreef Rondje het volgende:
Dat durf ik ook niet.
Ja, want je hebt al zovaak gepost dat hij zo lief is, maar veel bewijzen ervoor heb je niet....quote:Op woensdag 27 februari 2008 09:15 schreef Rondje het volgende:
[..]
Ik wil hem niet zo negatief afschilderen omdat ik van hem houd, ik weet wel dat het geen lieverdje is, maar ik wil niet dat anderen zo over hem denken.
Ik wil het liefst gewoon onthouden wat ik WEL leuk vind aan hem.
quote:Op woensdag 27 februari 2008 09:26 schreef Rondje het volgende:
[..]
Omdat ik denk dat hij weleens moeilijk zou kunnen doen.
Nou, Rondje. Tis allemaal maar kut als ik 't zo lees. Ik ga allemaal niet herhalen wat de rest al heeft gezegd (denk ikquote:Op woensdag 27 februari 2008 09:15 schreef Rondje het volgende:
[..]
Ik wil hem niet zo negatief afschilderen omdat ik van hem houd, ik weet wel dat het geen lieverdje is, maar ik wil niet dat anderen zo over hem denken.
Ik wil het liefst gewoon onthouden wat ik WEL leuk vind aan hem.
Ja, dat is ontzettend stom.
En misschien ongeloofwaardig omdat ik nu iets anders vertel dan eerst, er zullen nu wel mensen zijn die denken: ze verzint het gewoon.
En dat zou ik best willen.
Klopt.quote:Op woensdag 27 februari 2008 09:27 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ja, want je hebt al zovaak gepost dat hij zo lief is, maar veel bewijzen ervoor heb je niet....
Nou, als je de 'minpuntjes' dan niet zo zwaar vindt wegen als de pluspunten moet je gewoon lekker verder gaan.quote:Op woensdag 27 februari 2008 09:35 schreef Rondje het volgende:
[..]
Klopt.
hij is heel populair, mensen mogen hem altijd, hij kan met iedereen praten, hij is heel aantrekkelijk, goed in bed () grappig, slim.
Iedereen die ik ken, mag hem. Mijn stiefvader is helemaal weg van hem.
Misschien vind ik dat beeld van hem wel gewoon leuk.
Ik wil niet hoeven uitleggen wat er mis is.
En ik vind het fijn om met hem te gaan eten, of tegen hem aan te kruipen in bed, ik vind het fijn om naar hem te luisteren als hij ergens heel enthousiast over vertelt, om hem te zien werken, dan ben ik gewoon echt gelukkig met hem...
WTF?! En dat betitel jij als 'lief' ? Weet je wat ik begin te denken? Dat jij heel krampachtig vasthoudt aan dat beeld van 'hij is lief' omdat het dan makkelijker is om bij hem te blijven. Je ECHTE mening is volgens mij al heel lang dat je het verschrikkelijk vindt en weg _wil_ maar dat niet doet om bovenstaande.quote:Op woensdag 27 februari 2008 09:41 schreef Rondje het volgende:
Een half jaar geleden heb ik gezegd dat ik zou gaan(naar aanleiding van iets anders).
hij zei dat ik dan problemen zou krijgen op mijn werk en dat is heel belangrijk voor me.
Hij zou de kindjes niet meer ophalen op de dagen dat hij dat nu doet en dan kan ik dus niet meer werken op die dagen, hij dreigt ook weleens dat hij me niet met rust zal laten en dat ik niet moet denken dat ik een andere relatie zal krijgen, want wie wil er nu een vrouw met kinderen? en als er wel iemand is die dat wil, dan zorgt hij wel dat dat niet lang zo blijft.
En ja, ik ben bang voor hem.
Optie 1: geen nee meer zeggenquote:Op woensdag 27 februari 2008 09:21 schreef Rondje het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat ik iets anders kan doen dan weggaan, maar dat wil ik niet.
Dat is een prima eigenschap, totdat hetgeen wat je wegdrukt zich niet laat wegdrukken. Zoals nu. Je kan het natuurlijk alsnog gaan wegdrukken: optie 2.quote:Dat durf ik ook niet.[quote]
Onzin. Dan leer je maar durven.
[quote]
En ik zie die dingen die ik zo leuk vind aan hem ook nog steeds zo goed, ik heb altijd de neiging om de dingen die niet leuk zijn te vergeten, weg te drukken, dat doe ik al vanaf dat ik klein was.
Die goede dingen die we samen hebben vergeet ik niet.
Ja, doet me een beetje denken aan American Psycho. Van buiten geweldig, maar ondertussen...quote:Op woensdag 27 februari 2008 09:46 schreef nozem het volgende:
Hij begint een beetje psycho-trekjes te krijgen zelfs. Hij komt op mij over een gevaarlijke vent, juist vanwege dat 'ideale' pantser van hem. Gatverdamme.
En hoe zou je stiefvader hem vinden als hij weet dat tie jou verkracht?...quote:Op woensdag 27 februari 2008 09:35 schreef Rondje het volgende:
Iedereen die ik ken, mag hem. Mijn stiefvader is helemaal weg van hem.
Ik denk dat dat weinig uit zou maken.quote:Op woensdag 27 februari 2008 09:50 schreef Re het volgende:
[..]
En hoe zou je stiefvader hem vinden als hij weet dat tie jou verkracht?...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |