Vertel, wat doet ie?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 16:29 schreef Blistering het volgende:
Senderos, WAT DOE JE!
quote:Op zaterdag 1 maart 2008 16:43 schreef Blistering het volgende:
En Lampard rood? Waarom precies?
quote:The handbags are out at Upton Park. Frank Lampard sees red after a scuffle with Luis Boa Morte. Michael Ballack is booked for pushing and shoving. The red for Lamps does seem a little harsh as there was not all that much contact in terms of his shove on Boa Morte.
Volgens mij staan Man utd en arsenal nu gelijk qua punten maar ik kan het mis hebben.quote:
Op deze manier ga je geen kampioen wordenquote:Op zaterdag 1 maart 2008 17:48 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Verdomme, het zal toch niet he.
Voor vorige week stonden we er nog zo goed voor
Ik verwacht wel dat Man Utd. snel een voorpsrong gaat pakken deze niet meer uit handen gaan geven.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 17:48 schreef Gunner het volgende:
[..]
Volgens mij staan Man utd en arsenal nu gelijk qua punten maar ik kan het mis hebben.
en het is ook nog niet de laatste speeldag dus het is wel erg voorbarig
Als je het maar vaak genoeg zegt ga je het op een gegeven moment ook geloven hč.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 17:50 schreef Gunner het volgende:
Maar alsnog een goede zaak dat we tot maart bovenaan staan aangezien de rest ons al had afgeschreven aan het begin van het seizoen
Dus eigenlijk moeten Manure en Chelski zich schamen dat ze zo lang achter arse aan gehobbeld hebben
It has happened before. Dus juich niet te vroeg.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 17:52 schreef MarkNMGN het volgende:
Maar de wonderen zijn de wereld nog niet uit.
Is het niet zo dan? Wie heeft Arsenal al kampioen opgegeven aan het begin van het seizoen? Hier iig niemand.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 17:52 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Als je het maar vaak genoeg zegt ga je het op een gegeven moment ook geloven hč.
Tuurlijk ligt het nog helemaal open, er is echt nog niks beslist.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 17:51 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Tuurlijk, had het aan het begin ook niet verwacht maar als het dan zo goed gaat is zo'n terugval jammer. Al is er nog niets verloren, in de onderlinge wedstrijd maken we het hopelijk goed
Maar ik denk niet dat ze bij Chelsea en ManU Arsenal geen titelkandidaat hebben gevonden. Arsenal doet gewoon altijd mee om de titel, jullie zijn LFC niet.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 17:53 schreef Gunner het volgende:
Is het niet zo dan? Wie heeft Arsenal al kampioen opgegeven aan het begin van het seizoen? Hier iig niemand.
quote:Op zaterdag 1 maart 2008 17:51 schreef Cyberia18 het volgende:
Adebayor hoeft z'n dag niet te hebben en je hoeft op niemand meer te rekenen dat ie 'm in het net ligt. Bendtner, tsja...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |