Maar ik denk niet dat ze bij Chelsea en ManU Arsenal geen titelkandidaat hebben gevonden. Arsenal doet gewoon altijd mee om de titel, jullie zijn LFC niet.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 17:53 schreef Gunner het volgende:
Is het niet zo dan? Wie heeft Arsenal al kampioen opgegeven aan het begin van het seizoen? Hier iig niemand.
quote:Op zaterdag 1 maart 2008 17:51 schreef Cyberia18 het volgende:
Adebayor hoeft z'n dag niet te hebben en je hoeft op niemand meer te rekenen dat ie 'm in het net ligt. Bendtner, tsja...
Hij heeft toch gewoon gelijk?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 17:52 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Als je het maar vaak genoeg zegt ga je het op een gegeven moment ook geloven hč.
Over het feit dat ManU en Chelsea zich moeten schamen? Zou niet weten waarvoor.quote:
Omdat ik vind dat die twee ploegen domweg meer kwaliteit hebben.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 17:56 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Over het feit dat ManU en Chelsea zich moeten schamen? Zou niet weten waarvoor.
Nee, dat het gewoon een knappe prestatie is dat je zolang bovenaan staat, inderdaad niemand die dat had verwacht hoor.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 17:56 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Over het feit dat ManU en Chelsea zich moeten schamen? Zou niet weten waarvoor.
En dan met name Chelsea.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 17:57 schreef Gunner het volgende:
[..]
Omdat ik vind dat die twee ploegen domweg meer kwaliteit hebben GEKOCHT!
Tsjah, welke ploeg heeft het niet gekocht?quote:
Waarom heeft Chelsea hem van de hand gedaan en een overrated spits aangetrokken voor 30 miljoen? Onbegrijpelijkquote:Op zaterdag 1 maart 2008 18:00 schreef mcyodogg het volgende:
Forsell blijft wel een held natuurlijk.
Heb je ook wel gelijk in, maar je moet niet doen alsof jullie een flutteam hebben. Jullie hebben gewoon een ontzettend talentvol elftal.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 17:57 schreef Gunner het volgende:
[..]
Omdat ik vind dat die twee ploegen domweg meer kwaliteit hebben.
Ja, jammer verhaal dat van Forssell. Goede voetballer, alleen blessures hebben hem altijd in de weg gezeten. Ik hoop wel dat hij het goed blijft doen bij zijn clubs.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 18:01 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Waarom heeft Chelsea hem van de hand gedaan en een overrated spits aangetrokken voor 30 miljoen? Onbegrijpelijk
Hij ga Boa Morte een duwtje.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 18:02 schreef Cyberia18 het volgende:
En de rode kaart van Lampard was me ontgaan. Wat had ie gedaan?
Ik gok op Milan.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 18:10 schreef MarkNMGN het volgende:
OffTopic: Ben ook erg benieuwd welke topclub Benzema weet te strikken, dan heb je gelijk één van de betere toekomstige spelers v/d wereld in handen.
Ja, of ik moet iets over het hoofd gezien hebben, maar als ik de BBC bekijkquote:
of Sky Sportsquote:Lampard had every reason to feel aggrieved after referee Peter Walton consulted his assistant before brandishing his red card and then booking Ballack for his part in a melee that ensued.
Zien zij hetzelfde als ik.quote:Replays have finally cleared things up here at Upton Park. Lampard and Boa Morte went in for a challenge and the West Ham man had a little nibble but nothing too strong. Lampard pushed him away and was shown a straight red. An utterly ridiculous decision from referee Peter Walton. Ballack was booked for his protests.
Hij zegt niet naar de PL te willen, dus wordt 't Spanje of Italië met Milan als goeie kanshebber ja.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 18:10 schreef MarkNMGN het volgende:
OffTopic: Ben ook erg benieuwd welke topclub Benzema weet te strikken, dan heb je gelijk één van de betere toekomstige spelers v/d wereld in handen.
We hebben al jaaaaaren een talentvol elftal maar we zaaien alleen en daarmee alleen kom je er niet mee.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 18:04 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Heb je ook wel gelijk in, maar je moet niet doen alsof jullie een flutteam hebben. Jullie hebben gewoon een ontzettend talentvol elftal.
Van Persie zal de volgende wedstrijd toch wel weer mee kunnen doen?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 18:49 schreef DutchGooner het volgende:
maar desondanks dat we zeer karig zitten in de aanvallers ben ik van mening dat we dit seizoen kampioen moeten worden gezien de loop van dit seizoen.
Hij is iig weer aan het trainen maar verwacht niet dat ie de komende 2 weken speelt, niets forceren iig.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 18:51 schreef VoreG het volgende:
[..]
Van Persie zal de volgende wedstrijd toch wel weer mee kunnen doen?
We zijn een topclub dat sowieso maar sinds de "Chelsea periode" heeft Arsenal de slag gemist.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 19:19 schreef mcyodogg het volgende:
Arsenal kan zich wel telkens verschuilen achter dat ze underdogs zijn. Feit is dat ze een topclub zijn in Engeland, en hun laatste prijs in mei 2005 gepakt hebben, en laatste titel een jaar daarvoor. Het wordt ook wel weer eens tijd. Niet wat mij betreft overigens
Vandaar de 4-1 nederlaagquote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:05 schreef the_legend_killer het volgende:
Die ballen het seizoen gewoon rustig uit
Hij probeert em wel te trappen volgens mij. Probleem is dat Boa Morte dat ook bij Lampard probeerde, en die kreeg niks, omdat Lampard zn zicht blokt. Dus het klopt sowieso niet. Maar goed dat het het resultaat niet beīnvloedde.quote:Op zondag 2 maart 2008 00:07 schreef Jasza het volgende:
Schandalig dat ie daarvoor rood krijgt, Kaart aangenaait en een dramastisch scheve grens kennelijk.
Hij maakte een soort beweging toen hij op hem lag ja, maar ik denk dat de grens hem rood geeft vanwege duwen of misschien dat het volgenns hem slaan wasquote:Op zondag 2 maart 2008 00:13 schreef DemonCleaner het volgende:
[..]
Hij probeert em wel te trappen volgens mij. Probleem is dat Boa Morte dat ook bij Lampard probeerde, en die kreeg niks, omdat Lampard zn zicht blokt. Dus het klopt sowieso niet. Maar goed dat het het resultaat niet beīnvloedde.
Dan zit ie er idd dik naast, dat zou belachelijk zijnquote:Op zondag 2 maart 2008 00:16 schreef Jasza het volgende:
[..]
Hij maakte een soort beweging toen hij op hem lag ja, maar ik denk dat de grens hem rood geeft vanwege duwen of misschien dat het volgenns hem slaan was
quote:Op zondag 2 maart 2008 00:36 schreef mcyodogg het volgende:
Vond dat echt niet als een trappende beweging kwalificeren van Lampard. Dat van Boa Morte meer.
Oh, ja dat had ik al aangegeven. Die kon er ook zo af, net als Carlton Cole. En juist waar het minst aan de hand was trekt ie rood.quote:Op zondag 2 maart 2008 01:28 schreef Juweel het volgende:
[..]
En Makelele kwam nog goed weg met die overtreding
Inderdaad.quote:
4-1 tegen Birmingham is natuurlijk wel een beetje voor lul. Ook met een paar wisselspelers moet Spurs daar iig een wedstrijd van kunnen maken. Maargoed, het maakt niet echt uit nu, toch al UEFA cup voor volgend seizoen.quote:Op zondag 2 maart 2008 03:48 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Inderdaad.
Zal nog wel vaker voorkomen als ze doordeweeks UEFA CUP moeten spelen
Dan krijgen de vaste krachten in het weekend wat meer rust
Bolton trouwens ookquote:Op zaterdag 1 maart 2008 17:53 schreef Dos37 het volgende:
Newcastle Boro en Derby mogen van mij degraderen
Nee die komt daar niet weer aan voetballen toe, of er moeten wel heel veel spelers geblesseerd raken.quote:Op zondag 2 maart 2008 17:13 schreef DANILXL het volgende:
zit vd meyde op de bank?
Nee staat niets in de gids, maar zou wel kunnen 3 kanalen zijn bezet door champions league.quote:Op woensdag 5 maart 2008 20:29 schreef Ambrosius het volgende:
Niet live zeker op Sport 1?
altijd nog http://www.myp2p.eu/broadcast.php?matchid=7248&part=sportsquote:Op woensdag 5 maart 2008 21:20 schreef MrDoegewoon het volgende:
K*t. Baal er van dat ie nergens live te zien is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |