De oatmeal is speciaal ontwikkeld voor honden met een lastiger huid hequote:Op dinsdag 26 februari 2008 13:40 schreef Qwea het volgende:
ik zou graag mee willen doen, maar baloe heeft speciale shampoo omdat hij anders jeuk krijgt
quote:Oatmeal & Aloe shampoo - Earthbath
Speciaal ontwikkeld voor honden met een jeukende droge huid. Deze shampoo wordt aangeraden door dierenartsen om effectief huidirritaties te bestrijden, herstel te bevorderen en de vacht te hydrateren. De vacht wordt weer glanzend en zacht en ruikt lekkerder dan ooit tevoren.
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 13:47 schreef Qwea het volgende:
ja, ik moet beter lezen
Ik heb al gemaild
En dan moeten wij het gaan proberen bij onze huisdierenquote:In hun zoektocht namen ze een aardig eisenpakketje mee; het moest 100% natuurlijk zijn, niet getest op dieren, geen chemicaliën, en biologisch afbreekbaar.
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 13:59 schreef Ingetje79 het volgende:
Leuk topic!
Ik denk alleen niet dat mijn 4 monsters het waarderen als ik ze zou helpen bij het wassen.
En dat is nog zacht uitgedrukt
Voordat ze wisten dat het veilig was hebben ze het niet getest op huisdieren, uiteraardquote:Op dinsdag 26 februari 2008 14:09 schreef woudy het volgende:
Ik vind het maar vreemd hoor
[..]
En dan moeten wij het gaan proberen bij onze huisdieren![]()
Heb je echter een pers met gevoelige darmen en dus regelmatig diarree..... dan ligt dat héél andersquote:Op dinsdag 26 februari 2008 14:21 schreef Lienekien het volgende:
Onder normale omstandigheden hóef je een kat ook niet te wassen. Dat kan een kat prima zelf!
Het arme beestquote:Op dinsdag 26 februari 2008 14:26 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
Heb je echter een pers met gevoelige darmen en dus regelmatig diarree..... dan ligt dat héél anders
Het is dan ook geen shampoo voor de katten maar een foam.quote:
Ok, ik pas mijn tekst aan: onder normale omstandigheden en voor normale katten is het niet nodig.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 14:26 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
Heb je echter een pers met gevoelige darmen en dus regelmatig diarree..... dan ligt dat héél anders
Is inderdaad zielig. Als hij weer diarree heeft gehad gaat hij zich verstoppen omdat hij niet in bad wil... echt heel sneu!quote:
Normale katten? Waar kun je die kopen?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 14:32 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ok, ik pas mijn tekst aan: onder normale omstandigheden en voor normale katten is het niet nodig.
Bij je motivatie komt de foto die je hebt ingestuurd (mag nog een andere worden hoor), maar als je inderdaad uitgekozen wordt verwachten we wel dat je foto's van de douchebeurt zelf maakt en meestuurtquote:Op dinsdag 26 februari 2008 14:32 schreef Qwea het volgende:
Zeg, die foto die je moest inzenden, wordt die er dan bij geplaatst? Ik zou het leuker vinden dat als Baloe wordt uitgekozen ik foto's van een douchende Baloe kan maken en 1 van die pics erbij komt
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 14:44 schreef Litso het volgende:
[..]
Bij je motivatie komt de foto die je hebt ingestuurd (mag nog een andere worden hoor), maar als je inderdaad uitgekozen wordt verwachten we wel dat je foto's van de douchebeurt zelf maakt en meestuurt
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 14:47 schreef en_door_slecht het volgende:
Dieren wassen
Geef ze fatsoenlijk te vreten en je huisdier heeft ineens wel een goede, glimmende, niet jeukende, minder uitharende vacht. En schilfers blijven achterweg.
Ja. En toen werd je wakker en had je in je broek gepoept.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 14:47 schreef en_door_slecht het volgende:
Dieren wassen
Geef ze fatsoenlijk te vreten en je huisdier heeft ineens wel een goede, glimmende, niet jeukende, minder uitharende vacht. En schilfers blijven achterweg.
Eh, ik ben geen expert, maar wel ervaringsdeskundige.quote:
Oh, grappig!quote:Op dinsdag 26 februari 2008 14:50 schreef Verbal het volgende:
[..]
Ja. En toen werd je wakker en had je in je broek gepoept.
V.
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 14:57 schreef en_door_slecht het volgende:
[..]
Eh, ik ben geen expert, maar wel ervaringsdeskundige.![]()
![]()
Als ik mijn katten Whiskas (of nog erger: Felix) blikvoer geef, dan is dat niet fatsoenlijk te onderscheiden van hun ontlasting. Het ruikt bijna hetzelfde. En dat is logisch, want die rommel bestaat hoofdzakelijk uit planten. En daar is een kat helemaal niet op gebouwd, dus glijdt de rommel zo hun darmen weer uit. Geef je ze vlees, botten en organen, dan poepen ze minder en het stinkt veel minder. Daarnaast glimmen ze ook nog eens veel meer en is de vacht echt superzacht. Daar kun je met een shampoo echt niet tegenop.
Voor honden geldt dat in groet lijnen ook, alleen kunnen die beter overweg met granen. (In tegenstelling tot katten, hebben honden wel groenten/granen nodig.)
Maargoed, er zijn zoals hierboven gezegd ook katten die wél een wasbeurt kunnen gebruiken, en honden al helemaal met hun voorliefde voor zwemmen en modderpoelen. Deze discussie lijkt me niet echt nodig hierquote:
Volgens mij heb je een verkeerde foto gepost, dat zijn geen moppiesquote:Op dinsdag 26 februari 2008 15:16 schreef XXXX-jes het volgende:
Mijn 2 kale moppies gaan ongeveer 1 keer per maand in bad:)
En dat is ook wel nodig ook, maar ze vinden het gelukkig heerlijk
[ afbeelding ]
Serieus? Moet je die wassen?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 15:16 schreef XXXX-jes het volgende:
Mijn 2 kale moppies gaan ongeveer 1 keer per maand in bad:)
En dat is ook wel nodig ook, maar ze vinden het gelukkig heerlijk
[ afbeelding ]
Gewoon inschrijven joh, we hebben een jury die uiteindelijk kijkt naar de leukste foto's en motivatiequote:Op dinsdag 26 februari 2008 18:46 schreef Greys het volgende:
Zijn er al voldoende aanmeldingen voor hondjes, Litso?
Anders wilDe Bink
in het kader van de wetenschap ook best een duik in een schuimbad nemen
Als er al voldoende zijn, gaan die voor, natuurlijk! Dan heb ik niets gezegd
[ afbeelding ]
Ahhh, dat is zielig van die huidproblemen zeg!quote:Op dinsdag 26 februari 2008 22:08 schreef SadKingBilly het volgende:
Ik heb Gizmo, mijn kater ingeschreven. Hij heeft huidproblemen (de foto is van betere tijden), wie weet kan een goede wasbeurt daar iets aan veranderen.. Laten we het hopen want iedere twee weken 140 euro dierenartskosten is ook niets om vrolijk van te worden...
[ afbeelding ]
gewoon insturenquote:Op woensdag 27 februari 2008 11:29 schreef Harajuku. het volgende:Ik wilde wel wat insturen, maar voor Max is dat waarschijnlijk te laat en verder heeft iedereen zielige verhalen die 't waarschijnlijk beter kunnen gebruiken dus ik kijk wel toe vanaf de zijlijn
Heb ik al aangepast hoorquote:Op woensdag 27 februari 2008 11:07 schreef Qwea het volgende:
litso? kijk even in je pm. Er staat dat de dierenarts me die shampoo aan heeft gesmeerd. Daar is heul niks van waar. de betere dierenspeciaalzaak staat er in mijn inzending. Ik heb nooit shampoo bij mijn DA vandaan gehaald
En inderdaad wat ze hierboven ook al zeggen, gewoon insturenquote:Op woensdag 27 februari 2008 11:29 schreef Harajuku. het volgende:Ik wilde wel wat insturen, maar voor Max is dat waarschijnlijk te laat en verder heeft iedereen zielige verhalen die 't waarschijnlijk beter kunnen gebruiken dus ik kijk wel toe vanaf de zijlijn
quote:Op woensdag 27 februari 2008 11:35 schreef senesta het volgende:
[..]
Heb ik al aangepast hoor![]()
[..]
En inderdaad wat ze hierboven ook al zeggen, gewoon insturen
En een dikke kus voor MB en Re, zou ik er ook nog achteraan gooien, aangezien ze Ziggy uit het asiel hebben gehaald op haar 16e, o.a. naar aanleiding van onze asielactiequote:
quote:Op vrijdag 29 februari 2008 16:16 schreef Greys het volgende:
[..]
En een dikke kus voor MB en Re, zou ik er ook nog achteraan gooien, aangezien ze Ziggy uit het asiel hebben gehaald op haar 16e, o.a. naar aanleiding van onze asielactie
Ik hoop hetquote:Op vrijdag 29 februari 2008 15:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou, met die foto en dat stukje tekst MOET het wel goedkomen!![]()
quote:Op vrijdag 29 februari 2008 16:16 schreef Greys het volgende:
[..]
En een dikke kus voor MB en Re, zou ik er ook nog achteraan gooien, aangezien ze Ziggy uit het asiel hebben gehaald op haar 16e, o.a. naar aanleiding van onze asielactie
Aaaaawquote:
We hebben ook de ik-aai-je-en-maak-je-schoon-doekjesquote:Op vrijdag 29 februari 2008 21:00 schreef ijsmeis het volgende:
Leuke actie.
Maar mijn katten vinden een drupje water al kei eng. En insmeermiddelachtig iets is ook niks, want van de oren insmeren zijn ze al een paar dagen van streek.
Stelletje huillies heb ik.
Vast wel, ik heb ook 2 honden in de strijd geworpen.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 21:14 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik aai je-doekjes![]()
Kan ik ook 4 katten nomineren?
Sphynxen hebben dan wel geen haar maar ze maken wél veel huidsmeer aan (en bovengemiddeld veel oorsmeer), na een tijdje worden het dus groezelige vetkleppies die afgeven op kleren en meubels.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 19:42 schreef Snakey het volgende:
[..]
Serieus? Moet je die wassen?
Ik heb nooit zulke katten gehad dus ik weet er niks vanaf. Maar waar worden ze zo vuil van dan?
Alle shampoo's van Earthbath behalve de Orange Peel Oil (die wij dus niet aanbieden) kunnen gebruikt worden voor kattenquote:Op zondag 9 maart 2008 16:43 schreef Harajuku. het volgende:
Was één van die shampoos, waar dus wel water bij gebruikt wordt enzo, ook niet voor katten oid?
Het gaat om het idee. En de meeste stukjes herschrijf ik sowieso een beetje voor in het topic. De juryleden krijgen uiteraard wel het volledige mailtje, anders zou een oordeel op herschrijfkunsten gebaseerd worden ipv de inzending, dat lijkt me ook niet zo fairquote:Op zondag 9 maart 2008 17:17 schreef Harajuku. het volgende:
Nu ja, heb maar wat ingestuurdIk zou het wel op prijs stellen als je t niet letterlijk overneemt tho, ik kan echt even geen Nederlands meer
Oh inderdaadquote:Op zondag 9 maart 2008 23:02 schreef Greys het volgende:
Nee joh, Bink staat er ook nog niet bij [afbeelding]
Litso is gewoon niet zo vlot [afbeelding]
Of wij hadden iets vlotter moeten inzenden... [afbeelding]
Jawel hoor, ik zal haar er zo bij zettenquote:Op maandag 10 maart 2008 22:01 schreef Hilje23 het volgende:
Mijn muis is niet overgekomen? of doet ze niet mee?
Sorry, die heb ik over het hoofd gezienquote:Op maandag 10 maart 2008 22:01 schreef Hilje23 het volgende:
Mijn muis is niet overgekomen? of doet ze niet mee?
quote:Op maandag 10 maart 2008 22:41 schreef Litso het volgende:
[..]
Sorry, die heb ik over het hoofd gezien
quote:Op zondag 9 maart 2008 22:21 schreef Litso het volgende:
Deze week worden de winnaars gekozen door de jury, je hoort er snel genoeg meer over
De winnaars krijgen uiteraard in ieder geval een mailtje
Nieuws volgt.
quote:Op maandag 10 maart 2008 22:47 schreef Litso het volgende:
Zo, hebben we ze allemaal? Mooi
Dan gaan de inzendingen nu naar de jury, die zal kiezen welke diertjes hun wasbeurt het hardst verdienen. Onze strenge rechters zullen zijn:
Bluezz
Cynix©
ElisaB
MissyMirjaM
Snakey
Verbal
Zodra de winnaars bekend zijn komt er uiteraard een topic, waar we ook de ingezonden verslagen in zullen posten
We houden jullie op de hoogte!
Hoef je geen sorry te zeggenquote:
Dat viel niet mee inderdaad. Maar het is gelukt.quote:Op woensdag 12 maart 2008 22:32 schreef Greys het volgende:
Ik ben blij dat ik niet hoef te kiezen zeg!
Na de zomervakantie Greysquote:Op woensdag 12 maart 2008 22:49 schreef Greys het volgende:
Stom he, en dan gaat het alleen maar om een shampootje!
Dat vind je dan toch weer zielig voor de diertjes die je niet kiest
Terwijl daar niets zieligs aan is natuurlijk.
En anders organiseren we gewoon weer een F&F actie om shampootjes voor alle dieren in te zamelen![]()
Het ene dierenwatje herkent het andere dierenwatje maar al te gemakkelijk hoorquote:Op woensdag 12 maart 2008 23:19 schreef ElisaB het volgende:
Ik vond het écht heel moeilijk (en precies zoals Greys zegt....)
Ik ben écht een super-watje!
Verder: leuk gedaan allemaal
quote:Op woensdag 12 maart 2008 23:51 schreef Cynix ® het volgende:
Hoi!
* Cynix ® is overigens al bijna 11 jaar het trotse baasje van Lucky (uiteraard buiten mededinging).![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze is zeer schoon en wast zichzelf elke dag, maar ze is eigenlijk te lui om zichzelf vies te maken.
Wowquote:Op woensdag 12 maart 2008 23:56 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
![]()
Lijkt op onze Melvin, maar dan in slankere uitvoering![]()
[afbeelding]
Ik heb geen geduldquote:Op donderdag 13 maart 2008 18:49 schreef Litso het volgende:
Nope, ik ben nog op mijn werk
Geduld, jullie horen het zo snel mogelijk
*Huilend naar Yvonne rent.quote:Op donderdag 13 maart 2008 19:03 schreef Litso het volgende:
[..]
Nu haal ik je uit het lijstje, jij verliest sowieso
Met die krullen van je kun je alles maken.quote:Op donderdag 13 maart 2008 19:19 schreef Litso het volgende:
Och, dat zei Remlof vorige week ook [afbeelding]
Dat zou yvonne nooit doen, vindt ze me veel te lief voor [afbeelding]
je bent 19?quote:Op donderdag 13 maart 2008 19:19 schreef Litso het volgende:
Och, dat zei Remlof vorige week ook
Dat zou yvonne nooit doen, vindt ze me veel te lief voor
Toen ik d'r voor het eerste meette wel, dus dat heeft indruk gemaakt denk ikquote:
quote:Op donderdag 13 maart 2008 19:44 schreef Litso het volgende:
[..]
Toen ik d'r voor het eerste meette wel, dus dat heeft indruk gemaakt denk ik![]()
Ik pijp hem wel om het goed te makenquote:Op donderdag 13 maart 2008 20:51 schreef Greys het volgende:
Ik zou degene die de punten telt maar geen slet noemen, Q!
Iets zegt me dat dat niet verstandig is
quote:Op donderdag 13 maart 2008 19:44 schreef Litso het volgende:
[..]
Toen ik d'r voor het eerste meette wel, dus dat heeft indruk gemaakt denk ik![]()
Doet het perfect!quote:
en je gebruikt hem ook nog steeds volop?quote:
Ik hoop het in elk geval!quote:Op donderdag 13 maart 2008 21:09 schreef Harajuku. het volgende:
Ik ga gokken dat MissBliss iig een winnaar is.
Krijg ik ook wat als ik goed gok?quote:Op donderdag 13 maart 2008 21:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik hoop het in elk geval! [afbeelding]
Oh ja, dat supersmoker gebeuren.. even het topic zoeken. In LIF, toch?
Uhuh,quote:Op donderdag 13 maart 2008 21:11 schreef Qwea het volgende:
[..]
en je gebruikt hem ook nog steeds volop?
Hmm, petje af dan.quote:Op donderdag 13 maart 2008 21:19 schreef yvonne het volgende:
[..]
Uhuh,
en Greys, in GC.
En die foto's uit dat topic, geweldig!
Thanks! Gevonden!quote:Op donderdag 13 maart 2008 21:19 schreef yvonne het volgende:
[..]
Uhuh,
en Greys, in GC.
En die foto's uit dat topic, geweldig!
quote:Op donderdag 13 maart 2008 21:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Thanks! Gevonden!
Foto's bedoel je in het was-actie topic?
Hey, ik mis jouw "ding" in het topic. Crew uitgesloten zeker?quote:
Ik weet het niet, ik heb er nog achteraan gemaild maar niks gehoordquote:Op donderdag 13 maart 2008 21:45 schreef Greys het volgende:Herman
Lits, de 'Isa Ley' die zich heeft moeten terugtrekken uit de actie... daar is toch niets ergs mee gebeurd hoop ik?
Nee hoor, wij gingen er ook vanuit dat er wat vanuit huize yvonne binnen zou komen (iteejer was ook enthousiast) maar helaasquote:Op donderdag 13 maart 2008 21:41 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hey, ik mis jouw "ding" in het topic. Crew uitgesloten zeker?
Ja, ga eens weg. Jij mag hier niet meer postenquote:Op donderdag 13 maart 2008 21:51 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik weet het niet, ik heb er nog achteraan gemaild maar niks gehoord
Ik hoop het niet
schandaligquote:Op donderdag 13 maart 2008 21:52 schreef Litso het volgende:
[..]
Nee hoor, wij gingen er ook vanuit dat er wat vanuit huize yvonne binnen zou komen (iteejer was ook enthousiast) maar helaas
Dan zou je wel een nieuw stickytopic zienquote:Op donderdag 13 maart 2008 21:52 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, ga eens weg. Jij mag hier niet meer postenelke keer als ik hier jouw lapo zie, denk ik dat de uitslag bekend is
Oohquote:Op donderdag 13 maart 2008 21:55 schreef Litso het volgende:
[..]
Dan zou je wel een nieuw stickytopic zien
had ik ook ja, hahaquote:Op donderdag 13 maart 2008 21:52 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, ga eens weg. Jij mag hier niet meer postenelke keer als ik hier jouw lapo zie, denk ik dat de uitslag bekend is
quote:Op donderdag 13 maart 2008 22:54 schreef Ingetje79 het volgende:
Litso, doe es van dat bier afblijven en tel tel tel tel tel enzo
Jaaaaaaaaaa maar hoe langzaam kan een mens tellen dan?quote:Op donderdag 13 maart 2008 23:20 schreef Greys het volgende:
Ho ho, wacht ff. Elk jurylid mocht vast meerdere dieren aanwijzen omdat er meerdere shampootjes en andere goodies zijn. Dus dat vergt heel wat geturf!
ja, dat dusquote:Op donderdag 13 maart 2008 23:22 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaa maar hoe langzaam kan een mens tellen dan?
Zou je denken?quote:Op donderdag 13 maart 2008 23:23 schreef clumsy_clown het volgende:
Nou, volgens mij kunnen we veilig stellen dat de actie nu al een succes is.
Ga jij litso eens helpenquote:Op donderdag 13 maart 2008 23:23 schreef clumsy_clown het volgende:
Nou, volgens mij kunnen we veilig stellen dat de actie nu al een succes is.
Doe maar niet, dan wordt dat tellen helemaal niets meerquote:
ja, de komende 6 graag, want over 6 ga ik slapenquote:Op donderdag 13 maart 2008 23:28 schreef oh-oh het volgende:
Kunnen we er nog wel van uit gaan dat dat VANDAAG nog gaat lukken?
Als in ergens in de komende 32 minuten?
Oeps?quote:
Ga je tandjes vast poetsen, mag je daarna nog ff spiekenquote:Op donderdag 13 maart 2008 23:33 schreef Qwea het volgende:
nog 2 min
quote:Op donderdag 13 maart 2008 23:47 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik heb nog eentje ingeschonken...dus opschieten!
Dank je!quote:Op donderdag 13 maart 2008 23:54 schreef Ingetje79 het volgende:
Ziggy Powerrrrrrr [afbeelding] [afbeelding]
Feli MB, dat je dat arme beest er maar lekker mee mag verwennen [afbeelding] [afbeelding]
quote:Op vrijdag 14 maart 2008 00:02 schreef Juup© het volgende:
Jammer dat ik het niet eerder gezien heb, anders had meneer ook wel mee kunnen doen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Laarsjes over de 'broek' heenquote:Op vrijdag 14 maart 2008 00:08 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dat is hij zeker weten
Ach volgende keer beter misschien
[ afbeelding ]
quote:
Geeft niksquote:Op vrijdag 14 maart 2008 00:00 schreef Litso het volgende:
Qwea! Sorry!
Diewas om jullie nog even zoet te houden, ik ben daarna onmiddelijk aan het posten geslagen
De stemmen waren al geteld en alles
quote:
quote:Op vrijdag 14 maart 2008 09:59 schreef Qwea het volgende:
[..]![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
"Zwemmen, prima. Maar je flikkert op met je kutdouche hoor"
quote:Op vrijdag 14 maart 2008 10:27 schreef Sorbootje het volgende:
Herman scherpt zijn nagels...
[ afbeelding ]
Catwipes my ass!
Ja Herman, da's wel het plan
Echt waar?quote:
Nope, en het mannetje ook niet. Hij heeft er gelukkig (nog) geen last van, maar onze DA vermoedt een neustumor. Aanstaande donderdag weer naar de kliniek van de Universiteit Utrechtquote:Op vrijdag 14 maart 2008 11:25 schreef senesta het volgende:
[..]
Echt waar?![]()
Jemig het zit jullie niet mee he?
Fiets gaat een nat pak halenquote:Op vrijdag 14 maart 2008 13:47 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
omgmijn diertjes hebben ook gewonnen ja
Hoe tof
![]()
Ik wist het helemaal niet![]()
Shit... had een heel verhaal getypt... foetsie... opnieuw dan maar!quote:Op vrijdag 14 maart 2008 14:49 schreef MissyMirjaM het volgende:
feli alle winnaars
en dan mag ik het eindelijk zeggen
ik vond die foto van herman toch wel zó geniaal, wát een geweldig beest![]()
Had mij maar een PM gestuurdquote:Op vrijdag 14 maart 2008 11:32 schreef Bluezz het volgende:
Ik mistte je al Juup
Feli voor de winners![]()
Vrolijk topic, maar toch klote voor jullie hond en julliequote:Op vrijdag 14 maart 2008 11:29 schreef Verbal het volgende:
[..]
Nope, en het mannetje ook niet. Hij heeft er gelukkig (nog) geen last van, maar onze DA vermoedt een neustumor. Aanstaande donderdag weer naar de kliniek van de Universiteit Utrecht
Maar dit is een vrolijk topic, laat ik de sfeer niet bederven.
V.
V.reselijkquote:Op vrijdag 14 maart 2008 11:29 schreef Verbal het volgende:
Nope, en het mannetje ook niet. Hij heeft er gelukkig (nog) geen last van, maar onze DA vermoedt een neustumor. Aanstaande donderdag weer naar de kliniek van de Universiteit Utrecht
Maar dit is een vrolijk topic, laat ik de sfeer niet bederven.
V.
quote:Op vrijdag 14 maart 2008 15:14 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
Shit... had een heel verhaal getypt... foetsie... opnieuw dan maar!
Dank je! Hij is héél lief als je eenmaal zijn vertrouwen hebt gewonnen.
Ik kijk nog niet erg uit naar de probeersessie. De vorige keer dat Herman gereinigd moest worden wegens "vieze broek" heb ik hem in bad gedaan. Dat vond hij zó erg dat hij via mij uit het bad probeerde te klauteren en daarbij zijn nagel een halve centimeter in mijn vinger joeg. Die bleef daar vastzitten. Herman begon in paniek met zijn vastzittende poot te trekken. Gevolg: Herman over de zeik en ik een dikke blauwe vinger... Fijn zo'n pers met darmproblemen!![]()
Die foto's worden vást boeiend
Wie weet joh, ben je gewoon ECHT van het probleem af!quote:Op vrijdag 14 maart 2008 19:02 schreef Sorbootje het volgende:
Je precies... het idee is ook dat dit het was-probleem een beetje oplost
We krijgen de shampoo eerst nog toegestuurdquote:Op vrijdag 14 maart 2008 21:31 schreef Snakey het volgende:
Is iedereen z'n dieren nu aan het wassen ofzo?
And if so, waar blijven de foto's?
Ja, hoor dat mag, ik las op de amerikaanse site dat er echt mensen zijn die het gebruikenquote:Op vrijdag 14 maart 2008 21:39 schreef Greys het volgende:
Mijn wederhelft vroeg al verheugd of hij de Mango Tango ook mocht gebruiken, of dat hij dan eerst door de modder moest rollen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |