LFC heeft 56, en de derde plek heeft nu 58 punten. Twee punten verschil. De zesde plek heeft 48 punten en dat is dus een verschil van 8 punten...quote:Op maandag 10 maart 2008 20:05 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Je geeft nu zelf je eigen ongelijk toe
Maar ik ben blij dat jij ook inziet dat ondanks Surfboy de 6e plaats dichterbij is dan de 3e plaats voor Liverpool en dat er nauwelijks meer wordt gescoord
Ik heb allang aangetoond dat hij in grote wedstrijden ook scoort.quote:Op zondag 9 maart 2008 21:13 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
En een spits die kampioen wordt scoort in grote wedstrijden
DAM mag aangeven bij welke prestatie van Torres hij wel overtuigd zou zijn van diens voetbalkwaliteiten.quote:Op maandag 10 maart 2008 21:55 schreef RayMania het volgende:
Dat je er nog tijd en moeite insteekt, Doc, om één iemand te overtuigen die toch alleen maar je uitstekende argumenten klakkeloos negeert en zelf nauwelijks twee zinnen uit zijn toetsenbord geperst krijgt.
Torres, geweldige spits en dat hij (als Huntelaar het niet wordt
) maar De Gouden Schoen mag winnen.
Praat je nu tegen jezelf?quote:Op maandag 10 maart 2008 22:02 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Als je het zelf maar gelooft he
Inderdaad zeg, kraamt weer ouderwets onzin uit.quote:Op maandag 10 maart 2008 21:55 schreef RayMania het volgende:
Dat je er nog tijd en moeite insteekt, Doc, om één iemand te overtuigen die toch alleen maar je uitstekende argumenten klakkeloos negeert en zelf nauwelijks twee zinnen uit zijn toetsenbord geperst krijgt.
Torres, geweldige spits en dat hij (als Huntelaar het niet wordt
) maar De Gouden Schoen mag winnen.
Uitslag 4-0, 4-1. Inderdaad hele belangrijke goalsquote:Op maandag 10 maart 2008 22:08 schreef Doc het volgende:
[..]
Praat je nu tegen jezelf?
Als je scoren tegen CFC en scoren in twee cruciale must-win wedstrijden in de CL wedstrijden niet "scoren in grote wedstrijden" vind, dan kan ik ook alleen maar zeggen: "als je het zelf maar gelooft".
Jij bent hier de enige die niet overtuigd is dat het een goede spits is. Jij bent de enige die dat nog gelooft.
Ik ook niet. Ik verwachtte eerlijk gezegd een soort Morientes #2. Een Spanjaard die niet kan aarden in het harde Engelse voetbal, maar hij verrast me echt in positieve zin. Al zoveel (belangrijke) doelpunten gemaakt in een eerste seizoen, als jonge jongen in het buitenland. Spitsenprobleem lijkt ook definitief opgelost bij Pool, want de laatste jaren is er nooit echt een topschutter geweest, maar - met alle respect, wat mindere spitsen als Kuijt, Morientes, Crouch.quote:Op maandag 10 maart 2008 22:15 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Inderdaad zeg, kraamt weer ouderwets onzin uit.
Zoals al eerder gezegd: ik had niet verwacht dat hij het zijn eerste seizoen al zo goed zou doen, maar ik zag vorige week bijna een hele wedstrijd, dan is het echt een hele goede voetballer. Toen scoorde ie ook drie keer.
Topspits
Die twee tegen Porto waren absoluut belangrijk. Als je dat niet ziet zet je jezelf voor gek. Netzoals dat doelpunt tegen CFC absoluut belangrijk was.quote:Op maandag 10 maart 2008 22:20 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Uitslag 4-0, 4-1. Inderdaad hele belangrijke goals, in jou leven dan, in de echte wereld zijn het nietszeggende goals
Gefeliciteerd - je eerste lijstje waarin je het juiste aantal doelpunten bij iedere wedstrijd weet te zettenquote:Op maandag 10 maart 2008 22:18 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
2 FC Liverpool - West Ham United 4 : 0 3 82
3 FC Liverpool - FC Chelsea 1 : 1 1 90
5 FC Liverpool - Derby County 6 : 0 2 90
9 FC Liverpool - Tottenham Hotspur 2 : 2 1 90
13 FC Liverpool - FC Fulham 2 : 0 1 20
15 FC Liverpool - Bolton Wanderers 4 : 0 1 76
18 FC Liverpool - FC Portsmouth 4 : 1 2 86
19 Derby County - FC Liverpool 1 : 2 1 1 90
21 FC Liverpool - Wigan Athletic 1 : 1 1 90
22 FC Middlesbrough - FC Liverpool 1 : 1 1 90
25 FC Liverpool - FC Sunderland 3 : 0 1 90
27 FC Liverpool - FC Middlesbrough 3 : 2 3 90
30 FC Liverpool - Newcastle United 3 : 0 11 72
5 FC Liverpool - FC Porto 4 : 1 2 90
6 Olympique Marseille - FC Liverpool 0 : 4 1 77
En nu mag je gaan tellen als je dat kan
Prima, als ze net zo vaak scoorden voor Liverpool dan Torres, laat die statistieken maar zien. De resultaten bij Liverpool zijn in de competitie al jaren hetzelfde (3e of 4e worden zonder mee te spelen om de titel), in de CL valt er nog niet veel van te zeggen omdat ze daar nog net zo goed inzitten.quote:Op maandag 10 maart 2008 22:23 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Die scoorden net zo vaak en behaalden betere resultaten
Wat zou ik bewijzen wat ik niet al bewezen heb?quote:Op maandag 10 maart 2008 22:38 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Dat zou Doc gaan bewijzen maar die geeft weer eens niet thuis
Wat heb ik fout geteld dan? 19 PL doelpunten en 3 CL doelpunten, klopt dat volgens jou niet dan?quote:Op maandag 10 maart 2008 22:46 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Je kan dan niet tellen, als je denkt dat je bewijzen hebt
Inderdaad - als hij LFC niet twee keer op voorsprong gezet had dan had Porto met gemak de 0-1 voorsprong kunnen verdedigen en was er de ruimte niet geweest voor de laatste twee doelpunten in de laatste 10 minuten. Fiijn dat je dat ook ziet.quote:Op maandag 10 maart 2008 22:28 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
de 2 goals in de 4-1 overwinning waren inderdaad super belangrijk. Zonder surfboy had Pool echt niet gewonnen![]()
Jij beweert dat hij in grote wedstrijden NIET scoort en dat is aantoonbaar onzin.quote:Op maandag 10 maart 2008 22:58 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
In die reactie waar je beweerd dat hij bijna net zo vaak scoort tegen ploegen in het linkerrijtje dan in het rechterrijte
Maar jij hebt gewoon gelijk joh
quote:Op maandag 10 maart 2008 21:49 schreef Doc het volgende:
Ook heb ik al aangetoond dat waar kleine teams twee keer zoveel doelpunten tegen krijgen als grote teams Torres niet twee keer zoveel tijd nodig heeft om tegen grotere teams te scoren, en dus relatief eigenlijk zelfs beter scoort dan menig andere spits tegen de grotere clubs.
Dat beweer ik dan ook niet, maar ik wil dat best zeggen als jij je daar beter door voeltquote:Op maandag 10 maart 2008 23:04 schreef Doc het volgende:
[..]
Jij beweert dat hij in grote wedstrijden NIET scoort en dat is aantoonbaar onzin.
Je beweert dat hij de koning van de kleine wedstrijd is, en dat is dus zeker niet meer dan bij andere zeer goede spitsen.quote:Op maandag 10 maart 2008 23:06 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Dat beweer ik dan ook niet, maar ik wil dat best zeggen als jij je daar beter door voelt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |