Boston was het toch?quote:Op woensdag 27 februari 2008 05:55 schreef Shivo het volgende:
Bruin brood voor $1.29? Hoe krijg je dat voor elkaar? Het enige (enigszins eetbare) brood wat ik ben tegengkomen is $3.29; ook bij Starmarket betaal je zoiets.
Zie de link in de OP ook.quote:Op woensdag 27 februari 2008 06:04 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Volgens buitenlanders in Argentinie is de supermarkt goedkoop
Hoe kleiner de flesjes hoe duurder. Je kunt beter groot inslaan.quote:Op woensdag 27 februari 2008 06:17 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Flesje cola van 0,6 in de minimarkt van Popo ongeveer 0,90$
quote:Fles 2 liter Coca Cola:...R$ 2,40 (0,99 Euro)
12 eieren:......................R$ 1,90 (0,75 Euro)
Heel bruin brood:.......... R$ 3,00 (1,20 Euro)
Zo zit dat hier
ongeveer
zoiets ongeveerquote:Op woensdag 27 februari 2008 14:58 schreef cheukert het volgende:
2 Liter Coca Cola = 2,99 AUD 1euro2euro
Deze weken 1,25L Mountain Dew in de aanbieding = 0,99AUD 0,65euro
450g M&M's = 4,99AUD 3euro
quote:Op donderdag 28 februari 2008 02:05 schreef cheukert het volgende:
2 Liter Coca Cola = 2,99 AUD /1euro = 2.99
Deze weken 1,25L Mountain Dew in de aanbieding = 0,99AUD /0.65euro = 1.52
450g M&M's = 4,99AUD /3euro = 1.66
Haha dus als je Mountain Dew koopt is je exchange rate bijna 2x beter dan dat je Coca Cola koopt?quote:zoiets ongeveer
quote:Op woensdag 27 februari 2008 05:49 schreef popolon het volgende:
N.a.l.v. dit topic ( Prijzen in de supermarkt in NL ) , dus dit topic.
Kijken wat 'we' betalen voor alledaagse boodschappen.
Ik ging vandaag even snel langs de 'mini'markt:
Fles 2 liter Coca Cola: $1.29 (aanbieding)
12 eieren: $0.99
Heel bruin brood: $1.29
Hoe zit dat in andere landen?
Je hebt dan ook brood en brood. Je hebt smerig fabrieksbrood en vers(af)gebakken. Verschillende varianten etc.quote:Op woensdag 27 februari 2008 05:55 schreef Shivo het volgende:
Bruin brood voor $1.29? Hoe krijg je dat voor elkaar? Het enige (enigszins eetbare) brood wat ik ben tegengkomen is $3.29; ook bij Starmarket betaal je zoiets.
Ik koop goed brood, ik ben Nederlands brood gewens namelijk. Er is nogal een verschil in de prijzen per gebied. De oostkust in de VS is, over het algemeen, veel duurder.quote:Op donderdag 28 februari 2008 12:10 schreef Repeat het volgende:
[..]
[..]
Je hebt dan ook brood en brood. Je hebt smerig fabrieksbrood en vers(af)gebakken. Verschillende varianten etc.
Wel zo handig om de vergelijkingen zuiver te houden en dus gewoon merken te kopen. Frisdranken, chips ed zijn dan wel goede spullen om dat mee te doen denk ikAlles met een merk eigenlijk
Het goedkoopste bier, Tuborg, kost 9.50 per 0,3l fles, da's ongeveer 1.20¤. Je bier is dus uitermate goedkoopquote:Op zondag 2 maart 2008 15:29 schreef popolon het volgende:
Die 1.86 liter is een halve gallon, vandaar dat rare aantal. Bier is veel te duur trouwens.
Ik zou dan toch wel overwegen een kas te bouwen.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 09:03 schreef Fogel het volgende:
In Noorwegen is kipfilet 20¤ per kilo.
Een gegrilde kip kost 5 of 6¤ als ik het goed herinner, maar die kippen zijn dan wel erg klein (met toebehoren als brood e.d. kan je er net een lunch van eten met 2 personen).
Paprika zag ik in de aanbieding voor 5¤ per kilo, komkommers kosten 2¤ per stuk, minimaal, Nederlandse tomataten meestal 2-3¤, goede tomaten zitten al gauw aan de 5-6¤ per kilo.
SilkTie, waar woon je?
Ik denk niet dat de kippen daar zo goed tegen kunnenquote:Op dinsdag 4 maart 2008 09:16 schreef Mejoon het volgende:
[..]
Ik zou dan toch wel overwegen een kas te bouwen.
Hehe voor de komkommers en de tomaten natuurlijkquote:Op dinsdag 4 maart 2008 09:18 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik denk niet dat de kippen daar zo goed tegen kunnen
Hmm, moet ik toch 's op letten, in de Franse supermarkt.quote:Op zondag 2 maart 2008 16:26 schreef Liejannuh het volgende:
Binnen Europa wordt er onderzoek gedaan om prijzen te vergelijken (European comparison programma) en internationaal wordt dat ook gedaan (International comparison programme).
Zo leer je bijvoorbeeld dat Nederland het enige land in Europa is waar appelsap goedkoper is dan sinasappelsap.
Don't tempt mequote:Op dinsdag 4 maart 2008 16:29 schreef Bora-Bora het volgende:
"Parijse" Pindakaas:
[ afbeelding ]
Parijse prijzen, vooral!
Wie biedt meer?
Ligt er een beetje aan waar je het koopt.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 16:19 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Individual, wat kost Strongbow blik (Groot) in engeland?
Noorse pindakaas (waar de pindaolie eruit is gehaald en vervangen door soyaolie) kost 19.90 per pot (2.5¤)quote:Op dinsdag 4 maart 2008 16:59 schreef Bora-Bora het volgende:
[..]
Was ik al bang voor.
(Maar wel nieuwgierig naar!)
Je hebt wel meer keus dan hier!quote:Op woensdag 5 maart 2008 11:42 schreef Fogel het volgende:
Noorse pindakaas (waar de pindaolie eruit is gehaald en vervangen door soyaolie) kost 19.90 per pot (2.5¤)
Amerikaanse Jif(f?) kost 54.90 per pot (tegen de 7¤)
Is dat eetbaar?!!quote:[sub](waar de pindaolie eruit is gehaald en vervangen door soyaolie)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |