wjejeje ik zei douwe ehehehwhewhehe piemols douwe ehehehehehehequote:
quote:Beste Ben & Jerry,
Allereerst wil ik u mededelen dat ik het een erg tof initiatief vind dat het welbekende Ben & Jerry ijs is berust op de al jaren lopende tekenfilm! Vorigjaar heb ik voor het eerst Ben & Jerry's mogen ervaren nadat ik een pak gewonnen had via de postcode loterij. Wat een geweldig euforisch gevoel ging er door mijn lichaam na het proeven van het ijs. Overheerlijk!
Nu ben ik net een ontdekkingsreiziger dus heb ik zelf eens wat aan het ijs toegevoegd. Misschien breng ik u op ideeën.
Bij de Rolo variant heb ik zelf een aantal flinke lepels pindakaas bijgevoegd, erg lekker!
Bij de naturel variant heb ik een aantal lepels appelmoes en kanneel gedaan. Dat had iets weg van appeltaart!
Ook heb ik bij de naturel variant wat paprika gevoegd, dat maakt het net iets pittiger!
Ik hoop dat u hier wat aan heeft, bedankt voor u ijs en ga zo door! Ik hoop snel van u te horen.
Groeten,
Ad van Eemster
Number 1 fan!
quote:Beste unox,
Normalitair ben ik erg tevreden over uw worst maar sinds gisteren eigenlijk niet meer zo. Normaal doe ik altijd de worst in heel heet water, dan zwelt hij goed op en is hij erg lekker, maar gisteren heb ik de worst eens in de magnetron opgewarmd. Maar na 30 seconde hoorde ik een knal en zat heel mijn magnetron onder de worst. Uren ben ik bezig geweest om alles schoon te krijgen, en ik kan geen worst meer ruiken. Ben er nogsteeds best boos om.
Groeten
Ad van Eemster,
En nu maar wachten totdat het op die site komt te staanquote:Beste Voetbal4u-redactie,
Vanwege het feit dat ik jullie zo een betrouwbare en kwalitatief erg goede website vind, heb ik jullie gekozen om als eerste en exclusief het laatste nieuwtje in voetbalwereld te horen. Uit betrouwbare bron heb ik namelijk vernomen dat Louis van Gaal naar Feyenoord gaat om Bert van Marwijk (die definitief rond is met de KNVB) op te volgens. Het vertrouwen in van Gaal is niet meer aanwezig aan AZ-kant en zij ontheffen van Gaal dan ook uit zijn functie aan het einde van het seizoen.
Om de schijn op te houden dat van Gaal niet ontslagen is (cq reputatiebehoud voor van Gaal), zullen beide clubs aan het einde van het seizoen naar buiten brengen dat van Gaal's contract is afgekocht door Feyenoord. Dit is dus niet waar!
Doe er mee wat jullie willen
M. vr. gr.
Mwoah misschien wel handig iddquote:Op donderdag 28 februari 2008 18:38 schreef GasTurbine het volgende:
Ik zou die naam weghalen wil je écht serieus genomen worden. Anders kijken ze allemaal naar ons boevennest.
Joost Stegema ofzoquote:Op donderdag 28 februari 2008 19:05 schreef thijsje123 het volgende:
Wat stond er ?
Ff een mailadres Achmed voor aangemaakt.quote:from Achmed Al Zigghijatti <mail.van.achmed@gmail.com>
to info@amstel.nl,info@bavaria.nl,
subject Maltbier
Geachte heer,mevrouw,
Van mijn geloof mag ik geen bier drinken.
Dit is de reden dat ik sinds vorig jaar malt-bier drink.
Mijn probleem met dit bier is echter dat ik er niet dronken van wordt.
Volgens mij wordt niemand dronken van jullie malt-bier.
Misschien kunt u er alcohol aan toevoegen?
Met vriendelijke groet,
Achmed
Deze is beter dan de 1equote:to info@hema.nl,
date Thu, Feb 28, 2008 at 7:44 PM
subject De worst van Hema
Geachte heer,mevrouw,
Ik kocht gister een rookworst van Hema en er viel me iets op. De wordt is anders dan degene die ik een paar weken terug kocht.
De worst buigt namelijk de verkeerde kant op. Eerst ging de worst rechtsom en nu gaat hij linksom.
Ik hoop dat u er wat aan kunt doen.
Met vriendelijke groet,
Achmed
Was je op het idee gebracht door mijn worst?quote:
jaquote:Op donderdag 28 februari 2008 19:48 schreef deepart het volgende:
[..]
Was je op het idee gebracht door mijn worst?Deze is leuker dan de mijne
quote:Op donderdag 28 februari 2008 19:47 schreef Peterselieman het volgende:
inclusief tikfout is de 2e beter dan de 1e
quote:Op donderdag 28 februari 2008 21:27 schreef McKillem het volgende:
info at uwv punt en el
Ik ben het niet eens met de uitkering van mijn buurman, kan hier met terugwerkende kracht wat aan gedaan worden?
Ik heb een beetje het idee dat hij word voorgetrokken omdat hij een buitenlander is en amper Nederlands spreekt.
Hij heeft namelijk een heuze mercedes voor de deur, terwijl ik het als hardwerkende burger moet doen met een spartamet.
Met Vr Gr,
McKillem
quote:Hallo meneer/mevrouw Campina,
Ik zit met een vraag. Ik loop er eerlijk gezegd nu al een tijd mee rond, maar ik kon er met niemand over praten. Ik heb het van het weekend met mijn vrouw thuis en met vrienden in het cafe bij ons erover gehad, maar ze begrepen me niet. Ik vraag me nu ook af: 'Is het nu zo domme vraag?'. Stel ik domme vragen? Of doe ik het (te) vaak? Ik heb echt geen idee en dat maakt waarschijnlijk het ook helemaal niet uit, maar ik ga me er toch rot bij voelen, snapt u?
Jullie adverteren dat er in de hopjes vla ‘een tikkie minder suiker’ zit dan voorheen. Ik neem elke dag bijna een liter van deze vla, en dan begin ik me af te vragen: 'Heb ik dan altijd te veel suiker gegeten?'. Ik vraag me namelijk af hoeveel een 'tikkie' is. Het kan namelijk een groot tikkie zijn, maar ook een halve gram minder per pak zijn. En nu er minder suiker in zit, zit er dan ook minder vla in? Of juist meer vla? Komt er door de vermindering ook een verlaging in de prijs? Dat zijn allemaal vragen waar ik me mee bezig houd.
Ik wacht graag op uw antwoord.
Met vriendelijke groet,
Hij's leukquote:
quote:
Fok laat je tututietuh zienquote:Op vrijdag 29 februari 2008 00:19 schreef GasTurbine het volgende:
Waar bijft de TTT voor dit topic [ afbeelding ]
RE: mail van de websitequote:Op donderdag 28 februari 2008 13:51 schreef PretKroket het volgende:
Aan Talpa:
BESTE MENEER DE MOL,
AL ENIGE TIJD BESTEED IK CIRCA 2 UUR PER DAG AAN HET ZOEKEN NAAR UW ZENDER. IK KAN HET NIET VINDEN. WAAR IS HET GEBLEVEN?! IK WIL WEER DE GOUDEN KOOI EN VOETBAL ZIEN!
MET BOZE GROETJES
PK.
P.S.
VERWACHT AANKLACHT BIJ DE POLITIE ALS DIT ZO DOOR GAAT
quote:
Antwoord:quote:Op donderdag 28 februari 2008 17:56 schreef deepart het volgende:
Beste unox,
Normalitair ben ik erg tevreden over uw worst maar sinds gisteren eigenlijk niet meer zo. Normaal doe ik altijd de worst in heel heet water, dan zwelt hij goed op en is hij erg lekker, maar gisteren heb ik de worst eens in de magnetron opgewarmd. Maar na 30 seconde hoorde ik een knal en zat heel mijn magnetron onder de worst. Uren ben ik bezig geweest om alles schoon te krijgen, en ik kan geen worst meer ruiken. Ben er nogsteeds best boos om.
Groeten
Ad van Eemster,
quote:Op donderdag 28 februari 2008 21:27 schreef McKillem het volgende:
info at uwv punt en el
Ik ben het niet eens met de uitkering van mijn buurman, kan hier met terugwerkende kracht wat aan gedaan worden?
Ik heb een beetje het idee dat hij word voorgetrokken omdat hij een buitenlander is en amper Nederlands spreekt.
Hij heeft namelijk een heuze mercedes voor de deur, terwijl ik het als hardwerkende burger moet doen met een spartamet.
Met Vr Gr,
McKillem
quote:Geachte heer **********,
Hartelijk dank voor uw e-mail. De wuppie actie is reeds anderhalf jaar
geleden beëindigd. Wij hebben geen inzich in mogelijk toekomstige acties en
kunnen u hier niet over informeren.
Wij hopen u een volgende keer beter van dienst te kunnen zijn.
Met vriendelijke groet,
Albert Heijn Klantenservice
quote:Geachte heer/ mevrouw,
Ik maak al enige tijd gebruik van uw programma iTunes. Ik heb er alleen maar goede woorden voor over. Zo ben ik ook erg te spreken over iTunes Store, het werkt goed en ik kan er vrijwel al mijn gewilde nummers vinden.
Dat is dus gelijk ook mijn probleem, ik kan er ook bepaalde titels vinden die ik niet op illegale download sites kan vinden via bijvoorbeeld torrents.
Mijn vraag is dan ook, kunt u deze nummers gratis aanbieden? Zodat ik ook voor deze nummers niet hoef te betalen. Waardoor ik dus gratis aan mijn muzikale behoefte kan voldoen. Ik heb het gevoel dat ik voor velen spreek.
Met vriendelijk groet.
je inspiratie was op zekerquote:Op vrijdag 29 februari 2008 20:02 schreef GasTurbine het volgende:
Hoi Albert,
Reeds heb ik kennis genomen van uw actie 'Smurfen'. Ik winkel zelf niet vaak maar nu viel het me op dat de wuppieactie blijkbaar verlopen is. Komen wuppies terug?
Doei,
Jellequote:Op vrijdag 29 februari 2008 09:31 schreef PretKroket het volgende:
[..]
RE: mail van de website
Van: De Gouden Kooi (degoudenkooi@talpamedia.tv)
Gemiddeld risicoDeze afzender ken je mogelijk niet.Markeren als veilig|Markeren als onveilig
Verzonden: donderdag 28 februari 2008 14:33:50
Aan: JELLE ()
Beste Jelle,
We nemen maar aan dat het een grap is. Nog even voor uw informatie; de gouden kooi is elke dag te zien op RTL5 om 19:30.
Succes en veel kijkplezier!
Met vriendelijke groeten,
Internetredactie DGK
quote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:57 schreef Sneeuwvlok het volgende:
to communicatie@eo.nl,
date Sat, Mar 1, 2008 at 9:56 PM
subject Interview met god
mailed-by gmail.com
9:56 PM (0 minutes ago)
Best eo medewerker,
Ik zit in de schoolkrant en het thema voor het volgende nummer is 'Overgewicht'. Nu is het helaas het geval dat de mederedactieleden me vaak uitlachen wegens mijn complete gebrek aan fantasie en creativiteit. (Bedank God dat hij mij zo heeft geschapen overigens.)
Nu leek het mij wel gaaf om een interview met God te hebben, aangezien hij de schepper is van dikke mensen.
Ik heb al drie keer geprobeerd te bidden, maar ik kreeg steeds zijn voice-mail, of ik had geen bereik omdat ik richting Oslo bad. Daarom probeer ik het maar via de mail.
Hopelijk kunnen jullie iets regelen voor mij.
Ik kijk uit naar jullie reactie, en ik hoop dat God het mooi weer kan laten worden morgen, zodat ik in de tuin kan zitten met een biertje erbij.
Met vriendelijke groet,
*** van ***
LOL dudequote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:57 schreef Sneeuwvlok het volgende:
to communicatie@eo.nl,
date Sat, Mar 1, 2008 at 9:56 PM
subject Interview met god
mailed-by gmail.com
9:56 PM (0 minutes ago)
Best eo medewerker,
Ik zit in de schoolkrant en het thema voor het volgende nummer is 'Overgewicht'. Nu is het helaas het geval dat de mederedactieleden me vaak uitlachen wegens mijn complete gebrek aan fantasie en creativiteit. (Bedank God dat hij mij zo heeft geschapen overigens.)
Nu leek het mij wel gaaf om een interview met God te hebben, aangezien hij de schepper is van dikke mensen.
Ik heb al drie keer geprobeerd te bidden, maar ik kreeg steeds zijn voice-mail, of ik had geen bereik omdat ik richting Oslo bad. Daarom probeer ik het maar via de mail.
Hopelijk kunnen jullie iets regelen voor mij.
Ik kijk uit naar jullie reactie, en ik hoop dat God het mooi weer kan laten worden morgen, zodat ik in de tuin kan zitten met een biertje erbij.
Met vriendelijke groet,
*** van ***
Nou.... Eehm, hier!quote:Op zondag 2 maart 2008 16:59 schreef -SG- het volgende:
Mijn eerste vraag: Waar is meneer Smith? Hij is opeens foetsie verdwenen! Van de een op de andere dag.
Nou! Je verneukt mijn mailtje zoquote:Op zondag 2 maart 2008 17:42 schreef UvdP het volgende:
[..]
Nou.... Eehm, hier!![]()
Op dezelfde site zag ik ook iets met 'contact' staan, daar zal wel een mailadres of formuliertje bijstaan...
nog steeds geen snor aan de deur gehadquote:Op donderdag 28 februari 2008 11:01 schreef beverton het volgende:
[..]
re:
Goedemorgen heren,
Naar aanleiding van jullie email zullen wij aangifte doen bij de politie ( behangpapier11@hotmail.com).
Met vriendelijke groet,
Baggerbedrijf de Boer B.V.
Hahahahahahahahaha ik viel letterlijk van de bank van het lachen, vaker trouwens in dit topic.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 19:52 schreef Dimarki het volgende:
Geachtte Heer/Mevrouw Beemster Kaas,
Ik lust helaas geen kaas.
Dus..maken jullie ook chocoladepasta?
Met vriendelijke groet,
Mark
Die wou ik hier net komen posten. Geniaal!quote:Op woensdag 23 juli 2008 12:07 schreef Walter81 het volgende:
Dit topic doet me denken aan een website die ik ooit een bezocht heb.
Iemand had daar een hele verzameling met zogenaamde klachtenbrieven en correspondentie geplaatst, ongeveer in de stijl zoals hier staat.
Iemand die de url misschien weet?
Jaaa dat is hem.. Heb de hele middag zitten zoeken op mn werk, en zojuist gevonden in mn Bladwijzers hier thuis...quote:Op woensdag 23 juli 2008 14:06 schreef Quannum het volgende:
[..]
Die wou ik hier net komen posten. Geniaal!
http://www.koelman.com/brandbrieven/
Dat Duyvis zakje.
quote:Koelman opent een Duyvis-zakje
Anderhalve ton voor wetenschappelijk onderzoek naar de beste manier om een zak chips te openen. Koelman zegt: een zak borrelnoten openen, dat is pas lastig!
De e-mail aan Duyvis
Geachte dame/heer,
Mijn naam is Luuk Koelman. Vorige week kocht ik - als chipsliefhebber - voor het eerst een zakje van uw knabbelnootjes.
Eenmaal thuis lukte het mij met geen mogelijkheid het zakje open te trekken. Zelfs een poging met mijn tanden haalde niets uit. Het bovenste randje van de zak bleek veel te hard.
Uiteindelijk heb ik uit mijn gereedschapskist een stanleymes gepakt.
Wellicht had ik dat beter niet kunnen doen. Ik heb netjes van me af gesneden, maar moest daarbij zoveel kracht zetten dat ik mijzelf uiteindelijk toch serieus verwondde. Na behandeling in het ziekenhuis (acht hechtingen - zie foto) mocht ik weer naar huis.
U moet begrijpen dat ik u niets verwijt. Ik was ongeduldig en hongerig, en had er beter aan gedaan eerst een goed doordachte scheurstrategie uit te stippelen.
De reden dat ik u deze mail stuur, is omdat ik in de krant las dat het Britse ministerie van Handel en Industrie 150.000 euro heeft uitgetrokken voor onderzoek naar de kracht die nodig is om een zakje chips open te trekken. Zelf heb ik met het openen van zakjes chips echter nooit problemen. Mijns inziens een indicatie dat onderzoek naar het openen van zakjes knabbelnoten meer dan gewenst is. Zo’n onderzoek zou dan kunnen dienen als aanvulling op het Britse onderzoek, wellicht onder auspiciën van de Europese Unie.
Graag verneem ik dan ook of u hierin een taak voor uzelf ziet weggelegd.
Met de meeste hoogachting,
Luuk Koelman
(In e-mail is pseudoniem gebruikt)
Het antwoord
Geachte heer Koelman,
Hartelijk dank voor uw mail over uw ervaringen met onze Knabbelnoten.
U schrijft dat u bij het openen van onze verpakkingen nogal wat problemen hebt ondervonden en dat u uiteindelijk een stanleymes nodig hebt gehad om het zakje te openen. Bij het gebruik van dit mes, heeft u zich in uw schouder/rug gesneden. Wij wensen u vanzelfsprekend een spoedig herstel toe.
Wij zien echter geen verband tussen het openen van het zakje en uw verwonding. Temeer daar wij ons geen beweging kunnen voorstellen die wordt gemaakt tijdens het opsnijden van de zak en kan leiden tot een verwonding aan uw schouder/rug.
Wel kunnen wij wat verder ingaan op uw opmerking met betrekking tot het Britse onderzoek.
Om een zakje Knabbelnoten te openen hebben wij in de bovenzijde van de verpakking een klein “knipje” gezet bij de tekst “hier openen”. Op deze plaats is het relatief eenvoudig om het zakje open te scheuren.
Uit door ons uitgevoerde onderzoeken naar onze producten hebben wij onder andere gekeken naar opmerkingen over het openen van een zakje. Uit deze onderzoeken bleek het openen van een zakje voor de consument geen probleem te zijn. Niettemin doen wij onderzoek naar mogelijkheden het openen van de verpakkingen verder te vereenvoudigen. Hierin hebben wij nog betere alternatieven gevonden dan de huidige verpakking. Er zijn wel zakjes te vinden die makkelijker te openen zijn, maar deze zakjes zijn te kwetsbaar.
Hierdoor gaan de zakjes te vaak spontaan open en gaat de beschermende werking van de verpakking verloren.
Wij vertrouwen erop u hiermee naar tevredenheid te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Duyvis B.V.
Marcel van Kerkwijk
Consumentenservice
Tel. 030-630xxxx
De e-mail terug
Geachte heer van Kerkwijk,
Dank voor uw reactie. Ik ben inmiddels aan de beterende hand. Gisteren heeft mijn huisarts de hechtingen verwijderd. U schrijft dat u zich bij het opensnijden van een zakje Knabbelnoten geen beweging kunt voorstellen waarbij de schouder of rug wordt geraakt.
Nu moet u weten dat ik - naast een lichte motorische storing - tevens mijn rechterelleboog niet geheel kan strekken. Als je dan tóch veel kracht zet en uitschiet, kan er veel mis gaan. Waarschijnlijk kan ik het u d.m.v een reconstructie beter uitleggen:
Om verder leed te voorkomen, is het raadzaam dat u op zo kort mogelijke termijn met vertegenwoordigers uit de chipsbranche om de tafel gaat zitten om gezamenlijk één scheurstrategie te ontwikkelen.
Als agendapunt wijs ik u met enige nadruk op het feit dat een chipszak nooit een “knipje” in de bovenzijde van de verpakking heeft. In plaats daarvan is diezelfde bovenzijde juist van een minder hard randje voorzien, waardoor openen geen probleem is.
U begrijpt dat ik (als fervent chips-eter) daarom niet bedacht was op het door u bedachte “knipje”, met alle gevolgen van dien.
Graag verneem ik uw mening in dezen.
Hoogachtend,
Luuk Koelman
Het antwoord
Geachte heer Koelman,
Hartelijk dank voor uw mailtje waarin u, aan de hand van een fotorapportage, duidelijk maakt hoe het ongeval met het stanleymes heeft kunnen gebeuren. Tevens zijn wij verheugd te vernemen dat u weer behoorlijk hersteld bent.
Onze verpakkingsontwikkelaars hadden geen rekening gehouden met de uitzonderlijke situatie waarin u verkeerde op moment van het ongeval en derhalve is bij een ongewijzigde situatie het risico ongewijzigd.
Zoals in onze vorige mail aangegeven is het erg lastig de verpakking van nootjes zodanig aan te passen,dat een nootjesverpakking zich laat openen als een chipsverpakking. Indien wij de nootjes verpakken in “chipszakken”, zullen de nootjes u vrijwel zeker oud of muf smakend bereiken. Wellicht dat in de toekomst nieuwe materialen beschikbaar komen.
Wel kunnen wij op een andere manier iets aan uw probleem doen. Ik stel voor dat wij u een aantal zakjes nootjes toesturen. Dit heeft twee voordelen:
* De nootjes zijn beschikbaar op moment dat u er van wilt eten. Er gaat dus geen tijd verloren met de aanschaf. Deze tijdwinst kunt u gebruiken om de zak rustig te openen
* Door het beschikbaar stellen van een aantal zakjes kunt u uw techniek met betrekking tot het openen van een zak verfijnen
Indien u ons uw adres doorgeeft, zullen wij u een aantal zakjes toesturen.
Met vriendelijke groet,
Duyvis B.V.
Marcel van Kerkwijk
De e-mail terug
Geachte heer Van Kerkwijk,
Dat lijkt me een prima voorstel. Ik zal de zakjes gebruiken voor zelfstudie.
Wilt u (om verdere ongelukken te voorkomen) de bovenzijde van het postpakket wel voorzien van een klein “knipje” met daarbij de tekst “hier openen”?
Bij voorbaat dank!
Luuk Koelman
Het antwoord
De zakjes
"Hier openen"
Ik denk dat die lui van de klantenservice zich daar ook helemaal kapot hebben gelachen..quote:Op maandag 28 juli 2008 23:47 schreef Irritatie100 het volgende:
Dat Duyvis-verhaal kan niet waar zijn
Idd daar wist ik het zekerquote:Op dinsdag 29 juli 2008 00:24 schreef Tim86 het volgende:
vooral dit stuk:
Wel kunnen wij op een andere manier iets aan uw probleem doen. Ik stel voor dat wij u een aantal zakjes nootjes toesturen. Dit heeft twee voordelen:
* De nootjes zijn beschikbaar op moment dat u er van wilt eten. Er gaat dus geen tijd verloren met de aanschaf. Deze tijdwinst kunt u gebruiken om de zak rustig te openen
* Door het beschikbaar stellen van een aantal zakjes kunt u uw techniek met betrekking tot het openen van een zak verfijnen
quote:Goedemiddag medewerkers van Black&Dekker.
Allereerst wil ik zeggen dat ik al jaren gebruik maak van gereedschap van B&D en ben altijd zeer te spreken over de kwaliteit. Voor elke klus hebben jullie wel de juiste middelen!
Vandaar ook mijn vraag. Ik heb namelijk al een tijdje problemen met een groepje hangjongeren: ze maken planten in mijn tuin stuk en hebben mijn tuinhuisje beklad. Nu heb ik meerdere dingen geprobeerd. Uiteraard heb ik al aangifte gedaan maar als de blagen niet op heterdaad betrapt worden kan de politie niets doen. De ouders van deze jongeren lachen me uit wanneer ik me bij hun beklaag en de jongeren zelf hebben al helemaal lak aan alles wat ik zeg.
Persoonlijk heb ik nu meer dan genoeg van deze knapen en heb besloten ze met grover geschut te bestrijden. Nu zult U waarschijnlijk denken dat ik deze jongens wat ga aandoen maar daarover hoeft U zich geen zorgen te maken. Het enige wat ik wil is ze eens goed te laten schrikken. Mijn vraag bij deze is welk gereedschap hierbij het meeste indruk zal maken. Zou de 500 Watt GT501 heggenschaar genoeg indruk maken of zou ik toch een kettingzaag moeten kopen?
Hopelijk weten jullie heren (en dames natuurlijk) raad, ik hoop van U te horen.
Groeten,
Jakko
Of ze zijn gewoon laks.quote:Op donderdag 28 februari 2008 16:44 schreef GasTurbine het volgende:
Ik vond het raar dat ik nog niks van laks terugkreeg, maar het is natuurlijk vakantie
quote:Bedankt voor uw vraag.
De vraag was:
Rookworst
Het antwoord was:
Geachte heer G.S.M Boy,
Wij hebben uw opmerking dat de rookworst eerst rechtsom en nu linksom buigt neergelegd bij de hiervoor verantwoordelijke inkoper.
Wij willen graag vermelden dat de rookworst dezelfde smaak heeft behouden en vetrouwen u hiermee geïnformeerd te hebben.
Met vriendelijke groet,
Hema Consumentenservice
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |