Het concept 'hoor en wederhoor' misschien?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 11:34 schreef miss_sly het volgende:
Wat zou de vriend kunnen bijdragen in dit topic? die zal hier vast wel even eerlijk komen vertellen dat hij zijn vriendin verkracht heeft?
Tot nog toe heeft hij het ingeschat als geen heel groot probleem, en in zekere zin terecht: jij maakt er geen halszaak van.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 12:22 schreef Rondje het volgende:
Niet uitgaan van schuld tot het bewezen is, heel goed.
Hij zit echter niet op fok en hij ziet volgens mij niet zo goed wat het probleem is...
Of misschien zuo hij het wel gewoon toegeven, dat zie ik hem ook nog wel doen
Dan hebben je vrienden waarschijnlijk meer door dan je denkt, misschien kennen ze je zo goed dat je niet eens ietshebt hoeven zeggen, dat ze zeg maar tussen de regels door iets hebben meegekregen, op zich wel fijn want dat zegt wel dat ze om je geven.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 12:49 schreef Rondje het volgende:
als ik hier steeds lees, dan zie ik wel dat dit slim is.
Het voelt gewoon niet goed.
Gewoon de komende dagen steeds terug blijven lezen, dan ga ik ook niks afzeggen.
Ze hebben wel mijn gegevens opgenomen, naam adres enzo, dat vond ik heel vervelend, want dan weten ze de zijne ook, dadelijk staan ze aan de deur.
Dat is natuurlijk niet, maar toch, het idee.
was bijna genoeg om te zeggen: laat maar zitten.
En nu voel ik me een aandachtshoer.
(Alsof ik dit alleen vertel omdat ik aandacht zou willen ofzo... das ook niet het geval. Ik word er gewoon onzeker van)
Ik heb het ook verteld aan een vriend van fok die dit topic tegenkwam en raadde dat het van mij was, dat is toch ook wel fijn eigenlijk.
Al baalde ik eerst gruwelijk dat hij het wist.
Hij zei dat ik overkom als een stabiele vrouw die haar mannetje wel staat irl.
Valt dat even tegen.
Ik had tegen hem al iets in die richting gezegd, wat afgezwakt(nogal afgezwakt) maar wel net voordat ik het topic opende, dus hij telde 1 en 1 op...quote:Op dinsdag 26 februari 2008 13:09 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Dan hebben je vrienden waarschijnlijk meer door dan je denkt, misschien kennen ze je zo goed dat je niet eens ietshebt hoeven zeggen, dat ze zeg maar tussen de regels door iets hebben meegekregen, op zich wel fijn want dat zegt wel dat ze om je geven.
Komt het op deze manier niet bij je vriend terecht?
Het moet natuurlijk niet zo zijn dat hij van derden te horen krijgt dat je een afspraak hebt bij maatschappelijk werk en dat het binnen de vriendengroep dus al bekend is.
Ik denk namelijk dat hij dan nog wel eens kan gaan flippen, hopelijk houdt die vriend zijn mond dicht en laat hij de verdere afhandeling bij jou zonder zich er mee te bemoeien.
Gelukkig maar, dan kun je de grootste hommeles aan de deur krijgen.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 13:12 schreef Rondje het volgende:
[..]
Ik had tegen hem al iets in die richting gezegd, wat afgezwakt(nogal afgezwakt) maar wel net voordat ik het topic opende, dus hij telde 1 en 1 op...
Hij kent mijn vriend nauwelijks, dus dat zal niet zo'n vaart lopen.
Ik heb alleen voor de zekerheid even gezegd dat ie niet kwaad aan de deur moet komen, maar dat had hij zelf ook al bedacht.
Hoe kom jij ineens op aangifte?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 14:10 schreef Kreator het volgende:
Het blijft me verbazen hoe ongelooflijk goedgelovig de lutsers hier op fok zijn. Op een enkele kritische noot na, praat iedereen hier TS naar de mond.
Blijf het maar een moeilijke zaak vinden om kant te kiezen in zulke verhalen, zeker binnen een relatie (waar verkrachting natuurlijk nóg lastiger te bewijzen is).
Bij aangifte maak je die vent ieg helemaal kapot, maar dat lijkt niemand hier iets te deren; Het is tenslotte altijd waar als een vrouw het zegt.
Jeweettog, lekker tegendraads doen is haske hip.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 14:14 schreef Lienekien het volgende:
En waarom begin je ineens benauwd te doen over hoe die vent helemaal kapot zou worden gemaakt, terwijl je daarvoor alleen op TS zat in te hakken dat ze zich niet als een slachtoffer moest gedragen.
Het maakt me heel weinig uit of jij me nou gelooft of niet.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 14:10 schreef Kreator het volgende:
Het blijft me verbazen hoe ongelooflijk goedgelovig de lutsers hier op fok zijn. Op een enkele kritische noot na, praat iedereen hier TS naar de mond.
Blijf het maar een moeilijke zaak vinden om kant te kiezen in zulke verhalen, zeker binnen een relatie (waar verkrachting natuurlijk nóg lastiger te bewijzen is).
Bij aangifte maak je die vent ieg helemaal kapot, maar dat lijkt niemand hier iets te deren; Het is tenslotte altijd waar als een vrouw het zegt.
Als TS liegt weet zij ook dat de replies zinloos zullen zijn. Misschien is het hele verhaal wel bullshit. Dan hebben we een paar posts voor niks gemaakt, who cares?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 14:10 schreef Kreator het volgende:
Zie jij users hier aangifte doen? Uiteindelijk is dat haar eigen verantwoordelijkheid en veranderen een paar postjes in een topic niets in 'meatspace'.quote:Bij aangifte maak je die vent ieg helemaal kapot, maar dat lijkt niemand hier iets te deren; Het is tenslotte altijd waar als een vrouw het zegt.
Negeren, trek je er niet te veel van aan, de meesten zijn wel serieus, er zijn altijd een paar ramptoeristen in dergelijke topics, personen die om aandacht verlegen zitten, negatieve aandacht is ten slotte ook aandacht.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 14:33 schreef Rondje het volgende:
Ik zou ook niet weten waarom ik het zou verzinnen...
Kan natuurlijk, gemakkelijk, fantasie genoeg, maar ik word hier flink afgezeken door een stel mensen en dat is niet bepaald lollig.
Net als in het vorige deel van dit topic verzin je weer een geheel eigen verhaal uit wantrouwen dat de OP niet klopt.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 14:10 schreef Kreator het volgende:
Jeweettog, dan kun je beter gewoon met de meute meepraten en niet meer zelf denken. Dat is veel hipper.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 14:15 schreef Copycat het volgende:
Jeweettog, lekker tegendraads doen is haske hip.
Ja want over de rest werd uiteraard niets gezegd.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 15:38 schreef Kreator het volgende:
val allemaal anders even over het woordje aangifte, daar waar ik bedoelde dat ze die toko gebeld had. Sorry voor de minieme fout. Voor de rest staat mijn verhaal en verzin ik niets. Ik geef alleen m'n mening.
Groetjes,
Krea.
Oh wacht even. Je dénkt alleen voor jezelf als je een tegendraadse mening hebt? Ben je het eens met de meerderheid, dan denk je automatisch niet na?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 15:39 schreef Kreator het volgende:
Jeweettog, dan kun je beter gewoon met de meute meepraten en niet meer zelf denken. Dat is veel hipper.
Joh, jouw post is helemaal niet meer relevant zonder het woordje aangifte. Dan doet het er niet toe of het waar is, TS mag gewoon hulp zoeken voor haar probleem. En er wordt niemand kapot gemaakt.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 15:38 schreef Kreator het volgende:
val allemaal anders even over het woordje aangifte, daar waar ik bedoelde dat ze die toko gebeld had. Sorry voor de minieme fout. Voor de rest staat mijn verhaal en verzin ik niets. Ik geef alleen m'n mening.
Groetjes,
Krea.
...het is meer andersom, CC. Als je het niet eens bent met de gevestigde R&P psychologen (quote:Op dinsdag 26 februari 2008 15:41 schreef Copycat het volgende:
Oh wacht even. Je dénkt alleen voor jezelf als je een tegendraadse mening hebt?
Want jouw mening is wetenschappelijk bewezen? Je bent er thuis geweest toen hij dronken binnenkwam? Lul toch niet zo ontzettend dom. Jij hebt net zo goed gewoon je mening gevormd als ik, na het lezen van de topics. Dat die van mij anders is, maakt em niet minder oprecht.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 15:46 schreef Copycat het volgende:
Als jij op een onderbouwde manier je mening ventileert, is er niets aan de hand. Maar dat onderbouwen, daar gaat het helaas nogal eens mis.
Schreeuwerig en paniekerig?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 15:45 schreef Kreator het volgende:
[..]
...het is meer andersom, CC. Als je het niet eens bent met de gevestigde R&P psychologen (), dan moet je maar ophorken. Ga op een knuffelforum zitten als je er niet tegenkan dat ik niet zomaar alles als zoete koek naar binnen laat glijden. Zo schreeuwerig en paniekerig wordt er op mij gereageerd als ik zeg dat ik haar verhaal in twijfel trek en dat is toch wel weer typisch emo-fok.
Als je meteen begint met schelden en generaliseren dan reageert men op je, vreemd of niet?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 14:10 schreef Kreator het volgende:
Jij (en de rest) net zo. Bijna iedereen neemt zomaar alles hier voor waar aan. Dat is net zo goed oordelen & veroordelen.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 15:53 schreef kahaarin het volgende:
jij hebt je mening al klaar blijkbaar, geoordeeld, beoordeeld en veroordeeld in 1 klap, vind je het vreemd dat er dan over gevallen wordt?
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 15:59 schreef Kreator het volgende:
Jij (en de rest) net zo. Bijna iedereen neemt zomaar alles hier voor waar aan. Dat is net zo goed oordelen & veroordelen.
Ik heb ook geen problemen met je mening, daar wil ik best met je over discussieren, ik heb een hekel aan uitgescholden worden en neerbuigend benaderd te worden, dan reageer ik op mijn manier, in mijn stijl.quote:Mijn stijl is overigens mijn stijl. Simpel. Ik knal m'n mening er gewoon in en het interesseert me geen hol of ik daar wat tere zieltjes mee raak. (net zo min als een paar repliekjes daarop me 's nachts wakkerhouden). Als je daar problemen mee hebt, dan moet je er maar een topic over openen.
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 15:50 schreef Kreator het volgende:
[..]
Het zou niet de eerste keer zijn dat een vrouw zich helemaal de tering liegt over dit soort dingen.
...niet? Dat vind ik wel een beetje naïef. Als extreem voorbeeld: Iemand die in het cafe per ongeluk tegen de borst van een vrouw oploopt. De vrouw opent hier een topic over wat er is gebeurd en iedereen begint meteen 'verkrachting' te roepen, dan gaat zo iemand al snel geloven dat er écht iets ernstigs is gebeurd. Terwijl dat dus zeker in het geval van TS binnen een relatie totaal nog niet gezegd is.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 16:07 schreef kahaarin het volgende:
ik zie namelijk niet in hoe zij er iemand anders mee benadeelt door hulp/onze mening te vragen,
We praten hier niet over het al dan niet uitmaken van de verkering van 2 16 jarige pubers. Dat is nogal een verschil me dunkt.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 16:08 schreef TheDenialTwist het volgende:
je kan wel in elk topic hier gaan posten dat er wellicht helemaal niks van waar is.
Idd, we zijn op FOK!, anoniem en zonder gezichten, als TS met namen zou zijn gaan strooien of er ik weet niet wat bij zou halen dan had ik je gelijk gegeven, juist omdat ze dat niet doet geef ik haar het voordeel van de twijfel.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 16:12 schreef Kreator het volgende:
[..]
...niet? Dat vind ik wel een beetje naïef. Als extreem voorbeeld: Iemand die in het cafe per ongeluk tegen de borst van een vrouw oploopt. De vrouw opent hier een topic over wat er is gebeurd en iedereen begint meteen 'verkrachting' te roepen, dan gaat zo iemand al snel geloven dat er écht iets ernstigs is gebeurd. Terwijl dat dus zeker in het geval van TS binnen een relatie totaal nog niet gezegd is.
Een beetje terughoudendheid zou geen kwaad kunnen in zulke zaken, [b]maar néé we zijn op fok, dus ze is verkracht en ze moet hulp zoeken.[/b] Het irriteert me mateloos dat dat allemaal zomaar voor feitelijk wordt aangenomen.
Je bent vast wel weer snel terug voor je volgende post. Zo gaat dat immers met posters die "geen problemen met iets hebben".quote:Op dinsdag 26 februari 2008 16:15 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik ben er ook wel weer klaar mee. Knuffelze!
Het alternatief is dat we alles wat we lezen niet waar achten, tenzij het voor de rechtbank bewezen zo gebeurd is.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 16:12 schreef Kreator het volgende:
[..]
...niet? Dat vind ik wel een beetje naïef. Als extreem voorbeeld: Iemand die in het cafe per ongeluk tegen de borst van een vrouw oploopt. De vrouw opent hier een topic over wat er is gebeurd en iedereen begint meteen 'verkrachting' te roepen, dan gaat zo iemand al snel geloven dat er écht iets ernstigs is gebeurd. Terwijl dat dus zeker in het geval van TS binnen een relatie totaal nog niet gezegd is.
Een beetje terughoudendheid zou geen kwaad kunnen in zulke zaken, maar néé we zijn op fok, dus ze is verkracht en ze moet hulp zoeken. Het irriteert me mateloos dat dat allemaal zomaar voor feitelijk wordt aangenomen.
Het irriteert je mateloos??quote:Op dinsdag 26 februari 2008 16:12 schreef Kreator het volgende:
[..]
Een beetje terughoudendheid zou geen kwaad kunnen in zulke zaken, maar néé we zijn op fok, dus ze is verkracht en ze moet hulp zoeken. Het irriteert me mateloos dat dat allemaal zomaar voor feitelijk wordt aangenomen.
Niet mee eens. Het getuigt van een gebrekkige ontwikkeling om op zo´n manier stelling te nemen.quote:
Eens.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 16:12 schreef Kreator het volgende:
[..]
Da's dom. Zij is PER DEFINITIE gekleurd en dus niet objectief. Hoe zij dingen ervaart is niet per se hoe dingen daadwerkelijk feitelijk zijn gegaan.quote:Zolang er geen tegengeluiden zijn van haar vriend neem ik wat zij vertelt voor waar aan.
gekleurd,objectief???quote:Op dinsdag 26 februari 2008 18:08 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Da's dom. Zij is PER DEFINITIE gekleurd en dus niet objectief. Hoe zij dingen ervaart is niet per se hoe dingen daadwerkelijk feitelijk zijn gegaan.
Kreator zegt niet dat zij liegt. Hij zegt dat iedereen hier haar opjut om hem te dumpen, aangifte te doen of weet ik veel wat.
Ooit gehoord van voordeel van de twijfel? En niemand is objectief, nooit. Dus je zevert maar wat.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 18:08 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Da's dom. Zij is PER DEFINITIE gekleurd en dus niet objectief. Hoe zij dingen ervaart is niet per se hoe dingen daadwerkelijk feitelijk zijn gegaan.
Kreator zegt niet dat zij liegt. Hij zegt dat iedereen hier haar opjut om hem te dumpen, aangifte te doen of weet ik veel wat.
Offtopic, maar toch. Je avatar is stuk.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 18:29 schreef Rondje het volgende:
[..]
Suuupergoed dat je dat gesprek hebt aangevraagd. Je hebt de eerste stap gezet! Onwijs gaaf!quote:Op dinsdag 26 februari 2008 12:49 schreef Rondje het volgende:
als ik hier steeds lees, dan zie ik wel dat dit slim is.
Het voelt gewoon niet goed.
Gewoon de komende dagen steeds terug blijven lezen, dan ga ik ook niks afzeggen.
Ze hebben wel mijn gegevens opgenomen, naam adres enzo, dat vond ik heel vervelend, want dan weten ze de zijne ook, dadelijk staan ze aan de deur.
Dat is natuurlijk niet, maar toch, het idee.
was bijna genoeg om te zeggen: laat maar zitten.
En nu voel ik me een aandachtshoer.
(Alsof ik dit alleen vertel omdat ik aandacht zou willen ofzo... das ook niet het geval. Ik word er gewoon onzeker van)
Ik heb het ook verteld aan een vriend van fok die dit topic tegenkwam en raadde dat het van mij was, dat is toch ook wel fijn eigenlijk.
Al baalde ik eerst gruwelijk dat hij het wist.
Hij zei dat ik overkom als een stabiele vrouw die haar mannetje wel staat irl.
Valt dat even tegen.
Ik was met andere dingen bezig.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 19:09 schreef Flatline____ het volgende:
[..]
Offtopic, maar toch. Je avatar is stuk.
Om van dat rode kruisje op witte achtergrond naar een geel rondje op blauwe achtergrond te komen zou ik ff "http//" uit het adres weghalen. Dan doet ie het namelijk wel.
Je hebt nu:
http://http//www.hetgoudhaantje.nl/Media/Geel%20Rondje.jpg
Moet zijn:
http://www.hetgoudhaantje.nl/Media/Geel%20Rondje.jpg
Zoek de verschillen
Een mening heb ik welquote:Op dinsdag 26 februari 2008 22:43 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Suuupergoed dat je dat gesprek hebt aangevraagd. Je hebt de eerste stap gezet! Onwijs gaaf!![]()
Ik denk dat je je schuldig voelt omdat je een laag zelfbeeld hebt.. Als ik zo zie wat je post komt het op mij iig zo over, alsof je niet verdient voor jezelf te kiezen, te leven, een mening te hebben.(correct me if I'm wrong!)
Ik vind het echt onwijs goed dat je die stap genomen hebt, wat doorzettingsvermogen en je komt echt een heel eind!
Wacht dat gesprek nu maar gewoon af, die mensen bij maatschappelijk werk kijken er neutraal tegen aan en weten veel beter de weg naar instanties waar jullie gezamelijk terecht kunnen, dat er iets moet gebeuren weet je natuurlijk zelf ook wel, het ligt nu aan de bereidheid van je vriend om er wat aan te doen.quote:Op woensdag 27 februari 2008 08:03 schreef Rondje het volgende:
[..]
Een mening heb ik welnogal zelfs.
Verder weet ik het niet.
Ik voel me ziek, bijna letterlijk en vraag me steeds af of ik er goed aan doe en wat ik nu eigenlijk heb gedaan, heb ik iets in gang gezet wat ik niet meer kan stoppen? hoe meer ik erover nadenk, hoe banger ik ben dat ik alleen maar weg kan en dat wil ik niet.
Ik wil hem ook niet boos maken als ik zou gaan.
(zoals sommigen al zeiden: het is erger dan ik wil vertellen, dit is al teveel gezegd.)
Ik denk niet dat hij met mij samen ergens naartoe wil.quote:Op woensdag 27 februari 2008 08:09 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Wacht dat gesprek nu maar gewoon af, die mensen bij maatschappelijk werk kijken er neutraal tegen aan en weten veel beter de weg naar instanties waar jullie gezamelijk terecht kunnen, dat er iets moet gebeuren weet je natuurlijk zelf ook wel, het ligt nu aan de bereidheid van je vriend om er wat aan te doen.
Jij zit met de situatie in je maag en komt er alleen niet uit, dat is nu precies waar deze mensen voor zijn, er voor zorgen dat jij je weer een beetje beter gaat voelen en om er voor te zorgen dat eventuele problemen opgelost worden.
Omdat jij 'm duidelijk moet maken dat er een probleem is. Natuurlijk zal hij daarna er iets aan willen doen. Als hij wél weet dat er een echt probleem is, en er niks aan wil doen, dan wordt het probleem héél anders dan het nu is. Niet per se moeilijkerquote:Op woensdag 27 februari 2008 08:12 schreef Rondje het volgende:
[..]
Ik denk niet dat hij met mij samen ergens naartoe wil.
Ik denk dat hij het probleem niet ziet/ wil zien.
Hij blijft het afdoen als onzin. Dat het wel meevalt, of aan mij ligt.quote:Op woensdag 27 februari 2008 08:15 schreef sigme het volgende:
[..]
Omdat jij 'm duidelijk moet maken dat er een probleem is. Natuurlijk zal hij daarna er iets aan willen doen. Als hij wél weet dat er een echt probleem is, en er niks aan wil doen, dan wordt het probleem héél anders dan het nu is. Niet per se moeilijker.
Je weet wel beter toch?quote:Op woensdag 27 februari 2008 08:17 schreef Rondje het volgende:
[..]
Hij blijft het afdoen als onzin. Dat het wel meevalt, of aan mij ligt.
Ik weet onderhand niet meer wat ik moet zeggen.
Ok, maar dat verandert de zaak.quote:Op woensdag 27 februari 2008 08:17 schreef Rondje het volgende:
[..]
Tja, vind dat toch redelijk ernstig.quote:Op woensdag 27 februari 2008 08:17 schreef Rondje het volgende:
[..]
Er zijn wel dingen die het moeilijk maken.(niet een hypotheek trouwens)quote:Op woensdag 27 februari 2008 08:30 schreef nummer_zoveel het volgende:
Ben je op een andere manier erg aan hem gebonden dat je er niet over piekert bij hem weg te gaan?
Jarenlang samen, een hypotheek enz. Is dat ook een reden voor je om te hopen dat het vanzelf overgaat?
Wordt hij ook dreigend als hij zegt dat het onzin is, of is het meer een onverschilligheid, zo van 'waar maak je je druk om, seks hoort bij een relatie'?quote:Op woensdag 27 februari 2008 08:46 schreef Rondje het volgende:
Er zijn wel dingen die het moeilijk maken.(niet een hypotheek trouwens)
Maar we hebben het ook zo fijn samen...
Dat is te merken, als je anoniem je hart moet luchten op Fok.quote:Op woensdag 27 februari 2008 08:46 schreef Rondje het volgende:
[..]
Er zijn wel dingen die het moeilijk maken.(niet een hypotheek trouwens)
Maar we hebben het ook zo fijn samen...
Hij zegt: als DAT al niet eens meer kan, kan ik beter iemand anders gaan zoeken of naar de hoeren gaan.quote:Op woensdag 27 februari 2008 08:52 schreef speknek het volgende:
[..]
Wordt hij ook dreigend als hij zegt dat het onzin is, of is het meer een onverschilligheid, zo van 'waar maak je je druk om, seks hoort bij een relatie'?
Huh, eerst zeg je dat hij verder zooo lief is.quote:Op woensdag 27 februari 2008 08:58 schreef Rondje het volgende:
[..]
Hij zegt: als DAT al niet eens meer kan, kan ik beter iemand anders gaan zoeken of naar de hoeren gaan.
Ik weet het, hij is niet zo lief.
Sjeesus, wat een hork. En 'dat' is dus jou tegen je zin nemen, voor de duidelijkheid?quote:Op woensdag 27 februari 2008 08:58 schreef Rondje het volgende:
Hij zegt: als DAT al niet eens meer kan, kan ik beter iemand anders gaan zoeken of naar de hoeren gaan.
Kortom, het is een egoistische klootzak die een vriendin zoals jij niet verdiend.quote:Op woensdag 27 februari 2008 08:58 schreef Rondje het volgende:
[..]
Daarom vind ik het heel goed dat je de stap hebt genomen om naar maatschappelijk werk te gaan, daar kunnen ze je helpen om alles op een rijtje te krijgen en om sterker in je schoenen te staan, als je weer een beetje grond onder je voeten hebt dan kun je veel rationeler keuzes maken en dingen beslissen.quote:Op woensdag 27 februari 2008 08:58 schreef Rondje het volgende:
[..]
Zeg maar rustig: Hij is een engerd, als hij zo reageert.quote:Op woensdag 27 februari 2008 08:58 schreef Rondje het volgende:
[..]
Volgens mij ben je je aan het losmaken, klopt dat?quote:Op woensdag 27 februari 2008 08:58 schreef Rondje het volgende:
[..]
Ok, dat is ook zo.quote:Op woensdag 27 februari 2008 09:02 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Daarom vind ik het heel goed dat je de stap hebt genomen om naar maatschappelijk werk te gaan, daar kunnen ze je helpen om alles op een rijtje te krijgen en om sterker in je schoenen te staan, als je weer een beetje grond onder je voeten hebt dan kun je veel rationeler keuzes maken en dingen beslissen.
Hmmm hmmm. Lieve jongen was het heh? Wanneer komen we te weten wat je wil vertellen, topic vier? Topic zestien? Wanneer komen we te weten dat je vriend eigenlijk de doodverklaarde boze tweelingbroer van een buitenechtelijke relatie van je moeder is?! Schakel ook morgen in! Goede tijden, slechte tijden, nee je vriendje spaart je niehiet.quote:Op woensdag 27 februari 2008 08:03 schreef Rondje het volgende:
Ik wil hem ook niet boos maken als ik zou gaan.
(zoals sommigen al zeiden: het is erger dan ik wil vertellen, dit is al teveel gezegd.)
Ik wil hem niet zo negatief afschilderen omdat ik van hem houd, ik weet wel dat het geen lieverdje is, maar ik wil niet dat anderen zo over hem denken.quote:Op woensdag 27 februari 2008 08:59 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Huh, eerst zeg je dat hij verder zooo lief is.
Het verhaal wordt steeds schokkender.
Ik kan me niet voorstellen dat ik iets anders kan doen dan weggaan, maar dat wil ik niet.quote:Op woensdag 27 februari 2008 09:03 schreef sigme het volgende:
[..]
Volgens mij ben je je aan het losmaken, klopt dat?
Waarom durf je dat ook niet?quote:Op woensdag 27 februari 2008 09:21 schreef Rondje het volgende:
Dat durf ik ook niet.
Ja, want je hebt al zovaak gepost dat hij zo lief is, maar veel bewijzen ervoor heb je niet....quote:Op woensdag 27 februari 2008 09:15 schreef Rondje het volgende:
[..]
Ik wil hem niet zo negatief afschilderen omdat ik van hem houd, ik weet wel dat het geen lieverdje is, maar ik wil niet dat anderen zo over hem denken.
Ik wil het liefst gewoon onthouden wat ik WEL leuk vind aan hem.
quote:Op woensdag 27 februari 2008 09:26 schreef Rondje het volgende:
[..]
Omdat ik denk dat hij weleens moeilijk zou kunnen doen.
Nou, Rondje. Tis allemaal maar kut als ik 't zo lees. Ik ga allemaal niet herhalen wat de rest al heeft gezegd (denk ikquote:Op woensdag 27 februari 2008 09:15 schreef Rondje het volgende:
[..]
Ik wil hem niet zo negatief afschilderen omdat ik van hem houd, ik weet wel dat het geen lieverdje is, maar ik wil niet dat anderen zo over hem denken.
Ik wil het liefst gewoon onthouden wat ik WEL leuk vind aan hem.
Ja, dat is ontzettend stom.
En misschien ongeloofwaardig omdat ik nu iets anders vertel dan eerst, er zullen nu wel mensen zijn die denken: ze verzint het gewoon.
En dat zou ik best willen.
Klopt.quote:Op woensdag 27 februari 2008 09:27 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ja, want je hebt al zovaak gepost dat hij zo lief is, maar veel bewijzen ervoor heb je niet....
Nou, als je de 'minpuntjes' dan niet zo zwaar vindt wegen als de pluspunten moet je gewoon lekker verder gaan.quote:Op woensdag 27 februari 2008 09:35 schreef Rondje het volgende:
[..]
Klopt.
hij is heel populair, mensen mogen hem altijd, hij kan met iedereen praten, hij is heel aantrekkelijk, goed in bed () grappig, slim.
Iedereen die ik ken, mag hem. Mijn stiefvader is helemaal weg van hem.
Misschien vind ik dat beeld van hem wel gewoon leuk.
Ik wil niet hoeven uitleggen wat er mis is.
En ik vind het fijn om met hem te gaan eten, of tegen hem aan te kruipen in bed, ik vind het fijn om naar hem te luisteren als hij ergens heel enthousiast over vertelt, om hem te zien werken, dan ben ik gewoon echt gelukkig met hem...
WTF?! En dat betitel jij als 'lief' ? Weet je wat ik begin te denken? Dat jij heel krampachtig vasthoudt aan dat beeld van 'hij is lief' omdat het dan makkelijker is om bij hem te blijven. Je ECHTE mening is volgens mij al heel lang dat je het verschrikkelijk vindt en weg _wil_ maar dat niet doet om bovenstaande.quote:Op woensdag 27 februari 2008 09:41 schreef Rondje het volgende:
Een half jaar geleden heb ik gezegd dat ik zou gaan(naar aanleiding van iets anders).
hij zei dat ik dan problemen zou krijgen op mijn werk en dat is heel belangrijk voor me.
Hij zou de kindjes niet meer ophalen op de dagen dat hij dat nu doet en dan kan ik dus niet meer werken op die dagen, hij dreigt ook weleens dat hij me niet met rust zal laten en dat ik niet moet denken dat ik een andere relatie zal krijgen, want wie wil er nu een vrouw met kinderen? en als er wel iemand is die dat wil, dan zorgt hij wel dat dat niet lang zo blijft.
En ja, ik ben bang voor hem.
Optie 1: geen nee meer zeggenquote:Op woensdag 27 februari 2008 09:21 schreef Rondje het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat ik iets anders kan doen dan weggaan, maar dat wil ik niet.
Dat is een prima eigenschap, totdat hetgeen wat je wegdrukt zich niet laat wegdrukken. Zoals nu. Je kan het natuurlijk alsnog gaan wegdrukken: optie 2.quote:Dat durf ik ook niet.[quote]
Onzin. Dan leer je maar durven.
[quote]
En ik zie die dingen die ik zo leuk vind aan hem ook nog steeds zo goed, ik heb altijd de neiging om de dingen die niet leuk zijn te vergeten, weg te drukken, dat doe ik al vanaf dat ik klein was.
Die goede dingen die we samen hebben vergeet ik niet.
Ja, doet me een beetje denken aan American Psycho. Van buiten geweldig, maar ondertussen...quote:Op woensdag 27 februari 2008 09:46 schreef nozem het volgende:
Hij begint een beetje psycho-trekjes te krijgen zelfs. Hij komt op mij over een gevaarlijke vent, juist vanwege dat 'ideale' pantser van hem. Gatverdamme.
En hoe zou je stiefvader hem vinden als hij weet dat tie jou verkracht?...quote:Op woensdag 27 februari 2008 09:35 schreef Rondje het volgende:
Iedereen die ik ken, mag hem. Mijn stiefvader is helemaal weg van hem.
Ik denk dat dat weinig uit zou maken.quote:Op woensdag 27 februari 2008 09:50 schreef Re het volgende:
[..]
En hoe zou je stiefvader hem vinden als hij weet dat tie jou verkracht?...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |