Jellequote:Op vrijdag 29 februari 2008 09:31 schreef PretKroket het volgende:
[..]
RE: mail van de website
Van: De Gouden Kooi (degoudenkooi@talpamedia.tv)
Gemiddeld risicoDeze afzender ken je mogelijk niet.Markeren als veilig|Markeren als onveilig
Verzonden: donderdag 28 februari 2008 14:33:50
Aan: JELLE ()
Beste Jelle,
We nemen maar aan dat het een grap is. Nog even voor uw informatie; de gouden kooi is elke dag te zien op RTL5 om 19:30.
Succes en veel kijkplezier!
Met vriendelijke groeten,
Internetredactie DGK
quote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:57 schreef Sneeuwvlok het volgende:
to communicatie@eo.nl,
date Sat, Mar 1, 2008 at 9:56 PM
subject Interview met god
mailed-by gmail.com
9:56 PM (0 minutes ago)
Best eo medewerker,
Ik zit in de schoolkrant en het thema voor het volgende nummer is 'Overgewicht'. Nu is het helaas het geval dat de mederedactieleden me vaak uitlachen wegens mijn complete gebrek aan fantasie en creativiteit. (Bedank God dat hij mij zo heeft geschapen overigens.)
Nu leek het mij wel gaaf om een interview met God te hebben, aangezien hij de schepper is van dikke mensen.
Ik heb al drie keer geprobeerd te bidden, maar ik kreeg steeds zijn voice-mail, of ik had geen bereik omdat ik richting Oslo bad. Daarom probeer ik het maar via de mail.
Hopelijk kunnen jullie iets regelen voor mij.
Ik kijk uit naar jullie reactie, en ik hoop dat God het mooi weer kan laten worden morgen, zodat ik in de tuin kan zitten met een biertje erbij.
Met vriendelijke groet,
*** van ***
LOL dudequote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:57 schreef Sneeuwvlok het volgende:
to communicatie@eo.nl,
date Sat, Mar 1, 2008 at 9:56 PM
subject Interview met god
mailed-by gmail.com
9:56 PM (0 minutes ago)
Best eo medewerker,
Ik zit in de schoolkrant en het thema voor het volgende nummer is 'Overgewicht'. Nu is het helaas het geval dat de mederedactieleden me vaak uitlachen wegens mijn complete gebrek aan fantasie en creativiteit. (Bedank God dat hij mij zo heeft geschapen overigens.)
Nu leek het mij wel gaaf om een interview met God te hebben, aangezien hij de schepper is van dikke mensen.
Ik heb al drie keer geprobeerd te bidden, maar ik kreeg steeds zijn voice-mail, of ik had geen bereik omdat ik richting Oslo bad. Daarom probeer ik het maar via de mail.
Hopelijk kunnen jullie iets regelen voor mij.
Ik kijk uit naar jullie reactie, en ik hoop dat God het mooi weer kan laten worden morgen, zodat ik in de tuin kan zitten met een biertje erbij.
Met vriendelijke groet,
*** van ***
Nou.... Eehm, hier!quote:Op zondag 2 maart 2008 16:59 schreef -SG- het volgende:
Mijn eerste vraag: Waar is meneer Smith? Hij is opeens foetsie verdwenen! Van de een op de andere dag.
Nou! Je verneukt mijn mailtje zoquote:Op zondag 2 maart 2008 17:42 schreef UvdP het volgende:
[..]
Nou.... Eehm, hier!![]()
Op dezelfde site zag ik ook iets met 'contact' staan, daar zal wel een mailadres of formuliertje bijstaan...
nog steeds geen snor aan de deur gehadquote:Op donderdag 28 februari 2008 11:01 schreef beverton het volgende:
[..]
re:
Goedemorgen heren,
Naar aanleiding van jullie email zullen wij aangifte doen bij de politie ( behangpapier11@hotmail.com).
Met vriendelijke groet,
Baggerbedrijf de Boer B.V.
Hahahahahahahahaha ik viel letterlijk van de bank van het lachen, vaker trouwens in dit topic.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 19:52 schreef Dimarki het volgende:
Geachtte Heer/Mevrouw Beemster Kaas,
Ik lust helaas geen kaas.
Dus..maken jullie ook chocoladepasta?
Met vriendelijke groet,
Mark
Die wou ik hier net komen posten. Geniaal!quote:Op woensdag 23 juli 2008 12:07 schreef Walter81 het volgende:
Dit topic doet me denken aan een website die ik ooit een bezocht heb.
Iemand had daar een hele verzameling met zogenaamde klachtenbrieven en correspondentie geplaatst, ongeveer in de stijl zoals hier staat.
Iemand die de url misschien weet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |