Het gaat om het idee. En de meeste stukjes herschrijf ik sowieso een beetje voor in het topic. De juryleden krijgen uiteraard wel het volledige mailtje, anders zou een oordeel op herschrijfkunsten gebaseerd worden ipv de inzending, dat lijkt me ook niet zo fairquote:Op zondag 9 maart 2008 17:17 schreef Harajuku. het volgende:
Nu ja, heb maar wat ingestuurdIk zou het wel op prijs stellen als je t niet letterlijk overneemt tho, ik kan echt even geen Nederlands meer
Oh inderdaadquote:Op zondag 9 maart 2008 23:02 schreef Greys het volgende:
Nee joh, Bink staat er ook nog niet bij [afbeelding]
Litso is gewoon niet zo vlot [afbeelding]
Of wij hadden iets vlotter moeten inzenden... [afbeelding]
Jawel hoor, ik zal haar er zo bij zettenquote:Op maandag 10 maart 2008 22:01 schreef Hilje23 het volgende:
Mijn muis is niet overgekomen? of doet ze niet mee?
Sorry, die heb ik over het hoofd gezienquote:Op maandag 10 maart 2008 22:01 schreef Hilje23 het volgende:
Mijn muis is niet overgekomen? of doet ze niet mee?
quote:Op maandag 10 maart 2008 22:41 schreef Litso het volgende:
[..]
Sorry, die heb ik over het hoofd gezien
quote:Op zondag 9 maart 2008 22:21 schreef Litso het volgende:
Deze week worden de winnaars gekozen door de jury, je hoort er snel genoeg meer over
De winnaars krijgen uiteraard in ieder geval een mailtje
Nieuws volgt.
quote:Op maandag 10 maart 2008 22:47 schreef Litso het volgende:
Zo, hebben we ze allemaal? Mooi
Dan gaan de inzendingen nu naar de jury, die zal kiezen welke diertjes hun wasbeurt het hardst verdienen. Onze strenge rechters zullen zijn:
Bluezz
Cynix©
ElisaB
MissyMirjaM
Snakey
Verbal
Zodra de winnaars bekend zijn komt er uiteraard een topic, waar we ook de ingezonden verslagen in zullen posten
We houden jullie op de hoogte!
Hoef je geen sorry te zeggenquote:
Dat viel niet mee inderdaad. Maar het is gelukt.quote:Op woensdag 12 maart 2008 22:32 schreef Greys het volgende:
Ik ben blij dat ik niet hoef te kiezen zeg!
Na de zomervakantie Greysquote:Op woensdag 12 maart 2008 22:49 schreef Greys het volgende:
Stom he, en dan gaat het alleen maar om een shampootje!
Dat vind je dan toch weer zielig voor de diertjes die je niet kiest
Terwijl daar niets zieligs aan is natuurlijk.
En anders organiseren we gewoon weer een F&F actie om shampootjes voor alle dieren in te zamelen![]()
Het ene dierenwatje herkent het andere dierenwatje maar al te gemakkelijk hoorquote:Op woensdag 12 maart 2008 23:19 schreef ElisaB het volgende:
Ik vond het écht heel moeilijk (en precies zoals Greys zegt....)
Ik ben écht een super-watje!
Verder: leuk gedaan allemaal
quote:Op woensdag 12 maart 2008 23:51 schreef Cynix ® het volgende:
Hoi!
* Cynix ® is overigens al bijna 11 jaar het trotse baasje van Lucky (uiteraard buiten mededinging).![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze is zeer schoon en wast zichzelf elke dag, maar ze is eigenlijk te lui om zichzelf vies te maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |