De kerel die bij de RET vaak klantenmailtjes beantwoordt.quote:
Deze is verstuurd door Anna.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 22:33 schreef Duvel het volgende:
[..]
De kerel die bij de RET vaak klantenmailtjes beantwoordt.
Dat is z'n alter-egoquote:
nou joepiequote:Op dinsdag 26 februari 2008 23:08 schreef deepart het volgende:
Dit is leuk, ik ga er ook een verzinnen
Die stuur ik naar nokiaquote:Beste Nokia medewerker,
Enige tijd geleden heb ik een Nokia N7300 aangeschaft. In mijn auto heb ik een bluethoot carkit. Nu reist de vraag, heeft mijn toestel bluethoot zodat ik hem via de aansteker van de auto kan opladen? Want het toestel is er snel leeg. Of is het verstandig een setje extra AAA batterijen mee te nemen zodat ik kan switchen in geval van nood? (Ik heb namelijk gehoord dat dat schadelijk kan zijn).
MVG,
Ad van Eewijk.
is niet me echte naamquote:Op dinsdag 26 februari 2008 23:26 schreef beverton het volgende:
[..]
ik dacht dat jij ali of hassan heette i.p.v Ad
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 23:29 schreef deepart het volgende:
[..]
is niet me echte naam
Ik heet inderdaad achmet, met harde CH
Feestkrakertje bij sollicitaties uiteraard.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 23:29 schreef deepart het volgende:
[..]
is niet me echte naam
Ik heet inderdaad achmet, met harde CH
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 23:31 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Feestkrakertje bij sollicitaties uiteraard.
Ben eigen baasquote:Op dinsdag 26 februari 2008 23:31 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Feestkrakertje bij sollicitaties uiteraard.
Bioscoop denbosch, het mailtje loopt niet lekker als je hem lest maar who cares.quote:Beste JT medewerker,
Al een aantal jaren kom ik geregeld in een van uw bioscopen. Nu ben ik sinds een paar maanden bezig met een thuis bioscoop, compleet met bioscoopstoelen en loveseats. Nu viel mij de vloerbedekking die u gebruikt in de lobby van Euro-Cinema Denbosch mij op. Ik zou graag willen weten waar ik dat zou kunnen bestellen. Tevens uit nieuwsgierigheid vroeg ik mij af wat de maat van het plasmascherm is, en wat ze kosten, waar de films op vertoond worden.
MVG
Ad van Eewijk.
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 23:42 schreef deepart het volgende:
[..]
Bioscoop denbosch, het mailtje loopt niet lekker als je hem lest maar who cares.
ja ik ven ad... ad vertentiequote:
quote:Beste LAKS,
Ik heb binnenkort een verjaardagsfuifje. Ik heb geen inspiratie om iets origineels te verzinnen. Na lang denken kwam ik gisteren op het idee om jullie aan te schrijven. Vroeger ging ik altijd naar Ballorig en Tropicana, of gingen we naar de Dierentuin. Dat kan je nu niet meer maken uiteraard!
Maar nu heb ik het volgende bedacht: Een middagje protesteren! Samen met de professionals!
Dus mijn verzoek is eigenlijk, wat de prijslijsten zijn om eens lekker te protesteren, eieren inclu. Graag wil ik ook dat relmarrokaantje van 12 erbij-huren (die van tv). Moeten we onze eigen spandoeken maken of verstrekken jullie die?
En zit die Sywert Siebert-gast (U weet wel, die met dat Ralph Lauren-uiterlijk!) er ook bij om de kamer te bedreigen?
Wachtende op uw reactie,
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 23:57 schreef GasTurbine het volgende:
Ik stuur deze naar het LAKS (Landelijk Actie Commitee Scholieren):
[..]
quote:
quote:Op woensdag 27 februari 2008 11:52 schreef GasTurbine het volgende:
Nog geen antwoord van LAKS
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |