wjejeje ik zei douwe ehehehwhewhehe piemols douwe ehehehehehehequote:
quote:Beste Ben & Jerry,
Allereerst wil ik u mededelen dat ik het een erg tof initiatief vind dat het welbekende Ben & Jerry ijs is berust op de al jaren lopende tekenfilm! Vorigjaar heb ik voor het eerst Ben & Jerry's mogen ervaren nadat ik een pak gewonnen had via de postcode loterij. Wat een geweldig euforisch gevoel ging er door mijn lichaam na het proeven van het ijs. Overheerlijk!
Nu ben ik net een ontdekkingsreiziger dus heb ik zelf eens wat aan het ijs toegevoegd. Misschien breng ik u op ideeën.
Bij de Rolo variant heb ik zelf een aantal flinke lepels pindakaas bijgevoegd, erg lekker!
Bij de naturel variant heb ik een aantal lepels appelmoes en kanneel gedaan. Dat had iets weg van appeltaart!
Ook heb ik bij de naturel variant wat paprika gevoegd, dat maakt het net iets pittiger!
Ik hoop dat u hier wat aan heeft, bedankt voor u ijs en ga zo door! Ik hoop snel van u te horen.
Groeten,
Ad van Eemster
Number 1 fan!
quote:Beste unox,
Normalitair ben ik erg tevreden over uw worst maar sinds gisteren eigenlijk niet meer zo. Normaal doe ik altijd de worst in heel heet water, dan zwelt hij goed op en is hij erg lekker, maar gisteren heb ik de worst eens in de magnetron opgewarmd. Maar na 30 seconde hoorde ik een knal en zat heel mijn magnetron onder de worst. Uren ben ik bezig geweest om alles schoon te krijgen, en ik kan geen worst meer ruiken. Ben er nogsteeds best boos om.
Groeten
Ad van Eemster,
En nu maar wachten totdat het op die site komt te staanquote:Beste Voetbal4u-redactie,
Vanwege het feit dat ik jullie zo een betrouwbare en kwalitatief erg goede website vind, heb ik jullie gekozen om als eerste en exclusief het laatste nieuwtje in voetbalwereld te horen. Uit betrouwbare bron heb ik namelijk vernomen dat Louis van Gaal naar Feyenoord gaat om Bert van Marwijk (die definitief rond is met de KNVB) op te volgens. Het vertrouwen in van Gaal is niet meer aanwezig aan AZ-kant en zij ontheffen van Gaal dan ook uit zijn functie aan het einde van het seizoen.
Om de schijn op te houden dat van Gaal niet ontslagen is (cq reputatiebehoud voor van Gaal), zullen beide clubs aan het einde van het seizoen naar buiten brengen dat van Gaal's contract is afgekocht door Feyenoord. Dit is dus niet waar!
Doe er mee wat jullie willen
M. vr. gr.
Mwoah misschien wel handig iddquote:Op donderdag 28 februari 2008 18:38 schreef GasTurbine het volgende:
Ik zou die naam weghalen wil je écht serieus genomen worden. Anders kijken ze allemaal naar ons boevennest.
Joost Stegema ofzoquote:Op donderdag 28 februari 2008 19:05 schreef thijsje123 het volgende:
Wat stond er ?
Ff een mailadres Achmed voor aangemaakt.quote:from Achmed Al Zigghijatti <mail.van.achmed@gmail.com>
to info@amstel.nl,info@bavaria.nl,
subject Maltbier
Geachte heer,mevrouw,
Van mijn geloof mag ik geen bier drinken.
Dit is de reden dat ik sinds vorig jaar malt-bier drink.
Mijn probleem met dit bier is echter dat ik er niet dronken van wordt.
Volgens mij wordt niemand dronken van jullie malt-bier.
Misschien kunt u er alcohol aan toevoegen?
Met vriendelijke groet,
Achmed
Deze is beter dan de 1equote:to info@hema.nl,
date Thu, Feb 28, 2008 at 7:44 PM
subject De worst van Hema
Geachte heer,mevrouw,
Ik kocht gister een rookworst van Hema en er viel me iets op. De wordt is anders dan degene die ik een paar weken terug kocht.
De worst buigt namelijk de verkeerde kant op. Eerst ging de worst rechtsom en nu gaat hij linksom.
Ik hoop dat u er wat aan kunt doen.
Met vriendelijke groet,
Achmed
Was je op het idee gebracht door mijn worst?quote:
jaquote:Op donderdag 28 februari 2008 19:48 schreef deepart het volgende:
[..]
Was je op het idee gebracht door mijn worst?Deze is leuker dan de mijne
quote:Op donderdag 28 februari 2008 19:47 schreef Peterselieman het volgende:
inclusief tikfout is de 2e beter dan de 1e
quote:Op donderdag 28 februari 2008 21:27 schreef McKillem het volgende:
info at uwv punt en el
Ik ben het niet eens met de uitkering van mijn buurman, kan hier met terugwerkende kracht wat aan gedaan worden?
Ik heb een beetje het idee dat hij word voorgetrokken omdat hij een buitenlander is en amper Nederlands spreekt.
Hij heeft namelijk een heuze mercedes voor de deur, terwijl ik het als hardwerkende burger moet doen met een spartamet.
Met Vr Gr,
McKillem
quote:Hallo meneer/mevrouw Campina,
Ik zit met een vraag. Ik loop er eerlijk gezegd nu al een tijd mee rond, maar ik kon er met niemand over praten. Ik heb het van het weekend met mijn vrouw thuis en met vrienden in het cafe bij ons erover gehad, maar ze begrepen me niet. Ik vraag me nu ook af: 'Is het nu zo domme vraag?'. Stel ik domme vragen? Of doe ik het (te) vaak? Ik heb echt geen idee en dat maakt waarschijnlijk het ook helemaal niet uit, maar ik ga me er toch rot bij voelen, snapt u?
Jullie adverteren dat er in de hopjes vla ‘een tikkie minder suiker’ zit dan voorheen. Ik neem elke dag bijna een liter van deze vla, en dan begin ik me af te vragen: 'Heb ik dan altijd te veel suiker gegeten?'. Ik vraag me namelijk af hoeveel een 'tikkie' is. Het kan namelijk een groot tikkie zijn, maar ook een halve gram minder per pak zijn. En nu er minder suiker in zit, zit er dan ook minder vla in? Of juist meer vla? Komt er door de vermindering ook een verlaging in de prijs? Dat zijn allemaal vragen waar ik me mee bezig houd.
Ik wacht graag op uw antwoord.
Met vriendelijke groet,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |