source: rtl nieuwsquote:Op donderdag 28 februari 2008 08:07 schreef observer777 het volgende:
[..]
Hello,
Yes I realize Bon Dia can be a very iffy source of news sometimes and other times completely BS. Where are you getting your info from?
It has also been reported that there is new leads and a new search being conducted on land in Aruba for Natalee. A poster at SM says this will take place again today.
Thanks Caesuquote:Op donderdag 28 februari 2008 08:15 schreef Caesu het volgende:
[..]
source: rtl nieuws
http://www.rtl.nl/actueel/rtlnieuws/home/
family denies this in strongest terms.
Het probleem is dat jij maar 1 waarheid hebt en dat is het, en iedere andere gedachte doe jij af als leugens en onwaarheid. Dus tja, beetje hopeloos dan op een forum, zo ontstaat er geen gesprek. Maar ik stop met verder nog reageren op jou, want het is hopeloos. Je bent voor mij gewoon een dictatortje die iedereen die een andere mening heeft in de hoek plaatst van iemand die leugens vertelt. Eigenlijk ben je gewoon obsessief en zielig, maar laat maar, ik reageer niet meer op jou.quote:Op donderdag 28 februari 2008 07:39 schreef observer777 het volgende:
[..]
Do you do anything besides spread lies,wreak havoc and derail posts on this forum? I haven't seen one sentence of truth out of you yet.
Everyone knows you are a troll that comes here to spread this lying BS like Rene'e Gielen Mis-Inforamtion. You attack people searching for the truth,derail and bring nothing but BS and lies to this forum and it doesnt get anymore pathetic. Having a opinion is one thing but lying out of your ass off about a missing girl is another.quote:Op donderdag 28 februari 2008 09:50 schreef Rosite het volgende:
[..]
Het probleem is dat jij maar 1 waarheid hebt en dat is het, en iedere andere gedachte doe jij af als leugens en onwaarheid. Dus tja, beetje hopeloos dan op een forum, zo ontstaat er geen gesprek. Maar ik stop met verder nog reageren op jou, want het is hopeloos. Je bent voor mij gewoon een dictatortje die iedereen die een andere mening heeft in de hoek plaatst van iemand die leugens vertelt. Eigenlijk ben je gewoon obsessief en zielig, maar laat maar, ik reageer niet meer op jou.
Everyone knows you are a troll that comes here to spread this lying BS like Rene'e Gielens Mis-Inforamtion. You attack people searching for the truth,derail and bring nothing but BS and lies to this forum and it doesnt get anymore pathetic. Having a opinion is one thing but lying about a missing girl and her Family that has been put through hell is another.quote:Op donderdag 28 februari 2008 09:50 schreef Rosite het volgende:
[..]
Het probleem is dat jij maar 1 waarheid hebt en dat is het, en iedere andere gedachte doe jij af als leugens en onwaarheid. Dus tja, beetje hopeloos dan op een forum, zo ontstaat er geen gesprek. Maar ik stop met verder nog reageren op jou, want het is hopeloos. Je bent voor mij gewoon een dictatortje die iedereen die een andere mening heeft in de hoek plaatst van iemand die leugens vertelt. Eigenlijk ben je gewoon obsessief en zielig, maar laat maar, ik reageer niet meer op jou.
Je doet aan eenzijdige waarheidsvinding. Alles wat ook maar riekt naar wat anders wordt zonder pardon weggemoffeld.quote:Op donderdag 28 februari 2008 10:26 schreef observer777 het volgende:
[..]
Everyone knows you are a troll that comes here to spread this lying BS like Rene'e Gielen Mis-Inforamtion. You attack people searching for the truth,derail and bring nothing but BS and lies to this forum and it doesnt get anymore pathetic. Having a opinion is one thing but lying out of your ass off about a missing girl is another.
Wie ben je dan Johan, dat je hem geinterviewd hebt? Ben je een journalist? Mogelijk heb je het op dit forum wel eens verteld hoor, maar ik verdiep me al lang in deze zaak maar ben op dit forum nog niet zo lang aanwezig, dus ik heb het niet eerder gelezen.quote:Op donderdag 28 februari 2008 10:49 schreef johan555 het volgende:
Toen ik Joran vorig jaar interviewde, vertelde hij mij dat er een maand voor de uitzending van De Vries bij hem was ingebroken
nou ook weer niet spoken gaan zien, natalee was dronken enzo oeps observer niet in de buurtquote:Op woensdag 27 februari 2008 23:04 schreef johan555 het volgende:
zoiets aan mee de hand was !!! hij weet dus blijkbaar wat er aan de hand was !
oke, ik had niet door dat je citeerde.quote:Op donderdag 28 februari 2008 11:55 schreef johan555 het volgende:
ik heb hem niet geinterviewd hoor
er zijn diverse getuigenverklaringen dat ze al vanaf 's morgens 10 uur aan het drinken waren (en zware drank hoor, hoog percentage), en misschien dus al dagenlang zo'n toestand.quote:Op donderdag 28 februari 2008 12:39 schreef johan555 het volgende:
dat ze zo enorm dronken was geloof ik niet
haar klasgenootjes verklaren dat ook
Ik zie er niet zoveel in, hij zegt dusquote:Op woensdag 27 februari 2008 23:04 schreef johan555 het volgende:
zoiets aan mee de hand was !!! hij weet dus blijkbaar wat er aan de hand was !
copyrightquote:Op donderdag 28 februari 2008 13:53 schreef nickhs het volgende:
[..]
Ik zie er niet zoveel in, hij zegt dus
,,Voor mij is het onvoorstelbaar, uhm, dat hij een meisje waar zoiets aan mee de hand was dat ie dat achter zou laten.''
anders gezegd:
,,Voor mij is het onvoorstelbaar, uhm, dat hij een meisje die niet naar huis wilde, dat ie dat achter zou laten.''
Je valt wederom in herhaling man en je bent nogal goed in doordrammen ook. Dat je hier je theorieën post is niets mis mee maar dat je mensen steeds weer persoonlijk aanvalt die anders denken dan jij vind ik nogal merkwaardig dat dat toegelaten wordt. Het kan ook best zijn dat ze het toestaan omdat dit subforum toch binnenkort gesloten wordt, ik snap er niets van in ieder geval...quote:Op donderdag 28 februari 2008 07:39 schreef observer777 het volgende:
[..]
Do you do anything besides spread lies,wreak havoc and derail posts on this forum? I haven't seen one sentence of truth out of you yet.
quote:Op donderdag 28 februari 2008 16:48 schreef duikkie het volgende:
zolang op de bodem en nog geen krabben erin ???? ZEER VERDACHT, misschien was vlees in de val wel met stoffen vergifttigt en lusten ze daar in de zee geen brood van.
Attacking people searching for the truth.....I am sorry, but please point the finger to yourself. You are also attacking me, I am honestly seeking for the truth, trying to pose legitimate questions. But in case the only reasonable and justifiable answer points in another direction than your direct opinion as Joran being the criminal here, you either don't respond or with the next ocassion say I am way off. I am glad you're not a judge or one of the members of a jury.quote:Op donderdag 28 februari 2008 10:26 schreef observer777 het volgende:
[..]
Everyone knows you are a troll that comes here to spread this lying BS like Rene'e Gielen Mis-Inforamtion. You attack people searching for the truth,derail and bring nothing but BS and lies to this forum and it doesnt get anymore pathetic. Having a opinion is one thing but lying out of your ass off about a missing girl is another.
Het bericht dat er nu staat is : "Toen Joran vorig jaar geinterviewd werd , vertelde hij dat er een maand voor de uitzending van De Vries bij hem was ingebroken" dus nietquote:Op donderdag 28 februari 2008 11:43 schreef Rosite het volgende:
[..]
Wie ben je dan Johan, dat je hem geinterviewd hebt? Ben je een journalist? Mogelijk heb je het op dit forum wel eens verteld hoor, maar ik verdiep me al lang in deze zaak maar ben op dit forum nog niet zo lang aanwezig, dus ik heb het niet eerder gelezen.
Wat die tuinman ook verklaard heeft, de verklaring was ingetrokken, dus kan in deze zaak verder worden vergeten. Zal tenminste nooit als bewijs kunnen dienen, tenzij ie zelf kan aantonen, dat ie alsnog de waarheid heeft gesproken.quote:Op donderdag 28 februari 2008 12:57 schreef duikkie het volgende:
maar nog even terug komend op de tuinman, deze is dus niet erg betrouwbaar. geeft verder niets zijn tijden klopte ook al niet. hebben er trouwens mensen wel geld ontvangen voor tips ????
ik maak me niet zo druk over rechtelijke aantoonbare feiten en of het als bewijs kan dienen, zoeken ze maar bij het gerecht uit. als die tuiman het toch had gezien, maar op een of andere wijze verknoeit had. blijf het voor mijn bewijs. vergeten doen we de verklaring nietquote:Op donderdag 28 februari 2008 17:56 schreef nickhs het volgende:
[..]
Wat die tuinman ook verklaard heeft, de verklaring was ingetrokken, dus kan in deze zaak verder worden vergeten. Zal tenminste nooit als bewijs kunnen dienen, tenzij ie zelf kan aantonen, dat ie alsnog de waarheid heeft gesproken.
Of het waar is weet ik niet, maar er zijn geruchten dat de tuinman een erg goede bekende is van Jossy Mansur van SM, dus dan weet je het wel, wat zo'n getuigeverklaring dan waard is.quote:Op donderdag 28 februari 2008 17:56 schreef nickhs het volgende:
[..]
Wat die tuinman ook verklaard heeft, de verklaring was ingetrokken, dus kan in deze zaak verder worden vergeten. Zal tenminste nooit als bewijs kunnen dienen, tenzij ie zelf kan aantonen, dat ie alsnog de waarheid heeft gesproken.
krabben die vlees vervangende maaltijden eten, sinds natalee verdwenen is hebben de krabben een boycot afgesprokenquote:Op donderdag 28 februari 2008 17:05 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Weer zo'n vraagstuk: Lusten ze nou vlees of brood
Het wordt steeds ingewikkelder deze zaak.
zegt niets , wannneer werden ze bekende voor of na juni 2005 ??quote:Op donderdag 28 februari 2008 18:31 schreef Rosite het volgende:
[..]
Of het waar is weet ik niet, maar er zijn geruchten dat de tuinman een erg goede bekende is van Jossy Mansur van SM, dus dan weet je het wel, wat zo'n getuigeverklaring dan waard is.
Haha, zomertijd....quote:Op donderdag 28 februari 2008 18:28 schreef duikkie het volgende:
[..]
ik maak me niet zo druk over rechtelijke aantoonbare feiten en of het als bewijs kan dienen, zoeken ze maar bij het gerecht uit. als die tuiman het toch had gezien, maar op een of andere wijze verknoeit had. blijf het voor mijn bewijs. vergeten doen we de verklaring niet, zodra men kan bewijzen dat de computers op aruba toevallig in 2005 1 a 2 uur achterliepen , krijgt de tuinman zijn verhaal van mij terug.
eind meiquote:
Schijnen macrobiotische krabben te zijnquote:Op donderdag 28 februari 2008 16:48 schreef duikkie het volgende:
zolang op de bodem en nog geen krabben erin ???? ZEER VERDACHT, misschien was vlees in de val wel met stoffen vergifttigt en lusten ze daar in de zee geen brood van.
Inderdaad helemaal geen ene moer! Dat is het probleem met dergelijke 'getuigen'. ze zorgen ervoor dat het onderzoek steeds op verkeerde zaken de aandacht moet vestigen. Wie kent niet het 'frozen condom' verhaal wat ook door de heer Mansur in het leven is geroepen...een mooi verhaal dan dan wel weer.quote:Op donderdag 28 februari 2008 18:31 schreef Rosite het volgende:
[..]
Of het waar is weet ik niet, maar er zijn geruchten dat de tuinman een erg goede bekende is van Jossy Mansur van SM, dus dan weet je het wel, wat zo'n getuigeverklaring dan waard is.
De krabbelkul is door de politie al lang naar het land der fabelen verwezen. Op de eerste plaats was er geen enkele visser die in de betreffende periode een krabbenfuik miste en ten tweede liggen er een groot aantal van deze fuiken in zee. Het betreft dan veelal oude exemplaren die gedumpt zijn door de vissers.quote:Op donderdag 28 februari 2008 18:39 schreef duikkie het volgende:
maar de tijden kloppen niet van de tuiman !!!, dat is meer het bezwaar.
hoe zit het met de krabbenval , hebben die nummers van herkomst ?? , hoppelijk kunnen ze dat ding herleiden, kunnen er heel wat verhalen als onzin bestempeld worden.
vertel dat verhaal ken ik nog niet.quote:Op donderdag 28 februari 2008 18:50 schreef mrBhimself het volgende:
[..]
Inderdaad helemaal geen ene moer! Dat is het probleem met dergelijke 'getuigen'. ze zorgen ervoor dat het onderzoek steeds op verkeerde zaken de aandacht moet vestigen. Wie kent niet het 'frozen condom' verhaal wat ook door de heer Mansur in het leven is geroepen...een mooi verhaal dan dan wel weer.
Kun je ook vertellen waar die "geruchten" vandaan komen dan?quote:Op donderdag 28 februari 2008 18:31 schreef Rosite het volgende:
[..]
was er nu wel of niet een krabbenfuik gestolen dan ?? op 29/30mei 2005, en ik neem toch aan dat die krabbenfuiken van ijzer zijn en niet van RVS dus na drie jaar moet het verval toch groot zijn in zout waterquote:Op donderdag 28 februari 2008 18:53 schreef mrBhimself het volgende:
[..]
De krabbelkul is door de politie al lang naar het land der fabelen verwezen. Op de eerste plaats was er geen enkele visser die in de betreffende periode een krabbenfuik miste en ten tweede liggen er een groot aantal van deze fuiken in zee. Het betreft dan veelal oude exemplaren die gedumpt zijn door de vissers.
En zoals jullie weten, de amerikaanse media heeft het overal verkondigd: "Aruba is an island surrounded by water"; er kunnen dus heel erg veel van die fuiken liggen.
Vreemd, er stond toch echt toen ik Joran vorig jaar heb geinterviewd, want ik quotte letterlijk. En nergens staat onder een bericht dat het 0% gewijzigd is. Als je niets wijzigt staat er niets. Het bericht is vermoedelijk dus wel gewijzigd, want anders zou er niets onder staan. Dus Johan zal toch wel Joran geinterviewd hebben. Nou ja, een journalist op het forum is wel grappig. Misschien is het Renee wel.quote:Op donderdag 28 februari 2008 17:45 schreef nickhs het volgende:
[..]
Het bericht dat er nu staat is : "Toen Joran vorig jaar geinterviewd werd , vertelde hij dat er een maand voor de uitzending van De Vries bij hem was ingebroken" dus niet
"Toen ik Joran vorig jaar heb geinterviewd, vertelde hij dat er een maand voor de uitzending van De Vries bij hem was ingebroken"...Bericht is 0% gewijzigd staat er bij.
Maar goed, journalisten hier op dit forum mag, ik dacht ook al, wat heeft die veel informatie paraat....
als je snel wijzigt binnen 5 min. staat er niet dat het is gewijzigd.quote:Op donderdag 28 februari 2008 19:04 schreef Rosite het volgende:
[..]
Vreemd, er stond toch echt toen ik Joran vorig jaar heb geinterviewd, want ik quotte letterlijk. En nergens staat onder een bericht dat het 0% gewijzigd is. Als je niets wijzigt staat er niets. Het bericht is vermoedelijk dus wel gewijzigd, want anders zou er niets onder staan. Dus Johan zal toch wel Joran geinterviewd hebben. Nou ja, een journalist op het forum is wel grappig. Misschien is het Renee wel.
nee het gaat over gisteren, mijn quotte was gisteren om 10.43 of 10.49 of zoiets. en ik quotte iets van johan van eerder die dag. En het grappige is dat mijn quotte, die echt letterlijk was, niet meer hetzelfde is als de tekst. maar laat maar joh, niet belangrijk, we keren weer terug naar de inhoud van het forum en Johan is iemand die (net als ik) andere kanten van de zaak zoeken dan wat de Vries meent te hebben moeten tonen. Dus Johan mag blijven....quote:Op donderdag 28 februari 2008 19:07 schreef Caesu het volgende:
[..]
als je snel wijzigt binnen 5 min. staat er niet dat het is gewijzigd.
maar hij zei dat dat hij e-mail had gehad van Renee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |