De oatmeal is speciaal ontwikkeld voor honden met een lastiger huid hequote:Op dinsdag 26 februari 2008 13:40 schreef Qwea het volgende:
ik zou graag mee willen doen, maar baloe heeft speciale shampoo omdat hij anders jeuk krijgt
quote:Oatmeal & Aloe shampoo - Earthbath
Speciaal ontwikkeld voor honden met een jeukende droge huid. Deze shampoo wordt aangeraden door dierenartsen om effectief huidirritaties te bestrijden, herstel te bevorderen en de vacht te hydrateren. De vacht wordt weer glanzend en zacht en ruikt lekkerder dan ooit tevoren.
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 13:47 schreef Qwea het volgende:
ja, ik moet beter lezen
Ik heb al gemaild
En dan moeten wij het gaan proberen bij onze huisdierenquote:In hun zoektocht namen ze een aardig eisenpakketje mee; het moest 100% natuurlijk zijn, niet getest op dieren, geen chemicaliėn, en biologisch afbreekbaar.
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 13:59 schreef Ingetje79 het volgende:
Leuk topic!
Ik denk alleen niet dat mijn 4 monsters het waarderen als ik ze zou helpen bij het wassen.
En dat is nog zacht uitgedrukt
Voordat ze wisten dat het veilig was hebben ze het niet getest op huisdieren, uiteraardquote:Op dinsdag 26 februari 2008 14:09 schreef woudy het volgende:
Ik vind het maar vreemd hoor
[..]
En dan moeten wij het gaan proberen bij onze huisdieren![]()
Heb je echter een pers met gevoelige darmen en dus regelmatig diarree..... dan ligt dat héél andersquote:Op dinsdag 26 februari 2008 14:21 schreef Lienekien het volgende:
Onder normale omstandigheden hóef je een kat ook niet te wassen. Dat kan een kat prima zelf!
Het arme beestquote:Op dinsdag 26 februari 2008 14:26 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
Heb je echter een pers met gevoelige darmen en dus regelmatig diarree..... dan ligt dat héél anders
Het is dan ook geen shampoo voor de katten maar een foam.quote:
Ok, ik pas mijn tekst aan: onder normale omstandigheden en voor normale katten is het niet nodig.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 14:26 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
Heb je echter een pers met gevoelige darmen en dus regelmatig diarree..... dan ligt dat héél anders
Is inderdaad zielig. Als hij weer diarree heeft gehad gaat hij zich verstoppen omdat hij niet in bad wil... echt heel sneu!quote:
Normale katten? Waar kun je die kopen?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 14:32 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ok, ik pas mijn tekst aan: onder normale omstandigheden en voor normale katten is het niet nodig.
Bij je motivatie komt de foto die je hebt ingestuurd (mag nog een andere worden hoor), maar als je inderdaad uitgekozen wordt verwachten we wel dat je foto's van de douchebeurt zelf maakt en meestuurtquote:Op dinsdag 26 februari 2008 14:32 schreef Qwea het volgende:
Zeg, die foto die je moest inzenden, wordt die er dan bij geplaatst? Ik zou het leuker vinden dat als Baloe wordt uitgekozen ik foto's van een douchende Baloe kan maken en 1 van die pics erbij komt
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 14:44 schreef Litso het volgende:
[..]
Bij je motivatie komt de foto die je hebt ingestuurd (mag nog een andere worden hoor), maar als je inderdaad uitgekozen wordt verwachten we wel dat je foto's van de douchebeurt zelf maakt en meestuurt
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 14:47 schreef en_door_slecht het volgende:
Dieren wassen
Geef ze fatsoenlijk te vreten en je huisdier heeft ineens wel een goede, glimmende, niet jeukende, minder uitharende vacht. En schilfers blijven achterweg.
Ja. En toen werd je wakker en had je in je broek gepoept.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 14:47 schreef en_door_slecht het volgende:
Dieren wassen
Geef ze fatsoenlijk te vreten en je huisdier heeft ineens wel een goede, glimmende, niet jeukende, minder uitharende vacht. En schilfers blijven achterweg.
Eh, ik ben geen expert, maar wel ervaringsdeskundige.quote:
Oh, grappig!quote:Op dinsdag 26 februari 2008 14:50 schreef Verbal het volgende:
[..]
Ja. En toen werd je wakker en had je in je broek gepoept.
V.
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 14:57 schreef en_door_slecht het volgende:
[..]
Eh, ik ben geen expert, maar wel ervaringsdeskundige.![]()
![]()
Als ik mijn katten Whiskas (of nog erger: Felix) blikvoer geef, dan is dat niet fatsoenlijk te onderscheiden van hun ontlasting. Het ruikt bijna hetzelfde. En dat is logisch, want die rommel bestaat hoofdzakelijk uit planten. En daar is een kat helemaal niet op gebouwd, dus glijdt de rommel zo hun darmen weer uit. Geef je ze vlees, botten en organen, dan poepen ze minder en het stinkt veel minder. Daarnaast glimmen ze ook nog eens veel meer en is de vacht echt superzacht. Daar kun je met een shampoo echt niet tegenop.
Voor honden geldt dat in groet lijnen ook, alleen kunnen die beter overweg met granen. (In tegenstelling tot katten, hebben honden wel groenten/granen nodig.)
Maargoed, er zijn zoals hierboven gezegd ook katten die wél een wasbeurt kunnen gebruiken, en honden al helemaal met hun voorliefde voor zwemmen en modderpoelen. Deze discussie lijkt me niet echt nodig hierquote:
Volgens mij heb je een verkeerde foto gepost, dat zijn geen moppiesquote:Op dinsdag 26 februari 2008 15:16 schreef XXXX-jes het volgende:
Mijn 2 kale moppies gaan ongeveer 1 keer per maand in bad:)
En dat is ook wel nodig ook, maar ze vinden het gelukkig heerlijk
[ afbeelding ]
Serieus? Moet je die wassen?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 15:16 schreef XXXX-jes het volgende:
Mijn 2 kale moppies gaan ongeveer 1 keer per maand in bad:)
En dat is ook wel nodig ook, maar ze vinden het gelukkig heerlijk
[ afbeelding ]
Gewoon inschrijven joh, we hebben een jury die uiteindelijk kijkt naar de leukste foto's en motivatiequote:Op dinsdag 26 februari 2008 18:46 schreef Greys het volgende:
Zijn er al voldoende aanmeldingen voor hondjes, Litso?
Anders wilDe Bink
in het kader van de wetenschap ook best een duik in een schuimbad nemen
Als er al voldoende zijn, gaan die voor, natuurlijk! Dan heb ik niets gezegd
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |