Was gewoon niet echt slim van hem.quote:Op maandag 25 februari 2008 23:30 schreef Ambrosius het volgende:
Wel kansloos om in de laatste seconde voor zoiets nog rood te geven.
Inderdaad, toen hij de tackle inzette deed hij dit echt niet met de intentie om Eduardo er voor negen maanden uit te trappen. Een straf is op zijn plaats, maar men moet niet overdrijven, het is geen gewetenloze moordenaar.quote:Op maandag 25 februari 2008 23:37 schreef mcyodogg het volgende:
Martin Taylor heeft nou doodsbedreigingen gekregen. Dat gaat natuurlijk ook nergens over.
maar drie wedstrijden is ook weinig, maak er 5 van minimaal. En ja die bedreigingen is dan ook kut.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 08:50 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Inderdaad, toen hij de tackle inzette deed hij dit echt niet met de intentie om Eduardo er voor negen maanden uit te trappen. Een straf is op zijn plaats, maar men moet niet overdrijven, het is geen gewetenloze moordenaar.
Mee eens. Blijkbaar wilden Kroatische journalisten ook z'n auto in, dat lijkt me ook geen pretje. Het was een lompe tackle maar dit soort dingen gaat wel heel erg ver. Sommige mensenquote:Op dinsdag 26 februari 2008 09:39 schreef borisz het volgende:
[..]
maar drie wedstrijden is ook weinig, maak er 5 van minimaal. En ja die bedreigingen is dan ook kut.
Moyes heeft er wel kijk op ja. Verder vind ik Arteta altijd leuk om naar te kijken, en dat je jongens als Cahill en Lescott uit het Championship haalt die het vervolgens zo goed doen...kan hij niet TD bij Ajax worden ofzo?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 11:01 schreef DANILXL het volgende:
everyton is ook een zeer mooie club met een uitstekende trainer (de aankoop van vd meyde vergeef ik hem)
Everton CL inquote:Op dinsdag 26 februari 2008 09:11 schreef Schimpie het volgende:
En Everton is weer terug op de plek waar ze horen.
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 13:36 schreef MarkNMGN het volgende:
Man. Utd gaat het kampioenschap pakken.
Cruciaal is denk ik hoe Arsenal "hersteld" van de blessure van Eduardo, in mentale zin. Als ze er enorm van ondersteboven blijven wordt het Man Utd. Als ze nu echter een stap extra kunnen doen voor Eduardo maken ze een hele goeie kans. En er hangt veel af van de CL, ik zie Arsenal nu niet meer doorgaan terwijl Man Utd erg goede papieren heeft, waardoor het zal moeten focussen op twee competities, FA Cup nog even niet meegerekend.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 13:36 schreef MarkNMGN het volgende:
Man. Utd gaat het kampioenschap pakken.
Zul je zien dat die hond Taylor straks maar 4 wedstrijden van de tribune hoeft te kijken. Dat zou totaal niet consequent zijn van de FA gezien het contrast van beide zaken.quote:Hoger beroep komt Aliadičre duur te staan
Jérémy Aliadičre moet de komende vier ontmoetingen van Middlesbrough aan zich voorbij laten gaan. De spits is naar aanleiding van zijn rode kaart afgelopen weekeinde tegen Liverpool (3-2 verlies) geschorst door de tuchtcommissie van de Engelse voetbalbond.
De Fransman kreeg het in de uitwedstrijd aan de stok met Javier Mascherano, die een vermeende beweging naar zijn gezicht had gemaakt. Aliadičre sloeg de Argentijn vervolgens in het gelaat en mocht van scheidsrechter Lee Mason onmiddelijk vertrekken.
Middlesbrough ging in beroep tegen de rode kaart en de voorgehouden schorsing van drie wedstrijden, maar de tuchtcommissie was onvermurwbaar. De commissie besloot zelfs om de strafeis met één ontmoeting te verhogen.
Door de schorsing mist Aliadičre de FA Cup-ontmoeting van woensdag tegen Sheffield United. Ook de competitieduels tegen Reading, Aston Villa en oud-werkgever Arsenal moet hij aan zich voorbij laten gaan.
Op zich vind ik deze beslissing wel terecht. Ze mochten bij Boro best iets zeggen over wat Mascherano deed, maar dat van Aliadiere was gewoon rood. Dom om in beroep te gaan, en dus een wedstrijd extra wel logisch. Los van wat Taylor krijgt.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 17:49 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Zul je zien dat die hond Taylor straks maar 4 wedstrijden van de tribune hoeft te kijken. Dat zou totaal niet consequent zijn van de FA gezien het contrast van beide zaken.
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 20:09 schreef mcyodogg het volgende:
En dan voor het meer serieuzere nieuws
http://nl.youtube.com/watch?v=ntkKX9aC6FQ
Dan begint er helemaal geen wedstrijd en deze:quote:15.05
LIVE Live! English Premier League
Verslag van een wedstrijd
quote:15.55
LIVE Live! English Premier League
Verslag van een wedstrijd
Dat zal toch godverdomme niet waar zijnquote:Op zaterdag 1 maart 2008 15:26 schreef Dos37 het volgende:
Als ik het zo snel kon zien, komt er geen Arsenal en wel Manchester United.
Komende week Lyon thuis. Logisch mocht het nodig zijn komen ze er wel in.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 15:33 schreef mcyodogg het volgende:
Rooney en Ronaldo op de bank, dus het rouleren is er ook weer bij Man.U.
1 kanaal zendt alleen maar reclame voor dat kutdarts uit.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 15:58 schreef Gunner het volgende:
Geen Arsenal op Sport 1?
2 lege kanalen en geen Arse. Koploper nog wel![]()
Vreemd laatst bij een wedstrijd van Manchester United ook al. Idioot gedoe.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 16:04 schreef fanneke het volgende:
[..]
1 kanaal zendt alleen maar reclame voor dat kutdarts uit.
Waarom geen Arsenal?
Ben er godverdomme voor thuis gebleven.
Vertel, wat doet ie?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 16:29 schreef Blistering het volgende:
Senderos, WAT DOE JE!
quote:Op zaterdag 1 maart 2008 16:43 schreef Blistering het volgende:
En Lampard rood? Waarom precies?
quote:The handbags are out at Upton Park. Frank Lampard sees red after a scuffle with Luis Boa Morte. Michael Ballack is booked for pushing and shoving. The red for Lamps does seem a little harsh as there was not all that much contact in terms of his shove on Boa Morte.
Volgens mij staan Man utd en arsenal nu gelijk qua punten maar ik kan het mis hebben.quote:
Op deze manier ga je geen kampioen wordenquote:Op zaterdag 1 maart 2008 17:48 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Verdomme, het zal toch niet he.
Voor vorige week stonden we er nog zo goed voor
Ik verwacht wel dat Man Utd. snel een voorpsrong gaat pakken deze niet meer uit handen gaan geven.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 17:48 schreef Gunner het volgende:
[..]
Volgens mij staan Man utd en arsenal nu gelijk qua punten maar ik kan het mis hebben.
en het is ook nog niet de laatste speeldag dus het is wel erg voorbarig
Als je het maar vaak genoeg zegt ga je het op een gegeven moment ook geloven hč.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 17:50 schreef Gunner het volgende:
Maar alsnog een goede zaak dat we tot maart bovenaan staan aangezien de rest ons al had afgeschreven aan het begin van het seizoen
Dus eigenlijk moeten Manure en Chelski zich schamen dat ze zo lang achter arse aan gehobbeld hebben
It has happened before. Dus juich niet te vroeg.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 17:52 schreef MarkNMGN het volgende:
Maar de wonderen zijn de wereld nog niet uit.
Is het niet zo dan? Wie heeft Arsenal al kampioen opgegeven aan het begin van het seizoen? Hier iig niemand.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 17:52 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Als je het maar vaak genoeg zegt ga je het op een gegeven moment ook geloven hč.
Tuurlijk ligt het nog helemaal open, er is echt nog niks beslist.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 17:51 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Tuurlijk, had het aan het begin ook niet verwacht maar als het dan zo goed gaat is zo'n terugval jammer. Al is er nog niets verloren, in de onderlinge wedstrijd maken we het hopelijk goed
Maar ik denk niet dat ze bij Chelsea en ManU Arsenal geen titelkandidaat hebben gevonden. Arsenal doet gewoon altijd mee om de titel, jullie zijn LFC niet.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 17:53 schreef Gunner het volgende:
Is het niet zo dan? Wie heeft Arsenal al kampioen opgegeven aan het begin van het seizoen? Hier iig niemand.
quote:Op zaterdag 1 maart 2008 17:51 schreef Cyberia18 het volgende:
Adebayor hoeft z'n dag niet te hebben en je hoeft op niemand meer te rekenen dat ie 'm in het net ligt. Bendtner, tsja...
Hij heeft toch gewoon gelijk?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 17:52 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Als je het maar vaak genoeg zegt ga je het op een gegeven moment ook geloven hč.
Over het feit dat ManU en Chelsea zich moeten schamen? Zou niet weten waarvoor.quote:
Omdat ik vind dat die twee ploegen domweg meer kwaliteit hebben.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 17:56 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Over het feit dat ManU en Chelsea zich moeten schamen? Zou niet weten waarvoor.
Nee, dat het gewoon een knappe prestatie is dat je zolang bovenaan staat, inderdaad niemand die dat had verwacht hoor.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 17:56 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Over het feit dat ManU en Chelsea zich moeten schamen? Zou niet weten waarvoor.
En dan met name Chelsea.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 17:57 schreef Gunner het volgende:
[..]
Omdat ik vind dat die twee ploegen domweg meer kwaliteit hebben GEKOCHT!
Tsjah, welke ploeg heeft het niet gekocht?quote:
Waarom heeft Chelsea hem van de hand gedaan en een overrated spits aangetrokken voor 30 miljoen? Onbegrijpelijkquote:Op zaterdag 1 maart 2008 18:00 schreef mcyodogg het volgende:
Forsell blijft wel een held natuurlijk.
Heb je ook wel gelijk in, maar je moet niet doen alsof jullie een flutteam hebben. Jullie hebben gewoon een ontzettend talentvol elftal.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 17:57 schreef Gunner het volgende:
[..]
Omdat ik vind dat die twee ploegen domweg meer kwaliteit hebben.
Ja, jammer verhaal dat van Forssell. Goede voetballer, alleen blessures hebben hem altijd in de weg gezeten. Ik hoop wel dat hij het goed blijft doen bij zijn clubs.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 18:01 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Waarom heeft Chelsea hem van de hand gedaan en een overrated spits aangetrokken voor 30 miljoen? Onbegrijpelijk
Hij ga Boa Morte een duwtje.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 18:02 schreef Cyberia18 het volgende:
En de rode kaart van Lampard was me ontgaan. Wat had ie gedaan?
Ik gok op Milan.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 18:10 schreef MarkNMGN het volgende:
OffTopic: Ben ook erg benieuwd welke topclub Benzema weet te strikken, dan heb je gelijk één van de betere toekomstige spelers v/d wereld in handen.
Ja, of ik moet iets over het hoofd gezien hebben, maar als ik de BBC bekijkquote:
of Sky Sportsquote:Lampard had every reason to feel aggrieved after referee Peter Walton consulted his assistant before brandishing his red card and then booking Ballack for his part in a melee that ensued.
Zien zij hetzelfde als ik.quote:Replays have finally cleared things up here at Upton Park. Lampard and Boa Morte went in for a challenge and the West Ham man had a little nibble but nothing too strong. Lampard pushed him away and was shown a straight red. An utterly ridiculous decision from referee Peter Walton. Ballack was booked for his protests.
Hij zegt niet naar de PL te willen, dus wordt 't Spanje of Italië met Milan als goeie kanshebber ja.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 18:10 schreef MarkNMGN het volgende:
OffTopic: Ben ook erg benieuwd welke topclub Benzema weet te strikken, dan heb je gelijk één van de betere toekomstige spelers v/d wereld in handen.
We hebben al jaaaaaren een talentvol elftal maar we zaaien alleen en daarmee alleen kom je er niet mee.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 18:04 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Heb je ook wel gelijk in, maar je moet niet doen alsof jullie een flutteam hebben. Jullie hebben gewoon een ontzettend talentvol elftal.
Van Persie zal de volgende wedstrijd toch wel weer mee kunnen doen?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 18:49 schreef DutchGooner het volgende:
maar desondanks dat we zeer karig zitten in de aanvallers ben ik van mening dat we dit seizoen kampioen moeten worden gezien de loop van dit seizoen.
Hij is iig weer aan het trainen maar verwacht niet dat ie de komende 2 weken speelt, niets forceren iig.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 18:51 schreef VoreG het volgende:
[..]
Van Persie zal de volgende wedstrijd toch wel weer mee kunnen doen?
We zijn een topclub dat sowieso maar sinds de "Chelsea periode" heeft Arsenal de slag gemist.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 19:19 schreef mcyodogg het volgende:
Arsenal kan zich wel telkens verschuilen achter dat ze underdogs zijn. Feit is dat ze een topclub zijn in Engeland, en hun laatste prijs in mei 2005 gepakt hebben, en laatste titel een jaar daarvoor. Het wordt ook wel weer eens tijd. Niet wat mij betreft overigens
Vandaar de 4-1 nederlaagquote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:05 schreef the_legend_killer het volgende:
Die ballen het seizoen gewoon rustig uit
Hij probeert em wel te trappen volgens mij. Probleem is dat Boa Morte dat ook bij Lampard probeerde, en die kreeg niks, omdat Lampard zn zicht blokt. Dus het klopt sowieso niet. Maar goed dat het het resultaat niet beďnvloedde.quote:Op zondag 2 maart 2008 00:07 schreef Jasza het volgende:
Schandalig dat ie daarvoor rood krijgt, Kaart aangenaait en een dramastisch scheve grens kennelijk.
Hij maakte een soort beweging toen hij op hem lag ja, maar ik denk dat de grens hem rood geeft vanwege duwen of misschien dat het volgenns hem slaan wasquote:Op zondag 2 maart 2008 00:13 schreef DemonCleaner het volgende:
[..]
Hij probeert em wel te trappen volgens mij. Probleem is dat Boa Morte dat ook bij Lampard probeerde, en die kreeg niks, omdat Lampard zn zicht blokt. Dus het klopt sowieso niet. Maar goed dat het het resultaat niet beďnvloedde.
Dan zit ie er idd dik naast, dat zou belachelijk zijnquote:Op zondag 2 maart 2008 00:16 schreef Jasza het volgende:
[..]
Hij maakte een soort beweging toen hij op hem lag ja, maar ik denk dat de grens hem rood geeft vanwege duwen of misschien dat het volgenns hem slaan was
quote:Op zondag 2 maart 2008 00:36 schreef mcyodogg het volgende:
Vond dat echt niet als een trappende beweging kwalificeren van Lampard. Dat van Boa Morte meer.
Oh, ja dat had ik al aangegeven. Die kon er ook zo af, net als Carlton Cole. En juist waar het minst aan de hand was trekt ie rood.quote:Op zondag 2 maart 2008 01:28 schreef Juweel het volgende:
[..]
En Makelele kwam nog goed weg met die overtreding
Inderdaad.quote:
4-1 tegen Birmingham is natuurlijk wel een beetje voor lul. Ook met een paar wisselspelers moet Spurs daar iig een wedstrijd van kunnen maken. Maargoed, het maakt niet echt uit nu, toch al UEFA cup voor volgend seizoen.quote:Op zondag 2 maart 2008 03:48 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Inderdaad.
Zal nog wel vaker voorkomen als ze doordeweeks UEFA CUP moeten spelen
Dan krijgen de vaste krachten in het weekend wat meer rust
Bolton trouwens ookquote:Op zaterdag 1 maart 2008 17:53 schreef Dos37 het volgende:
Newcastle Boro en Derby mogen van mij degraderen
Nee die komt daar niet weer aan voetballen toe, of er moeten wel heel veel spelers geblesseerd raken.quote:Op zondag 2 maart 2008 17:13 schreef DANILXL het volgende:
zit vd meyde op de bank?
Nee staat niets in de gids, maar zou wel kunnen 3 kanalen zijn bezet door champions league.quote:Op woensdag 5 maart 2008 20:29 schreef Ambrosius het volgende:
Niet live zeker op Sport 1?
altijd nog http://www.myp2p.eu/broadcast.php?matchid=7248&part=sportsquote:Op woensdag 5 maart 2008 21:20 schreef MrDoegewoon het volgende:
K*t. Baal er van dat ie nergens live te zien is
Ze begonnen gewoon goed tot die 1-0.quote:Op zondag 9 maart 2008 16:13 schreef Dos37 het volgende:
2-0 voor spers al.
West ham is echt slecht bezig
Zucht... rood LBM dus.quote:Op zondag 9 maart 2008 16:43 schreef MrDoegewoon het volgende:
Anders haalt Crubs hem LBM er even snel uit, die krijgt nog rood..
Dit zag ook iedereen aankomen, behalve Curbsquote:Op zondag 9 maart 2008 16:50 schreef DutchGooner het volgende:
546: RED CARD West Ham
Luis Boa Morte has had a miserable first half for West Ham and Chris Foy puts him out of his misery with a deserved second yellow for the clumsiest tackle you will ever see on Aaron Lennon.
Idd schandalig zeg. de Rugby strepen staan er nog op.quote:
Niet goed, maar ook niet slecht.quote:Op zondag 9 maart 2008 17:51 schreef One_conundrum het volgende:
Hoe speelt arsenal?
quote:Op zondag 9 maart 2008 14:05 schreef MrDoegewoon het volgende:
Hoop echt niet op een 4-0 vandaag.
Niet grappig jaquote:
Commentator zij het net mooi, "Arsenal moet omschakelen van hogeschool voetbal naar vecht voetbal op de klei van Wigan."quote:Op zondag 9 maart 2008 18:25 schreef venomsnake het volgende:
Wat speelt Arsenal matig zeg..
V Persie komt erin nu.
Dat veld is dan ook drama zeg. Daar hebben een paar van die rugby horken zich enorm uitgeleefd volgens mijquote:Op zondag 9 maart 2008 18:26 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Commentator zij het net mooi, "Arsenal moet omschakelen van hogeschool voetbal naar vecht voetbal op de klei van Wigan."
en zo is het.
Nou gaat het nogquote:Op zondag 9 maart 2008 18:44 schreef DANILXL het volgende:
robin van persiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Het lag niet alleen aan het veld natuurlijk, maar dit was wel heel triest. Zeker in Engeland met normaal van die prachtige grasmatten. Rugbyquote:Op zondag 9 maart 2008 18:58 schreef Cyberia18 het volgende:
Jezus wat een klerewedstrijd aan de kant van Arsenal. Mijn god zo slecht was het vergeleken met afgelopen dinsdag. En Hleb was duidelijk de slechtste speler aan de kant van ons. Pff die raakte geen pepernoot fatsoenlijk...
Als je kampioen wilt worden moet je natuurlijk wel van deze kleine tyfusploegen winnen. En het veld was natuurlijk om van te janken. Zal me niet veel verbazen dat Wenger dit als excuus gaat gebruiken. Sorry maar ik zou dan eerder naar de instelling van het elftal gaan kijken...
Dan geef je eigenlijk al maanden aan dat je er geen reet van snapt, maar dat had je al eerder duidelijk gemaakt.quote:Op zondag 9 maart 2008 19:00 schreef DANILXL het volgende:
ik roep al maanden dat hleb het niveau gewoon niet aankan
En tot die conclusie ben je gekomen door naar streams te kijken die om de haverklap uitvallen? Knap hoor.quote:Op zondag 9 maart 2008 19:00 schreef DANILXL het volgende:
het zijn toch kneuzenquote:Op zondag 9 maart 2008 19:00 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
De enige kneus die ik ken ben jij.
Rot nu maar lekker op naar het schijt Newcastle topic van je wil je. Valt ongetwijfeld genoeg te vieren.
Ze lieten de CL-winnaar alle hoeken van het veld zien in San Siro en nou spelen ze eens bedroevend, zijn het kneuzen?quote:Op zondag 9 maart 2008 19:03 schreef DANILXL het volgende:
[..]
het zijn toch kneuzen
je kan moeilijk zeggen dat ze een wereldprestatie hebben neergezet. en newcastle kraak ik al 4 maanden af, dus dat heb ik wel weer gehad
de ene wedstrijd is de andere niet. Bij Ajax is het kut de ene dag en de volgende dag worden jullie kampioenquote:Op zondag 9 maart 2008 19:06 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ze lieten de CL-winnaar alle hoeken van het veld zien in San Siro en nou spelen ze eens bedroevend, zijn het kneuzen?
Kijk eens naar je eigen kutclubje. Daar lopen 1e klas kudde kneuzen
Niet iedere ploeg is er constant en dat weet je zelf ook wel dondersgoed.quote:Op zondag 9 maart 2008 19:07 schreef DANILXL het volgende:
[..]
de ene wedstrijd is de andere niet. Bij Ajax is het kut de ene dag en de volgende dag worden jullie kampioen
Nee dat we zo lang achter Arsenal aan hebben gelopen. Een schande is hetquote:Op zondag 9 maart 2008 21:18 schreef Cyberia18 het volgende:
Dat ze door een 2e divisionist zijn uitgeschakeld?
Wij liggen er al uit dus alle ogen maar richting de competitie en CL.
Ik geef Chelsea nu meer kans dan Arsenal eerlijk gezegd. Voor de competitie halen die vrij makkelijk hun punten, waar Arsenal er vrij veel laat liggen op het moment, terwijl de moeilijke wedstrijden nog moeten komen. Chelsea krijgt ook beide nog thuis geloof ik.quote:Op maandag 10 maart 2008 11:14 schreef mcyodogg het volgende:
2 en 3 verliespuntjes nog maar!
Niet dat dat nog het daadwerkelijke verschil gaat worden, maar het geeft zowaar een gevoel van nog een kans hebben
Wayne, Stamford of een onbedoelde woordspeling?quote:Op maandag 10 maart 2008 11:46 schreef mcyodogg het volgende:
de andere dag spelen ze als een bridge-club tegen een eerste divisionist.
quote:Zoon Ian Wright op boevenpad
SOUTHAMPTON - De politie van Hampshire in Engeland is een onderzoek gestart naar spelers van Southampton, die serveersters in een nachtclub hebben beroofd van hun geld, mobiele telefoons en andere bezittingen.
Bradley Wright-Philips en Nathan Dyer, spelers die respectievelijk 12.000 en 7.500 euro per week verdienen, wisten niet dat er beveiligingscameras in de ruimte hingen waar ze met vrienden hun slag sloegen.
Engelse media hebben gisteren de film vrijgegeven, waarop de voetballers s nachts om twee uur de kleedkamer van het personeel plunderen. Daarop is te zien hoe de duidelijk herkenbare spelers met hun vrienden handtassen, jassen en portemonnees leeghalen. De totale buit bedroeg drie mobiele telefoons, 145 pond aan cash geld, een paar pakjes sigaretten en enkele creditcards.
De slachtoffers en de eigenaar van de nachtclub, waar de spelers regelmatig op bezoek komen, wilde aanvankelijk geen aangifte doen. Ze boden de voetbalclub en de zaakwaarnemers van de spelers aan om de zaak te schikken. Toen er na twee weken geen enkel gebaar kwam, besloten de partijen de politie in te schakelen. ,,Het gaat niet om de waarde van de gestolen spullen,’’ zei Emma Parker, een van de gedupeerden. ,,Het gaat om het asociale gedrag van deze voetballers. Ze doen het voor de kick, toch niet voor het geld?’’
Voor de 145 pond, die ze kwijt was, zei ze anderhalve week te moeten werken. Wright-Philips, de zoon van oud-international Ian Wright, verdient dat bedrag per half uur. ,,Hij verdient 80 keer zoveel als ik.’’
De spelers hadden de hele avond in de cocktailbar en vip-ruimte van de nachtclub doorgebracht. Eigenaar Chris Sheridan zei: ,,Ik had pas een paar uur later in de gaten dat zij de daders waren. Ik zat door de beelden van de beveiligingscameras te spitten, toen ik de heren opeens aan de gang zag en herkende.’’
Vooral in Milan was ie waardeloos!!!!quote:Op zondag 9 maart 2008 19:00 schreef DANILXL het volgende:
Zou zijn vriendin nog iemand zoeken voor de tussenliggende zes maanden?quote:Seksverbod voor Chelsea-speler
door onze Telesportredactie
LONDEN - Ashley Cole hoeft voorlopig niet te rekenen op seks voor de wedstrijd. De Chelsea-speler wordt door zijn vrouw Cheryl zwaar gestraft. Zij heeft haar overspelige echtgenoot een seksverbod van zes maanden opgelegd. Dat meldt The Sun.
Ondanks het overspel van haar man met een 22-jarige kapster wil Cheryl het huwelijk toch nog een tweede kans geven. Maar stelt zij wel haar voorwaarden. "Ze wil dat Ashley haar waardeert en dat hij realiseert wat hij heeft", aldus een kennis van het stel. "Hij heeft nog één kans om het goed te maken."
Hun relatie loopt vlekkeloos merk ik welquote:23-feb-2008: Sportweek
Chelsea-voetballer Ashley Cole (foto) is twee keer gedumpt in één weekend. Vrouw Cheryl, de Girls Aloud-zangeres, is zonder trouwring naar Los Angeles vertrokken voor een tournee met haar bandleden. Het zit haar nog steeds hoog dat Ashley vorige maand het bed deelde met kapster Aimee Watson. Cheryl kwam vorige week terug van een lange vakantie in Thailand. De zangeres benutte de rustperiode om zich te bezinnen op haar huwelijk.
Het kan nogquote:
Dat ze thuis van Derby zouden winnen was natuurlijk al bekend voor er afgetrapt werdquote:Op donderdag 13 maart 2008 00:06 schreef M0NTANA het volgende:
Vier treffers van Frank Lampard, CFC terug in titelrace?
quote:2127: "Even I'd look good against Derby. Well, maybe not, but you get my point."
D Kuyt, Liverpool, via text on 81111
quote:Op donderdag 13 maart 2008 17:12 schreef mcyodogg het volgende:
Zat net even BBC na te lezen, en bij de wedstrijd update las ik dit:
[..]
quote:Sir Alex Ferguson: 'Premier League is het sterkste'
Volgens Manchester United-manager Sir Alex Ferguson (foto) is de Premier League de sterkte competitie van Europa. En met vier Engelse ploegen in de kwartfinales van de Champions League heeft hij recht van spreken. 'We hebben de Spanjaarden ingehaald.'
Tegenover La Gazetta dello Sport zegt Ferguson dat Engeland bezig is de suprematie van Spanje te doorbreken. 'De Premier League is de sterkste competitie van Europa,' zegt de trainer. 'Als er zeven of acht jaar geleden sprake was van een Spaanse suprematie, dat met drie ploegen in de halve finales stond, dan is nu wel gebleken dat we op datzelfde niveau zitten.'
Vrijdag wordt er geloot voor de kwartfinales van de Champions League. De kans is daarbij uiteraard groot dat er Engelse ploegen aan elkaar worden gekoppeld. 'Ik weet dat er 40% kans is dat we een ander Engels team treffen. Maar deze wetenschap geeft alleen maar aan hoe goed het gesteld is met de Engelse competitie. Het is dus onontkoombaar dat we vroeg of laat een derby moeten spelen. Ik ben er altijd klaar voor om een ploeg uit Engeland te treffen,' besluit Ferguson in La Gazzetta. (BR)
Geen 'hup boro' deze keer?quote:Op zaterdag 15 maart 2008 10:24 schreef Dos37 het volgende:
Hopelijk kan Keane ons wat helpen, verder verwacht ik geen verrassingen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |