Je weet dat het een L is?quote:Op dinsdag 15 april 2008 21:34 schreef sjimz het volgende:
Die laatste is sowieso nep.
http://cgi.ebay.de/Trikot(...)QQrdZ1QQcmdZViewItem
Deze is hard!
Ik denk dat ik op deze ga bieden!
Klinsmann![]()
Denk niet dat ze daar op wachten hoorquote:Op woensdag 16 april 2008 18:05 schreef Trancelocator het volgende:
Ik ben (uiteraard) benieuwd naar het nieuwe Ajax-uit. Het zou toch rond deze tijd bekend moeten zijn. Of wachten ze eerst totdat het sponsorschap van Aegon is ingegaan?
Komen volgend seizoen pas idd ivm Aegon.quote:Op woensdag 16 april 2008 18:05 schreef Trancelocator het volgende:
Ik ben (uiteraard) benieuwd naar het nieuwe Ajax-uit. Het zou toch rond deze tijd bekend moeten zijn. Of wachten ze eerst totdat het sponsorschap van Aegon is ingegaan?
DOEN WE GODVERDOMME EFFE NORMAAL?!?quote:Op woensdag 16 april 2008 14:06 schreef Gratje1987 het volgende:
NOG NIKS VAN DE FC TWENTE SHIRTS VAN DIADORA NEEM IK AAN... BEN ECHT BENIEUWD HOE DIE ERUIT KOMEN TE ZIEN!!!
Dat is dus op zijn vroegst 1 juli. Het is inderdaad ook wel raar als iedereen al met Aegon rondloopt, terwijl ABN Amro nog de hoofdsponsor is.quote:Op woensdag 16 april 2008 18:56 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Komen volgend seizoen pas idd ivm Aegon.
quote:
Doet zij ook meequote:Op donderdag 17 april 2008 14:18 schreef Hung-05 het volgende:
Ajax speelt as zondag met deze shirts
[ afbeelding ]
Jazekerquote:Op donderdag 17 april 2008 16:06 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
(TMF VJ) Miljuschka
Dat is zij toch?
Zou best tof zijn, ik zie eerlijk gezegd liever zwarte tinten in het shirt dan witte (wat nu dus het geval is).quote:Op woensdag 16 april 2008 15:51 schreef Hung-05 het volgende:
Hannover shirt maar dn kijke of t ook mooi is bij Twente![]()
[ afbeelding ]
Las ergens dat het pas in Juli wordt heeft idd met het laatste te maken.quote:Op woensdag 16 april 2008 18:05 schreef Trancelocator het volgende:
Hij isssss viessss patrickquote:Op woensdag 23 april 2008 16:31 schreef vitessezuid113 het volgende:
De nieuwe shirts van Sparta met de nieuwe kledingsponser Patrick
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee want ze worden niet meer gesponsord door Kelme hequote:Op woensdag 23 april 2008 16:39 schreef Rikketik het volgende:
Alles beter dan die pootafdrukken... of staan die er nog steeds op?
Het is retro, maar echt mooi kan ik het nu ook niet noemen.quote:Op vrijdag 25 april 2008 10:36 schreef Grunner het volgende:
Nieuw uitshirt FCG (klikbaar):
[ afbeelding ]
Ik vind de kleur niet verkeerd. Alleen staat het logo met die grote witte rand er wel wat raar op...
Kluppquote:Op vrijdag 25 april 2008 11:29 schreef mcyodogg het volgende:
Wat staat er boven dat autootje?
Bij KLB of de KNVB?quote:Op vrijdag 25 april 2008 13:07 schreef Blight het volgende:
Ik ga een klacht indienen omdat het shirt zo lelijk is. Gewoon om het klagen.
Bij FC Groningen.quote:
Ja das wel waar, maar het shirt wordt er niet mooier opquote:Op vrijdag 25 april 2008 14:01 schreef vitessezuid113 het volgende:
Dan klopte die ene fotosoep bij FC Groningen heel aardig.
Truitje van RJC is gewoon een schets zoalsie er echt uit komt te zienquote:Op woensdag 16 april 2008 15:51 schreef Hung-05 het volgende:
Is nep,,, maar mss zou zoiets wel mooi zijn?
[ afbeelding ]
Hannover shirt maar dn kijke of t ook mooi is bij Twente![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |