Ze lieten de CL-winnaar alle hoeken van het veld zien in San Siro en nou spelen ze eens bedroevend, zijn het kneuzen?quote:Op zondag 9 maart 2008 19:03 schreef DANILXL het volgende:
[..]
het zijn toch kneuzen
je kan moeilijk zeggen dat ze een wereldprestatie hebben neergezet. en newcastle kraak ik al 4 maanden af, dus dat heb ik wel weer gehad
de ene wedstrijd is de andere niet. Bij Ajax is het kut de ene dag en de volgende dag worden jullie kampioenquote:Op zondag 9 maart 2008 19:06 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ze lieten de CL-winnaar alle hoeken van het veld zien in San Siro en nou spelen ze eens bedroevend, zijn het kneuzen?
Kijk eens naar je eigen kutclubje. Daar lopen 1e klas kudde kneuzen
Niet iedere ploeg is er constant en dat weet je zelf ook wel dondersgoed.quote:Op zondag 9 maart 2008 19:07 schreef DANILXL het volgende:
[..]
de ene wedstrijd is de andere niet. Bij Ajax is het kut de ene dag en de volgende dag worden jullie kampioen
Nee dat we zo lang achter Arsenal aan hebben gelopen. Een schande is hetquote:Op zondag 9 maart 2008 21:18 schreef Cyberia18 het volgende:
Dat ze door een 2e divisionist zijn uitgeschakeld?
Wij liggen er al uit dus alle ogen maar richting de competitie en CL.
Ik geef Chelsea nu meer kans dan Arsenal eerlijk gezegd. Voor de competitie halen die vrij makkelijk hun punten, waar Arsenal er vrij veel laat liggen op het moment, terwijl de moeilijke wedstrijden nog moeten komen. Chelsea krijgt ook beide nog thuis geloof ik.quote:Op maandag 10 maart 2008 11:14 schreef mcyodogg het volgende:
2 en 3 verliespuntjes nog maar!
Niet dat dat nog het daadwerkelijke verschil gaat worden, maar het geeft zowaar een gevoel van nog een kans hebben
Wayne, Stamford of een onbedoelde woordspeling?quote:Op maandag 10 maart 2008 11:46 schreef mcyodogg het volgende:
de andere dag spelen ze als een bridge-club tegen een eerste divisionist.
quote:Zoon Ian Wright op boevenpad
SOUTHAMPTON - De politie van Hampshire in Engeland is een onderzoek gestart naar spelers van Southampton, die serveersters in een nachtclub hebben beroofd van hun geld, mobiele telefoons en andere bezittingen.
Bradley Wright-Philips en Nathan Dyer, spelers die respectievelijk 12.000 en 7.500 euro per week verdienen, wisten niet dat er beveiligingscameras in de ruimte hingen waar ze met vrienden hun slag sloegen.
Engelse media hebben gisteren de film vrijgegeven, waarop de voetballers s nachts om twee uur de kleedkamer van het personeel plunderen. Daarop is te zien hoe de duidelijk herkenbare spelers met hun vrienden handtassen, jassen en portemonnees leeghalen. De totale buit bedroeg drie mobiele telefoons, 145 pond aan cash geld, een paar pakjes sigaretten en enkele creditcards.
De slachtoffers en de eigenaar van de nachtclub, waar de spelers regelmatig op bezoek komen, wilde aanvankelijk geen aangifte doen. Ze boden de voetbalclub en de zaakwaarnemers van de spelers aan om de zaak te schikken. Toen er na twee weken geen enkel gebaar kwam, besloten de partijen de politie in te schakelen. ,,Het gaat niet om de waarde van de gestolen spullen,’’ zei Emma Parker, een van de gedupeerden. ,,Het gaat om het asociale gedrag van deze voetballers. Ze doen het voor de kick, toch niet voor het geld?’’
Voor de 145 pond, die ze kwijt was, zei ze anderhalve week te moeten werken. Wright-Philips, de zoon van oud-international Ian Wright, verdient dat bedrag per half uur. ,,Hij verdient 80 keer zoveel als ik.’’
De spelers hadden de hele avond in de cocktailbar en vip-ruimte van de nachtclub doorgebracht. Eigenaar Chris Sheridan zei: ,,Ik had pas een paar uur later in de gaten dat zij de daders waren. Ik zat door de beelden van de beveiligingscameras te spitten, toen ik de heren opeens aan de gang zag en herkende.’’
Vooral in Milan was ie waardeloos!!!!quote:Op zondag 9 maart 2008 19:00 schreef DANILXL het volgende:
ik roep al maanden dat hleb het niveau gewoon niet aankan
Zou zijn vriendin nog iemand zoeken voor de tussenliggende zes maanden?quote:Seksverbod voor Chelsea-speler
door onze Telesportredactie
LONDEN - Ashley Cole hoeft voorlopig niet te rekenen op seks voor de wedstrijd. De Chelsea-speler wordt door zijn vrouw Cheryl zwaar gestraft. Zij heeft haar overspelige echtgenoot een seksverbod van zes maanden opgelegd. Dat meldt The Sun.
Ondanks het overspel van haar man met een 22-jarige kapster wil Cheryl het huwelijk toch nog een tweede kans geven. Maar stelt zij wel haar voorwaarden. "Ze wil dat Ashley haar waardeert en dat hij realiseert wat hij heeft", aldus een kennis van het stel. "Hij heeft nog één kans om het goed te maken."
Hun relatie loopt vlekkeloos merk ik welquote:23-feb-2008: Sportweek
Chelsea-voetballer Ashley Cole (foto) is twee keer gedumpt in één weekend. Vrouw Cheryl, de Girls Aloud-zangeres, is zonder trouwring naar Los Angeles vertrokken voor een tournee met haar bandleden. Het zit haar nog steeds hoog dat Ashley vorige maand het bed deelde met kapster Aimee Watson. Cheryl kwam vorige week terug van een lange vakantie in Thailand. De zangeres benutte de rustperiode om zich te bezinnen op haar huwelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |