Wat betreft de wedstrijd tegen Marseille zo het nog kunnen, maar wat betreft de wedstrijd tegen Porto is het al vele malen minder waarschijnlijk, maar dat snap je zelf ook wel.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 11:18 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Nee, alleen dat Liverpool zonder Torres ook had gewonnen
Voor iemand die beweert iets van voetbal te weten is het wel een heel domme opmerking.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 11:18 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Een fout van een ander kan nooit een goede actie zijn van de ander. Maar dat begrijp toch niet dus laat maar hangen. Je hoeft er dus niet op te reageren
volgens mij heb je ook wel is bij een van ze goals gezegd "Ja maar slecht verdedigd dus fout van de verdediger" beetje steeds dezelfde lauwe non-argumenten erbij pakken,, zelfde dat ik het wc-papier de schuld geef dat ie vies is, terwijl ik heb zitten schijten en hem heb gebruiktquote:Op vrijdag 7 maart 2008 14:07 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Je ijlt, ik zou je eigen laten nakijken
2 keer dom en onnodig. Klaar, einde discussiequote:Op vrijdag 7 maart 2008 20:09 schreef Doc het volgende:
[..]
Wat betreft de wedstrijd tegen Marseille zo het nog kunnen, maar wat betreft de wedstrijd tegen Porto is het al vele malen minder waarschijnlijk, maar dat snap je zelf ook wel.
[..]
Voor iemand die beweert iets van voetbal te weten is het wel een heel domme opmerking.
Als Torres niet twee keer duidelijk sneller was geweest dan Materazzi, had die die fout niet gemaakt. De eerste overtreding was duidelijk het gevolg van een goede, snelle actie van Torres, en de tweede was slim gevallen van Torres, na een minimale overtreding van Materazzi.
Waarom is het wel klasse van PSV als Gilberto een gigantische fout maakt waardoor Farfan kan scoren, maar alleen maar dom van Materazzi als ie voor een overtreding op Torres geel krijgt?quote:Op zaterdag 8 maart 2008 05:05 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
2 keer dom en onnodig. Klaar, einde discussie
Amen, mooie post.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 11:38 schreef BonJovi het volgende:
Het grappige is juist dat voetbal een spel van fouten is, als niemand iets fout deed zou er nooit worden gescoord. Dus het is sowieso al nutteloos om daar over te praten.
Bron?quote:Op zaterdag 8 maart 2008 11:20 schreef DemonCleaner het volgende:
[..]
Waarom is het wel klasse van PSV als Gilberto een gigantische fout maakt waardoor Farfan kan scoren, maar alleen maar dom van Materazzi als ie voor een overtreding op Torres geel krijgt?![]()
Vond je het doelpunt van Farfán de klasse van Farfán, of juist een fout van de verdediging van de Spurs, waardoor Farfán kon profiteren? Als je het klasse blijkt te vinden, dan heeft DemonCleaner een punt, want Torres scoorde misschien dan wel door een fout van de tegenstander, maar Farfán eveneens. En dan is het dus ook de klasse van Torres, snap je?quote:
Dus ik vroeg mij af of jij nu ook vindt dat Farfán tegen de Spurs geen goede actie maakte, omdat het de fout van Gilberto was. Of is het alleen bij Torres geen goede actie, maar bij Farfán wel?quote:Op vrijdag 7 maart 2008 11:18 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Een fout van een ander kan nooit een goede actie zijn van de ander.
En een spits die kampioen wordt scoort in grote wedstrijdenquote:Op zondag 9 maart 2008 16:57 schreef methodmich het volgende:
Elke topscorer wordt vooral topscorer door te scoren tegen de clubs die jij als "kutploeg" afficheert.
Die eerste keer was zeker niet onnodig aangezien Torres duidelijk bij hem wegspurte en Materazzi dwong tot de overtreding en daardoor uit pure klasse die overtreding afdwong.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 05:05 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
2 keer dom en onnodig. Klaar, einde discussie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |