Het kan nogquote:
Dat ze thuis van Derby zouden winnen was natuurlijk al bekend voor er afgetrapt werdquote:Op donderdag 13 maart 2008 00:06 schreef M0NTANA het volgende:
Vier treffers van Frank Lampard, CFC terug in titelrace?
quote:2127: "Even I'd look good against Derby. Well, maybe not, but you get my point."
D Kuyt, Liverpool, via text on 81111
quote:Op donderdag 13 maart 2008 17:12 schreef mcyodogg het volgende:
Zat net even BBC na te lezen, en bij de wedstrijd update las ik dit:
[..]
quote:Sir Alex Ferguson: 'Premier League is het sterkste'
Volgens Manchester United-manager Sir Alex Ferguson (foto) is de Premier League de sterkte competitie van Europa. En met vier Engelse ploegen in de kwartfinales van de Champions League heeft hij recht van spreken. 'We hebben de Spanjaarden ingehaald.'
Tegenover La Gazetta dello Sport zegt Ferguson dat Engeland bezig is de suprematie van Spanje te doorbreken. 'De Premier League is de sterkste competitie van Europa,' zegt de trainer. 'Als er zeven of acht jaar geleden sprake was van een Spaanse suprematie, dat met drie ploegen in de halve finales stond, dan is nu wel gebleken dat we op datzelfde niveau zitten.'
Vrijdag wordt er geloot voor de kwartfinales van de Champions League. De kans is daarbij uiteraard groot dat er Engelse ploegen aan elkaar worden gekoppeld. 'Ik weet dat er 40% kans is dat we een ander Engels team treffen. Maar deze wetenschap geeft alleen maar aan hoe goed het gesteld is met de Engelse competitie. Het is dus onontkoombaar dat we vroeg of laat een derby moeten spelen. Ik ben er altijd klaar voor om een ploeg uit Engeland te treffen,' besluit Ferguson in La Gazzetta. (BR)
Geen 'hup boro' deze keer?quote:Op zaterdag 15 maart 2008 10:24 schreef Dos37 het volgende:
Hopelijk kan Keane ons wat helpen, verder verwacht ik geen verrassingen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |