quote:Op woensdag 27 februari 2008 13:46 schreef jakkop het volgende:
Naar Koopmans:
Beste meneer, mevrouw
laatst kocht ik uw mix voor appeltaart. Dit is heel lekker geworden, maar het kostte best veel tijd. Toen bedacht ik, waarom verkoopt u eigenlijk niet gewoon appeltaarten? Dit is voor u wat meer werk natuurlijk, maar voor de consument is het juist handig, en de klant is koning toch?
met vriendelijke groeten,
Jakkop
quote:Op woensdag 27 februari 2008 13:46 schreef jakkop het volgende:
Naar Koopmans:
Beste meneer, mevrouw
laatst kocht ik uw mix voor appeltaart. Dit is heel lekker geworden, maar het kostte best veel tijd. Toen bedacht ik, waarom verkoopt u eigenlijk niet gewoon appeltaarten? Dit is voor u wat meer werk natuurlijk, maar voor de consument is het juist handig, en de klant is koning toch?
Jakkop
RE:quote:Op dinsdag 26 februari 2008 21:51 schreef beverton het volgende:
Beste meneer schelp,
ik zag een tijdje terug op de televisie jullie reclame over jullie nieuwe olie en benzine.
dus ik meteen naar de winkel en dacht nou nou.
nou vroeg ik mij dus af, ik had een jerrycan olie gekocht en vroeg mij af of ik dit ook kon gebruiken als vervanger voor olijfolie bij het koken? als dat niet zo is, heb ik dan een groot probleem?
aangezien ik gister nog vlees heb gebraden in ''motor'' olie.
en misschien is het een goed idee om voor als grootste maker van oilie ook olijfolie te maken?
hele fijne groetjes doeg doeg.
Hier wil ik echt het antwoord op wetenquote:Op dinsdag 26 februari 2008 23:57 schreef GasTurbine het volgende:
Ik stuur deze naar het LAKS (Landelijk Actie Commitee Scholieren):
[..]
quote:Op woensdag 27 februari 2008 18:21 schreef beverton het volgende:
[..]
RE:
Geachte heer of mevrouw Behangpapier 11,
Hartelijk dank voor uw email. We hebben uw interessante verzoek doorgezet naar onze technologen met de vraag of ze hier serieus naar willen kijken. Hoewel onze producten voldoen aan de hoogste kwaliteitseisen raden wij u in de tussentijd ten zeerste af deze te gebruiken ten behoeve van culinaire doeleinden. Wij hopen u later te kunnen berichten over onze bevindingen.
Met vriendelijke groeten en nog een prettige vakantie,
Shellkonijn24
quote:
haal die ava weg manquote:Op woensdag 27 februari 2008 20:27 schreef beverton het volgende:
[..]jij denkt natuurlijk van wie is behangpapier11, walla dat is is mijn hidden pr0n hotmail aangemaakt paar jaartjes geleden
Eigenlijk dacht ik dat niet.quote:Op woensdag 27 februari 2008 20:27 schreef beverton het volgende:
[..]jij denkt natuurlijk van wie is behangpapier11, walla dat is is mijn hidden pr0n hotmail aangemaakt paar jaartjes geleden
quote:Ja hallo consoleshop. ik heb een vraag, of nee eigenlijk meer een klacht over een PSP van jullie. Hij gaat namelijk heel snel stuk !
Ik zat net te spelen (gta liberty city stories, ik had zoon man uit zijn auto getrokken en wilde wegrijden), pakt mijn hond kitty ineens de PSP af !! ze had hem in haar bek maar hij was nog niet stuk, maar ik begon heel hard te schreeuwen en toen werd ze zenuwachtig en toen begon ze hem helemaal kapot te kauwen en heeft ze volgens mij ook een paar onderdelen doorgeslikt perongeluk.
Maar dat doet ze anders nooit, echt niet. ik was wel heel boos en ik heb kitty die dag ook maar heel weinig brokjes gegeven als straf, maar mijn psp doet het nu niet meer.
dus zou ik een nieuwe kunnen krijgen ? bedankt alvast.
groetjes,
Als jij een psp toegezonden krijgtquote:Op woensdag 27 februari 2008 23:35 schreef Meneer-Goud het volgende:
Coca Cola heeft niet terug gemaild![]()
Maar Consoleshop zegt dat ze wel z.s.m. een reactie sturen, dus voor hen deze mooie mail:
[..]
Die kans acht ik niet bijzonder grootquote:Op woensdag 27 februari 2008 23:37 schreef pingpongpingpong het volgende:
[..]
Als jij een psp toegezonden krijgt
quote:
Lieve Hertog Jan,
bestaat er wellicht een mogelijkheid dat jullie jullie blikjes zo ontwerpen dat ze altijd koel zijn en nooit opraken?
Hoogachtend,
Grootaandeelhouder PeZU
quote:Lieve dames en heren van Koopmans,
Ik had jullie panne(n)koek-mix gekocht,en ging lekker aan het bakken.
Maar bij het hendig sjieke omgooien kreeg mijn huisgenoot het baksel in zijn gezicht.
Hij is nu onder behandeling bij Dr. Oetker.
Kan ik deze kosten op jullie verhalen als mijn verzekering moeilijk gaat doen?
Hoogachtend,
Mixed up
quote:
quote:Op donderdag 28 februari 2008 10:12 schreef beverton het volgende:
hoi, mijn naam is paultjuh en ik las op uw site dat u allemaal baggerwerkzaam heden doet, nou is mijn punt hierin: ik ben zelf ook professioneel baggeraar en ik tollereer geen concurrentie! dus bij deze verzoek ik u om te stoppen met baggeren want in de wereld van fok! zijn er niet genoeg topics voor u en mij om te baggeren.
hoogachtend,
paultjuhhh en mijn broertje sjoerdjuhhhh
re:quote:Op donderdag 28 februari 2008 10:12 schreef beverton het volgende:
hoi, mijn naam is paultjuh en ik las op uw site dat u allemaal baggerwerkzaam heden doet, nou is mijn punt hierin: ik ben zelf ook professioneel baggeraar en ik tollereer geen concurrentie! dus bij deze verzoek ik u om te stoppen met baggeren want in de wereld van fok! zijn er niet genoeg topics voor u en mij om te baggeren.
hoogachtend,
paultjuhhh en mijn broertje sjoerdjuhhhh
quote:Op donderdag 28 februari 2008 11:01 schreef beverton het volgende:
[..]
re:
Goedemorgen heren,
Naar aanleiding van jullie email zullen wij aangifte doen bij de politie ( behangpapier11@hotmail.com).
Met vriendelijke groet,
Baggerbedrijf de Boer B.V.
Gezien beverton's toestand twijfel ik nog of ik mijn gegevens zal sturenquote:Geachte heer Goud, Hartelijk dank voor uw e-mail. Het is heel vervelend wat er gebeurt, helaas kan ik u geen vervangend toestel aanbieden. Deze schade valt onder gebruikersschade en wordt alleen gedekt indien u ervoor verzekering bent.Helaas kan ik op de door u verstrekte gegevens geen order in ons systeem vinden, kunt u mij voorzien van de juiste gegevens omtrent de aanschaf, dan kan ik u een oplossing aandragen.Graag ontvang ik één van u de volgende gegevens: Ordernummer en of naam, adres, postcode, huisnummer en woonplaats van het factuuradres. Met vriendelijke groet,
PWND!!!quote:Op donderdag 28 februari 2008 11:01 schreef beverton het volgende:
[..]
re:
Goedemorgen heren,
Naar aanleiding van jullie email zullen wij aangifte doen bij de politie ( behangpapier11@hotmail.com).
Met vriendelijke groet,
quote:Op donderdag 28 februari 2008 11:19 schreef Meneer-Goud het volgende:
Ik krijg trouwens geen nieuwe PSP van Consoleshop![]()
[..]
Gezien beverton's toestand twijfel ik nog of ik mijn gegevens zal sturen
Aangifte doen op grond van wat?quote:Op donderdag 28 februari 2008 11:01 schreef beverton het volgende:
[..]
re:
Goedemorgen heren,
Met vriendelijke groet,
Geachte heer jakkop,quote:Op woensdag 27 februari 2008 13:46 schreef jakkop het volgende:
Naar Koopmans:
Beste meneer, mevrouw
Jakkop
quote:Op donderdag 28 februari 2008 13:51 schreef PretKroket het volgende:
Aan Talpa:
BESTE MENEER DE MOL,
AL ENIGE TIJD BESTEED IK CIRCA 2 UUR PER DAG AAN HET ZOEKEN NAAR UW ZENDER. IK KAN HET NIET VINDEN. WAAR IS HET GEBLEVEN?! IK WIL WEER DE GOUDEN KOOI EN VOETBAL ZIEN!
MET BOZE GROETJES
PK.
P.S.
VERWACHT AANKLACHT BIJ DE POLITIE ALS DIT ZO DOOR GAAT
Jij?quote:Op donderdag 28 februari 2008 15:15 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wie mailt Pickwick / DE met de vraag om thee met koffiesmaak of vice versa?
Nee. Jij!quote:
auto mailtje terug:quote:Hallo dhr. / mevr. Sony Erricsson
Ik heb mijn K800i laten vallen en hij doet nu niets meer, is hij nu stuk?
Zo ja, krijg ik een nieuwe van u?
Alvast bedankt!
Dit is mijn adres
-Mijn adres-
thijsje123
en de reactie (suf):quote:Hartelijk dank voor uw e-mail aan het Sony Ericsson Call Center, uw vraag is geregistreerd en het referentienummer is “71924054”.Wij zullen u zo spoedig mogelijk een antwoord doen toekomen. AUB niet op deze mail reageren aangezien deze aan geen ontvanger verstuurd zal worden. Voor toekomstige emails met betrekking tot uw case verzoeken wij onderstaande tekst in het onderwerp te plaatsen: “Case : 71924054” en verzend deze naar questions.nl@support.sonyericsson.com. Neemt u eens een kijkje op www.sonyericsson.com. Thank you for contacting Sony Ericsson Call Center, your question has been registered and the reference number is 71924054.Sony Ericsson Call Center will soon come back to you with a response. Please do not respond to this mail since it will not be delivered to any recipient. For future emails concerning this case please include the following line in the message subject field: “Case : 71924054” and send the email to questions.nl@support.sonyericsson.com. What about a visit at www.sonyericsson.com ?
quote:Geachte heer thijsje123,
Hartelijk dank voor uw e-mail aan het Sony Ericsson Call Center.
Met betrekking tot uw vraag delen wij u het volgende mede:
Val en of stootschade valt niet binnen de Sony Ericsson garantie. De enige optie die u heeft is eventueel het toestelt e laten repareren zodat het toestel alsnog gebruikt kan worden. Het is geen mogelijkheid om een ander toestel via ons te verkrijgen.
Voor verdere vragen kunt u altijd contact opnemen met het Sony Ericsson Call Center. Bezoekt u ook gerust onze website. Op www.sonyericsson.com/nl ontvangt u altijd het laatste nieuws en de meest interesante content.
U kunt e-mails sturen naar het volgende adres: questions.nl@support.sonyericsson.com.
Het case-id in het onderwerp van deze e-mail is uitsluitend bedoeld voor vragen die direct te maken hebben met deze case.
Met vriendelijke groeten,
Long Nguyen
Sony Ericsson Call Center Netherlands
Namens Sony Ericsson Mobile Communications AB:
Becker & Partner GmbH
Neuenhofstraße 110
D-52078 Aachen
Telefoon: +49 (0) 241 92824-10
WEEE-Reg.-Nummer: DE 15646940
Ust-ID-Nummer: DE121689737
Amtsgericht Aachen: HRB 4396
General Managers
Martin Becker, Johannes Müllmann, Jürgen Breuer
Het is jouw ideequote:Op donderdag 28 februari 2008 15:15 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wie mailt Pickwick / DE met de vraag om thee met koffiesmaak of vice versa?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |