Ahhh, dat is zielig van die huidproblemen zeg!quote:Op dinsdag 26 februari 2008 22:08 schreef SadKingBilly het volgende:
Ik heb Gizmo, mijn kater ingeschreven. Hij heeft huidproblemen (de foto is van betere tijden), wie weet kan een goede wasbeurt daar iets aan veranderen.. Laten we het hopen want iedere twee weken 140 euro dierenartskosten is ook niets om vrolijk van te worden...
[ afbeelding ]
gewoon insturenquote:Op woensdag 27 februari 2008 11:29 schreef Harajuku. het volgende:Ik wilde wel wat insturen, maar voor Max is dat waarschijnlijk te laat en verder heeft iedereen zielige verhalen die 't waarschijnlijk beter kunnen gebruiken dus ik kijk wel toe vanaf de zijlijn
Heb ik al aangepast hoorquote:Op woensdag 27 februari 2008 11:07 schreef Qwea het volgende:
litso? kijk even in je pm. Er staat dat de dierenarts me die shampoo aan heeft gesmeerd. Daar is heul niks van waar. de betere dierenspeciaalzaak staat er in mijn inzending. Ik heb nooit shampoo bij mijn DA vandaan gehaald
En inderdaad wat ze hierboven ook al zeggen, gewoon insturenquote:Op woensdag 27 februari 2008 11:29 schreef Harajuku. het volgende:Ik wilde wel wat insturen, maar voor Max is dat waarschijnlijk te laat en verder heeft iedereen zielige verhalen die 't waarschijnlijk beter kunnen gebruiken dus ik kijk wel toe vanaf de zijlijn
quote:Op woensdag 27 februari 2008 11:35 schreef senesta het volgende:
[..]
Heb ik al aangepast hoor![]()
[..]
En inderdaad wat ze hierboven ook al zeggen, gewoon insturen
En een dikke kus voor MB en Re, zou ik er ook nog achteraan gooien, aangezien ze Ziggy uit het asiel hebben gehaald op haar 16e, o.a. naar aanleiding van onze asielactiequote:
quote:Op vrijdag 29 februari 2008 16:16 schreef Greys het volgende:
[..]
En een dikke kus voor MB en Re, zou ik er ook nog achteraan gooien, aangezien ze Ziggy uit het asiel hebben gehaald op haar 16e, o.a. naar aanleiding van onze asielactie
Ik hoop hetquote:Op vrijdag 29 februari 2008 15:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou, met die foto en dat stukje tekst MOET het wel goedkomen!![]()
quote:Op vrijdag 29 februari 2008 16:16 schreef Greys het volgende:
[..]
En een dikke kus voor MB en Re, zou ik er ook nog achteraan gooien, aangezien ze Ziggy uit het asiel hebben gehaald op haar 16e, o.a. naar aanleiding van onze asielactie
Aaaaawquote:
We hebben ook de ik-aai-je-en-maak-je-schoon-doekjesquote:Op vrijdag 29 februari 2008 21:00 schreef ijsmeis het volgende:
Leuke actie.
Maar mijn katten vinden een drupje water al kei eng. En insmeermiddelachtig iets is ook niks, want van de oren insmeren zijn ze al een paar dagen van streek.
Stelletje huillies heb ik.
Vast wel, ik heb ook 2 honden in de strijd geworpen.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 21:14 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik aai je-doekjes![]()
Kan ik ook 4 katten nomineren?
Sphynxen hebben dan wel geen haar maar ze maken wél veel huidsmeer aan (en bovengemiddeld veel oorsmeer), na een tijdje worden het dus groezelige vetkleppies die afgeven op kleren en meubels.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 19:42 schreef Snakey het volgende:
[..]
Serieus? Moet je die wassen?
Ik heb nooit zulke katten gehad dus ik weet er niks vanaf. Maar waar worden ze zo vuil van dan?
Alle shampoo's van Earthbath behalve de Orange Peel Oil (die wij dus niet aanbieden) kunnen gebruikt worden voor kattenquote:Op zondag 9 maart 2008 16:43 schreef Harajuku. het volgende:
Was één van die shampoos, waar dus wel water bij gebruikt wordt enzo, ook niet voor katten oid?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |