Dank je!quote:Op donderdag 13 maart 2008 23:54 schreef Ingetje79 het volgende:
Ziggy Powerrrrrrr [afbeelding] [afbeelding]
Feli MB, dat je dat arme beest er maar lekker mee mag verwennen [afbeelding] [afbeelding]
quote:Op vrijdag 14 maart 2008 00:02 schreef Juup© het volgende:
Jammer dat ik het niet eerder gezien heb, anders had meneer ook wel mee kunnen doen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Laarsjes over de 'broek' heenquote:Op vrijdag 14 maart 2008 00:08 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dat is hij zeker weten
Ach volgende keer beter misschien
[ afbeelding ]
quote:
Geeft niksquote:Op vrijdag 14 maart 2008 00:00 schreef Litso het volgende:
Qwea! Sorry!
Diewas om jullie nog even zoet te houden, ik ben daarna onmiddelijk aan het posten geslagen
De stemmen waren al geteld en alles
quote:
quote:Op vrijdag 14 maart 2008 09:59 schreef Qwea het volgende:
[..]![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
"Zwemmen, prima. Maar je flikkert op met je kutdouche hoor"
quote:Op vrijdag 14 maart 2008 10:27 schreef Sorbootje het volgende:
Herman scherpt zijn nagels...
[ afbeelding ]
Catwipes my ass!
Ja Herman, da's wel het plan
Echt waar?quote:
Nope, en het mannetje ook niet. Hij heeft er gelukkig (nog) geen last van, maar onze DA vermoedt een neustumor. Aanstaande donderdag weer naar de kliniek van de Universiteit Utrechtquote:Op vrijdag 14 maart 2008 11:25 schreef senesta het volgende:
[..]
Echt waar?![]()
Jemig het zit jullie niet mee he?
Fiets gaat een nat pak halenquote:Op vrijdag 14 maart 2008 13:47 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
omgmijn diertjes hebben ook gewonnen ja
Hoe tof
![]()
Ik wist het helemaal niet![]()
Shit... had een heel verhaal getypt... foetsie... opnieuw dan maar!quote:Op vrijdag 14 maart 2008 14:49 schreef MissyMirjaM het volgende:
feli alle winnaars
en dan mag ik het eindelijk zeggen
ik vond die foto van herman toch wel zó geniaal, wát een geweldig beest![]()
Had mij maar een PM gestuurdquote:Op vrijdag 14 maart 2008 11:32 schreef Bluezz het volgende:
Ik mistte je al Juup
Feli voor de winners![]()
Vrolijk topic, maar toch klote voor jullie hond en julliequote:Op vrijdag 14 maart 2008 11:29 schreef Verbal het volgende:
[..]
Nope, en het mannetje ook niet. Hij heeft er gelukkig (nog) geen last van, maar onze DA vermoedt een neustumor. Aanstaande donderdag weer naar de kliniek van de Universiteit Utrecht
Maar dit is een vrolijk topic, laat ik de sfeer niet bederven.
V.
V.reselijkquote:Op vrijdag 14 maart 2008 11:29 schreef Verbal het volgende:
Nope, en het mannetje ook niet. Hij heeft er gelukkig (nog) geen last van, maar onze DA vermoedt een neustumor. Aanstaande donderdag weer naar de kliniek van de Universiteit Utrecht
Maar dit is een vrolijk topic, laat ik de sfeer niet bederven.
V.
quote:Op vrijdag 14 maart 2008 15:14 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
Shit... had een heel verhaal getypt... foetsie... opnieuw dan maar!
Dank je! Hij is héél lief als je eenmaal zijn vertrouwen hebt gewonnen.
Ik kijk nog niet erg uit naar de probeersessie. De vorige keer dat Herman gereinigd moest worden wegens "vieze broek" heb ik hem in bad gedaan. Dat vond hij zó erg dat hij via mij uit het bad probeerde te klauteren en daarbij zijn nagel een halve centimeter in mijn vinger joeg. Die bleef daar vastzitten. Herman begon in paniek met zijn vastzittende poot te trekken. Gevolg: Herman over de zeik en ik een dikke blauwe vinger... Fijn zo'n pers met darmproblemen!![]()
Die foto's worden vást boeiend
Wie weet joh, ben je gewoon ECHT van het probleem af!quote:Op vrijdag 14 maart 2008 19:02 schreef Sorbootje het volgende:
Je precies... het idee is ook dat dit het was-probleem een beetje oplost
We krijgen de shampoo eerst nog toegestuurdquote:Op vrijdag 14 maart 2008 21:31 schreef Snakey het volgende:
Is iedereen z'n dieren nu aan het wassen ofzo?
And if so, waar blijven de foto's?
Ja, hoor dat mag, ik las op de amerikaanse site dat er echt mensen zijn die het gebruikenquote:Op vrijdag 14 maart 2008 21:39 schreef Greys het volgende:
Mijn wederhelft vroeg al verheugd of hij de Mango Tango ook mocht gebruiken, of dat hij dan eerst door de modder moest rollen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |