abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57004473
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 08:58 schreef Rondje het volgende:

[..]

Hij zegt: als DAT al niet eens meer kan, kan ik beter iemand anders gaan zoeken of naar de hoeren gaan.

Ik weet het, hij is niet zo lief.
Zeg maar rustig: Hij is een engerd, als hij zo reageert.
twee violen en een trommel en een fluit
pi_57004474
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 08:58 schreef Rondje het volgende:

[..]

Hij zegt: als DAT al niet eens meer kan, kan ik beter iemand anders gaan zoeken of naar de hoeren gaan.

Ik weet het, hij is niet zo lief.
Volgens mij ben je je aan het losmaken, klopt dat?
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_57004480
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 09:02 schreef kahaarin het volgende:

[..]

Daarom vind ik het heel goed dat je de stap hebt genomen om naar maatschappelijk werk te gaan, daar kunnen ze je helpen om alles op een rijtje te krijgen en om sterker in je schoenen te staan, als je weer een beetje grond onder je voeten hebt dan kun je veel rationeler keuzes maken en dingen beslissen.
Ok, dat is ook zo.
  woensdag 27 februari 2008 @ 09:14:59 #279
8369 speknek
Another day another slay
pi_57004582
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 08:03 schreef Rondje het volgende:
Ik wil hem ook niet boos maken als ik zou gaan.

(zoals sommigen al zeiden: het is erger dan ik wil vertellen, dit is al teveel gezegd.)
Hmmm hmmm. Lieve jongen was het heh? Wanneer komen we te weten wat je wil vertellen, topic vier? Topic zestien? Wanneer komen we te weten dat je vriend eigenlijk de doodverklaarde boze tweelingbroer van een buitenechtelijke relatie van je moeder is?! Schakel ook morgen in! Goede tijden, slechte tijden, nee je vriendje spaart je niehiet.

Nou je hebt ons advies. Slotje zou ik zeggen.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  woensdag 27 februari 2008 @ 09:15:22 #280
206841 Rondje
niet vierkant
pi_57004587
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 08:59 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Huh, eerst zeg je dat hij verder zooo lief is.

Het verhaal wordt steeds schokkender.
Ik wil hem niet zo negatief afschilderen omdat ik van hem houd, ik weet wel dat het geen lieverdje is, maar ik wil niet dat anderen zo over hem denken.
Ik wil het liefst gewoon onthouden wat ik WEL leuk vind aan hem.

Ja, dat is ontzettend stom.
En misschien ongeloofwaardig omdat ik nu iets anders vertel dan eerst, er zullen nu wel mensen zijn die denken: ze verzint het gewoon.
En dat zou ik best willen.
ook geen andere vorm
  woensdag 27 februari 2008 @ 09:21:55 #281
206841 Rondje
niet vierkant
pi_57004698
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 09:03 schreef sigme het volgende:

[..]

Volgens mij ben je je aan het losmaken, klopt dat?
Ik kan me niet voorstellen dat ik iets anders kan doen dan weggaan, maar dat wil ik niet.
Dat durf ik ook niet.

En ik zie die dingen die ik zo leuk vind aan hem ook nog steeds zo goed, ik heb altijd de neiging om de dingen die niet leuk zijn te vergeten, weg te drukken, dat doe ik al vanaf dat ik klein was.

Die goede dingen die we samen hebben vergeet ik niet.
ook geen andere vorm
  woensdag 27 februari 2008 @ 09:24:15 #282
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_57004729
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 09:21 schreef Rondje het volgende:
Dat durf ik ook niet.
Waarom durf je dat ook niet?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  woensdag 27 februari 2008 @ 09:26:06 #283
206841 Rondje
niet vierkant
pi_57004762
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 09:24 schreef Copycat het volgende:

[..]

Waarom durf je dat ook niet?
Omdat ik denk dat hij weleens moeilijk zou kunnen doen.
ook geen andere vorm
pi_57004770
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 09:15 schreef Rondje het volgende:

[..]

Ik wil hem niet zo negatief afschilderen omdat ik van hem houd, ik weet wel dat het geen lieverdje is, maar ik wil niet dat anderen zo over hem denken.
Ja, want je hebt al zovaak gepost dat hij zo lief is, maar veel bewijzen ervoor heb je niet....
pi_57004786
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 09:26 schreef Rondje het volgende:

[..]

Omdat ik denk dat hij weleens moeilijk zou kunnen doen.

BOEIEND!
Laat je nou godverdomme toch eens niet leiden door hem , maar door je eigen gevoelens en emoties, ruggegraatloos mens dat je er bent !
  woensdag 27 februari 2008 @ 09:29:35 #286
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_57004808
Okay ... Hij valt wel meer en meer van zijn voetstuk, geloof ik. Nu het zelf nog zien.
Maar je bent wat dat betreft op de goede weg, denk ik. Geen makkelijke weg, geen leuke weg ook, maar wel de slimste weg met het well being van jezelf en niemand anders dan jezelf in je achterhoofd.

En zolang je er geen boek over gaat schrijven ...
  Moderator woensdag 27 februari 2008 @ 09:29:50 #287
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_57004811
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 09:15 schreef Rondje het volgende:

[..]

Ja, dat is ontzettend stom.
En misschien ongeloofwaardig omdat ik nu iets anders vertel dan eerst, er zullen nu wel mensen zijn die denken: ze verzint het gewoon.
En dat zou ik best willen.
Nou, Rondje. Tis allemaal maar kut als ik 't zo lees. Ik ga allemaal niet herhalen wat de rest al heeft gezegd (denk ik ) maar ik denk dat je de goede keuze hebt gemaakt met dat gesprek. Ik snap wel dat je dingen niet wil zien, en dat je je wil focussen op wat goed is, want als je dat niet doet, en je ziet ook de (hele) mindere kanten, dan houdt de droom op, en dan komt datgene dat tot nu toe zo vertrouwd is geweest tot een eind.

Het valt me wel op dat je net ergens schreef dat het erger is dan je hier weergeeft. Je moet natuurlijk volledig zelf weten wat je loslaat, maar als je hij je (sorry, ik moet het woord wel gebruiken) verkracht, en je schrijft nu dat het erger is dan je denkt, dan wil ik volgens mij niet eens weten wat dan WEL de volledige waarheid is.

Het jammere is dan, dat ik uit je posts lees dat je niet zo ont-zet-tend labiel BENT als dat je hier soms overkomt, wat dus een goed teken is. Ik weet niet of je denkt dat je misschien niet beter kunt krijgen, maar dat is onzin lijkt me. Als je bent hoe ik uit je posts denk te kunnen opmaken hoe je bent, dan zou jij in een split-second iemand anders moeten kunnen vinden joh

mja ik denk laat ik ook es wat opbeurende woorden plaatsen
Breitling - Instruments for Professionals
pi_57004833
Er zullen weinig relaties zijn waarbij de partner niet 'moeilijk' zal doen als het uitgaat. Dan bedoel ik niet slaan of iets dergelijks, maar dat iemand de ander niet kwijtwil en de emoties hoog oplopen. Makkelijk zal dat zeker niet zijn.

Of bedoel je dat hij je wel zal bedreigen en mishandelen als je bij hem weggaat? Maar dat weet je niet want daar heb je het nog niet eens met hem over gehad.
  woensdag 27 februari 2008 @ 09:35:40 #289
206841 Rondje
niet vierkant
pi_57004896
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 09:27 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Ja, want je hebt al zovaak gepost dat hij zo lief is, maar veel bewijzen ervoor heb je niet....
Klopt.

hij is heel populair, mensen mogen hem altijd, hij kan met iedereen praten, hij is heel aantrekkelijk, goed in bed ( ) grappig, slim.
Iedereen die ik ken, mag hem. Mijn stiefvader is helemaal weg van hem.
Misschien vind ik dat beeld van hem wel gewoon leuk.

Ik wil niet hoeven uitleggen wat er mis is.

En ik vind het fijn om met hem te gaan eten, of tegen hem aan te kruipen in bed, ik vind het fijn om naar hem te luisteren als hij ergens heel enthousiast over vertelt, om hem te zien werken, dan ben ik gewoon echt gelukkig met hem...
ook geen andere vorm
pi_57004942
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 09:35 schreef Rondje het volgende:

[..]

Klopt.

hij is heel populair, mensen mogen hem altijd, hij kan met iedereen praten, hij is heel aantrekkelijk, goed in bed ( ) grappig, slim.
Misschien vind ik dat beeld van hem wel gewoon leuk.

Ik wil niet hoeven uitleggen wat er mis is.

En ik vind het fijn om met hem te gaan eten, of tegen hem aan te kruipen in bed, ik vind het fijn om naar hem te luisteren als hij ergens heel enthousiast over vertelt, om hem te zien werken, dan ben ik gewoon echt gelukkig met hem...
Nou, als je de 'minpuntjes' dan niet zo zwaar vindt wegen als de pluspunten moet je gewoon lekker verder gaan.

Veel geluk!

woensdag 27 februari 2008 @ 09:41:33 #291
206841 Rondje
niet vierkant
pi_57004980
Een half jaar geleden heb ik gezegd dat ik zou gaan(naar aanleiding van iets anders).

hij zei dat ik dan problemen zou krijgen op mijn werk en dat is heel belangrijk voor me.
Hij zou de kindjes niet meer ophalen op de dagen dat hij dat nu doet en dan kan ik dus niet meer werken op die dagen, hij dreigt ook weleens dat hij me niet met rust zal laten en dat ik niet moet denken dat ik een andere relatie zal krijgen, want wie wil er nu een vrouw met kinderen? en als er wel iemand is die dat wil, dan zorgt hij wel dat dat niet lang zo blijft.

En ja, ik ben bang voor hem.
ook geen andere vorm
  woensdag 27 februari 2008 @ 09:43:08 #292
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_57004999
Hij wordt met de minuut idealer.
Iedereen is blijkbaar gek op het charmante rookgordijn dat hij weet op te werpen. De persoon daarachter is een manipulatieve klootzak, blijkt meer en meer.
pi_57005005
Mijn god, wat een ziek persoon
Calabi-Yau manifolds are shapes that satisfy the requirement of space for the six unseen spatial dimensions of string theory, which may be smaller than our currently observable lengths as they have not yet been detected.
  Moderator woensdag 27 februari 2008 @ 09:43:41 #294
16180 crew  CoolGuy
pi_57005009
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 09:41 schreef Rondje het volgende:
Een half jaar geleden heb ik gezegd dat ik zou gaan(naar aanleiding van iets anders).

hij zei dat ik dan problemen zou krijgen op mijn werk en dat is heel belangrijk voor me.
Hij zou de kindjes niet meer ophalen op de dagen dat hij dat nu doet en dan kan ik dus niet meer werken op die dagen, hij dreigt ook weleens dat hij me niet met rust zal laten en dat ik niet moet denken dat ik een andere relatie zal krijgen, want wie wil er nu een vrouw met kinderen? en als er wel iemand is die dat wil, dan zorgt hij wel dat dat niet lang zo blijft.

En ja, ik ben bang voor hem.
WTF?! En dat betitel jij als 'lief' ? Weet je wat ik begin te denken? Dat jij heel krampachtig vasthoudt aan dat beeld van 'hij is lief' omdat het dan makkelijker is om bij hem te blijven. Je ECHTE mening is volgens mij al heel lang dat je het verschrikkelijk vindt en weg _wil_ maar dat niet doet om bovenstaande.

Get out. Now.

Als je dat al lief vindt, wat moet je dan wel niet van iemand vinden die je behandeld zoals een vrouw behandeld zou moeten worden zeg...
pi_57005020
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 09:21 schreef Rondje het volgende:

[..]

Ik kan me niet voorstellen dat ik iets anders kan doen dan weggaan, maar dat wil ik niet.
Optie 1: geen nee meer zeggen
Optie 2: geen probleem maken van het feit dat hij "nee" negeert
Optie 3: hem laten ophouden jou in een situatie brengen waarin hij dronken zin heeft
Optie 4: hem laten ophouden met "nee" negeren
quote:
Dat durf ik ook niet.[quote]
Onzin. Dan leer je maar durven.
[quote]
En ik zie die dingen die ik zo leuk vind aan hem ook nog steeds zo goed, ik heb altijd de neiging om de dingen die niet leuk zijn te vergeten, weg te drukken, dat doe ik al vanaf dat ik klein was.

Die goede dingen die we samen hebben vergeet ik niet.
Dat is een prima eigenschap, totdat hetgeen wat je wegdrukt zich niet laat wegdrukken. Zoals nu. Je kan het natuurlijk alsnog gaan wegdrukken: optie 2.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_57005047
Hij begint een beetje psycho-trekjes te krijgen zelfs. Hij komt op mij over een gevaarlijke vent, juist vanwege dat 'ideale' pantser van hem. Gatverdamme.
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
  Moderator woensdag 27 februari 2008 @ 09:47:11 #297
16180 crew  CoolGuy
pi_57005060
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 09:46 schreef nozem het volgende:
Hij begint een beetje psycho-trekjes te krijgen zelfs. Hij komt op mij over een gevaarlijke vent, juist vanwege dat 'ideale' pantser van hem. Gatverdamme.
Ja, doet me een beetje denken aan American Psycho. Van buiten geweldig, maar ondertussen...
  woensdag 27 februari 2008 @ 09:50:21 #298
262 Re
Kiss & Swallow
pi_57005122
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 09:35 schreef Rondje het volgende:
En hoe zou je stiefvader hem vinden als hij weet dat tie jou verkracht?...
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  woensdag 27 februari 2008 @ 09:50:45 #299
206841 Rondje
niet vierkant
pi_57005130
Maar hij is ook heel leuk, ook voor mij, als hij niet boos is...

voor andere mensen is hij eigenlijk altijd leuk, hij is behulpzaam, kan met zijn handen alles, heeft voor vrienden heel veel over...
ook geen andere vorm
  woensdag 27 februari 2008 @ 09:52:11 #300
206841 Rondje
niet vierkant
pi_57005156
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 09:50 schreef Re het volgende:

[..]

En hoe zou je stiefvader hem vinden als hij weet dat tie jou verkracht?...
Ik denk dat dat weinig uit zou maken.
ook geen andere vorm
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')