Transploft kosten!quote:Op woensdag 27 februari 2008 09:28 schreef MrHayo het volgende:
Veel gehakt in de supers in Nederland komt uit Argentinie vandaar onder andere het prijsverschil
Daar geloof ik weinig van eerlijk gezegd...quote:Op woensdag 27 februari 2008 09:28 schreef MrHayo het volgende:
Veel gehakt in de supers in Nederland komt uit Argentinie vandaar onder andere het prijsverschil
Van de AH komt een hoop vlees uit Argentinie. Staat gewoon op de verpakking.quote:Op woensdag 27 februari 2008 14:59 schreef reem het volgende:
[..]
Daar geloof ik weinig van eerlijk gezegd...
quote:Op woensdag 27 februari 2008 04:20 schreef MissHobje het volgende:
Blikje cola iets van 40/43 cent.
die kaas tussen de 1.50-2.30
stokbrood kan al vanaf 75 cent, wel afbak, vers meestal ergens rond 1.30 ofzo
kilo gehakt 4,00
ongeveer dan,.. per winkel verschilt natuurlijik weer.
Ze hebben van dat speciaal verpakte vlees uit Argentinië en Uruguay (Sirloin / Tenderloin Steaks), maar t gehakt komt toch gewoon uit nL?quote:Op donderdag 28 februari 2008 09:40 schreef Patjakker het volgende:
[..]
Van de AH komt een hoop vlees uit Argentinie. Staat gewoon op de verpakking.
Hmm laat maar, ik ga liever normaal dood.quote:Op donderdag 28 februari 2008 19:58 schreef Becherovka het volgende:
Door dit topic realiseerde ik me dat ik nog 100gr voorverpakte kaas van de Tsjechische supermarkt in mn kamer had liggen.Hoop dat het nog te vreten is na 24 uur buiten de ijskast
Zelfs de sperziebonen die in Nederland gekweekt worden komen nooit in de supermarkt te liggen (maar worden bijv. geimporteerd uit Egypte) dus ik zou er niet gek van opkijken als het vlees van de andere kant van de wereld komt.quote:Op donderdag 28 februari 2008 16:08 schreef reem het volgende:
[..]
Ze hebben van dat speciaal verpakte vlees uit Argentinië en Uruguay (Sirloin / Tenderloin Steaks), maar t gehakt komt toch gewoon uit nL?
of wil je het niet geloven ? Toch is het vaak zo.quote:Op woensdag 27 februari 2008 14:59 schreef reem het volgende:
[..]
Daar geloof ik weinig van eerlijk gezegd...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |