En dan zeg je dat ik beter moet leren photoshoppenquote:Op dinsdag 1 april 2008 11:35 schreef sjimz het volgende:
[ afbeelding ]
Nieuw PSV uit shirt voor het seizoen 08/09.
De definitieve versie waren toch al bekend?quote:Op dinsdag 1 april 2008 22:28 schreef EnGCatjuh het volgende:
[ afbeelding ]
FC Groningen geeft volgend seizoen de shirts uit in eigen beheer, dit plaatje komt rechtstreeks van de tekentafel en schijnt de definitieve versie te worden.
Jammerquote:Op dinsdag 1 april 2008 23:34 schreef sjimz het volgende:
http://www.pafc.premiumtv(...)0364~1278708,00.html
Voor de Plymouth / Tartan Army fans
quote:Op dinsdag 1 april 2008 20:39 schreef Shenkie het volgende:
Van Nistelrooij speelt volgend seizoen weer bij PSV en presenteert daarbij het nieuwe thuistenue:
[ afbeelding ]
Alleen duurt het nog wel een tijd voordat je ze met drie sterren zal zienquote:Op zaterdag 5 april 2008 16:35 schreef Hung-05 het volgende:
Ajax verlengt met Adidas tot 2019.![]()
[ afbeelding ]
Zou wel vet zijn,, als t zoiets wordt met Aegon als bedrukking!
Nee joh, dat is het uitshirt!quote:Op woensdag 2 april 2008 14:11 schreef venomsnake het volgende:
Dat shirtje van EC is fake (late 1 april grap) aangezien al lang bekend is hoe de shirts eruit gaan zien.
Al zijn er nog geen officiele foto's van, alleen wat tekeningen en die hele foute fotosoep hierboven.
Ik hapte....quote:Op dinsdag 1 april 2008 11:35 schreef sjimz het volgende:
[ afbeelding ]
Nieuw PSV uit shirt voor het seizoen 08/09.
Johquote:Op dinsdag 8 april 2008 14:40 schreef egoTRON het volgende:
[..]
Is USA thuis (net uit) maar dan met PSV badges
Nieuwe Ajax uit shirt nog niet bekend en PSV zal geen nieuw uitshirt krijgen.quote:Op dinsdag 8 april 2008 14:42 schreef MarkNMGN het volgende:
Nieuwe Ajax en PSV uitshirtjes nog niet bekend?
Ben benieuwd naar het Ajax-shirtquote:Op dinsdag 8 april 2008 14:44 schreef sjimz het volgende:
[..]
Nieuwe Ajax uit shirt nog niet bekend en PSV zal geen nieuw uitshirt krijgen.
quote:Op woensdag 9 april 2008 11:37 schreef don-diablo het volgende:
Ik ben heel benieuwd naar de nieuwe Chelsea shirts en gelijk een vraag daarover, gaan ze die weer 2 seizoenen gebruiken of toch 1?
Die heb ik al een keer eerder gezien, maar dat is dus definitief?quote:
Fucking lelijkquote:
Kan me nu al de witte Manu kit voor me zien, straalt elite uitquote:Op zondag 13 april 2008 11:32 schreef Hung-05 het volgende:
Borussia Dortmund 07/08 Nike Cup-Final shirt
[ afbeelding ]
Manchester United 08/09 Nike away shirt leaked?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die blokken zie je bijna altijd bij zulke layout shirts...quote:Op zondag 13 april 2008 11:42 schreef MaatjeTho het volgende:
Als ze bij Dortmund niet zo'n lelijk wit blok om de sponser hadden gezet was het een mooi shirt! (Zonder sponsor was 'ie nog mooier)
Die neger met z'n pens!quote:Op zaterdag 12 april 2008 12:54 schreef pieterpost_afca het volgende:
[ afbeelding ]
Weet iemand waar ik dit shirt kan kopen?
nu met werkende link
ik ook alleen die is erg moeijlijk verkrijgbaar jammer genoeg.quote:Op dinsdag 15 april 2008 17:38 schreef Chuck_Norris het volgende:
Ik vind dat zwarte uitshirt van Man Utd. nu veel mooier
http://cgi.ebay.co.uk/WES(...)QQrdZ1QQcmdZViewItemquote:Op zaterdag 12 april 2008 12:54 schreef pieterpost_afca het volgende:
[ afbeelding ]
Weet iemand waar ik dit shirt kan kopen?
nu met werkende link
Die zijn wel erg duur en niet mijn maat.quote:Op dinsdag 15 april 2008 21:20 schreef sjimz het volgende:
[..]
http://cgi.ebay.co.uk/WES(...)QQrdZ1QQcmdZViewItem
http://cgi.ebay.de/DFB-Sp(...)QQrdZ1QQcmdZViewItem
Je weet dat het een L is?quote:Op dinsdag 15 april 2008 21:34 schreef sjimz het volgende:
Die laatste is sowieso nep.
http://cgi.ebay.de/Trikot(...)QQrdZ1QQcmdZViewItem
Deze is hard!
Ik denk dat ik op deze ga bieden!
Klinsmann![]()
Denk niet dat ze daar op wachten hoorquote:Op woensdag 16 april 2008 18:05 schreef Trancelocator het volgende:
Ik ben (uiteraard) benieuwd naar het nieuwe Ajax-uit. Het zou toch rond deze tijd bekend moeten zijn. Of wachten ze eerst totdat het sponsorschap van Aegon is ingegaan?
Komen volgend seizoen pas idd ivm Aegon.quote:Op woensdag 16 april 2008 18:05 schreef Trancelocator het volgende:
Ik ben (uiteraard) benieuwd naar het nieuwe Ajax-uit. Het zou toch rond deze tijd bekend moeten zijn. Of wachten ze eerst totdat het sponsorschap van Aegon is ingegaan?
DOEN WE GODVERDOMME EFFE NORMAAL?!?quote:Op woensdag 16 april 2008 14:06 schreef Gratje1987 het volgende:
NOG NIKS VAN DE FC TWENTE SHIRTS VAN DIADORA NEEM IK AAN... BEN ECHT BENIEUWD HOE DIE ERUIT KOMEN TE ZIEN!!!
Dat is dus op zijn vroegst 1 juli. Het is inderdaad ook wel raar als iedereen al met Aegon rondloopt, terwijl ABN Amro nog de hoofdsponsor is.quote:Op woensdag 16 april 2008 18:56 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Komen volgend seizoen pas idd ivm Aegon.
quote:
Doet zij ook meequote:Op donderdag 17 april 2008 14:18 schreef Hung-05 het volgende:
Ajax speelt as zondag met deze shirts
[ afbeelding ]
Jazekerquote:Op donderdag 17 april 2008 16:06 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
(TMF VJ) Miljuschka
Dat is zij toch?
Zou best tof zijn, ik zie eerlijk gezegd liever zwarte tinten in het shirt dan witte (wat nu dus het geval is).quote:Op woensdag 16 april 2008 15:51 schreef Hung-05 het volgende:
Hannover shirt maar dn kijke of t ook mooi is bij Twente![]()
[ afbeelding ]
Las ergens dat het pas in Juli wordt heeft idd met het laatste te maken.quote:Op woensdag 16 april 2008 18:05 schreef Trancelocator het volgende:
Hij isssss viessss patrickquote:Op woensdag 23 april 2008 16:31 schreef vitessezuid113 het volgende:
De nieuwe shirts van Sparta met de nieuwe kledingsponser Patrick
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee want ze worden niet meer gesponsord door Kelme hequote:Op woensdag 23 april 2008 16:39 schreef Rikketik het volgende:
Alles beter dan die pootafdrukken... of staan die er nog steeds op?
Het is retro, maar echt mooi kan ik het nu ook niet noemen.quote:Op vrijdag 25 april 2008 10:36 schreef Grunner het volgende:
Nieuw uitshirt FCG (klikbaar):
[ afbeelding ]
Ik vind de kleur niet verkeerd. Alleen staat het logo met die grote witte rand er wel wat raar op...
Kluppquote:Op vrijdag 25 april 2008 11:29 schreef mcyodogg het volgende:
Wat staat er boven dat autootje?
Bij KLB of de KNVB?quote:Op vrijdag 25 april 2008 13:07 schreef Blight het volgende:
Ik ga een klacht indienen omdat het shirt zo lelijk is. Gewoon om het klagen.
Bij FC Groningen.quote:
Ja das wel waar, maar het shirt wordt er niet mooier opquote:Op vrijdag 25 april 2008 14:01 schreef vitessezuid113 het volgende:
Dan klopte die ene fotosoep bij FC Groningen heel aardig.
Truitje van RJC is gewoon een schets zoalsie er echt uit komt te zienquote:Op woensdag 16 april 2008 15:51 schreef Hung-05 het volgende:
Is nep,,, maar mss zou zoiets wel mooi zijn?
[ afbeelding ]
Hannover shirt maar dn kijke of t ook mooi is bij Twente![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |