Nee, maar jezelf als oud vuil laten behandelen is ook niet ok.quote:Op woensdag 27 februari 2008 18:32 schreef Rondje het volgende:
Dat hij me kwetst, wil toch niet zeggen dat ik hem dan dus ook maar moet kwetsen?
Ik zit te twijfelen om vanavond over hulp voor ons te beginnen, maar dat is denk ik niet zo slim...
Ik wacht in elk geval tot na die afspraak ...
En ik vind mezelf eigenlijk wel leuk. Ik heb geen hekel aan mezelf ofzo...
Ja..quote:Op woensdag 27 februari 2008 18:37 schreef MissBliss het volgende:
Nou ja, als je hem kwetst door hem te verlaten heeft ie het toch echt aan zichzelf te danken hoor. Dat lijkt me van een heel andere orde dan de manier waarop hij jou bewust kwetst.
Als je herhaaldelijk nee zegt en zelfs huilt moet hij het toch wel snappen. Én je hebt het later nog gezegd en hij zei zoiets van dat het allemaal wel meeviel... Nou ja, hij weet het echt wel hoor.quote:Op woensdag 27 februari 2008 18:40 schreef Rondje het volgende:
[..]
Ja..
Daar ben ik dus niet van overtuigd...
Ik weet niet goed hoe ik het moet brengen.quote:Op woensdag 27 februari 2008 18:39 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee, maar jezelf als oud vuil laten behandelen is ook niet ok.
Daarom vroeg ik ook wat jij van jezelf vindt.
En waarom is het niet zo slim om over hulp te beginnen? Heeft meneer ook nog eens losse handjes?
Dat weet ik niet.Misschien ben ik wel niet duidelijk genoeg ofzo.quote:Op woensdag 27 februari 2008 18:42 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Als je herhaaldelijk nee zegt en zelfs huilt moet hij het toch wel snappen. Én je hebt het later nog gezegd en hij zei zoiets van dat het allemaal wel meeviel... Nou ja, hij weet het echt wel hoor.
En dit is dus precies de reden dat ik er aan twijfel of jij jezelf wel leuk genoeg vindt.quote:Op woensdag 27 februari 2008 18:40 schreef Rondje het volgende:
[..]
Ja..
Daar ben ik dus niet van overtuigd...
Daar kan ik je ook niet bij helpen , daar ben ik waarschijnlijk iets te recht voor raap voor.quote:Op woensdag 27 februari 2008 18:42 schreef Rondje het volgende:
[..]
Ik weet niet goed hoe ik het moet brengen.
Misschien kan die maatschappelijk werkster daar iets zinnigs over zeggen.
Ik kan daar weinig zinnigs over zeggen.quote:Op woensdag 27 februari 2008 18:45 schreef RealZeus het volgende:
[..]
En dit is dus precies de reden dat ik er aan twijfel of jij jezelf wel leuk genoeg vindt.
Ik bedoel het niet lullig maar ik snap werkelijk niet hoe iemand zich zo kan laten behandelen. En ook niet hoe hij jou zo kan behandelen.
Ik denk dat ik dan een keiharde trap terug kan verwachtenquote:Op woensdag 27 februari 2008 18:47 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Daar kan ik je ook niet bij helpen , daar ben ik waarschijnlijk iets te recht voor raap voor.
En heb je op de momenten dat hij seks afdwong hem al eens een keiharde trap in zijn kloten verkocht?
nee.quote:Op woensdag 27 februari 2008 18:51 schreef Copycat het volgende:
Als hij zijn grip kwijtraakt, is er dan altijd alcohol in het spel?
En heb je hem wel eens gezegd dat hij hulp moest zoeken?quote:Op woensdag 27 februari 2008 18:49 schreef Rondje het volgende:
[..]
Ik kan daar weinig zinnigs over zeggen.
Ik mag mezelf wel, het is echt niet zo dat ik mezelf een waardeloos wezen vind.
Ik hoopte gewoon steeds dat het over zou gaan.
Hij raakt af en toe alle grip kwijt op zichzelf.
Tegen de tijd dat hij weer bekomen is van de pijn ben jij al een heel eind van huis.quote:Op woensdag 27 februari 2008 18:50 schreef Rondje het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dan een keiharde trap terug kan verwachten
Ongeveer..quote:Op woensdag 27 februari 2008 19:04 schreef Copycat het volgende:
En sindsdien zijn de verkrachtingen toch begonnen?
Als je heel onzeker bent over jezelf en weinig zelf respect, hoeft dat nog niet meteen te betekenen dat je jezelf waardeloos vindt. Dat klinkt als een paradox. Maar dat weinig zelfrespect kan zo erg in onderbewustzijn zitten, dat je daar in je normale handelen en denken niets van merkt zelf.quote:Op woensdag 27 februari 2008 18:49 schreef Rondje het volgende:
[..]
Ik kan daar weinig zinnigs over zeggen.
Ik mag mezelf wel, het is echt niet zo dat ik mezelf een waardeloos wezen vind.
en vertelde TS dat ze bij hem weg zou gaan!!quote:Op woensdag 27 februari 2008 19:06 schreef Rondje het volgende:
[..]
Ongeveer..
Maar daarvoor was het ook al lang geleden en toen heeft hij dat niet gedaan
Ik vind dat woord niks trouwens.
Hoe zou je het wel willen noemen dan?quote:Op woensdag 27 februari 2008 19:06 schreef Rondje het volgende:
[..]
Ongeveer..
Maar daarvoor was het ook al lang geleden en toen heeft hij dat niet gedaan
Ik vind dat woord niks trouwens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |