Zeg maar rustig: Hij is een engerd, als hij zo reageert.quote:Op woensdag 27 februari 2008 08:58 schreef Rondje het volgende:
[..]
Hij zegt: als DAT al niet eens meer kan, kan ik beter iemand anders gaan zoeken of naar de hoeren gaan.
Ik weet het, hij is niet zo lief.
Volgens mij ben je je aan het losmaken, klopt dat?quote:Op woensdag 27 februari 2008 08:58 schreef Rondje het volgende:
[..]
Hij zegt: als DAT al niet eens meer kan, kan ik beter iemand anders gaan zoeken of naar de hoeren gaan.
Ik weet het, hij is niet zo lief.
Ok, dat is ook zo.quote:Op woensdag 27 februari 2008 09:02 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Daarom vind ik het heel goed dat je de stap hebt genomen om naar maatschappelijk werk te gaan, daar kunnen ze je helpen om alles op een rijtje te krijgen en om sterker in je schoenen te staan, als je weer een beetje grond onder je voeten hebt dan kun je veel rationeler keuzes maken en dingen beslissen.
Hmmm hmmm. Lieve jongen was het heh? Wanneer komen we te weten wat je wil vertellen, topic vier? Topic zestien? Wanneer komen we te weten dat je vriend eigenlijk de doodverklaarde boze tweelingbroer van een buitenechtelijke relatie van je moeder is?! Schakel ook morgen in! Goede tijden, slechte tijden, nee je vriendje spaart je niehiet.quote:Op woensdag 27 februari 2008 08:03 schreef Rondje het volgende:
Ik wil hem ook niet boos maken als ik zou gaan.
(zoals sommigen al zeiden: het is erger dan ik wil vertellen, dit is al teveel gezegd.)
Ik wil hem niet zo negatief afschilderen omdat ik van hem houd, ik weet wel dat het geen lieverdje is, maar ik wil niet dat anderen zo over hem denken.quote:Op woensdag 27 februari 2008 08:59 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Huh, eerst zeg je dat hij verder zooo lief is.
Het verhaal wordt steeds schokkender.
Ik kan me niet voorstellen dat ik iets anders kan doen dan weggaan, maar dat wil ik niet.quote:Op woensdag 27 februari 2008 09:03 schreef sigme het volgende:
[..]
Volgens mij ben je je aan het losmaken, klopt dat?
Waarom durf je dat ook niet?quote:Op woensdag 27 februari 2008 09:21 schreef Rondje het volgende:
Dat durf ik ook niet.
Ja, want je hebt al zovaak gepost dat hij zo lief is, maar veel bewijzen ervoor heb je niet....quote:Op woensdag 27 februari 2008 09:15 schreef Rondje het volgende:
[..]
Ik wil hem niet zo negatief afschilderen omdat ik van hem houd, ik weet wel dat het geen lieverdje is, maar ik wil niet dat anderen zo over hem denken.
Ik wil het liefst gewoon onthouden wat ik WEL leuk vind aan hem.
quote:Op woensdag 27 februari 2008 09:26 schreef Rondje het volgende:
[..]
Omdat ik denk dat hij weleens moeilijk zou kunnen doen.
Nou, Rondje. Tis allemaal maar kut als ik 't zo lees. Ik ga allemaal niet herhalen wat de rest al heeft gezegd (denk ikquote:Op woensdag 27 februari 2008 09:15 schreef Rondje het volgende:
[..]
Ik wil hem niet zo negatief afschilderen omdat ik van hem houd, ik weet wel dat het geen lieverdje is, maar ik wil niet dat anderen zo over hem denken.
Ik wil het liefst gewoon onthouden wat ik WEL leuk vind aan hem.
Ja, dat is ontzettend stom.
En misschien ongeloofwaardig omdat ik nu iets anders vertel dan eerst, er zullen nu wel mensen zijn die denken: ze verzint het gewoon.
En dat zou ik best willen.
Klopt.quote:Op woensdag 27 februari 2008 09:27 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ja, want je hebt al zovaak gepost dat hij zo lief is, maar veel bewijzen ervoor heb je niet....
Nou, als je de 'minpuntjes' dan niet zo zwaar vindt wegen als de pluspunten moet je gewoon lekker verder gaan.quote:Op woensdag 27 februari 2008 09:35 schreef Rondje het volgende:
[..]
Klopt.
hij is heel populair, mensen mogen hem altijd, hij kan met iedereen praten, hij is heel aantrekkelijk, goed in bed () grappig, slim.
Iedereen die ik ken, mag hem. Mijn stiefvader is helemaal weg van hem.
Misschien vind ik dat beeld van hem wel gewoon leuk.
Ik wil niet hoeven uitleggen wat er mis is.
En ik vind het fijn om met hem te gaan eten, of tegen hem aan te kruipen in bed, ik vind het fijn om naar hem te luisteren als hij ergens heel enthousiast over vertelt, om hem te zien werken, dan ben ik gewoon echt gelukkig met hem...
WTF?! En dat betitel jij als 'lief' ? Weet je wat ik begin te denken? Dat jij heel krampachtig vasthoudt aan dat beeld van 'hij is lief' omdat het dan makkelijker is om bij hem te blijven. Je ECHTE mening is volgens mij al heel lang dat je het verschrikkelijk vindt en weg _wil_ maar dat niet doet om bovenstaande.quote:Op woensdag 27 februari 2008 09:41 schreef Rondje het volgende:
Een half jaar geleden heb ik gezegd dat ik zou gaan(naar aanleiding van iets anders).
hij zei dat ik dan problemen zou krijgen op mijn werk en dat is heel belangrijk voor me.
Hij zou de kindjes niet meer ophalen op de dagen dat hij dat nu doet en dan kan ik dus niet meer werken op die dagen, hij dreigt ook weleens dat hij me niet met rust zal laten en dat ik niet moet denken dat ik een andere relatie zal krijgen, want wie wil er nu een vrouw met kinderen? en als er wel iemand is die dat wil, dan zorgt hij wel dat dat niet lang zo blijft.
En ja, ik ben bang voor hem.
Optie 1: geen nee meer zeggenquote:Op woensdag 27 februari 2008 09:21 schreef Rondje het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat ik iets anders kan doen dan weggaan, maar dat wil ik niet.
Dat is een prima eigenschap, totdat hetgeen wat je wegdrukt zich niet laat wegdrukken. Zoals nu. Je kan het natuurlijk alsnog gaan wegdrukken: optie 2.quote:Dat durf ik ook niet.[quote]
Onzin. Dan leer je maar durven.
[quote]
En ik zie die dingen die ik zo leuk vind aan hem ook nog steeds zo goed, ik heb altijd de neiging om de dingen die niet leuk zijn te vergeten, weg te drukken, dat doe ik al vanaf dat ik klein was.
Die goede dingen die we samen hebben vergeet ik niet.
Ja, doet me een beetje denken aan American Psycho. Van buiten geweldig, maar ondertussen...quote:Op woensdag 27 februari 2008 09:46 schreef nozem het volgende:
Hij begint een beetje psycho-trekjes te krijgen zelfs. Hij komt op mij over een gevaarlijke vent, juist vanwege dat 'ideale' pantser van hem. Gatverdamme.
En hoe zou je stiefvader hem vinden als hij weet dat tie jou verkracht?...quote:Op woensdag 27 februari 2008 09:35 schreef Rondje het volgende:
Iedereen die ik ken, mag hem. Mijn stiefvader is helemaal weg van hem.
Ik denk dat dat weinig uit zou maken.quote:Op woensdag 27 februari 2008 09:50 schreef Re het volgende:
[..]
En hoe zou je stiefvader hem vinden als hij weet dat tie jou verkracht?...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |