abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 26 februari 2008 @ 11:40:07 #201
48840 Xtreem
Minimalist in training
pi_56982839
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 11:34 schreef miss_sly het volgende:
Wat zou de vriend kunnen bijdragen in dit topic? die zal hier vast wel even eerlijk komen vertellen dat hij zijn vriendin verkracht heeft?
Het concept 'hoor en wederhoor' misschien?
The secret to happiness is freedom...
And the secret to freedom is courage.
Thucydides
  dinsdag 26 februari 2008 @ 12:22:54 #202
206841 Rondje
niet vierkant
pi_56983662
Niet uitgaan van schuld tot het bewezen is, heel goed.

Hij zit echter niet op fok en hij ziet volgens mij niet zo goed wat het probleem is...
Of misschien zuo hij het wel gewoon toegeven, dat zie ik hem ook nog wel doen
ook geen andere vorm
  dinsdag 26 februari 2008 @ 12:27:01 #203
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_56983773
Rondje

Veel succes bij het gesprek.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  dinsdag 26 februari 2008 @ 12:32:38 #204
154676 AcidBurner
Beyond the Sun
pi_56983891
Eerst fatsoenlijk post die ik van je lees TS. Veel succes bij het gesprek. Je zal wel zien dat het zal opluchten. Zoiets moet je gewoon is kunnen vertellen. Ik wens je veel geluk toe!
  dinsdag 26 februari 2008 @ 12:49:59 #205
206841 Rondje
niet vierkant
pi_56984270
als ik hier steeds lees, dan zie ik wel dat dit slim is.
Het voelt gewoon niet goed.

Gewoon de komende dagen steeds terug blijven lezen, dan ga ik ook niks afzeggen.
Ze hebben wel mijn gegevens opgenomen, naam adres enzo, dat vond ik heel vervelend, want dan weten ze de zijne ook, dadelijk staan ze aan de deur.
Dat is natuurlijk niet, maar toch, het idee.
was bijna genoeg om te zeggen: laat maar zitten.

En nu voel ik me een aandachtshoer.
(Alsof ik dit alleen vertel omdat ik aandacht zou willen ofzo... das ook niet het geval. Ik word er gewoon onzeker van)

Ik heb het ook verteld aan een vriend van fok die dit topic tegenkwam en raadde dat het van mij was, dat is toch ook wel fijn eigenlijk.
Al baalde ik eerst gruwelijk dat hij het wist.
Hij zei dat ik overkom als een stabiele vrouw die haar mannetje wel staat irl.
Valt dat even tegen.
ook geen andere vorm
pi_56984302
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 12:22 schreef Rondje het volgende:
Niet uitgaan van schuld tot het bewezen is, heel goed.

Hij zit echter niet op fok en hij ziet volgens mij niet zo goed wat het probleem is...
Of misschien zuo hij het wel gewoon toegeven, dat zie ik hem ook nog wel doen
Tot nog toe heeft hij het ingeschat als geen heel groot probleem, en in zekere zin terecht: jij maakt er geen halszaak van.

Maar aan dit topic te zien voel je je er toch niet gelukkig mee.

Op een of andere manier zal je hem dat aan het verstand moeten peuteren: dat jij ongelukkig wordt, door iets dat hij doet. Als hij jouw vriend is zal dat hem (voldoende) raken. De rest moet zich dan maar wijzen.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  dinsdag 26 februari 2008 @ 13:01:51 #207
85962 ioko
I Appear Missing
pi_56984585
Je hebt het telkens over een slachtofferrol aannemen. Je hebt gelijk, het is moeilijk om jezelf als slachtoffer te zien. Het feit is echter dat je een slachtoffer bent! Of je daarna de rol aanneemt is aan jou. De stap die je nu hebt gezet is allereerst erg dapper en daarnaast verstandig. Ik wens je veel succes, hou ons op de hoogte.
Coincidence
Makes sense
Only with you
  dinsdag 26 februari 2008 @ 13:09:37 #208
145755 kahaarin
You are my sunshine......
pi_56984741
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 12:49 schreef Rondje het volgende:
als ik hier steeds lees, dan zie ik wel dat dit slim is.
Het voelt gewoon niet goed.

Gewoon de komende dagen steeds terug blijven lezen, dan ga ik ook niks afzeggen.
Ze hebben wel mijn gegevens opgenomen, naam adres enzo, dat vond ik heel vervelend, want dan weten ze de zijne ook, dadelijk staan ze aan de deur.
Dat is natuurlijk niet, maar toch, het idee.
was bijna genoeg om te zeggen: laat maar zitten.

En nu voel ik me een aandachtshoer.
(Alsof ik dit alleen vertel omdat ik aandacht zou willen ofzo... das ook niet het geval. Ik word er gewoon onzeker van)

Ik heb het ook verteld aan een vriend van fok die dit topic tegenkwam en raadde dat het van mij was, dat is toch ook wel fijn eigenlijk.
Al baalde ik eerst gruwelijk dat hij het wist.
Hij zei dat ik overkom als een stabiele vrouw die haar mannetje wel staat irl.
Valt dat even tegen.
Dan hebben je vrienden waarschijnlijk meer door dan je denkt, misschien kennen ze je zo goed dat je niet eens ietshebt hoeven zeggen, dat ze zeg maar tussen de regels door iets hebben meegekregen, op zich wel fijn want dat zegt wel dat ze om je geven.
Komt het op deze manier niet bij je vriend terecht?
Het moet natuurlijk niet zo zijn dat hij van derden te horen krijgt dat je een afspraak hebt bij maatschappelijk werk en dat het binnen de vriendengroep dus al bekend is.
Ik denk namelijk dat hij dan nog wel eens kan gaan flippen, hopelijk houdt die vriend zijn mond dicht en laat hij de verdere afhandeling bij jou zonder zich er mee te bemoeien.
be nice or go away
  dinsdag 26 februari 2008 @ 13:12:48 #209
206841 Rondje
niet vierkant
pi_56984814
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 13:09 schreef kahaarin het volgende:

[..]

Dan hebben je vrienden waarschijnlijk meer door dan je denkt, misschien kennen ze je zo goed dat je niet eens ietshebt hoeven zeggen, dat ze zeg maar tussen de regels door iets hebben meegekregen, op zich wel fijn want dat zegt wel dat ze om je geven.
Komt het op deze manier niet bij je vriend terecht?
Het moet natuurlijk niet zo zijn dat hij van derden te horen krijgt dat je een afspraak hebt bij maatschappelijk werk en dat het binnen de vriendengroep dus al bekend is.
Ik denk namelijk dat hij dan nog wel eens kan gaan flippen, hopelijk houdt die vriend zijn mond dicht en laat hij de verdere afhandeling bij jou zonder zich er mee te bemoeien.
Ik had tegen hem al iets in die richting gezegd, wat afgezwakt(nogal afgezwakt) maar wel net voordat ik het topic opende, dus hij telde 1 en 1 op...

Hij kent mijn vriend nauwelijks, dus dat zal niet zo'n vaart lopen.
Ik heb alleen voor de zekerheid even gezegd dat ie niet kwaad aan de deur moet komen, maar dat had hij zelf ook al bedacht.
ook geen andere vorm
  dinsdag 26 februari 2008 @ 13:17:02 #210
145755 kahaarin
pi_56984910
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 13:12 schreef Rondje het volgende:

[..]

Ik had tegen hem al iets in die richting gezegd, wat afgezwakt(nogal afgezwakt) maar wel net voordat ik het topic opende, dus hij telde 1 en 1 op...

Hij kent mijn vriend nauwelijks, dus dat zal niet zo'n vaart lopen.
Ik heb alleen voor de zekerheid even gezegd dat ie niet kwaad aan de deur moet komen, maar dat had hij zelf ook al bedacht.
Gelukkig maar, dan kun je de grootste hommeles aan de deur krijgen.

*Been there, seen it, niet bij mezelf maar bij een vriendin, deur ingetrapt door haar ex en weet ik veel wat, ze is ook een paar keer bij hem teruggeweest en uiteindelijk moest de politie hem weghalen, niet fijn.*
be nice or go away
pi_56985096
Goed bezig.
Calabi-Yau manifolds are shapes that satisfy the requirement of space for the six unseen spatial dimensions of string theory, which may be smaller than our currently observable lengths as they have not yet been detected.
  dinsdag 26 februari 2008 @ 14:09:18 #212
106955 BB_Koning
Koninklijk? Nee: goddelijk...
pi_56986188
Je moet een keer geod verkracht worden door hem, dan zul je inzien wat voor een dom wijf je bent
bb_koning.hyves.nl
  dinsdag 26 februari 2008 @ 14:10:18 #213
206841 Rondje
niet vierkant
pi_56986213
Dank je, ik zal het hem doorgeven.

ook geen andere vorm
  Official ESF Kreviewer dinsdag 26 februari 2008 @ 14:10:36 #214
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_56986223
Het blijft me verbazen hoe ongelooflijk goedgelovig de lutsers hier op fok zijn. Op een enkele kritische noot na, praat iedereen hier TS naar de mond.
Blijf het maar een moeilijke zaak vinden om kant te kiezen in zulke verhalen, zeker binnen een relatie (waar verkrachting natuurlijk nóg lastiger te bewijzen is).
Bij aangifte maak je die vent ieg helemaal kapot, maar dat lijkt niemand hier iets te deren; Het is tenslotte altijd waar als een vrouw het zegt.
  dinsdag 26 februari 2008 @ 14:14:13 #215
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_56986315
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 14:10 schreef Kreator het volgende:
Het blijft me verbazen hoe ongelooflijk goedgelovig de lutsers hier op fok zijn. Op een enkele kritische noot na, praat iedereen hier TS naar de mond.
Blijf het maar een moeilijke zaak vinden om kant te kiezen in zulke verhalen, zeker binnen een relatie (waar verkrachting natuurlijk nóg lastiger te bewijzen is).
Bij aangifte maak je die vent ieg helemaal kapot, maar dat lijkt niemand hier iets te deren; Het is tenslotte altijd waar als een vrouw het zegt.
Hoe kom jij ineens op aangifte?

En waarom begin je ineens benauwd te doen over hoe die vent helemaal kapot zou worden gemaakt, terwijl je daarvoor alleen op TS zat in te hakken dat ze zich niet als een slachtoffer moest gedragen.
The love you take is equal to the love you make.
  dinsdag 26 februari 2008 @ 14:14:28 #216
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_56986322
Ze gaat toch helemaal geen aangifte doen?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  dinsdag 26 februari 2008 @ 14:15:11 #217
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_56986338
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 14:14 schreef Lienekien het volgende:
En waarom begin je ineens benauwd te doen over hoe die vent helemaal kapot zou worden gemaakt, terwijl je daarvoor alleen op TS zat in te hakken dat ze zich niet als een slachtoffer moest gedragen.
Jeweettog, lekker tegendraads doen is haske hip.
  dinsdag 26 februari 2008 @ 14:16:06 #218
206841 Rondje
niet vierkant
pi_56986366
quote:
Het maakt me heel weinig uit of jij me nou gelooft of niet.
Ik ga geen aangifte doen, als het aan mij ligt nooit, en als het aan mij ligt, komen de mensen in onze omgeving er ook niet achter, dat schaden zal wel meevallen dus.

Maar jij vindt dat iedereen ervan uit moet gaan dat ik uit mijn nek zit te lullen omdat je de andere kant van het verhaal niet hebt gehoord, de andere kant is ws: ik wist het niet, of: ze was niet duidelijk, wat maakt het uit.

In feite geen ene zak natuurlijk, zeker niet als er anoniem op een forum iemand wordt beschuldigd die verder niemand hier kent.
Als ik een briefje schrijf en dat verbrand, heeft het voor hem hetzelfde effect: geen.
Dus zit niet te zeiken.
ook geen andere vorm
  dinsdag 26 februari 2008 @ 14:18:54 #219
154676 AcidBurner
Beyond the Sun
pi_56986452
Ik vind die Kreator toch maar een eng mannetje ... overal zitten trollen... jongen get a life!

go go rondje!! ! je twijfelt misschien maar je doet dat goed!!!
  dinsdag 26 februari 2008 @ 14:32:35 #220
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_56986761
Succes met je gesprek. TS wordt verstandig
  dinsdag 26 februari 2008 @ 14:33:31 #221
206841 Rondje
niet vierkant
pi_56986780
Ik zou ook niet weten waarom ik het zou verzinnen...

Kan natuurlijk, gemakkelijk, fantasie genoeg, maar ik word hier flink afgezeken door een stel mensen en dat is niet bepaald lollig.
ook geen andere vorm
  dinsdag 26 februari 2008 @ 14:35:12 #222
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_56986816
Je hebt gebeld, wat goed
Ik hoop dat je iets aan die afspraak gaat hebben!
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
  dinsdag 26 februari 2008 @ 14:36:56 #223
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_56986861
quote:
Als TS liegt weet zij ook dat de replies zinloos zullen zijn. Misschien is het hele verhaal wel bullshit. Dan hebben we een paar posts voor niks gemaakt, who cares?
quote:
Zie jij users hier aangifte doen? Uiteindelijk is dat haar eigen verantwoordelijkheid en veranderen een paar postjes in een topic niets in 'meatspace'.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  dinsdag 26 februari 2008 @ 14:41:47 #224
145755 kahaarin
pi_56986975
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 14:33 schreef Rondje het volgende:
Ik zou ook niet weten waarom ik het zou verzinnen...

Kan natuurlijk, gemakkelijk, fantasie genoeg, maar ik word hier flink afgezeken door een stel mensen en dat is niet bepaald lollig.
Negeren, trek je er niet te veel van aan, de meesten zijn wel serieus, er zijn altijd een paar ramptoeristen in dergelijke topics, personen die om aandacht verlegen zitten, negatieve aandacht is ten slotte ook aandacht.
be nice or go away
pi_56987098
Krea-bea heeft toch heel gedurfd en zonder enig argument een willekeurig deel van het verhaal tot waarheid verklaard en een ander even willekeurig deel tot onwaarschijnlijk?

Met dergelijke 'waarschijnlijke mogelijke kansen' kan ik ook wel wat.
Ik denk dat TS liegt en helemaal geen aardige vriend heeft en nu een manier zoekt om van 'm af te komen. Of dat TS een jongetje is die uitzoekt in hoeverre hij weg kan komen met dronken beslapen van een onwillige huilende vriendin.

Of kies een ander deel dat je wel voor waar aanneemt en een deel dat je heel kritisch (oeh!) in twijfel trekt, want dat staat zo heerlijk tegendraads. En het is ook zo'n toevoeging aan een internettopic .
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_56987599
quote:
Net als in het vorige deel van dit topic verzin je weer een geheel eigen verhaal uit wantrouwen dat de OP niet klopt.

Welke aangifte bedoel je?
Welke vent maken we kapot, hoe heet ie, of wijs hem eens aan?

Lutser.
twee violen en een trommel en een fluit
  Official ESF Kreviewer dinsdag 26 februari 2008 @ 15:38:18 #227
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_56988402
val allemaal anders even over het woordje aangifte, daar waar ik bedoelde dat ze die toko gebeld had. Sorry voor de minieme fout. Voor de rest staat mijn verhaal en verzin ik niets. Ik geef alleen m'n mening.

Groetjes,

Krea.
  Official ESF Kreviewer dinsdag 26 februari 2008 @ 15:39:33 #228
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_56988422
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 14:15 schreef Copycat het volgende:
Jeweettog, lekker tegendraads doen is haske hip.
Jeweettog, dan kun je beter gewoon met de meute meepraten en niet meer zelf denken. Dat is veel hipper.
  dinsdag 26 februari 2008 @ 15:40:01 #229
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_56988429
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 15:38 schreef Kreator het volgende:
val allemaal anders even over het woordje aangifte, daar waar ik bedoelde dat ze die toko gebeld had. Sorry voor de minieme fout. Voor de rest staat mijn verhaal en verzin ik niets. Ik geef alleen m'n mening.

Groetjes,

Krea.
Ja want over de rest werd uiteraard niets gezegd.
  dinsdag 26 februari 2008 @ 15:41:37 #230
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_56988462
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 15:39 schreef Kreator het volgende:
Jeweettog, dan kun je beter gewoon met de meute meepraten en niet meer zelf denken. Dat is veel hipper.
Oh wacht even. Je dénkt alleen voor jezelf als je een tegendraadse mening hebt? Ben je het eens met de meerderheid, dan denk je automatisch niet na?
Goh, weer wat geleerd .

Maar genoeg met dit non-zijspoor.
  dinsdag 26 februari 2008 @ 15:42:28 #231
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_56988480
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 15:38 schreef Kreator het volgende:

Groetjes,

Krea.
Joh, jouw post is helemaal niet meer relevant zonder het woordje aangifte. Dan doet het er niet toe of het waar is, TS mag gewoon hulp zoeken voor haar probleem. En er wordt niemand kapot gemaakt.
The love you take is equal to the love you make.
  Official ESF Kreviewer dinsdag 26 februari 2008 @ 15:45:03 #232
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_56988534
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 15:41 schreef Copycat het volgende:
Oh wacht even. Je dénkt alleen voor jezelf als je een tegendraadse mening hebt?
...het is meer andersom, CC. Als je het niet eens bent met de gevestigde R&P psychologen ( ), dan moet je maar ophorken. Ga op een knuffelforum zitten als je er niet tegenkan dat ik niet zomaar alles als zoete koek naar binnen laat glijden. Zo schreeuwerig en paniekerig wordt er op mij gereageerd als ik zeg dat ik haar verhaal in twijfel trek en dat is toch wel weer typisch emo-fok.
  dinsdag 26 februari 2008 @ 15:46:34 #233
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_56988561
Als jij op een onderbouwde manier je mening ventileert, is er niets aan de hand. Maar dat onderbouwen, daar gaat het helaas nogal eens mis.
  Official ESF Kreviewer dinsdag 26 februari 2008 @ 15:50:05 #234
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_56988630
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 15:46 schreef Copycat het volgende:
Als jij op een onderbouwde manier je mening ventileert, is er niets aan de hand. Maar dat onderbouwen, daar gaat het helaas nogal eens mis.
Want jouw mening is wetenschappelijk bewezen? Je bent er thuis geweest toen hij dronken binnenkwam? Lul toch niet zo ontzettend dom. Jij hebt net zo goed gewoon je mening gevormd als ik, na het lezen van de topics. Dat die van mij anders is, maakt em niet minder oprecht.
Het is toch niet meer dan normaal dat ik twijfel aan iemand die hier de ene labiele post na de andere plaatst?

Het zou niet de eerste keer zijn dat een vrouw zich helemaal de tering liegt over dit soort dingen.
  dinsdag 26 februari 2008 @ 15:53:51 #235
145755 kahaarin
pi_56988712
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 15:45 schreef Kreator het volgende:

[..]

...het is meer andersom, CC. Als je het niet eens bent met de gevestigde R&P psychologen ( ), dan moet je maar ophorken. Ga op een knuffelforum zitten als je er niet tegenkan dat ik niet zomaar alles als zoete koek naar binnen laat glijden. Zo schreeuwerig en paniekerig wordt er op mij gereageerd als ik zeg dat ik haar verhaal in twijfel trek en dat is toch wel weer typisch emo-fok.
Schreeuwerig en paniekerig?
quote:
Als je meteen begint met schelden en generaliseren dan reageert men op je, vreemd of niet?
Is het ook mogelijk om gewoon je mening te geven?
Dan kan TS er wat op antwoorden, jij hebt je mening al klaar blijkbaar, geoordeeld, beoordeeld en veroordeeld in 1 klap, vind je het vreemd dat er dan over gevallen wordt?
Natuurlijk mag je je mening hebben en die ventileren maar als men dan op dezelfde toon reageert als jij doet dan ligt het aan de R&P psychologen en emo-FOK!
be nice or go away
  Official ESF Kreviewer dinsdag 26 februari 2008 @ 15:59:54 #236
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_56988822
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 15:53 schreef kahaarin het volgende:
jij hebt je mening al klaar blijkbaar, geoordeeld, beoordeeld en veroordeeld in 1 klap, vind je het vreemd dat er dan over gevallen wordt?
Jij (en de rest) net zo. Bijna iedereen neemt zomaar alles hier voor waar aan. Dat is net zo goed oordelen & veroordelen.

Mijn stijl is overigens mijn stijl. Simpel. Ik knal m'n mening er gewoon in en het interesseert me geen hol of ik daar wat tere zieltjes mee raak. (net zo min als een paar repliekjes daarop me 's nachts wakkerhouden). Als je daar problemen mee hebt, dan moet je er maar een topic over openen.
  dinsdag 26 februari 2008 @ 16:07:25 #237
145755 kahaarin
pi_56989013
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 15:59 schreef Kreator het volgende:
Jij (en de rest) net zo. Bijna iedereen neemt zomaar alles hier voor waar aan. Dat is net zo goed oordelen & veroordelen.

Dat zou je zo kunnen opvatten, ik heb mijn mening idd gehaald uit de OP van TS, ik zie namelijk niet in hoe zij er iemand anders mee benadeelt door hulp/onze mening te vragen, ik ga er niet bij voorbaat van uit dat TS liegt, jij wel, dat is je goed recht daar doe je niemand kwaad mee.
quote:
Mijn stijl is overigens mijn stijl. Simpel. Ik knal m'n mening er gewoon in en het interesseert me geen hol of ik daar wat tere zieltjes mee raak. (net zo min als een paar repliekjes daarop me 's nachts wakkerhouden). Als je daar problemen mee hebt, dan moet je er maar een topic over openen.
Ik heb ook geen problemen met je mening, daar wil ik best met je over discussieren, ik heb een hekel aan uitgescholden worden en neerbuigend benaderd te worden, dan reageer ik op mijn manier, in mijn stijl.
Ik heb heus geen teer zieltje en ook niet de neiging om er een topic over te openen, als je mensen agressief benadert en roept dan we goedgelovige lutsers zijn, tja dan kun je repliek verwachten, waar ik overigens ook niet wakker van lig hoor.
be nice or go away
pi_56989054
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 15:50 schreef Kreator het volgende:

[..]
Het zou niet de eerste keer zijn dat een vrouw zich helemaal de tering liegt over dit soort dingen.
Het zou ook niet de eerste keer zijn dat een man een vrouw mishandelt?
Er is geen enkele reden om het verhaal van TS in twijfel te trekken en er is ook geen reden om haar op haar woord te geloven want wij kennen haar niet. Men geeft hier gewoon zijn mening en advies gebaseerd op was ze verteld heeft, en als haar verhaal niet klopt dan weet ze dat heus zelf wel. Aan jouw reacties heeft niemand iets, je kan wel in elk topic hier gaan posten dat er wellicht helemaal niks van waar is.

Verder on topic: Goed dat je actie hebt ondernomen Rondje
  Official ESF Kreviewer dinsdag 26 februari 2008 @ 16:12:43 #239
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_56989164
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 16:07 schreef kahaarin het volgende:
ik zie namelijk niet in hoe zij er iemand anders mee benadeelt door hulp/onze mening te vragen,
...niet? Dat vind ik wel een beetje naïef. Als extreem voorbeeld: Iemand die in het cafe per ongeluk tegen de borst van een vrouw oploopt. De vrouw opent hier een topic over wat er is gebeurd en iedereen begint meteen 'verkrachting' te roepen, dan gaat zo iemand al snel geloven dat er écht iets ernstigs is gebeurd. Terwijl dat dus zeker in het geval van TS binnen een relatie totaal nog niet gezegd is.
Een beetje terughoudendheid zou geen kwaad kunnen in zulke zaken, maar néé we zijn op fok, dus ze is verkracht en ze moet hulp zoeken. Het irriteert me mateloos dat dat allemaal zomaar voor feitelijk wordt aangenomen.
  Official ESF Kreviewer dinsdag 26 februari 2008 @ 16:15:20 #240
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_56989216
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 16:08 schreef TheDenialTwist het volgende:
je kan wel in elk topic hier gaan posten dat er wellicht helemaal niks van waar is.
We praten hier niet over het al dan niet uitmaken van de verkering van 2 16 jarige pubers. Dat is nogal een verschil me dunkt.

Ik ben er ook wel weer klaar mee. Knuffelze!
  dinsdag 26 februari 2008 @ 16:23:21 #241
145755 kahaarin
pi_56989418
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 16:12 schreef Kreator het volgende:

[..]

...niet? Dat vind ik wel een beetje naïef. Als extreem voorbeeld: Iemand die in het cafe per ongeluk tegen de borst van een vrouw oploopt. De vrouw opent hier een topic over wat er is gebeurd en iedereen begint meteen 'verkrachting' te roepen, dan gaat zo iemand al snel geloven dat er écht iets ernstigs is gebeurd. Terwijl dat dus zeker in het geval van TS binnen een relatie totaal nog niet gezegd is.
Een beetje terughoudendheid zou geen kwaad kunnen in zulke zaken, [b]maar néé we zijn op fok, dus ze is verkracht en ze moet hulp zoeken.[/b] Het irriteert me mateloos dat dat allemaal zomaar voor feitelijk wordt aangenomen.
Idd, we zijn op FOK!, anoniem en zonder gezichten, als TS met namen zou zijn gaan strooien of er ik weet niet wat bij zou halen dan had ik je gelijk gegeven, juist omdat ze dat niet doet geef ik haar het voordeel van de twijfel.
Ben jij bij alles wat je wordt verteld zo wantrouwig? Of alleen op dit punt?
Er van uit gaande dat TS de waarheid spreekt heb ik haar mijn mening en advies gegeven, als het niet waar is dan heb ik dat dus voor niets gedaan, boeiend, dan heeft zij haar aandacht en pleziertje gehad en gaan we allemaal weer verder met ons leven.
Nogmaals, ik denk dat het wel waar is, daarom probeer ik haar te helpen, ik weet ook wel dat er veel mannen vals beschuldigd worden, ook in het uitgaansleven, dat soort vrouwen/meisjes vind ik het aankijken niet waard.
Het is in en in gemeen om daarover te liegen en ik ben het met je eens dat als je er aangifte van doet of iemand bij naam noemt in zo'n geval dat hem dan vreselijk kan beschadigen, daar heb je gewoon gelijk in.
be nice or go away
  dinsdag 26 februari 2008 @ 17:07:21 #242
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_56990542
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 16:15 schreef Kreator het volgende:

[..]

Ik ben er ook wel weer klaar mee. Knuffelze!
Je bent vast wel weer snel terug voor je volgende post. Zo gaat dat immers met posters die "geen problemen met iets hebben".
pi_56990605
quote:

[..]

Een beetje terughoudendheid zou geen kwaad kunnen in zulke zaken, maar néé we zijn op fok, dus ze is verkracht en ze moet hulp zoeken. Het irriteert me mateloos dat dat allemaal zomaar voor feitelijk wordt aangenomen.
Het alternatief is dat we alles wat we lezen niet waar achten, tenzij het voor de rechtbank bewezen zo gebeurd is.
Zoals jij doet.

Wat is de lol van een forum, als je het waarheidsgehalte van openingsposts bij voorbaat betwijfelt?
Als je nou nog een logische reden aangaf waarom je het betwijfelt was het een bijdrage aan een discussie.

Maar je jankt alleen "vast niet waar, vast niet waar, echt niet waar" zonder daarvoor een redelijk argument aan te dragen. Maar goed, je portie aandacht is weer binnen he, gefeliciteerd!
Dat is een zielige vorm van kijk-mij-eens-zelfstandig-denken-aandachtshoererij.

Dat het je irriteert wisten we na je eerste post in het eerste deel al, de rest van je posts zijn overbodige jankberichten om je verzonnen gelijk te halen door nog harder te janken en schreeuwen. Je bent een grotere aandachtshoer dan deze TS, die je tot leugenaar bestempelt zonder ook maar iets van de waarheid te weten.

Of TS iets verzint weten we niet, dat jij gewoon je eigen versie van het verhaal verzint is 100% zeker.
twee violen en een trommel en een fluit
pi_56990723
Goed zo Rondje, dat je hulp bent gaan zoeken!

Hou ons ook op de hoogte hoe dit afloopt!
  dinsdag 26 februari 2008 @ 17:22:15 #245
188692 Flatline____
Aim for the head
pi_56990977
quote:

[..]

Het irriteert je mateloos??

TS helpt haar verhaal de wereld in. Een verhaal dat -mits waar- behoorlijk ingrijpend is. En zoals de feiten zijn weergegeven is hier wel degelijk sprake van mishandeling cq. verkrachting binnen een relatie.

Waarom zou je niet inhoudelijk op haar OP kunnen reageren? Of hierin terughoudend moeten zijn? Volgens mij is een forum als Fok! bij uitstek een plek voor TS om anoniem e.e.a. te toetsen & te reflecteren. Daar hangt nog geen enkele consequentie aan vast.

Pas nu TS professionele hulp heeft ingeschakeld om haar te helpen komen mensen in beeld die (helaas dagelijks) dergelijke zaken behandelen. Van hen mag je juist die professionele & objectieve houding verwachten die jij -imo onterecht- als terughoudend betitelt. Zij kunnen cq. mogen namelijk een oordeel vormen, TS helpen, en daarbij evt. ook de vriend van TS actief betrekken.

Pas wanneer in dat traject iets mocht escaleren kan dit serieuze consequenties hebben voor TS & haar partner in hun relatie. Het feit dat TS discreet hulp heeft ingeschakeld zegt imo ook al iets over haar geloofwaardigheid en belangen. Zij is er niet op uit haar partner te beschadigen.

Mafkees

[ Bericht 0% gewijzigd door Flatline____ op 26-02-2008 17:33:37 ]
Gone.... :')
  dinsdag 26 februari 2008 @ 17:22:54 #246
262 Re
Kiss & Swallow
pi_56991000
ach niemand zo bekrompen als Kreator maar goed, die mensen moeten er ook zijn
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  dinsdag 26 februari 2008 @ 17:32:09 #247
188692 Flatline____
Aim for the head
pi_56991227
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 17:22 schreef Re het volgende:
[..] die mensen moeten er ook zijn
Niet mee eens. Het getuigt van een gebrekkige ontwikkeling om op zo´n manier stelling te nemen.

En daar is -of, in het geval van Kreator, was- van alles aan te doen....
Gone.... :')
  dinsdag 26 februari 2008 @ 17:33:08 #248
48840 Xtreem
Minimalist in training
pi_56991252
quote:

[..]

Eens.
The secret to happiness is freedom...
And the secret to freedom is courage.
Thucydides
  dinsdag 26 februari 2008 @ 17:34:52 #249
188692 Flatline____
Aim for the head
pi_56991299
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 17:33 schreef Xtreem het volgende:

[..]

Eens.