abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 26 februari 2008 @ 14:56:39 #1
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_56987369

De opvolger van: Fernando Torres Topic nr1

Beste spits van de wereld!
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_56987450
Hoppa en weer een 2e topic voor deze ruwe diamant!
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
pi_56987455
Beste spits in de wereld.

Als je serieus bent, waarom?
That's all folks!
  dinsdag 26 februari 2008 @ 15:02:40 #4
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_56987510
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 15:00 schreef -Vaduz- het volgende:
Beste spits in de wereld.

Als je serieus bent, waarom?
DAM pesten.
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_56987521

Een van de betere spitsen in de wereld!
pi_56987768
Ik vind Geert den Ouden beter. Hij krijgt alleen nooit de kans.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_56987917
wat voor mongolentattoo's heeft-ie ook
  dinsdag 26 februari 2008 @ 15:21:35 #8
67174 Dos37
Come on Twente
pi_56987945
Hij doet redelijk mee.
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_56987960
Koning van de kleine wedstrijd.

Spits zonder prijs

Kies er maar een
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_56989089
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 15:03 schreef sjimz het volgende:
[ afbeelding ]

Een van de betere spitsen in de wereld!
Kuyt?
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 26 februari 2008 @ 16:16:54 #11
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_56989242
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 14:31 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Nee, jij denkt dat als je op een andere positie speelt je de zelfde rol hebt als wanneer je in de spits zit.

Ik laat je maar in de waan, het leven zou anders veel te ingewikkeld voor je worden
Grappig dat dat excuus dat je nu voor Farfan laat gelden niet voor spitsen geldt die jij niet ggoed vind ...
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 26 februari 2008 @ 16:20:31 #12
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_56989350
Ik ben benieuwd hoe de prestaties in de rest van het seizoen zijn. Als hij zo door gaat zal hij een van de beste debutanten (in ieder geval een van de meest scorende - en dat is voor spits toch wel belangrijk ) zijn in de PL van de afgelopen jaren ...
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 26 februari 2008 @ 16:30:39 #13
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_56989604
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 15:22 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

Ook in belangrijke wedstrijden weet hij te scoren:
1 doelpunt tegen CFC
2 doelpunten tegen Porto in de CL
1 doelpunt (het tweede) tegen Marseille in de CL
Materazzi uit de wedstrijd gekregen tegen Inter

Niet gescoord in de twee wedstrijden tegen AFC en SCUM, maar dat kan nog makkelijk komen. Maar goed, in een competitie is iedere wedstrijd belangrijk en zijn er geen echte " kleine wedstrijden", en hij is al een paar keer goed geweest voor de overwinning of voor het niet verliezen.
quote:

Spits zonder prijs
Als je er spits zonder grote prijs van maakt dan klopt het

Prijzen:

Atlético Madrid
2001-02 Segunda División
1998 Nike Cup Europe (an under-15 youth cup)

Spain
2001 Under-16 Algarve Tournament
2001 UEFA European Under-16 Football Championship
2002 UEFA European Under-19 Football Championship

Personal Awards
1998 Top under-15 European player
2001 UEFA European Under-16 Football Championship: Top goalscorer (7 goals in 6 games), Best player
2002 UEFA European Under-19 Football Championship: Top goalscorer (4 goals in 4 games), Best player
pi_57001118
Torres
pi_57001452
Prima spits hoor
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_57002740
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 16:16 schreef Doc het volgende:

[..]

Grappig dat dat excuus dat je nu voor Farfan laat gelden niet voor spitsen geldt die jij niet ggoed vind ...
Ik heb geen idee over welk excuus je hebt, maar het is ok
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_57002779
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 16:30 schreef Doc het volgende:

[..]

Ook in belangrijke wedstrijden weet hij te scoren:
1 doelpunt tegen CFC
2 doelpunten tegen Porto in de CL
1 doelpunt (het tweede) tegen Marseille in de CL
Materazzi uit de wedstrijd gekregen tegen Inter

Niet gescoord in de twee wedstrijden tegen AFC en SCUM, maar dat kan nog makkelijk komen. Maar goed, in een competitie is iedere wedstrijd belangrijk en zijn er geen echte " kleine wedstrijden", en hij is al een paar keer goed geweest voor de overwinning of voor het niet verliezen.
[..]

Als je er spits zonder grote prijs van maakt dan klopt het

Prijzen:

Atlético Madrid
2001-02 Segunda División
1998 Nike Cup Europe (an under-15 youth cup)

Spain
2001 Under-16 Algarve Tournament
2001 UEFA European Under-16 Football Championship
2002 UEFA European Under-19 Football Championship

Personal Awards
1998 Top under-15 European player
2001 UEFA European Under-16 Football Championship: Top goalscorer (7 goals in 6 games), Best player
2002 UEFA European Under-19 Football Championship: Top goalscorer (4 goals in 4 games), Best player
Dat hij een keer goed tegen een bal aanloopt of een verdediger uitglijdt in een grote wedstrijd maakt hem geen koning van de kleine wedstrijd natuurlijk, maar dat begrijpt DOC zelf ook nog wel

Verder is Liverpool geen fuck opgeschoten(de 6e plaats is een stuk dichterbij dan de 3e) en scoorden de spitsen van vorig seizoen de goals die Torres nu zo nu en dan maakt

Ik ben blij dat hij de NIKE Europe cup gewonnen heeft, echt iets om trots op te zijn als Pool fan
pi_57002925
Dat hij een keer goed tegen een bal aanloopt of een verdediger uitglijdt in een grote wedstrijd maakt hem geen koning van de kleine wedstrijd natuurlijk, maar dat begrijpt DOC zelf ook nog wel.

pi_57002957
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 23:59 schreef dndiek het volgende:
Prima spits hoor

Kan zich alleen niet scharen in het rijtje Eto'o, Drogba en Adebayor, maar buiten dat is het een goede spits.
pi_57003176
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 01:48 schreef Jasza het volgende:
Dat hij een keer goed tegen een bal aanloopt of een verdediger uitglijdt in een grote wedstrijd maakt hem geen koning van de kleine wedstrijd natuurlijk, maar dat begrijpt DOC zelf ook nog wel.

Zo grappig is dat niet voor die jongen hoor.

Kijk maar hoe Huntelaar met zijn ellebogen loopt te zwaaien uit frustratie
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 27 februari 2008 @ 08:04:23 #21
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_57003857
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 01:27 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

Dat hij een keer goed tegen een bal aanloopt of een verdediger uitglijdt in een grote wedstrijd maakt hem geen koning van de kleine wedstrijd natuurlijk, maar dat begrijpt DOC zelf ook nog wel
Een spits wordt afgerekend op doelpunten en hij maakt ze. In grote en in kleine wedstrijden. En zelfs als hij niet scoort in grote wedstrijden is hij belangrijk. Dus waarom hijn volgens jou dan wel "koning van de kleine wedstrijd" is mag je mij uitleggen.
quote:
Verder is Liverpool geen fuck opgeschoten(de 6e plaats is een stuk dichterbij dan de 3e) en scoorden de spitsen van vorig seizoen de goals die Torres nu zo nu en dan maakt
Het suffe is dat als Torres niet speelt die spitsen die doelpunten niet maken ...
quote:

Ik ben blij dat hij de NIKE Europe cup gewonnen heeft, echt iets om trots op te zijn als Pool fan
Zo extreem veel prijzen heeft hij natuurlik nog niet echt kunnen winnen met LFC

De twee cups waar LFC voor is uitgeschakeld, daarin speelde Torres niet in de wedstrijd dat ze uitgeschakeld werden.

[ Bericht 3% gewijzigd door Doc op 27-02-2008 08:20:05 ]
pi_57011171
Omdat hij vooral scoort in nietszeggende wedstrijden maar als je die cijfers had gezien van de vorige topic had je dat allang geweest. Maar waarschijnlijk is negeren beter toch?

Vorig seizoen scoorden ze wel en Liverpool scoort nu ongeveer net zo vaak als vorig seizoen en staan ze 5e

Jij mag zeggen wat Liverpool is opgeschoten met Surfboy
pi_57015710
zonder surfboy waren wedstrijden verloren die ze nu gelijk hebben gespeeld of gewonnen. Dat ze 5e staan is niet de schuld van Torres maar van je andere held.

Ach de kenners op tv/bladen zouden het allemaal wel verkeerd zien he DAM.
You'll never walk alone.
pi_57019582
Vorig seizoen ging het zonder surfboy beter.

Kusje
pi_57041499
yes daar is het kusje weer!!!

His average of a goal every 1.48 games.. Doen er maar weinig beter
You'll never walk alone.
pi_57043194
Torres is wel een leuke voetballer, hij siert het saaie degelijke en vooral matige Liverpool enorm door zijn talent. Ik denk dat hij verreweg de beste voetballer bij liverpool is, op de voet gevolgt door Reina!
pi_57045250
Gerrard en Carragher niet natuurlijk
pi_57051846
Ik zou net zeggen ja. Gerrard is naar mijn mening Liverpool's beste speler. Zijn enorme gedrevenheid, inzicht, verdedigende kwaliteiten en traptechniek maakt hem een van de meest complete voetballers.
pi_57053303
Gerrard is misschien wel 1 van de beste van Europa door zijn veelzijdigheid. Volgend jaar moet het zijn jaar worden anders voorzie ik een andere oplossing
You'll never walk alone.
pi_57055510
quote:
Op vrijdag 29 februari 2008 08:03 schreef stevengerrard het volgende:
Gerrard is misschien wel 1 van de beste van Europa door zijn veelzijdigheid. Volgend jaar moet het zijn jaar worden anders voorzie ik een andere oplossing
dat dus Gerrard
AFC AJAX
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 29 februari 2008 @ 23:03:51 #31
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_57072937
quote:
Op woensdag 27
februari 2008 14:41
schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

Omdat hij vooral scoort in nietszeggende wedstrijden maar als je die cijfers had gezien van de vorige topic had je dat allang geweest. Maar waarschijnlijk is negeren beter toch?

Die post met dat lijstje dat foutieve en irrelevante informatie waar bevat heb ik wijzelijk genegeerd.

Misschien kan je er zelf nog even kritisch naar kijken en zie je zelf ook wat er foutief, onvolledig en irrelevant aan is voor je argument, maar mocht het je niet lukken dan geef ik nog wel een overzichtje.
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 14:41 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

Vorig seizoen scoorden ze wel en Liverpool scoort nu ongeveer net zo vaak als vorig seizoen en staan ze 5e

LFC scoort tot dusver in deze editie 10% meer dan in de vorige editie van de PL. Zelfs het gemiddeld aantal punten behaald per wedstrijd is nu zelfs ietsjes hoger dan over het vorige seizoen gemiddeld. Verschil is dat EFC dit seizoen niet inzakt en AFC veel beter presteert. Dat staat echter los van de prestaties van LFC.
quote:
Op woensdag 27
februari 2008 14:41

Jij mag zeggen wat Liverpool is opgeschoten met Surfboy

Ze hebben een prima spits die regelmatig scoort. En ook als hij niet scoort levert hij een nuttige bijdrage in grote en in kleine wedstrijden, zoals ik heb aangetoond in eerder posts.
pi_57074120
Alleen staan ze nu 5e, scoren ze niet meer en halen ze niet meer punten.

Maar je hebt gelijk Pool is er echt veel beter mee geworden
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 1 maart 2008 @ 09:04:24 #33
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_57076327
quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 00:54 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Alleen staan ze nu 5e, scoren ze niet meer en halen ze niet meer punten.

Maar je hebt gelijk Pool is er echt veel beter mee geworden
Ik heb je net uitgelegd dat LFC nu 10% meer scoort per wedstrijd en zelfs iets meer punten per wedstrijd haalt. Kortom LFC wordt dus wel beter.

Nadeel voor LFC is alleen dat een paar andere teams meer progressie boeken.

Ben je er al achter waar je fouten zaten in je lijstje en waarom het irrelevant is?
pi_57076464
Torres is geniaal
Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
pi_57078538
quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 09:04 schreef Doc het volgende:

[..]

Ik heb je net uitgelegd dat LFC nu 10% meer scoort per wedstrijd en zelfs iets meer punten per wedstrijd haalt. Kortom LFC wordt dus wel beter.

Nadeel voor LFC is alleen dat een paar andere teams meer progressie boeken.

Ben je er al achter waar je fouten zaten in je lijstje en waarom het irrelevant is?
In het laatste kwart van de competitie wordt er een stuk minder gescoord maar je mag van mij best wedstrijd per wedstrijd gaan vergelijken.

Ik weet het antwoord al maar het is een goede bezigheidstherapie voor je
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 1 maart 2008 @ 12:16:51 #36
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_57078754
quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 12:05 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

In het laatste kwart van de competitie wordt er een stuk minder gescoord maar je mag van mij best wedstrijd per wedstrijd gaan vergelijken.

Ik weet het antwoord al maar het is een goede bezigheidstherapie voor je
Geef het antwoord dan maar - dan zal ik alle fouten er wel uithalen. Want vooralsnog kom je met met foute en irrelevantie lijstjes.

[ Bericht 4% gewijzigd door Doc op 01-03-2008 12:23:58 ]
pi_57078963
Ongeveer even veel

Ik maak geen fouten BTW
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 1 maart 2008 @ 14:50:10 #38
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_57081564
quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 12:26 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ongeveer even veel

Ik maak geen fouten BTW
Wil je het overzichtje van de fouten in het lijstje en de reden waarom het irrelevant is?
pi_57081637
Ja
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 1 maart 2008 @ 15:03:57 #40
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_57081827
Ik pak er voor het gemakt je je lijstje erbij.
quote:
Op zaterdag 23
februari 2008 22:06

Wedstrijden waar Torres meer dan een uur speelde en die Liverpool niet met meer dan
2 doelpunten verschil won

1 Aston Villa - FC Liverpool 1 : 2 79 79
3 FC Liverpool - FC Chelsea 1 : 1[b] 1 90 [/b]
7 FC Liverpool - Birmingham City 0 : 0 60 30
8 Wigan Athletic - FC Liverpool 0 : 1 89 89
9 FC Liverpool - Tottenham Hotspur 2 : 2 [b]1 90 [/b]
17 FC Liverpool - Manchester United 0 : 1 90 86
19 Derby County - FC Liverpool 1 : 2 1 1 90
20 Manchester City - FC Liverpool 0 : 0 85 90
21 FC Liverpool - Wigan Athletic 1 : 1 1 90 90
22 FC Middlesbrough - FC Liverpool 1 : 1 [b]1 90 [/b]
23 FC Liverpool - Aston Villa 2 : 2 90
24 West Ham United - FC Liverpool 1 : 0 71 90
27 FC Liverpool - FC Middlesbrough 3 : 2 3 90 90
1 FC Porto - FC Liverpool 1 : 1 73 76 76
2 FC Liverpool - Olympique Marseille 0 : 1 90

17 wedstrijden - 5 overwinningen - 6 gelijke spelen - 6 keer verloren - 5 goals
Fouten::
- Er ontbreken in lijstje wedstrijden: als je de wedstrijden weer wil geven de LFC met NIET MEER DAN 2 wint, dan vallen daar ook de wedstrijden onder die LFC met twee doelpunten verschil wint, want 2 is nog steeds niet meer dan twee. Tel je die wel mee, dan is het aantal overwinningen en doelpunten van Torres groter

- Ook als je dit lijstje als basis neemt klopt je opmerking niet dat Torres 5 doelpunten heeft
gescoord in die wedstrijden, terwijl dat er 7 zijn: CFC 1, THFC 1, Wigan 1, Boro 1 +
3.

Irrelevant:
- Het is volledig vaag waarom je de wedstrijden die LFC met MEER DAN 1 PUNT verschil geheel negeert: dat waren niet zozeer de "kleinere" wedstrijden (bv Porto thuis en Marseille uit)

- Als je van ieder team de wedstrijden die ze met meer dan 1 punt verschil wint zal ieder team er beroerder uit komen te zien omdat wel alle gelijkspelen en verliespartijen geteld worden, maar slechts een beperkt deel van de overwinningen

- Je probbeert een samenhang tussen Torres en slechte prestaties te leggen. Dat is niet mogelijk als je slecht 1 cel van " onderzoeksdesign" bekijkt. Zo zou deze cijfers moeten leggen naast de resultaten ZONDER Torres om de samenhang te kunnen bepalen

- Zelfs als je dat ander lijstje wel geeft heb je aan de samenhang nog niet veel, omdat geen causaliteit aantoont. Het is alleen door de samenhang te geven onmogelijk de oorzaak te identificeren. Dat is basiskennis als je iets wil aantonen.
pi_57081926
Het zijn de wedstrijden waarin Torres meer dan een uur meespeelde en die Liverpool met minder dan 2 doelpunten verschil won.

De rest valt daar dus niet onder, of Torres speelde in die wedstrijden minder dan een uur mee of Liverpool won met meer dan 2 goals verschil
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 1 maart 2008 @ 15:20:03 #42
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_57082116
quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 15:09 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Het zijn de wedstrijden waarin Torres meer dan een uur meespeelde en die Liverpool met minder dan 2 doelpunten verschil won.
quote:
Op zaterdag 23
februari 2008 22:06

Wedstrijden waar Torres meer dan een uur speelde en die Liverpool niet met meer dan
2 doelpunten verschil won
Misschien moet je leren dat "minder dan 2" iets anders is dan "niet met meer dan 2" ?

Daarnaast had je ook in het geval je het eerste bedoelde het aantal doelpunten van Torres fout.
pi_57082810
Ok
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 1 maart 2008 @ 19:38:26 #44
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_57087498
quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 15:55 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ok
Graag gedaan

Leuk dat je eens een keer toegeeft dat je fouten maakt met lijstjes
pi_57186298
Nog een hat-trick
pi_57186339
Die lul scoort veel te veel
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
pi_57186480
Tegen de kleintjes ja.
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 5 maart 2008 @ 23:07:54 #48
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_57186550
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 23:05 schreef Cyberia18 het volgende:
Tegen de kleintjes ja.
Zoals Porto en Chelsea of zo ?
  woensdag 5 maart 2008 @ 23:11:24 #49
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_57186664
Wat een held, ook al vind ik LFC maar een kutclub, Fernando Torres is gewoon geweldig!
pi_57187593
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 23:07 schreef Doc het volgende:

[..]

Zoals Porto en Chelsea of zo ?
2 momenten en voor de rest was ie zo goed als onzichtbaar.

Porto noem ik trouwens nou niet echt een tegenstander van formaat .
pi_57187708
Ik vind hem een topspits maar tegen Chelsea was tegen Ben-Haim ( ) Menig user hier zou daar tegen scoren.

Maar hij doet het goed, dacht dat hij wat meer aanpassing nodig had.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_57188215
Had nooit gedacht dat hij er zo veel in zou schieten. Bij Atletico ging het lang zo hard niet toch? Eén van de weinige spelers van Liverpool die van het niveau is dat ze nastreven.
AFC Ajax - Manchester United FC - Tottenham Hotspur FC - Roberto Baggio
pi_57188336
Die wedstrijdbal is binnen
pi_57194598
18 competitiedoelpunten al. Dat wordt Ronaldo inhalen en misschien wel de Gouden Schoen winnen?

Zou kunnen, meestal is 25 goals al genoeg.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
  donderdag 6 maart 2008 @ 12:59:08 #55
42630 DAMH
vroemmmm!!!
pi_57195328
echt lol dit, iedere keer dat die chap scoort denk ik aan dit hierro
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
-the Dude-
pi_57195690
2 FC Liverpool - West Ham United 4 : 0 3 82 82 10e plaats
3 FC Liverpool - FC Chelsea 1 : 1 1 90 3e plaats
4 FC Sunderland - FC Liverpool 0 : 2 1 90 15e plaats
5 FC Liverpool - Derby County 6 : 0 2 90 20e plaats
9 FC Liverpool - Tottenham Hotspur 2 : 2 1 90 11e plaats
13 FC Liverpool - FC Fulham 2 : 0 1 70 20 19e plaats
15 FC Liverpool - Bolton Wanderers 4 : 0 1 76 76 17e plaats
16 FC Reading - FC Liverpool 3 : 1 1 61 61 18e plaats
18 FC Liverpool - FC Portsmouth 4 : 1 2 86 86 9e plaats
19 Derby County - FC Liverpool 1 : 2 1 1 90 20e plaats
21 FC Liverpool - Wigan Athletic 1 : 1 1 90 90 14e plaats
22 FC Middlesbrough - FC Liverpool 1 : 1 1 90 12e plaats
25 FC Liverpool - FC Sunderland 3 : 0 1 90 15e plaats
27 FC Liverpool - FC Middlesbrough 3 : 2 3 90 90 12e plaats
6 FC Liverpool - Luton Town 5 : 0 1 73 73 Championship
5 FC Liverpool - FC Porto 4 : 1 2 90 3 doelpunten verschil
6 Olympique Marseille - FC Liverpool 0 : 4 1 77 77 Niet in 2e ronde CL, 4 doelpunten verschil

3 van zijn goals zijn gescoord tegen een ploeg uit de top 9.

Lijkt me duidelijk dus dat de onderkant van de EPL veel slechter is dan de Primera division en dat Beach boy alleen scoort tegen kut tegenstanders

Zeg maar een soort Huntelaar
pi_57195703
En gleukkig kan hij voor Spanje wel tegen de toplanden Lettland en Liechtenstein scoren

1 Spanien - Liechtenstein 4 : 0 1 90
2 Nordirland - Spanien 3 : 2 63 63
3 Schweden - Spanien 2 : 0 90
5 Spanien - Dänemark 2 : 1 64 26
6 Spanien - Island 1 : 0 43 47
10 Island - Spanien 1 : 1 57 57
11 Spanien - Lettland 2 : 0 1 90
pi_57197692
Bolton schakelde laatst Atletico Madrid uit, dus zoveel slechter zal die onderkant ook weer niet zijn.
pi_57197703
Kijk eens DAM, speciaal voor jou een artikel over Surfer boy

'Torres is on fire en dat is goed voor hem en fantastisch voor de ploeg.' Liverpool-coach Rafael Benítez is dolblij met zijn landgenoot in de spits en profiteert optimaal van de bloedvorm waarin de Spaanse international verkeert.

Fernando Torres scoorde midweeks tegen West Ham United drie keer en had met zijn hattrick een enorm aandeel in de 4-0 zege. El Niño (Het Jochie) was de thuiswedstrijd daarvoor in de Premier League tegen Middlesbrough (3-2) ook al goed voor een hattrick.

Zo'n serie vestigden pas drie spelers van The Reds vóór Fernando Torres. De laatste keer dat de toeschouwers op Anfield werden verwend met zo'n prestatie was in november 1946. Toen was Jackie Balmer goed voor twee opeenvolgende hattricks in thuisduels in de Engelse competitie.

Fernando Torres is sowieso bezig aan zijn meest productieve seizoen sinds zijn debuut op 27 mei 2001 voor Atlético Madrid. De nu 23-jarige aanvaller maakte er in de Premier League al achttien in 25 wedstrijden.

Met dat gemiddelde (0,72 goal per duel) koerst hij af op een score van 25 treffers aan het einde van de rit. Torres' hoogste seizoensaantal dateert van 2003/04, toen hij op twintig doelpunten eindigde voor Atlético in de Primera División.

Met zijn spel en goals heeft Fernando Torres zich snel razendpopulair gemaakt bij de fans van Liverpool. Hun enthousiasme overweldigt hem. 'De orkaan van geluid vanuit het publiek was fantastisch', bekende Fernando Torres na zijn publiekswissel tegen West Ham op de website van Liverpool.

'Ik kreeg er kippenvel van. Ik mag me gelukkig prijzen dat ik zo geliefd ben bij het publiek. Ik hou ook van hen. Onze aanhang is direct achter me gaan staan toen ik bij de club kwam en ik zal mijn best doen ze terug te betalen met goals.'

Fernando Torres' competitieproductie
Seizoen Club Duels-Goals Gem.
2007/08* Liverpool 25-18 (0,72)
2006/07 Atlético Madrid 36-15 (0,42)
2005/06 Atlético Madrid 36-13 (0,36)
2004/05 Atlético Madrid 38-16 (0,50)
2003/04 Atlético Madrid 35-20 (0,57)
2002/03 Atlético Madrid 29-13 (0,45)
2001/02 Atlético Madrid 36-06 (0,17)
2000/01 Atlético Madrid 04-01 (0,25)
You'll never walk alone.
pi_57197726
Hij ontwikkelt zich steeds beter, verbaast me wel. Hij past daar wel. Maar om een team aan op te hangen, het nationale team, gaat me te ver. Al hebben ze daar geen andere alternatieven. Villa is niet allround genoeg.
That's all folks!
pi_57198248
quote:
Op donderdag 6 maart 2008 14:59 schreef mcyodogg het volgende:
Bolton schakelde laatst Atletico Madrid uit, dus zoveel slechter zal die onderkant ook weer niet zijn.
Bolton is ook niet de onderkant
pi_57199729
quote:
Op donderdag 6 maart 2008 15:26 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Bolton is ook niet de onderkant
17e van de 20. Dat lijkt me dus zeker wel de onderkant
pi_57199783
Had niet gedacht dat hij het zo goed zou doen bij Liverpool, maar je kunt nu niet meer om 'm heen
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 6 maart 2008 @ 16:53:12 #64
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_57200236
quote:
Op donderdag 6 maart 2008 13:17 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
2 FC Liverpool - West Ham United 4 : 0 3 82 82 10e plaats
3 FC Liverpool - FC Chelsea 1 : 1 1 90 3e plaats
4 FC Sunderland - FC Liverpool 0 : 2 1 90 15e plaats
5 FC Liverpool - Derby County 6 : 0 2 90 20e plaats
9 FC Liverpool - Tottenham Hotspur 2 : 2 1 90 11e plaats
13 FC Liverpool - FC Fulham 2 : 0 1 70 20 19e plaats
15 FC Liverpool - Bolton Wanderers 4 : 0 1 76 76 17e plaats
16 FC Reading - FC Liverpool 3 : 1 1 61 61 18e plaats
18 FC Liverpool - FC Portsmouth 4 : 1 2 86 86 9e plaats
19 Derby County - FC Liverpool 1 : 2 1 1 90 20e plaats
21 FC Liverpool - Wigan Athletic 1 : 1 1 90 90 14e plaats
22 FC Middlesbrough - FC Liverpool 1 : 1 1 90 12e plaats
25 FC Liverpool - FC Sunderland 3 : 0 1 90 15e plaats
27 FC Liverpool - FC Middlesbrough 3 : 2 3 90 90 12e plaats
6 FC Liverpool - Luton Town 5 : 0 1 73 73 Championship
5 FC Liverpool - FC Porto 4 : 1 2 90 3 doelpunten verschil
6 Olympique Marseille - FC Liverpool 0 : 4 1 77 77 Niet in 2e ronde CL, 4 doelpunten verschil

3 van zijn goals zijn gescoord tegen een ploeg uit de top 9.
Goh, het aantal fouten valt nog wel mee. FYI: torres scoorde niet tegen Luton.

Daarnaast:
Weet je ook hoeveel wedstrijden hij tegen ploegen in de top 9 hij gespeeld heeft?
Waarom heb je hier alleen over de top 9 en niet de de top 10 ("linkerrrijtje")?

Aantal minuten voor een doelpunt tegen een top 10 club: 128m 20 s
Aantal minuten voor een doelpunt tegen een onderste 10 club: 97m 40s

Per volle 90 minuten scoort Torres dus ,70 doelpunt tegen een top 10 en ,92 tegen een onderste 10. Dat is dus inderdaad meer tegen een onderste 10 club, maar dat is niet raar omdat normaal ongeveer twee keer zoveel gescoord wordt tegen een onderste 10 dan tegen een top 10.

Daarnaast
- LFC staat nu op doelsaldo voor op EFC, daarbij tellen doelpunten tegen ploegen uit het rechterrijtje ook mee ...
- Tegen dploegen uit het rechterrijtje zijn zijn doelpunten regelmatig cruciaal voor punten ...
- Doelpunten in de CL tegen Porto zijn ook niet onbelangrijk ...
- Dat Marseille niet in de 2e ronde van de CL speelt heeft ook met Torres doelpunt te maken ...

[ Bericht 7% gewijzigd door Doc op 06-03-2008 17:59:54 ]
pi_57202601
In de Premier League wordt over het algemeen natuurlijk wel wat opener gevoetbald dan in La Liga. Dan nog is het gewoon een uitstekende prestatie vind ik. En zoals Doc al duidelijk maakt, doelpunten tegen lager staande ploegen kunnen net zo goed cruciaal zijn. Liverpool heeft ook al vaak genoeg punten verspeeld tegen die mindere ploegen, onder andere door Torres niet op te stellen.
pi_57203401
Blijft een 4-1 en een 4-0 overwinning. Toen het belangrijk was beachboy met zijn gedachte in Salamanca denk ik
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 6 maart 2008 @ 22:16:23 #67
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_57208383
quote:
Op donderdag 6 maart 2008 19:21 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Blijft een 4-1 en een 4-0 overwinning. Toen het belangrijk was beachboy met zijn gedachte in Salamanca denk ik
Porto: een wedstrijd die gewonnen moest worden wilde LFC verder komen in de CL - kortom een belangrijke wedstrijd. Wel de eerste twee doelpunten van een 4-1, waarbij hij LFC twee maal op voorsprong had gezet. Of denk je dat de doelpunten belangrijker waren als het 2-1 was gebleven?

Het tweede doelpunt waarmee Marseille ontmoedigd werd. Het was tegen een team dat boven ze stond, om een plek in de volgende ronde en in een direct wedstrijd die gewonnen moest worden wilde ze verder gaan in de CL. Dat zijn de grotere wedstrijden - dat is wanneer het belangrijk is. En ook hier: was het een beter resultaat als het 2-0 was gebeleven?

Tegen Inter had hij ook een belangrijke rol: zijn directe tegenstander er met twee geel uit vanwege twee overtredingen op Torres. Daarmee gaf hij LFC meer speelruimte. Dus zelfs als hij niet scoort is hij belangrijk.

[ Bericht 9% gewijzigd door Doc op 06-03-2008 22:27:56 ]
pi_57208580
Overtreding was 2 keer dom van Matterazzi, daar was weinig goeds aan van Torres
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 6 maart 2008 @ 22:26:02 #69
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_57208705
quote:
Op donderdag 6 maart 2008 22:22 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Overtreding was 2 keer dom van Matterazzi, daar was weinig goeds aan van Torres
Torres was twee keer te snel weg voor Matterazi. Het was goed van Torres dat hij blijkbaar een heel ervaren verdediger tot zulke domme fouten wist te verleiden en had daarmee een belangrijke rol in de uitslag.

Wil je trouwens nog steeds beweren dat Porto thuis en Marseille uit voor LFC onbelangrijke wedstrijden waren?
  Moderator vrijdag 7 maart 2008 @ 10:09:08 #70
138438 crew  Pizzakoppo
pi_57216320
nee torres ging 2 keer liggen omdat hij zin had in een makkelijke wedstrijd, kaart aannaaien heet dat met een moeilijk woord
pi_57217701
quote:
Op donderdag 6 maart 2008 22:26 schreef Doc het volgende:

[..]

Torres was twee keer te snel weg voor Matterazi. Het was goed van Torres dat hij blijkbaar een heel ervaren verdediger tot zulke domme fouten wist te verleiden en had daarmee een belangrijke rol in de uitslag.

Wil je trouwens nog steeds beweren dat Porto thuis en Marseille uit voor LFC onbelangrijke wedstrijden waren?
Nee, alleen dat Liverpool zonder Torres ook had gewonnen

Een fout van een ander kan nooit een goede actie zijn van de ander. Maar dat begrijp toch niet dus laat maar hangen. Je hoeft er dus niet op te reageren
pi_57219245
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 10:09 schreef Pizzakoppo het volgende:
nee torres ging 2 keer liggen omdat hij zin had in een makkelijke wedstrijd, kaart aannaaien heet dat met een moeilijk woord
Dus hij werd gepakt met zijn eigen middelen
You'll never walk alone.
  vrijdag 7 maart 2008 @ 13:09:03 #73
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_57219976
Die Torres is echt helemaal los.
DAM, je kan ook best toegeven dat je er naast zat hoor. Hij is een fenomeen en een wereldspits.
-
  vrijdag 7 maart 2008 @ 13:09:46 #74
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_57219988
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 11:18 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Een fout van een ander kan nooit een goede actie zijn van de ander. Maar dat begrijp toch niet dus laat maar hangen. Je hoeft er dus niet op te reageren
Bullshit. Je kan met een goeie actie iemand "dwingen" een fout te maken.
-
pi_57220037
Alleen dat was in beide gevallen niet het geval
  vrijdag 7 maart 2008 @ 13:37:26 #76
42630 DAMH
vroemmmm!!!
pi_57220506
hehe duwd, dan is volgens jouw alles een fout en doet niemand ooit iets goed,, want een keeper is in staat iedere hoek van zijn goal te verdedigen alleen had ie dan gewoon bij dat wereldschot in de kruising er al moeten staan, dan had ie em immers tegengehouden...
-the Dude-
pi_57221352
Geweldenaar
Ik had nooit verwacht dat hij het zo goed zou doen bij LFC .
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 7 maart 2008 @ 20:09:11 #78
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_57228904
quote:

[..]

Wat betreft de wedstrijd tegen Marseille zo het nog kunnen, maar wat betreft de wedstrijd tegen Porto is het al vele malen minder waarschijnlijk, maar dat snap je zelf ook wel.
quote:
Voor iemand die beweert iets van voetbal te weten is het wel een heel domme opmerking.

Als Torres niet twee keer duidelijk sneller was geweest dan Materazzi, had die die fout niet gemaakt. De eerste overtreding was duidelijk het gevolg van een goede, snelle actie van Torres, en de tweede was slim gevallen van Torres, na een minimale overtreding van Materazzi.
  vrijdag 7 maart 2008 @ 20:25:06 #79
42630 DAMH
vroemmmm!!!
pi_57229300
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 14:07 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Je ijlt, ik zou je eigen laten nakijken
volgens mij heb je ook wel is bij een van ze goals gezegd "Ja maar slecht verdedigd dus fout van de verdediger" beetje steeds dezelfde lauwe non-argumenten erbij pakken,, zelfde dat ik het wc-papier de schuld geef dat ie vies is, terwijl ik heb zitten schijten en hem heb gebruikt
-the Dude-
pi_57237855
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 20:09 schreef Doc het volgende:

[..]

Wat betreft de wedstrijd tegen Marseille zo het nog kunnen, maar wat betreft de wedstrijd tegen Porto is het al vele malen minder waarschijnlijk, maar dat snap je zelf ook wel.
[..]

Voor iemand die beweert iets van voetbal te weten is het wel een heel domme opmerking.

Als Torres niet twee keer duidelijk sneller was geweest dan Materazzi, had die die fout niet gemaakt. De eerste overtreding was duidelijk het gevolg van een goede, snelle actie van Torres, en de tweede was slim gevallen van Torres, na een minimale overtreding van Materazzi.
2 keer dom en onnodig. Klaar, einde discussie
pi_57239718
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 05:05 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Waarom is het wel klasse van PSV als Gilberto een gigantische fout maakt waardoor Farfan kan scoren, maar alleen maar dom van Materazzi als ie voor een overtreding op Torres geel krijgt?

Dat Dirk Kuyt hem de beste van de wereld noemt gaat ook wel wat ver, maar het is gewoon een van de weinige echt goeie spelers van Liverpool en een uitstekende aankoop.
pi_57240021
Het grappige is juist dat voetbal een spel van fouten is, als niemand iets fout deed zou er nooit worden gescoord . Dus het is sowieso al nutteloos om daar over te praten.
AFC AJAX
pi_57240432
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 11:38 schreef BonJovi het volgende:
Het grappige is juist dat voetbal een spel van fouten is, als niemand iets fout deed zou er nooit worden gescoord . Dus het is sowieso al nutteloos om daar over te praten.
Amen, mooie post.
pi_57241156
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 11:20 schreef DemonCleaner het volgende:

[..]

Waarom is het wel klasse van PSV als Gilberto een gigantische fout maakt waardoor Farfan kan scoren, maar alleen maar dom van Materazzi als ie voor een overtreding op Torres geel krijgt?
Bron?
pi_57241234
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 12:45 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Bron?
Vond je het doelpunt van Farfán de klasse van Farfán, of juist een fout van de verdediging van de Spurs, waardoor Farfán kon profiteren? Als je het klasse blijkt te vinden, dan heeft DemonCleaner een punt, want Torres scoorde misschien dan wel door een fout van de tegenstander, maar Farfán eveneens. En dan is het dus ook de klasse van Torres, snap je?
pi_57241289
Over welke goal heb je het van Torres?
pi_57242097
Nou, jij zegt dit.
quote:

[..]
Een fout van een ander kan nooit een goede actie zijn van de ander.
Dus ik vroeg mij af of jij nu ook vindt dat Farfán tegen de Spurs geen goede actie maakte, omdat het de fout van Gilberto was. Of is het alleen bij Torres geen goede actie, maar bij Farfán wel?
pi_57242609
De fout van Gilberto was geforcheerd
  zaterdag 8 maart 2008 @ 19:17:40 #89
42630 DAMH
vroemmmm!!!
pi_57248533
-the Dude-
pi_57253556
En weer een goal erbij tegen een kutploeg
pi_57265480
Elke topscorer wordt vooral topscorer door te scoren tegen de clubs die jij als "kutploeg" afficheert.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_57265593
Het blijft grappig om te zien hoe mensen maar steeds met DAM is discussie proberen te gaan terwijl je vantevoren al weet dat hij toch zijn mening allang klaar heeft staan en daar echt niet van afwijkt...
Koning.
pi_57270635
quote:
Op zondag 9 maart 2008 16:57 schreef methodmich het volgende:
Elke topscorer wordt vooral topscorer door te scoren tegen de clubs die jij als "kutploeg" afficheert.
En een spits die kampioen wordt scoort in grote wedstrijden

Next!!!!
pi_57289825
Alleen word je doorgaans kampioen tegen de kleintjes....
www.thuisuiteten.nl
pi_57289909
Niet in Engeland
pi_57289929
Geef mij maar een voorbeeld van een team dat kampioen werd tegen de kleintjes
pi_57290106
Man Utd verloor vorig seizoen alleen van Arsenal, West Ham en Portsmouth.

Chelsea verspeelde dure punten tegen bijvoorbeeld Reading en Fulham.
www.thuisuiteten.nl
pi_57290235
Je geeft nu zelf je eigen ongelijk toe

Maar ik ben blij dat jij ook inziet dat ondanks Surfboy de 6e plaats dichterbij is dan de 3e plaats voor Liverpool en dat er nauwelijks meer wordt gescoord
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 10 maart 2008 @ 21:26:01 #99
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_57292284
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 05:05 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Die eerste keer was zeker niet onnodig aangezien Torres duidelijk bij hem wegspurte en Materazzi dwong tot de overtreding en daardoor uit pure klasse die overtreding afdwong.
pi_57292403
Toch vreemd dat koekenbakker Torres het wel voor elkaar krijgt om Materazzi een domme rode kaart te laten pakken, terwijl superspits Lazovic het niet voor elkaar kreeg.

On topic: Dit weekend weer een prima goal en een goede assist
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 10 maart 2008 @ 21:38:12 #101
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_57292548
quote:
Op maandag 10 maart 2008 20:05 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Je geeft nu zelf je eigen ongelijk toe

Maar ik ben blij dat jij ook inziet dat ondanks Surfboy de 6e plaats dichterbij is dan de 3e plaats voor Liverpool en dat er nauwelijks meer wordt gescoord
LFC heeft 56, en de derde plek heeft nu 58 punten. Twee punten verschil. De zesde plek heeft 48 punten en dat is dus een verschil van 8 punten...

Dus op het ogenblik heb je dus lettterlijk gezien weer eens ongelijk. Maar goed, STEL dat CFC z'n beide inhaal wedstrijden zou winnen, dan NOG is de zesde plek niet dichter bij dan de derde ...

Over het aantal doelpunten: vorig jaar na 29 rondes - 44 doelpunten, en nu 53. Dat is ruim 20% meer. Dat is best aanzienlijk.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 10 maart 2008 @ 21:49:51 #102
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_57292865
quote:
Op zondag 9 maart 2008 21:13 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

En een spits die kampioen wordt scoort in grote wedstrijden
Ik heb allang aangetoond dat hij in grote wedstrijden ook scoort.

Ook heb ik al aangetoond dat waar kleine teams twee keer zoveel doelpunten tegen krijgen als grote teams Torres niet twee keer zoveel tijd nodig heeft om tegen grotere teams te scoren, en dus relatief eigenlijk zelfs beter scoort dan menig andere spits tegen de grotere clubs.

[ Bericht 1% gewijzigd door Doc op 10-03-2008 21:57:33 ]
pi_57293036
Dat je er nog tijd en moeite insteekt, Doc, om één iemand te overtuigen die toch alleen maar je uitstekende argumenten klakkeloos negeert en zelf nauwelijks twee zinnen uit zijn toetsenbord geperst krijgt.

Torres , geweldige spits en dat hij (als Huntelaar het niet wordt ) maar De Gouden Schoen mag winnen.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 10 maart 2008 @ 22:03:53 #104
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_57293234
quote:
Op maandag 10 maart 2008 21:55 schreef RayMania het volgende:
Dat je er nog tijd en moeite insteekt, Doc, om één iemand te overtuigen die toch alleen maar je uitstekende argumenten klakkeloos negeert en zelf nauwelijks twee zinnen uit zijn toetsenbord geperst krijgt.

Torres , geweldige spits en dat hij (als Huntelaar het niet wordt ) maar De Gouden Schoen mag winnen.
DAM mag aangeven bij welke prestatie van Torres hij wel overtuigd zou zijn van diens voetbalkwaliteiten.

Hij had al aangegeven dat hij verwachte dat Torres rond de 15 doelpunten zou maken over het hele seizoen, nu is het al eerder rond de 20, dus scoort hij nu al meer dan DAM verwacht had ...

Deze (gedeelde) nummer 2 van de toppscorers lijst was trouwens de voetballer van de maand - een prijs die hij eergister in ontvangst nam op Anfield voor de wedstrijd tegen NUFC, zoals ik persoonlijk heb mogen aanschouwen
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 10 maart 2008 @ 22:08:43 #105
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_57293367
quote:
Op maandag 10 maart 2008 22:02 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Als je het zelf maar gelooft he
Praat je nu tegen jezelf?

Als je scoren tegen CFC en scoren in twee cruciale must-win wedstrijden in de CL wedstrijden niet "scoren in grote wedstrijden" vind, dan kan ik ook alleen maar zeggen: "als je het zelf maar gelooft".

Jij bent hier de enige die niet overtuigd is dat het een goede spits is. Jij bent de enige die dat nog gelooft.
pi_57293534
quote:
Op maandag 10 maart 2008 21:55 schreef RayMania het volgende:

Inderdaad zeg, kraamt weer ouderwets onzin uit.

Zoals al eerder gezegd: ik had niet verwacht dat hij het zijn eerste seizoen al zo goed zou doen, maar ik zag vorige week bijna een hele wedstrijd, dan is het echt een hele goede voetballer. Toen scoorde ie ook drie keer.
Topspits
pi_57293629
2 FC Liverpool - West Ham United 4 : 0 3 82
3 FC Liverpool - FC Chelsea 1 : 1 1 90
5 FC Liverpool - Derby County 6 : 0 2 90
9 FC Liverpool - Tottenham Hotspur 2 : 2 1 90
13 FC Liverpool - FC Fulham 2 : 0 1 20
15 FC Liverpool - Bolton Wanderers 4 : 0 1 76
18 FC Liverpool - FC Portsmouth 4 : 1 2 86
21 FC Liverpool - Wigan Athletic 1 : 1 1 90
22 FC Middlesbrough - FC Liverpool 1 : 1 1 90
25 FC Liverpool - FC Sunderland 3 : 0 1 90
27 FC Liverpool - FC Middlesbrough 3 : 2 3 90
30 FC Liverpool - Newcastle United 3 : 0 11 72
5 FC Liverpool - FC Porto 4 : 1 2 90
6 Olympique Marseille - FC Liverpool 0 : 4 1 77

En nu mag je gaan tellen als je dat kan
pi_57293695
quote:
Op maandag 10 maart 2008 22:08 schreef Doc het volgende:

[..]

Praat je nu tegen jezelf?

Als je scoren tegen CFC en scoren in twee cruciale must-win wedstrijden in de CL wedstrijden niet "scoren in grote wedstrijden" vind, dan kan ik ook alleen maar zeggen: "als je het zelf maar gelooft".

Jij bent hier de enige die niet overtuigd is dat het een goede spits is. Jij bent de enige die dat nog gelooft.
Uitslag 4-0, 4-1. Inderdaad hele belangrijke goals

[ Bericht 4% gewijzigd door RayMania op 10-03-2008 22:54:36 ]
pi_57293706
quote:
Op maandag 10 maart 2008 22:15 schreef Gordon_Shumway het volgende:

[..]

Inderdaad zeg, kraamt weer ouderwets onzin uit.

Zoals al eerder gezegd: ik had niet verwacht dat hij het zijn eerste seizoen al zo goed zou doen, maar ik zag vorige week bijna een hele wedstrijd, dan is het echt een hele goede voetballer. Toen scoorde ie ook drie keer.
Topspits
Ik ook niet. Ik verwachtte eerlijk gezegd een soort Morientes #2. Een Spanjaard die niet kan aarden in het harde Engelse voetbal, maar hij verrast me echt in positieve zin. Al zoveel (belangrijke) doelpunten gemaakt in een eerste seizoen, als jonge jongen in het buitenland. Spitsenprobleem lijkt ook definitief opgelost bij Pool, want de laatste jaren is er nooit echt een topschutter geweest, maar - met alle respect, wat mindere spitsen als Kuijt, Morientes, Crouch.
pi_57293768
Die scoorden net zo vaak en behaalden betere resultaten
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 10 maart 2008 @ 22:25:14 #111
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_57293806
quote:
Op maandag 10 maart 2008 22:20 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Uitslag 4-0, 4-1. Inderdaad hele belangrijke goals, in jou leven dan, in de echte wereld zijn het nietszeggende goals
Die twee tegen Porto waren absoluut belangrijk. Als je dat niet ziet zet je jezelf voor gek. Netzoals dat doelpunt tegen CFC absoluut belangrijk was.
pi_57293850
Okay, klaar weer DiegoArmandoMaradona. Je gaat vanaf nu inhoudelijk en serieus reageren hier (en in andere topics) en op een normale manier de discussie aan. Het wekt ontzettende irritatie bij mij en bij anderen dat jij continue discussies afkapt, dooddoeners plaatst, one-liners uitpoept, nooit ingaat op posts waar anderen tijd in hebben gestoken en gewoon alleen maar schijt lijkt te hebben aan de rest.

Het is aan jou, of je voert op een normale manier een discussie en gaat in op de argumenten van anderen, of het is weer een mogelijk vertrek. Succes.
pi_57293871
de 2 goals in de 4-1 overwinning waren inderdaad super belangrijk. Zonder surfboy had Pool echt niet gewonnen

[ Bericht 35% gewijzigd door RayMania op 10-03-2008 22:53:57 ]
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 10 maart 2008 @ 22:30:04 #114
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_57293925
quote:
Op maandag 10 maart 2008 22:18 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
2 FC Liverpool - West Ham United 4 : 0 3 82
3 FC Liverpool - FC Chelsea 1 : 1 1 90
5 FC Liverpool - Derby County 6 : 0 2 90
9 FC Liverpool - Tottenham Hotspur 2 : 2 1 90
13 FC Liverpool - FC Fulham 2 : 0 1 20
15 FC Liverpool - Bolton Wanderers 4 : 0 1 76
18 FC Liverpool - FC Portsmouth 4 : 1 2 86
21 FC Liverpool - Wigan Athletic 1 : 1 1 90
22 FC Middlesbrough - FC Liverpool 1 : 1 1 90
25 FC Liverpool - FC Sunderland 3 : 0 1 90
27 FC Liverpool - FC Middlesbrough 3 : 2 3 90
30 FC Liverpool - Newcastle United 3 : 0 11 72
5 FC Liverpool - FC Porto 4 : 1 2 90
6 Olympique Marseille - FC Liverpool 0 : 4 1 77

En nu mag je gaan tellen als je dat kan
Gefeliciteerd - je eerste lijstje waarin je het juiste aantal doelpunten bij iedere wedstrijd weet te zetten - je gaat vooruit.

Inderdaad 19 PL doelpunten en 3 CL doelpunten. Niet gek voor een eerste seizoen. En wat denk jij dat je aangetoond hebt?
pi_57294082
quote:
Op maandag 10 maart 2008 22:23 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Die scoorden net zo vaak en behaalden betere resultaten
Prima, als ze net zo vaak scoorden voor Liverpool dan Torres, laat die statistieken maar zien. De resultaten bij Liverpool zijn in de competitie al jaren hetzelfde (3e of 4e worden zonder mee te spelen om de titel), in de CL valt er nog niet veel van te zeggen omdat ze daar nog net zo goed inzitten.

Torres doet her daar gewoon verrassend goed, klaar
pi_57294117
Dat zou Doc gaan bewijzen maar die geeft weer eens niet thuis
pi_57294218
Waar wel iets voor te zeggen is, is dat Torres zo te zien wel weinig scoort in uitwedstrijden. Daar zou hij voor zijn ploeg nog de nodige punten mee kunnen winnen.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 10 maart 2008 @ 22:44:52 #118
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_57294313
quote:
Op maandag 10 maart 2008 22:38 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Dat zou Doc gaan bewijzen maar die geeft weer eens niet thuis
Wat zou ik bewijzen wat ik niet al bewezen heb?
pi_57294379
Je kan dan niet tellen, als je denkt dat je bewijzen hebt
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 10 maart 2008 @ 22:56:40 #120
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_57294669
quote:
Op maandag 10 maart 2008 22:46 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Je kan dan niet tellen, als je denkt dat je bewijzen hebt
Wat heb ik fout geteld dan? 19 PL doelpunten en 3 CL doelpunten, klopt dat volgens jou niet dan?
pi_57294743
In die reactie waar je beweerd dat hij bijna net zo vaak scoort tegen ploegen in het linkerrijtje dan in het rechterrijte

Maar jij hebt gewoon gelijk joh
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 10 maart 2008 @ 22:59:25 #122
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_57294762
quote:
Op maandag 10 maart 2008 22:28 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
de 2 goals in de 4-1 overwinning waren inderdaad super belangrijk. Zonder surfboy had Pool echt niet gewonnen
Inderdaad - als hij LFC niet twee keer op voorsprong gezet had dan had Porto met gemak de 0-1 voorsprong kunnen verdedigen en was er de ruimte niet geweest voor de laatste twee doelpunten in de laatste 10 minuten. Fiijn dat je dat ook ziet.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 10 maart 2008 @ 23:04:22 #123
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_57294924
quote:
Op maandag 10 maart 2008 22:58 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
In die reactie waar je beweerd dat hij bijna net zo vaak scoort tegen ploegen in het linkerrijtje dan in het rechterrijte

Maar jij hebt gewoon gelijk joh
Jij beweert dat hij in grote wedstrijden NIET scoort en dat is aantoonbaar onzin.

En lees jij nou maar wat ik WEL schrijf, want ik zeg niet dat hij even vaak scoort tegen die ploegen. Dat gebeurt namelijk logischerwijs in het algemeen niet omdat die ploegen over alle wedstrijden heen ook twee keer zoveel doelpunten tegen krijgen. Lees maar eens na ...
quote:
Op maandag 10 maart 2008 21:49 schreef Doc het volgende:

Ook heb ik al aangetoond dat waar kleine teams twee keer zoveel doelpunten tegen krijgen als grote teams Torres niet twee keer zoveel tijd nodig heeft om tegen grotere teams te scoren, en dus relatief eigenlijk zelfs beter scoort dan menig andere spits tegen de grotere clubs.
pi_57294987
quote:
Op maandag 10 maart 2008 23:04 schreef Doc het volgende:

[..]

Jij beweert dat hij in grote wedstrijden NIET scoort en dat is aantoonbaar onzin.
Dat beweer ik dan ook niet, maar ik wil dat best zeggen als jij je daar beter door voelt
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 10 maart 2008 @ 23:12:03 #125
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_57295170
quote:
Op maandag 10 maart 2008 23:06 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Dat beweer ik dan ook niet, maar ik wil dat best zeggen als jij je daar beter door voelt
Je beweert dat hij de koning van de kleine wedstrijd is, en dat is dus zeker niet meer dan bij andere zeer goede spitsen.
  maandag 10 maart 2008 @ 23:12:45 #126
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_57295187
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 16:27 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Een goede spits doet meer dan scoren, Maar ik wil je niet nog meer verwarren dus ik laat het maar daarbij. Dan heb je dadelijk weer een terugslag bij je behandeling
pi_57295696
quote:
Op maandag 10 maart 2008 23:12 schreef Doc het volgende:

[..]

Je beweert dat hij de koning van de kleine wedstrijd is, en dat is dus zeker niet meer dan bij andere zeer goede spitsen.
Goede spitsen worden kampioen

Maar het is jou dag dus vandaag heb jij gelijk
pi_57295729
quote:
Op maandag 10 maart 2008 23:04 schreef Doc het volgende:
En lees jij nou maar wat ik WEL schrijf, want ik zeg niet dat hij even vaak scoort tegen die ploegen. Dat gebeurt namelijk logischerwijs in het algemeen niet omdat die ploegen over alle wedstrijden heen ook twee keer zoveel doelpunten tegen krijgen. Lees maar eens na ...
Daaruit blijkt hooguit dat jij niet kan tellen
pi_57297945
Torres 26 (19)
Kuijt 60 (15)
Crouch 79 (19)
Morientes 41 (8)

DAM, welke van deze spitsen heb jij het liefst in je ploeg?
pi_57298252
Een spits die er voor zorgt dat mijn ploeg kampioen wordt en dat is alleen Morientes als meevoetballer ooit gelukt
pi_57298496
Waar haal je die achterlijke theorie nu weer vandaan? Waarom zou je pas een wereldspits zijn als je kampioen bent geworden? Voor zover ik weet is voetbal nog steeds een teamsport...
Koning.
pi_57298523
Het is andersom
pi_57298617
?

Dat je kampioen wordt als je een wereldspits bent?
Koning.
pi_57298791
Wederom andersom
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 11 maart 2008 @ 16:47:13 #135
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_57308712
quote:
Op maandag 10 maart 2008 23:30 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Daaruit blijkt hooguit dat jij niet kan tellen
Zeg maar waar de telfout zit in de onderstaande berekening.

6 doelpunten in 770 minuten tegen een team uit het linkerrijte: 0.70 doelpunt per 90 minuten
13 doelpunten in 1244 minuten tegen een team uit het rechterrijtje; 0.92 doelpunt per 90 minuten.

Conclusie
Dat is dus niet twee keer zoveel doelpunten tegen teams uit het rechterrijtje, terwijl die teams wel ongeveer twee keer zo veel doelpunten tegen hebben. Relatief gezien dus een goede score tegen teams uit het linkerrijtje
pi_57308829
Torres speelt natuurlijk ook twee wedstrijden minder tegen clubs die in het linkerrijtje staan, want Liverpool staat daar zelf in .
pi_57309700
quote:
Op dinsdag 11 maart 2008 16:47 schreef Doc het volgende:

[..]

Zeg maar waar de telfout zit in de onderstaande berekening.

6 doelpunten in 770 minuten tegen een team uit het linkerrijte: 0.70 doelpunt per 90 minuten
13 doelpunten in 1244 minuten tegen een team uit het rechterrijtje; 0.92 doelpunt per 90 minuten.

Conclusie
Dat is dus niet twee keer zoveel doelpunten tegen teams uit het rechterrijtje, terwijl die teams wel ongeveer twee keer zo veel doelpunten tegen hebben. Relatief gezien dus een goede score tegen teams uit het linkerrijtje
Welke 6 goals?
pi_57310041
Denk dat hij bedoelt de goals tegen Chelsea, Portsmouth(2x), en 3 tegen West Ham.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 11 maart 2008 @ 20:50:12 #139
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_57314134
quote:
Op dinsdag 11 maart 2008 17:37 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Welke 6 goals?
Je hebt zelf een heel mooi lijstje gepost. Dan zoek je de teams op die in het linkerrijtje staan (hint; dat zijn de teams in de bovenste helft van de competitie) en dan tel je de goals bij elkaar op. Dan weet je welke goals. Als het je niet lukt staat in de post hierboven de zes doelpunten. Dat lijkt mij goed geteld, nietwaar? Of zie jij ergens een telfout?

Hoeveel goals dacht jij dat het er waren?
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 11 maart 2008 @ 20:55:21 #140
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_57314268
quote:
Op dinsdag 11 maart 2008 16:53 schreef RayMania het volgende:
Torres speelt natuurlijk ook twee wedstrijden minder tegen clubs die in het linkerrijtje staan, want Liverpool staat daar zelf in .
Vandaar dat ik het ook relateer aan het aantal minuten dat Torres speelt tegen de teams in de onderste en tegen teams in de bovenste helft van de competitie.
pi_57314411
Heeft ie de bal geraakt in het eerste kwatier?
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 11 maart 2008 @ 21:08:32 #142
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_57314563
quote:
Op dinsdag 11 maart 2008 21:01 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Geef jij eens antwoord op de vraag die ik je stelde.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 11 maart 2008 @ 21:13:40 #143
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_57314698
quote:
Op dinsdag 11 maart 2008 21:12 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Een hond mag je zo aanspreken, mij niet

Ik vroeg je iets. Dan mag je best antwoorden. Of heb je er weer moeite mee ominhoudelijk te reageren?

edit:

niet verrassend - DAM wordt er weer eens op feiten uitgeluld en geeft vervolgens niet thuis; maar goed, nomaals de vraag: hoeveel doelpunten dacht jij dat Torres tegen teams uit het linkerrijtje gescoord heeft?

En geloof je nog steeds dat dat het correcte aantal is?

[ Bericht 9% gewijzigd door Doc op 11-03-2008 21:26:20 ]
pi_57316283
Knappe goal, weliswaar tegen 2 verdedigers die niet kunnen verdedigen en niet weten welke kant ze op moeten draaien, maar het blijft een goal in de 2e ronde van de CL
pi_57316373
quote:
Op dinsdag 11 maart 2008 22:11 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Knappe goal, weliswaar tegen 2 verdedigers die niet kunnen verdedigen en niet weten welke kant ze op moeten draaien, maar het blijft een goal in de 2e ronde van de CL
Oh, je kijkt toch de wedstrijd? Waarom vraag je dan zoiets onbenulligs?
quote:
Op dinsdag 11 maart 2008 21:01 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Weer lekker aan het zuigen, DAM? Begint hier trouwens vrij eentonig te worden, jammer van zo'n topic.
pi_57316412
Omdat het de waarheid is misschien?
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 11 maart 2008 @ 22:18:26 #147
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_57316475
quote:
Nog een goal in een grote wedstrijd erbij

Ik ben trouwens nog steeds heel nieuwsgierig hoeveel doelpunten jij dacht dat Torres gemaakt had tegen de ploegen in het linkerrijtje. Kan je daar een antwoord op geven?
  dinsdag 11 maart 2008 @ 22:23:56 #148
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_57316645
quote:
Op dinsdag 11 maart 2008 22:18 schreef Doc het volgende:

[..]

Nog een goal in een grote wedstrijd erbij
Was te verwachten.

Toch jammer, had liever Internazionale door zien gaan. Maar goed, Fernando Torres is een held!
pi_57317100
Scoten @Inter is natuurlijk heel eenvoudig toch DAM.
  dinsdag 11 maart 2008 @ 22:53:46 #150
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_57317526
Deze van Fernando Torres is ook niet echt belangrijk te noemen, zonder deze goal was LFC ook doorgeweest.
pi_57318632
quote:
Op dinsdag 11 maart 2008 22:53 schreef M0NTANA het volgende:
Deze van Fernando Torres is ook niet echt belangrijk te noemen, zonder deze goal was LFC ook doorgeweest.
Tsjah, en Inter is natuurlijk maar een middelmatig clubje...
Hoeveel goals heeft hij eigenlijk tegen clubs in het linkerrijtje gescoord? DAM, weet jij dat?
pi_57321124
agh zelfs een middelmatige spits als huntelaar kan tegen inter scoren, stelt niks voor dit
  woensdag 12 maart 2008 @ 08:22:29 #153
42630 DAMH
vroemmmm!!!
pi_57321639
quote:
-the Dude-
pi_57323096
Het blijft tegen 2 verdedigers die niet kunnen verdedigen(en tegen 10 man en een ploeg die moest komen), maar dat was ook wel duidelijk voor iedereen die een beetje kijk op voetbal heeft na die goal
pi_57323765
Torresssss
Hele knappe goal weer.
  woensdag 12 maart 2008 @ 11:06:44 #156
42630 DAMH
vroemmmm!!!
pi_57323874
quote:
Op woensdag 12 maart 2008 10:20 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Het blijft tegen 2 verdedigers die niet kunnen verdedigen(en tegen 10 man en een ploeg die moest komen), maar dat was ook wel duidelijk voor iedereen die een beetje kijk op voetbal heeft na die goal
yep als je bij inter rondloopt kan je niks, maar dat maakt verder toch niet uit als je tegen een surfboy uit salamanca speelt? maar dat had jij met je kijk al wel door toch
-the Dude-
pi_57324235
Rivas kan er inderdaad niks van en Chivu kan niet verdedigen
pi_57324446
Toch goed dat de surfboy blijft scoren.
Helaas was het maar de 0-1
pi_57324509
quote:
Op woensdag 12 maart 2008 11:39 schreef sjimz het volgende:
Helaas was het maar de 0-1
Precies, dan kom je in de kloppende lijstjes niet voor.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
pi_57324597
quote:
Op woensdag 12 maart 2008 11:39 schreef sjimz het volgende:
Anders kreeg je dat gezeur weer dat hij niet kon scoren tegen die 'onkundige' verdedigers
pi_57324675
Chivu is inderdaad erg kundig toch?
pi_57324710
quote:
Op woensdag 12 maart 2008 11:49 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Je kan niet bepaald zeggen dat het een randdebiel op voetbalschoenen is in ieder geval.
pi_57324794
quote:
Op woensdag 12 maart 2008 11:49 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Tja het is dan misschien geen Arjan Ebbinge maar slecht is ie zeker niet.
pi_57324799
Als je hem ziet verdedigen zou je zeggen van wel.

Maar hij heeft een vrij redelijke pass en kan goed opbouwen, dus voor Ajax zou hij uitermate geschikt zijn
pi_57324831
quote:
Op woensdag 12 maart 2008 11:54 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Als je hem ziet verdedigen zou je zeggen van wel.

Maar hij heeft een vrij redelijke pass en kan goed opbouwen, dus voor Ajax zou hij uitermate geschikt zijn
Best raar dat Mancini hem best vaak opstelt dan. Meestal inderdaad niet als centrale verdediger, hij is nogal nonchalant soms, maar om hem dan meteen onkundig te noemen
pi_57324877
Hij zat gister wel goed lucht te dekken toen Torres zijjn enige bal goed raakte
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 12 maart 2008 @ 13:19:08 #167
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_57326333
Beste DAM, het zou bijzonder prettig zijn als jij de vraag kan beantwoorden hoeveel doelpunten jij dacht dat Torres tegen clubs in het linkerrijtje gescoord had? Bij deze vraag ik het heel vriendelijk en zou graag antwoord hebben.

Vriendelijk genoeg gevraagd?
pi_57326337
gedeelde 2e plek op de topschutterslijst in de Premier League.
Terwijl hij in zijn debuutseizoen zit.
Niet slecht voor deze surfboy.
pi_57326374
quote:
Op woensdag 12 maart 2008 13:19 schreef Doc het volgende:
Beste DAM, het zou bijzonder prettig zijn als jij de vraag kan beantwoorden hoeveel doelpunten jij dacht dat Torres tegen clubs in het linkerrijtje gescoord had? Bij deze vraag ik het heel vriendelijk en zou graag antwoord hebben.

Vriendelijk genoeg gevraagd?
6
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 12 maart 2008 @ 13:34:15 #170
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_57326596
quote:
Op woensdag 12 maart 2008 13:21 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

6
Dat betekent dus ook dat mijn berekeningen correct zijn en dat Torres tegen teams van het linkerrijtje een prima doelgemiddelde heeft per wedstrijd en dat - gezien teams uit het rechterrijtje normaliter twee keer zoveel doelpunten tegen krijgen - dat relatief zelfs beter is dan tegen teams uit het rechterrijtje.

Waarom beweerde je overigens tot tweemaal toe dat ik niet kon tellen?

En als je wist dat het er 6 waren, waarom moest je dan nog horen welke doelpunten dat waren: je had je eigen lijstje toch?

[ Bericht 5% gewijzigd door Doc op 12-03-2008 13:45:34 ]
  woensdag 12 maart 2008 @ 13:38:31 #171
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_57326653
quote:
Op woensdag 12 maart 2008 13:19 schreef sjimz het volgende:
gedeelde 2e plek op de topschutterslijst in de Premier League.
Terwijl hij in zijn debuutseizoen zit.
Niet slecht voor deze surfboy.
Hij heeft mazzel dat verdedigers altijd fouten maken als ze tegen deze matige spits spelen.

Doc, spreek jij Tibor trouwens nog wel eens of is ie inmiddels echt dood? Komt een leuk niet-te-missen-feestje aan waar ik hem even op wilde attenderen

[ Bericht 15% gewijzigd door Dr.Daggla op 12-03-2008 13:45:37 ]
-
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 12 maart 2008 @ 13:57:14 #172
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_57327000
quote:
Op woensdag 12 maart 2008 13:38 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Doc, spreek jij Tibor trouwens nog wel eens of is ie inmiddels echt dood? Komt een leuk niet-te-missen-feestje aan waar ik hem even op wilde attenderen
Ik zat van het weekend met Tibor op Anfield te kijken hoe Torres scoorde (om het ontopic te houden ), dus ja ik ik zie 'm nog wel eens - ik was van plan hem deze week nog te bellen en zal zeggen dat-ie nog naar een feestje moet
pi_57378320
Best knap van die onkundige verdedigers dat Inter in 27 Serie-A wedstrijden maar 16 goals tegen heeft gekregen.

Torressss
pi_57378329
Torres draait niet goed
pi_57378390
quote:
Op vrijdag 14 maart 2008 17:03 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Torres draait niet goed
Hier vind ik Torres toch redelijk draaien.
pi_57379255
En vooral Liverpool draait goed toch?
pi_57393184
Ik denk dat je een wedervraag krijgt.

Toch wel leuk als deze jongen topscorer van Engeland zou kunnen worden hoor!
www.thuisuiteten.nl
pi_57397325
En wederom scoort ie voor Pool!
pi_57397333
Nandoooo.
pi_57397395
Als Adebayor en Ronaldo zovaak scoren als de laatste tijd dan zie ik Torres wel topscorer worden.
pi_57397456
quote:
Op zaterdag 15 maart 2008 17:08 schreef sjimz het volgende:
En wederom scoort ie voor Pool!
Het is niet veel die onderkant van de EPL
pi_57398219
inderdaad als zelfs Ronaldo zijn goals tegen Derby moet maken
You'll never walk alone.
pi_57398385
Op de hoeveelste plaats staat MU ook alweer?
pi_57398827
quote:
Op zaterdag 15 maart 2008 17:16 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Het is niet veel die onderkant van de EPL
Precies, Derby heeft een budget gelijk aan dat van Ajax en PSV. Is niks natuurlijk.

En volgens mij sta je op zijn negeerlijstje, Doc.
pi_57400372
quote:
Op zaterdag 15 maart 2008 18:13 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Op de hoeveelste plaats staat MU ook alweer?
Waar staan Ronaldo en Torres in het klassement om de gouden schoen dan?
You'll never walk alone.
pi_57400908
Geen idee, is namelijk niet interessant.
pi_57400970
quote:
Op zaterdag 15 maart 2008 18:43 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

Precies, Derby heeft een budget gelijk aan dat van Ajax en PSV. Is niks natuurlijk.

En volgens mij sta je op zijn negeerlijstje, Doc.
Zelfs Ajax verslaat Derby nog, lekker boeiend
pi_57400974
quote:
Op zaterdag 15 maart 2008 20:05 schreef stevengerrard het volgende:

[..]

Waar staan Ronaldo en Torres in het klassement om de gouden schoen dan?
De Engelse clubs zien hun spelers x2 krijgen in dat klassement, waar Nederlandse clubs hun spelers x1,5 zien krijgen.

Eigenlijk zou de UEFA voor Torres ook zo'n index moeten doen. Alle goals tegen prutsverdedigers x0,75 doen ofzo.
www.thuisuiteten.nl
pi_57401112
Maar als jij die lijst serieus neemt moet je dat lekker doen Michiel
pi_57401210
quote:
Op zaterdag 15 maart 2008 20:33 schreef methodmich het volgende:

[..]

De Engelse clubs zien hun spelers x2 krijgen in dat klassement, waar Nederlandse clubs hun spelers x1,5 zien krijgen.

Eigenlijk zou de UEFA voor Torres ook zo'n index moeten doen. Alle goals tegen prutsverdedigers x0,75 doen ofzo.
Best een goed idee. De kwartfinales van de Champions League laat al duidelijk zien dat de Premier League één van de zwakste competities is in Europa, dus zou zeker eerlijk zijn als dat ingevoerd wordt.
pi_57401359
Ik zou het doelgemiddelde van Torres bij Liverpool eens vergelijken met dat in Spanje

Zelfs iemand die nooit voetbal kijkt ziet dat de PD veel sterker is in de breedte, al zullen Fokkers het daar vast niet mee eens zijn
pi_57401573
Goed topic geworden dit!
Maar ik ben het met DAM eens, ik snap de hype rond Torres ook niet geheel.
Aardige spits maar bij lange na niet de beste.
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
pi_57401587
quote:
Op zaterdag 15 maart 2008 20:46 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik zou het doelgemiddelde van Torres bij Liverpool eens vergelijken met dat in Spanje

Zelfs iemand die nooit voetbal kijkt ziet dat de PD veel sterker is in de breedte, al zullen Fokkers het daar vast niet mee eens zijn
Veel sterker vind ik wat overdreven. Maar ik denk wel dat de onderste ploegen in Spanje wat sterker zijn dan die in Engeland.

Het hoeft echter helemaal niks te maken te hebben met het feit dat hij nu makkelijk scoort. Kijk naar Kanoute, die scoort in Spanje meer dan ie in Engeland deed. Ik denk dat het Engelse voetbal Torres gewoon beter ligt dan het Spaanse. Daarnaast is er nu niet zoveel druk als bij Atletico waar hij echt de man was die het moest doen, vaak zonder veel ondersteuning, en staat het team waar hij speelt ook gewoon hoger.
pi_57401611
Misschien een idee om een apart topic aan te maken wat nou de sterkte competitie van Europa is en waarom precies?
pi_57403757
quote:
Op zaterdag 15 maart 2008 20:33 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Zelfs Ajax verslaat Derby nog, lekker boeiend
Nouja, ik snap je motivatie erachter niet. Alsof scoren tegen "kleintjes"(in dit geval zeker relatief) heel makkelijk is.
pi_57403882
Blijkt wel he, als zelfs Torres het kan
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 16 maart 2008 @ 00:56:53 #197
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_57406276
quote:
Op zaterdag 15 maart 2008 22:49 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik heb al aangetoond dat hij per 90 minuten niet veel slechter scoort tegen teams in het linkerrijtje dan tegen teams in het rechterrijtje, zeker als je in ogenschouw neemt dat teams in het rechterrijtje twee keer zoveel doelpunten tegen krijgen.

[ Bericht 14% gewijzigd door RayMania op 20-03-2008 17:47:30 ]
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 16 maart 2008 @ 01:13:02 #198
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_57406447
quote:
Op zondag 16 maart 2008 01:05 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Is gewoon waterdicht hoor
Is gewoon onzin hoor.

Ik heb al aangetoond dat hij per 90 minuten niet veel slechter scoort tegen teams in het linkerrijtje dan tegen teams in het rechterrijtje, zeker als je in ogenschouw neemt dat teams in het rechterrijtje twee keer zoveel doelpunten tegen krijgen.

[ Bericht 4% gewijzigd door RayMania op 20-03-2008 17:47:45 ]
pi_57409553
Nu komt het er op aan voor LFC. Komende vijf wedstrijden ManU Away(PL), Everton Home(PL), Arsenal Away(CL), Arsenal Away(PL) en Arsenal Home(CL).

Ik ben benieuwd of Torres zijn goede vorm vast kan houden.

Wel weer een schitterende goal gisteren. Geweldige loopactie.
pi_57409812
quote:
Op zaterdag 15 maart 2008 22:49 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
DAM, ik vraag me af hoe goed jij Torres nu eigenlijk echt vindt. Het lijkt nu af en toe net alsof hij volgens jou met moeite in de basis zou staan voor een willekeurige eredivisieclub. Noem eens een spits die jij beter vindt, eentje die je even goed vindt, en een slechtere spits.

Volgens mij vind je hem ook helemaal zo slecht niet stiekem
pi_57409930
Die betere spits is Drogba, Farfan.

Even goed is Adebayor.

Slechter is Huntelaar.

Lijkt me duidelijk.
pi_57411866
quote:
Op zondag 16 maart 2008 11:04 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Nu komt het er op aan voor LFC. Komende vijf wedstrijden ManU Away(PL), Everton Home(PL), Arsenal Away(CL), Arsenal Away(PL) en Arsenal Home(CL).

Ik ben benieuwd of Torres zijn goede vorm vast kan houden.

Wel weer een schitterende goal gisteren. Geweldige loopactie.
0 of 1 goal voor Torres
  zondag 16 maart 2008 @ 13:53:10 #203
152878 andre347
3, 4 en 7
pi_57411983
quote:
Op zondag 16 maart 2008 13:43 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

0 of 1 goal voor Torres
We zullen zien
pi_57432798
Wacht maar af
pi_57434750
quote:
Op maandag 17 maart 2008 15:10 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wacht maar af
DAM heeft misschien wel gelijk. Hij kan er alleen niet over dat mensen een andere mening dan hem hebben.
pi_57504349
Topic drastisch opgeschoond van alles en nog wat.
  zondag 23 maart 2008 @ 18:15:47 #207
67174 Dos37
Come on Twente
pi_57562822
Zat vandaag in de tang bij Vidic en Ferdinand. Heeft nog wedstrijden genoeg om wel indruk te maken tegen Arsenal 3x bijvoorbeeld.
pi_57562867
Hij heeft zich voor mij dit seizoen al ruimschoots bewezen.
Iedereen kan wel eens een mindere dag hebben en betere tegenstanders tegen zich hebben.
  maandag 24 maart 2008 @ 10:14:39 #209
96720 stevengerrard
stevengerrard
pi_57574601
quote:
Op zondag 23 maart 2008 18:15 schreef Dos37 het volgende:
Zat vandaag in de tang bij Vidic en Ferdinand. Heeft nog wedstrijden genoeg om wel indruk te maken tegen Arsenal 3x bijvoorbeeld.
hij zat zeker niet in de tang, maar doordat er te weinig diepgang in het spel van Lfc zat, mede door het wegsturen van Masch kwamen geen ballen over de middenlijn. Kan je Torres niet kwalijk nemen en zeker geen verdiensten van Vidic of Ferdinand
You'll never walk alone.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 30 maart 2008 @ 19:40:58 #210
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_57720834
Toch weer eentje erbij.
pi_57720914
quote:
Op zondag 30 maart 2008 19:40 schreef Doc het volgende:
Toch weer eentje erbij.
+1 tegen een club uit het linkerrijtje. En een belangrijke; tegen de aarsrivaal en belangrijk voor plek #4.
pi_57722102
Ben benieuwd wat DAM te zeggen heeft over deze goal, zal wel weer een gigantische blunder van de verdediging zijn geweest.

Maar wat een geweldige voetballer blijft het toch! Ben benieuwd hoe die gaat presteren in het spaanse elftal.
Koning.
pi_57722336
quote:
Op zondag 30 maart 2008 20:36 schreef tha_dark het volgende:
Ben benieuwd wat DAM te zeggen heeft over deze goal, zal wel weer een gigantische blunder van de verdediging zijn geweest.

Maar wat een geweldige voetballer blijft het toch! Ben benieuwd hoe die gaat presteren in het spaanse elftal.
Als ie voor Spanje speelt. Hebben ook David Villa nog. Zou een aardig duo zijn maar volgens mij spelen die vaak met maar 1 spits.
  zondag 30 maart 2008 @ 20:47:50 #214
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_57722386
quote:
Op zondag 30 maart 2008 20:36 schreef tha_dark het volgende:

Dat was het toch ook? Fout van Yakubu tegen Xabi en daarna inleveren bij kuiijt die em per ongeluk bij torres in de voeten caramboleert. De makkelijkste goal die hij dit seizoen gemaakt heeft dacht ik...
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
  zondag 30 maart 2008 @ 21:53:08 #215
96720 stevengerrard
stevengerrard
pi_57724049
als dan ook Howard nog uitglijd over de enige natte plek op het veld werd het voor Torres wel heel makkelijk om hem erin te schieten, het was moeilijker geweest om hem te missen. Kom op zeg! dat we deze goal uberhaupt in de discussie durven mee te tellen
You'll never walk alone.
pi_57765405
Ik zou hem gewoon als eigen goal tellen ofzo.

Maar goed, door deze soft goal houdt ie kans op het record van Ian Rush toch? Ook een waardeloze spits trouwens.
www.thuisuiteten.nl
  woensdag 2 april 2008 @ 17:19:16 #217
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_57783530
Vanavond schitteren
pi_57784990
Matige voetballer hoor. Hopen dat vanavond Crouch speelt.
pi_57787557
Vanavond inderdaad één van de belangrijkste wedstrijden van het seizoen. Het kampioenschap is verlopen en dit is de kans op de enige prijs. Denk zelf dat hij niet weet te scoren en dat de wedstrijd op 0-0 of 1-1 eindigt.
pi_57787616
Beter scoort ie niet vanavond.
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
pi_57792587
quote:
Op woensdag 2 april 2008 20:16 schreef RayMania het volgende:
Denk zelf dat hij niet weet te scoren en dat de wedstrijd op 0-0 of 1-1 eindigt.
Ik heb er kijk op .
  woensdag 2 april 2008 @ 22:46:04 #222
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_57792671
tjah, onzochtbaar was hij niet, maar niet echt belangrijk. Wel mooie schwalbe bij clichy
pi_57920679
Hij scoort net de belangrijke 2-1 in de kwartfinale CL

en wat voor 1
pi_57920715
Worldclass goal.
  dinsdag 8 april 2008 @ 22:18:23 #225
64276 9christensen
Grolsch bier is gezond
pi_57920846
hoppateee wat een topper
Het is het eindpunt van de trein, bijna geen mens hoeft er te zijn, bijna geen hond gaat zover mee:
[b]Enschede![/b]
  dinsdag 8 april 2008 @ 22:21:04 #226
116532 The_Verve
Midfield Maestro
pi_57920949
Senderos stond bij beide doelpunten lucht te dekken. Maar daar kan de doelpuntenmaker weinig aan doen natuurlijk. Geweldig ingeschoten.
De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
pi_57921515
Senderos
Tue 8 April 2008 22:34u door DiegoArmandoMaradona
Goed gedekt men

pi_57921625
Wat een held
pi_57921809
Wat een geweldige goal. Mooie aanname, niet kijken en fantastisch ingeschoten.

En op wat voor een moment, hele wedstrijd onzichtbaar.
pi_57921982
mooie goal, zwak verdedigd
pi_57922167
Vooral dat niet kijken en 'm dan vol in de hoek rammen was mooi. Het draaien lag meer aan het dekken van Senderos.
pi_57922281
Hij knalde hem erg lekker binnen hoor .
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 8 april 2008 @ 22:59:23 #233
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_57922394
quote:
Op zondag 16 maart 2008 13:43 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

0 of 1 goal voor Torres
Het zijn er dus 2 geworden in 9+90+83+87+87 minuten, dus minder dan 4 volle wedstrijden. Dat is 1 uit 2, wat dus best netjes is.
pi_57922532
DAM, kom er maar in!
Koning.
pi_57922891
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 23:03 schreef tha_dark het volgende:
DAM, kom er maar in!
kan niet
pi_57923001
Zat er heerlijk in natuurlijk, maar Senderos liet het ook wel toe.
  dinsdag 8 april 2008 @ 23:20:04 #237
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_57923143
Mooie goal hoor, leuke spits voor pool
  woensdag 9 april 2008 @ 00:42:18 #238
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_57925294
quote:
DAM, kom er maar in!
Dat wilde ik ook posten. .
-
  woensdag 9 april 2008 @ 00:42:48 #239
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_57925304
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 23:15 schreef Cyberia18 het volgende:
Zat er heerlijk in natuurlijk, maar Senderos liet het ook wel toe.
Er stonden 4 Arsenal spelers op een rij te kijken.
Magistraal afgemaakt, dat dan weer wel.
-
pi_57925687
quote:
DAM, kom er maar in!
Die heeft inmiddels een permanente ban aan zijn broek volgens mij
  woensdag 9 april 2008 @ 01:14:28 #241
34834 MarkNMGN
F E Y E N O O R D
pi_57925713
Beste spits in de premier league.
De nacht verandert iedereen,
kankelul.
  woensdag 9 april 2008 @ 01:32:16 #242
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_57925891
quote:
Op maandag 17 maart 2008 15:10 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wacht maar af
Het zijn er al 2.
Je zat er zoals gewoonlijk naast.
-
pi_57926783
quote:
Op woensdag 9 april 2008 01:11 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Die heeft inmiddels een permanente ban aan zijn broek volgens mij
Jammer
pi_57927140
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
pi_57928890
Vette song

En wat een heerlijke goal gisteren.
pi_57930829
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 22:35 schreef Jasza het volgende:
Senderos
Tue 8 April 2008 22:34u door DiegoArmandoMaradona
Goed gedekt men

Heerlijke goal
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 13 april 2008 @ 19:18:15 #247
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_58025960
En weer een doelpunt tegen een club in het rechterrijtje - in 85 minuten voetbal ...
  maandag 14 april 2008 @ 20:09:43 #248
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_58049801
31 officiële wedstrijden, 30 doelpunten. Klopt dat?
pi_58049897
41 wedstrijden volgens mij.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  maandag 14 april 2008 @ 20:36:27 #250
67174 Dos37
Come on Twente
pi_58050803
[DAM-Mode]
Agh het 2de seizoen is altijd moeilijker
[/DAM-Mode]

pi_58059313
Kunnen we DAM niet gewoon toegang geven tot bepaalde topics?
  dinsdag 15 april 2008 @ 08:13:18 #252
42630 DAMH
vroemmmm!!!
pi_58059752
quote:
Op dinsdag 15 april 2008 06:04 schreef VoreG het volgende:
Kunnen we DAM niet gewoon toegang geven tot bepaalde topics?
hehe vreemd is dat,, als je de opmerkingen van die gast leest denk je, "jesus waarom rot ie niet op, krijgt ie geen ban?" en nu ie eindelijk gebanned is mis je zijn stomme opmerkingen toch wel weer ... dit topic is bv gedoemd dood te bloeden zonder DAM

Om in zijn bewoordingen te blijven ,, Torres Salamaca boy is kudt
-the Dude-
  dinsdag 22 april 2008 @ 17:02:46 #253
67174 Dos37
Come on Twente
pi_58230346
Vanavond kan ie er weer een paar inknallen
  dinsdag 22 april 2008 @ 17:21:10 #254
34834 MarkNMGN
F E Y E N O O R D
pi_58230713
Mijn hoop is gevestigd op hem vanavond, en op Dirk.. uiteraard.
De nacht verandert iedereen,
kankelul.
pi_58230769
Gelukkig speelt hij niet tegen Ben-Haim maar tegen Carvalho itt de vorige keer.
pi_58230835
Hij laat toch meestal niets zien tegen de echte topverdedigers (Man Utd. , Chelsea, Arsenal(zonder Senderos )
pi_58244979
nee de topverdedigers slaan hem continue knock out
You'll never walk alone.
pi_58247140
was niet goed gisteren, de 2 kansen die hij kreeg schoot hij recht op Cech
pi_58247175
quote:
Op woensdag 23 april 2008 10:00 schreef ruud_fr het volgende:
was niet goed gisteren, de 2 ballen die hij kreeg schoot hij recht op Cech
En niet te vergeten die grote kans toen Gerrard hem diep stuurde. Vergat hij de bal mee te nemen. Gister was hij slecht. Hopelijk kan hij het volgende week laten zien .
pi_58250084
Buiten Anfield scoort hij nauwelijks, dus ik vraag het me af.
pi_58612495
Schiet zichzelf vandaag naar de best debuterende spits qua doelpunten in de historie.
pi_59780100
Was is ie ongelooflijk snel, sterk en doelgericht .
pi_59780297
Hij scoort alleen zo weinig beslissende en belangrijke doelpunten
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 29 juni 2008 @ 22:40:19 #264
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_59781753
En een echte prijs voor Torres - met hem als matchwinnaar in de finale

Over het hele toernooi: 2 doelpunten en 1 assist in 376 minuten (in minuten iets meer dan 4 wedstrijden) wat niet heel goed, maar ook zeker niet slecht is.
pi_59781999
quote:
Op zondag 29 juni 2008 22:40 schreef Doc het volgende:

Over het hele toernooi: 2 doelpunten en 1 assist in 376 minuten (in minuten iets meer dan 4 wedstrijden) wat niet heel goed, maar ook zeker niet slecht is.
Het gaat erom welke doelpunten je scoort!
Wat een held!
  zondag 29 juni 2008 @ 22:47:52 #266
113682 WeebI
Wee Bull
pi_59782030
Heeft drie finales met Spanje gespeeld.

Alledrie eindigden in 1-0, Torres was verantwoordelijk voor alle treffers.

Een ware held.
Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 29 juni 2008 @ 22:48:52 #267
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_59782065
quote:
Op zondag 29 juni 2008 22:47 schreef WeebI het volgende:
Heeft drie finales met Spanje gespeeld.

Alledrie eindigden in 1-0, Torres was verantwoordelijk voor alle treffers.

Een ware held.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 29 juni 2008 @ 22:56:53 #268
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_59782313
quote:
Op maandag 10 maart 2008 23:29 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Goede spitsen worden kampioen
Om even iemand te quoten
pi_59782444
quote:
Op zondag 29 juni 2008 22:40 schreef Doc het volgende:

Zoals ie nu in de finale speelde, in de spits op zichzelf aangewezen is het natuurlijk een klasbak
  zondag 29 juni 2008 @ 23:02:14 #270
152878 andre347
3, 4 en 7
pi_59782448
Speelde wel goed
  zondag 29 juni 2008 @ 23:30:16 #271
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_59783325
quote:
Op zondag 29 juni 2008 22:56 schreef Doc het volgende:

[..]

Om even iemand te quoten
pi_59783617
Held nu helemaal de onsterfelijke kind van Spanje
AFC AJAX
  maandag 30 juni 2008 @ 00:26:17 #273
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_59784576
Torresje
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
pi_59784616
Lahm
  maandag 30 juni 2008 @ 12:30:57 #275
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_59791198
quote:

[..]

Om even iemand te quoten
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_59837819
quote:

[..]

Om even iemand te quoten
Jij hebt er kijk op
pi_59850947
Hopelijk blijft hij gewoon bij Liverpool. Ik las namelijk alweer wat geruchten van Chelsea. Gewoon afblijven graag. Hopelijk kan Liverpool eindelijk eens meedoen in de titelstrijd met Torres erbij.
  donderdag 3 juli 2008 @ 11:26:48 #278
159022 AminBen
El Maestro
pi_59861245
Liverpool is toch weer uitgespeeld bij de kerstkalkoen!
pi_59863360
quote:
Spain and Liverpool striker Fernando Torres sent his English club team-mates, who were not at Euro 2008 after the national team failed to qualify, bottles of Spanish wine as he rubbed in his country's victory at the tournament. (Daily Star)
  donderdag 3 juli 2008 @ 13:44:39 #280
67174 Dos37
Come on Twente
pi_59864911
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 21:12 schreef RayMania het volgende:
Hopelijk blijft hij gewoon bij Liverpool. Ik las namelijk alweer wat geruchten van Chelsea. Gewoon afblijven graag. Hopelijk kan Liverpool eindelijk eens meedoen in de titelstrijd met Torres erbij.
Torres was er afgelopen jaar toch ook al bij
  donderdag 3 juli 2008 @ 15:08:11 #281
96720 stevengerrard
stevengerrard
pi_59867261
Ja maar omdat Agger geblesseerd raakte zijn we afgehaakt in de titelstrijd!

The loss of Daniel Agger cost Liverpool a shot at the Premier League title last season, according to Rafa Benitez.
You'll never walk alone.
  donderdag 3 juli 2008 @ 15:25:14 #282
131526 ericajax
LACHEN HOOR.
pi_59867647
Torres
10. Jari Litmanen
Ajacied ben je niet voor even, Ajacied ben je voor het leven
Biblis le Grosse Pedal Slakmoncul!!!
pi_59867854
quote:
Op donderdag 3 juli 2008 15:08 schreef stevengerrard het volgende:
Ja maar omdat Agger geblesseerd raakte zijn we afgehaakt in de titelstrijd!

The loss of Daniel Agger cost Liverpool a shot at the Premier League title last season, according to Rafa Benitez.
Benitez zoekt altijd wel naar een excuus, ja.
  donderdag 3 juli 2008 @ 20:49:00 #284
96720 stevengerrard
stevengerrard
pi_59874346
tuurlijk is het een excuus maar ik denk wel dat er een kern van waarheid inzit. Echter welke club heeft nu niet blessures. Maar laten we in het lfc topic verder op discusieren
You'll never walk alone.
pi_59875164
quote:
Op donderdag 3 juli 2008 13:44 schreef Dos37 het volgende:

[..]

Torres was er afgelopen jaar toch ook al bij
Ja, en toen deden ze niet echt mee in de titelstrijd. Nu hopelijk wel. En dan nog steeds met Torres, want dan is de kans denk ik groter dan zonder.
pi_59875199
Kampioen gaat natuurlijk over een titel als basispeler bij een club

Als invaller een EK winnen is dat natuurlijk niet. Anders zijn er heel veel matige spitsen die in een keer top zijn
pi_59875230
quote:
Op donderdag 3 juli 2008 21:26 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

Als invaller een EK winnen is dat natuurlijk niet. Anders zijn er heel veel matige spitsen die in een keer top zijn
Hij viel niet in
pi_59875422
In de finale niet nee.

Villa was DE spits en hij speelde alleen door een blessure
pi_59875509
quote:
Op donderdag 3 juli 2008 21:36 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
In de finale niet nee.

Villa was DE spits en hij speelde alleen door een blessure
Behalve de wedstrijd tegen Griekenland (waar Villa ook niet speelde), is Torres iedere wedstrijd in de basis begonnen
pi_59875691
En ook iedere wedstrijd gewisseld en op een knappe goal na een kut toernooi gedraaid

Maar in een lijstje staan met Harry en Bierhof lijkt me nu ook niet echt geweldig
pi_59875765
quote:
Op donderdag 3 juli 2008 21:47 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
En ook iedere wedstrijd gewisseld en op een knappe goal na een kut toernooi gedraaid

Maar in een lijstje staan met Harry en Bierhof lijkt me nu ook niet echt geweldig
Nu is een spits die de prijzen pakt (door de winnende te maken in de finale) dus weer niet goed genoeg

Welkom terug DAM
  donderdag 3 juli 2008 @ 22:06:47 #292
64276 9christensen
Grolsch bier is gezond
pi_59876202
doar hej 'm ook weer
Het is het eindpunt van de trein, bijna geen mens hoeft er te zijn, bijna geen hond gaat zover mee:
[b]Enschede![/b]
pi_59880501
quote:
Op donderdag 3 juli 2008 21:50 schreef Gordon_Shumway het volgende:

[..]

Nu is een spits die de prijzen pakt (door de winnende te maken in de finale) dus weer niet goed genoeg

Welkom terug DAM
Bij Ajax hebben ze een keer zo´n topper gekocht

Daarna Feyenoord ook nog
  vrijdag 4 juli 2008 @ 08:42:46 #294
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_59881664
quote:
Op donderdag 3 juli 2008 21:26 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Onzin, zowel Atético Madrid én LFC zijn geen titelkandidaten. Wie is in jouw ogen de beste spits ter wereld? Denk je dat die spits Atético Madrid of LFC kampioen zou hebben gemaakt? Ik denk het niet, welke spits je ook zal noemen.
quote:
Hij was geen invaller, onbetwiste basisspeler.
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 4 juli 2008 @ 14:54:19 #295
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_59890081
Torres is de beste buitenlandse debutant ooit in de PL met 24 doelpunten.
Torres scoort de winnende in de finale - dus scoort ook in belangrijke wedstrijden.
Torres is intergaal onderdeel van een team dat Europees kampioen geworden is (alle wedstrijden gespeeld).

Zo iemand is simpelweg niet slecht als spits. Dan kan je wel roepen dat hij wel slecht is, maar dat is door niemand serieus te nemen.
  vrijdag 4 juli 2008 @ 14:55:57 #296
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_59890122
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 14:54 schreef Doc het volgende:
Torres scoort de winnende in de finale - dus scoort ook in belangrijke wedstrijden.
Torres is intergaal onderdeel van een team dat Europees kampioen geworden is (alle wedstrijden gespeeld).

Zo iemand is simpelweg niet slecht als spits. Dan kan je wel roepen dat hij wel slecht is, maar dat is door niemand serieus te nemen.
Telkens als weer één argument van DAM teniet wordt gedaan door Fernando Torres zelf, verzint hij een nieuwe.

Zo kan hij bezig blijven, Fernando Torres heeft gewoon aangetoond een geweldenaar te zijn!
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 4 juli 2008 @ 14:58:28 #297
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_59890190
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 14:55 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Telkens als weer één argument van DAM teniet wordt gedaan door Fernando Torres zelf, verzint hij een nieuwe.

Zo kan hij bezig blijven, Fernando Torres heeft gewoon aangetoond een geweldenaar te zijn!
Tsja ...
quote:

Spits zonder prijs

Kies er maar een
Maar goed - een zinvolle discussie is niet te verwachten omdat hij toch nooit zijn ongelijk in deze toe zal geven, dus waarom moeite doen ...
pi_59890246
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 14:54 schreef Doc het volgende:
Toch haalde Pool 6 punten meer en eindigde ze lager
Harry ook
Was ie niet, meevoetballer
pi_59890298
Ik ben benieuwd of hij zijn goede debuutseizoen een vervolg kan geven.
Nu zal er natuurlijk helemaal extra op hem gelet gaan worden.
  vrijdag 4 juli 2008 @ 15:03:42 #300
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_59890321
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 15:00 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Toch haalde Pool 6 punten meer en eindigde ze lager
Harry ook
Was ie niet, meevoetballer
Fernando Torres scoort megaveel in PL én winnende in finale van EK én is basisspeler van de Europees kampioen, Angelos Charisteas kan alleen de laatste twee waarmaken.
  vrijdag 4 juli 2008 @ 15:05:07 #301
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_59890348
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')