Tuurlijk wel. Ik open bijna nooit een nieuwe hools, dat moet zo langzamerhand bekend zijn.quote:
En ook niet goedkoop zeker?quote:Op maandag 25 februari 2008 22:41 schreef VoreG het volgende:
Uit eten geweest in het restaurant De Engel van Herman de Blijker in Rotterdam. Heeerrrrlijk gegeten, het is jammer dat het altijd zo weinig is..
Ik mocht de rekening niet zien en m'n ma al helemaal niet, maar het zal inderdaad wel een vermogen hebben gekost, maar het was het wel waard, heerrrlijk gegeten.quote:
3 gangen.quote:Op maandag 25 februari 2008 23:05 schreef EnGCatjuh het volgende:
Maar je kreeg wel een gang of 8 gehad? Of heb je bij een tankstation nog even wat sandwiches gescoord?
Dan valt de grootte van de gerechten nog wel mee dus.quote:Op maandag 25 februari 2008 23:09 schreef VoreG het volgende:
[..]
3 gangen.
Mochten van te voren aangeven of we verrast wilde worden of dat we een menu wilden. Uiteraard niet gekozen voor het menu, maak er maar wat van! Genieten
quote:Op maandag 25 februari 2008 23:19 schreef Memento-Mori het volgende:
Hoi!
Waren gewoon kleine porties. Het grootste dat er was waren de patat'jes' die bij het hoofdgerecht zaten. Die hadden bijna omvang aardappelquote:Op maandag 25 februari 2008 23:17 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Dan valt de grootte van de gerechten nog wel mee dus.
Trusten oerwoud
In verhouding met Den Blijker zelf dusquote:Op maandag 25 februari 2008 23:25 schreef VoreG het volgende:
[..]
Waren gewoon kleine porties. Het grootste dat er was waren de patat'jes' die bij het hoofdgerecht zaten. Die hadden bijna omvang aardappel.
Hehe, zoiets ja. Krijg je een heerlijk stukje vlees van de schouder van de Hollandse koe (Hollandse koeien schijnen anders te smaken dan andere koeien blijkbaarquote:Op maandag 25 februari 2008 23:29 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
In verhouding met Den Blijker zelf dus
Wat heb je gegeten voreggie?quote:Op maandag 25 februari 2008 23:09 schreef VoreG het volgende:
3 gangen.
Mochten van te voren aangeven of we verrast wilde worden of dat we een menu wilden. Uiteraard niet gekozen voor het menu, maak er maar wat van! Genieten
Ik heb eigenlijk geen ideequote:
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 00:16 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk geen idee.
Voorgerecht leek op een soort boterhamworst (smaakte uiteraard niet zo, was ontzettend lekker) met een soort van stroop(die smaakte naar rozijnen) en sla.
Hoofdgerecht was een stuk uit de schouder van den Hollandsche koe, heel fijn gesneden en frietjes in gigavorm, nagerecht was aardbeien met creme freche in een soort koek.
Heerlijke omschrijving en het smaakte nog veel beter!
Restaurant De Engel in Rotterdam, ik vond het een aanrader ook al weet ik niet wat ik naar binnen heb geschoven, omdat ik het niet heb onthouden.
Vriendelijk personeel, wat je gelukkig niet behandeld alsof je de koning zelve bent, en voordat je hebt afgerekend hebben ze je auto alweer voorgereden.
Normaal quote je mij altijdquote:
Ga je poedel toch wassen!quote:
Las Palmas schijnt niet zo heel bijzonder te zijn, zeker in combinatie met de prijs; maar mij trekt het ook wel erg.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 07:58 schreef appelsientje het volgende:
[..]klinkt lekker allemaal..
Ik wil nog een keer naar het nieuwe visrestaurant "La palmas" gaan... alleen jammer genoeg lust mijn vriendin geen vis..
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 10:24 schreef SCH het volgende:
[..]
Onbegonnen werk, ik heb een hele kennel inmiddels.
Als je even een paar minuutjes had gewacht...quote:
ja ok... sorry...quote:Op dinsdag 26 februari 2008 11:36 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Als je even een paar minuutjes had gewacht...
ja genoeg voetbal weer de komende dagenquote:Op dinsdag 26 februari 2008 12:14 schreef DIGGER het volgende:
Middag.
Mbt de topictitel: Gelukkig is er een zeer aantrekkelijke midweekse Serie A ronde
Ik heb in Fano 2 avonden mogen smullen van de combinatie van een klassiek Napolitaans restaurant (2 jaar terug gekozen tot 27e beste Pizzaria van Italie, hoewel de Pizza maar een deel van het menu is) en de op vis gebaseerde specialiteiten uit Fano zelf.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 07:58 schreef appelsientje het volgende:
[..]klinkt lekker allemaal..
Ik wil nog een keer naar het nieuwe visrestaurant "La palmas" gaan... alleen jammer genoeg lust mijn vriendin geen vis..
Daar heb je in de Italiaanse keuken geen last van.quote:Op maandag 25 februari 2008 22:44 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat vind ik altijd zo vervelend, die kleine porties. Ook al zijn ze hoogstaand.
Las Palmas stap ik sowieso niet naar binnen, want ik lust geen visquote:Op dinsdag 26 februari 2008 09:57 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Las Palmas schijnt niet zo heel bijzonder te zijn, zeker in combinatie met de prijs; maar mij trekt het ook wel erg.
Tof van De Engel, VoreG! Lijkt me ook wel leuk daar een keer te eten.
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 15:16 schreef VoreG het volgende:
Ik kots wel van de Hollandse keuken,
Stamppotten, aardappelen
Bah
Hutspot met zo'n geil kuiltjequote:Op dinsdag 26 februari 2008 15:16 schreef VoreG het volgende:
Ik houd wel van de Hollandse keuken,
Stamppotten, aardappelen
Ah
Ja, klopt. MSN heeft er heel even uitgelegen hier. Hotmail kan ik al vanaf 14.00 uur niet bereiken.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 16:30 schreef methodmich het volgende:
Middag!
Rondje op kosten van John de Jong.
Kan al een hele tijd niet op Hotmail en MSN komen trouwens. Meer mensen die dat hebben?
MSN kon ik tot 15.00 uur niet opkomen, Hotmail doet het al een hele tijd niet inderdaad.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 16:31 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, klopt. MSN heeft er heel even uitgelegen hier. Hotmail kan ik al vanaf 14.00 uur niet bereiken.
Waar is de tijd dat je korrelige zwart wit beelden op je beeldbuis kon bekijken dmv casette bandjes...quote:Op dinsdag 26 februari 2008 16:45 schreef Bos81 het volgende:
Waar is de tijd gebleven dat telefoons er waren om te telefoneren...
Dat is ook wat overdreven. Maar al die poespas op je telefoon, vind ik gewoon te veel van het goede.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 16:46 schreef VoreG het volgende:
[..]
Waar is de tijd dat je korrelige zwart wit beelden op je beeldbuis kon bekijken dmv casette bandjes...
Het is dan ook geen telefoon, maar een smart-phone en multimedia center. Je kan er DVD's op kijkenquote:Op dinsdag 26 februari 2008 16:51 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat is ook wat overdreven. Maar al die poespas op je telefoon, vind ik gewoon te veel van het goede.
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 16:53 schreef VoreG het volgende:
[..]
Het is dan ook geen telefoon, maar een smart-phone en multimedia center. Je kan er DVD's op kijken.
Ja!quote:Op dinsdag 26 februari 2008 16:54 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Een ook een navigatiesysteem zie ik?
Op die plekken met de rode envelopjes, kan je daar opdrachten halen?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 16:42 schreef VoreG het volgende:
[ afbeelding ]
Komt morgen binnen, ik kan er bijna meer mee dan met m'n laptop.
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 17:11 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Op die plekken met de rode envelopjes, kan je daar opdrachten halen?
Wat had je precies afgesloten bij t-mobile?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 16:42 schreef VoreG het volgende:
[ afbeelding ]
Bij Hi! heb ik een 25 euro p/m + 10 euro onbeperkt internet p/m voor een duur van 2 jaar. Voor 80 euro krijg ik dan deze telefoon, voor nop kon ik zijn voorganger krijgen, aleen die had wat problemen met de batterij etc.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 17:36 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Wat had je precies afgesloten bij t-mobile?
Ah, ik dacht T-mobile. Ik ga echt niet overstappen naar Hi!quote:Op dinsdag 26 februari 2008 17:42 schreef VoreG het volgende:
[..]
Bij Hi! heb ik een 25 euro p/m + 10 euro onbeperkt internet p/m voor een duur van 2 jaar. Voor 80 euro krijg ik dan deze telefoon, voor nop kon ik zijn voorganger krijgen, aleen die had wat problemen met de batterij etc.
Wel via de klantenservice besteld, want dan krijg je meer korting en meer aanbiedingen.
Eerste 6 maanden zijn voor de helft van de prijs, dus met die korting haal ik de extra kosten voor het toestel er ook weer uit.
nice,quote:Op dinsdag 26 februari 2008 16:42 schreef VoreG het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vertel natuurlijk tegen iedereen dat ik bij KPN zit en niet bij breezahbedrijf Hi!quote:Op dinsdag 26 februari 2008 17:45 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ah, ik dacht T-mobile. Ik ga echt niet overstappen naar Hi!.
Ik ken HTC niet, is dat vergelijkbaar met iPaq's? Daar heb ik namelijk heel wat gezeik mee gehad.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 17:47 schreef pascalheister het volgende:
[..]
nice,
over een paar maanden wil ik deze graag nemen bij verlenging van m'n abbo
HTC P3650
[ afbeelding ]
Verstandige mensen doen nou eenmaal verstandige aankopen! Firmware update zal inderdaad een van de 1e dingen zijn die ik doe, loopt het allemaal net wat beter. En die batterij is inderdaad de reden dat ik de 8GB versie heb genomen en niet de oude versie.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 17:48 schreef Suijk het volgende:
Ik heb dezelfde VoreG! Bevalt echt super. Ik heb wel meteen de firmware een update gegeven (voordat je hem helemaal hebt ingesteld). Batterij gaat meteen 2 dagen langer mee en hij is wat sneller.
een van de grootste in de mobile branche iig http://www.europe.htc.com/nl/about/quote:Op dinsdag 26 februari 2008 17:52 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik ken HTC niet, is dat vergelijkbaar met iPaq's? Daar heb ik namelijk heel wat gezeik mee gehad.
Nice...quote:Op dinsdag 26 februari 2008 17:42 schreef VoreG het volgende:
[..]
Bij Hi! heb ik een 25 euro p/m + 10 euro onbeperkt internet p/m voor een duur van 2 jaar. Voor 80 euro krijg ik dan deze telefoon, voor nop kon ik zijn voorganger krijgen, aleen die had wat problemen met de batterij etc.
Wel via de klantenservice besteld, want dan krijg je meer korting en meer aanbiedingen.
Eerste 6 maanden zijn voor de helft van de prijs, dus met die korting haal ik de extra kosten voor het toestel er ook weer uit.
Bij mij wel. Niet allerlei ingewikkelde sites, maar al die handige dingetjes vind ik wel ideaal. Alleen tijdens het autorijden een adres opzoeken kost je 130 Euro, ben ik al achtergekomen.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 18:05 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Nice...
werkt dat nog een beetje ?? mobiel internet? Lijkt me zo'n gekut met zo'n klein schermpje.
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 18:28 schreef Suijk het volgende:
[..]
Bij mij wel. Niet allerlei ingewikkelde sites, maar al die handige dingetjes vind ik wel ideaal. Alleen tijdens het autorijden een adres opzoeken kost je 130 Euro, ben ik al achtergekomen.
Dat is als je via de standaard nokia software gaat kijken, schijnt dat je er zelf navigatiesoftware op kan zetten.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 18:28 schreef Suijk het volgende:
[..]
Bij mij wel. Niet allerlei ingewikkelde sites, maar al die handige dingetjes vind ik wel ideaal. Alleen tijdens het autorijden een adres opzoeken kost je 130 Euro, ben ik al achtergekomen.
Nee. Ik schrok me wel de tering. Zat dus een beetje te surfen voor een adres, tijdens het autorijden, lekker rustig. Opeens zo'n auto achter me, 'Stop, Politie'. Was zo'n camera auto dus ze hadden me nog gefilmd ook. Ik vroeg nog of ik ook op Blik op de Weg kwam ofzo, maar daar waren ze niet van.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 18:30 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Dat zit dus niet bij het abonnement
Ja, dat had ik al gedaan, maar oom agent vond het niet tof dat ik een beetje aan het spelen was tijdens het rijden dus.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 18:31 schreef VoreG het volgende:
[..]
Dat is als je via de standaard nokia software gaat kijken, schijnt dat je er zelf navigatiesoftware op kan zetten.
heb zelf op mn nokia n73, opera browser staan werkt primaquote:Op dinsdag 26 februari 2008 18:31 schreef VoreG het volgende:
[..]
Dat is als je via de standaard nokia software gaat kijken, schijnt dat je er zelf navigatiesoftware op kan zetten.
Dat is het nadeel om een populair, interessant persoon te zijn..quote:Op dinsdag 26 februari 2008 19:09 schreef SCH het volgende:
Wat heeft Voreg toch veel aandacht nodig, als het zijn wankele liefdesleven niet is, zijn het wel zijn lenzen of een mobiele telefoon - kunnen we hem geen buddy cadeau geven?
quote:
kom je dan ook ?quote:
dat is geloof ik niet de eerste keer als ik de ergernissen op NOSTT pag. 316 mag geloven.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 20:02 schreef Ole het volgende:ze vergeten het einde van Jouw vrouw mijn vrouw uit te zenden
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 19:34 schreef SCH het volgende:
[..]Ik wil wel met mijn knuppel aan jouw ballen zitten
dat is het dus ook al niet...quote:Op dinsdag 26 februari 2008 19:23 schreef VoreG het volgende:
[..]
Dat is het nadeel om een populair, interessant persoon te zijn..
past in ieder geval wel goed bij mn commentquote:Op dinsdag 26 februari 2008 22:12 schreef Bos81 het volgende:
Een stilte van 1 1/2 uur...
Dan maar BIER!!!!!!!!!!!!!!!!!
Gezonde spanning.quote:Op woensdag 27 februari 2008 01:24 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ohja, ik was de datum even vergeten, excuus!
Zenuwachtig?
Ach lieve schat, dat heb ik ook 39 jaar lang geroepen...stuur maar in.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 07:58 schreef appelsientje het volgende:klinkt lekker allemaal..
Die late uitzendingen zijn allemaal HH, het is een zooitje Olequote:Op dinsdag 26 februari 2008 20:02 schreef Ole het volgende:ze vergeten het einde van Jouw vrouw mijn vrouw uit te zenden
quote:Op woensdag 27 februari 2008 00:56 schreef Grulez het volgende:
[..]
Over een stilte van 1,5 uur gesproken
Okee,quote:Op woensdag 27 februari 2008 06:22 schreef Da_Sandman het volgende:
Goedemorgen Bos.
Voor mij is het nog gister.
Ben verdomde goed aan het pokeren. Heb 100 euro ingekocht, sta nu op 2300 dollar.
Ah, thanks, die stond idd ook nog aan.quote:Op woensdag 27 februari 2008 06:25 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee,![]()
ik dacht al: wat doet Sand om dit tijdstip op MSN.
Inderdaad. Ik ben er zo rond 8.00 uur. Mag zelf een beetje bepalen hoe laat ik er ben. Als ik maar 8 uur werk.quote:Op woensdag 27 februari 2008 06:30 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ah, thanks, die stond idd ook nog aan.
Nou ja, hou het nu zo rond de 2000 dollar, ga het er zo maar eens bij laten. Straks om 13.30 werken, mooie tijd.
quote:Op woensdag 27 februari 2008 01:29 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ach lieve schat, dat heb ik ook 39 jaar lang geroepen...stuur maar in.
Wij koken iets wat zijn écht wel lust![]()
Goed planquote:
wie?quote:Op woensdag 27 februari 2008 08:12 schreef SCH het volgende:
Is tong80 nog steeds niet terug?
Zeg waar blijven de foto's van het vrijgezellenfeest ?quote:
Ik heb ze zelf nog niet eens gezienquote:Op woensdag 27 februari 2008 09:43 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Zeg waar blijven de foto's van het vrijgezellenfeest ?
Mooi, dan kan je ze lekker ongecensureerd doorsturenquote:Op woensdag 27 februari 2008 09:55 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik heb ze zelf nog niet eens gezien
ik wil Ole wel eens in een boerkini zien hoor. Kunnen we de hele lapjesmarkt opkopenquote:Op woensdag 27 februari 2008 10:30 schreef EnGCatjuh het volgende:Mogguh!
Weg met de boerkini! Leve artistiek naakt!
Zal de textielindustrie goed doenquote:Op woensdag 27 februari 2008 10:37 schreef SCH het volgende:
[..]
ik wil Ole wel eens in een boerkini zien hoor. Kunnen we de hele lapjesmarkt opkopen
quote:Op woensdag 27 februari 2008 09:55 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik heb ze zelf nog niet eens gezien
Zeg ouwe relnicht die je bentquote:Op woensdag 27 februari 2008 10:37 schreef SCH het volgende:
[..]
ik wil Ole wel eens in een boerkini zien hoor. Kunnen we de hele lapjesmarkt opkopen
Je bent de klemtoon op ouwe, rel en nicht vergetenquote:
Dus Sjimz kan ook de "Appelsientje leeft meter" in z'n signature meenemen.quote:Op woensdag 27 februari 2008 10:46 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Wel spannend allemaal of niet ??
Morgen gaan we in ondertrouw.... en dan nog maar 8 weken...
http://www.nu.nl/news/145(...)and_%28video%29.htmlquote:LONDEN - Grote delen van Engeland en delen van Wales zijn in de nacht van dinsdag op woensdag getroffen door een middelzware aardbeving.
In onder meer Newcastle in het noorden en Londen in het zuiden werden schokken gevoeld.
Op een aantal plekken gingen mensen in paniek de straat op, meldde de BBC.
In het plaatsje Barnsley raakte een oude man licht gewond toen een omgevallen schoorsteen door het dak van zijn slaapkamer stortte. In andere plaatsen werd lichte schade aan gebouwen gemeld.
Het epicentrum van de nachtelijke beving in Engeland was bij het plaatsje Grimsby aan oostkust, ruim 200 kilometer ten noorden van Londen.
Angstaanjagend
De Britse geologische dienst berichtte dat de beving even voor 02.00 uur (onze tijd) een kracht van 5,3 op de schaal van Richter had. Het zou daarmee de zwaarste aardbeving op de Britse Eilanden sinds 1984 zijn. Toen werd Wales getroffen door een aardschok met een kracht van 5,4.
Getuigen van de nachtelijke beving woensdag hadden het over een angstaanjagend, diep geluid dat met de aardschokken gepaard ging.
(c) ANP
quote:
Moet je wel die pareltjes van mij lezen hèquote:Op woensdag 27 februari 2008 12:45 schreef rubbereend het volgende:
nou 2 dagen forum terug lezen is ook een heel werk
Dan stormt het toch? Wat is er vrijdag, alweer politiestakingen?quote:Op woensdag 27 februari 2008 15:35 schreef sjimz het volgende:
Als het overmorgen maar lekker weer wordt!
Gaat flink regenen a.s. vrijdag.quote:Op woensdag 27 februari 2008 15:35 schreef sjimz het volgende:
Als het overmorgen maar lekker weer wordt!
Ja, dat zou het vandaag ook doen.quote:
quote:Op woensdag 27 februari 2008 15:00 schreef Ole het volgende:
5 verschillende smurfen gesmurft!![]()
Is er al een smurfsmiley?
Ik ga vrijdag al trouwen jaquote:Op woensdag 27 februari 2008 15:44 schreef SCH het volgende:
Ga je vrijdag al trouwen sjimz?
Ik heb de liedjes nog niet af...
Ik heb vrijdag tentamen.quote:
dat maakt het ook de moeite waard van teruglezenquote:Op woensdag 27 februari 2008 14:43 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Moet je wel die pareltjes van mij lezen hè
Nee, dat niet, het was wel grappig om te zien hoe iedereen overtuigt was van zijn hand, en dan allemaal niets heeft.quote:
Nice.quote:Op woensdag 27 februari 2008 17:16 schreef VoreG het volgende:
Gisteren had ik een leuke bij een sit n go 11 dollar inleg.
Ik had 77 en ik raise, de overige 5 gingen mee. Op de flop, 77A.
Iemand gaat all-in en de rest ging mee, mwah ik ook dan maar.
In 1 ronde 5 man eruit gespeeld.
Waren het dus allemaal AA, KK, QQ etc.
Na opzich was het ook van de rest begrijpelijk.quote:Op woensdag 27 februari 2008 17:28 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik was er ook trots op, zoiets dwing je gewoon eventjes af.
Nee dat heb ik afgedwongen.quote:Op woensdag 27 februari 2008 17:30 schreef sjimz het volgende:
[..]
Na opzich was het ook van de rest begrijpelijk.
Je stond pre flop gewoon dik achter.
Dus afdwingen vind ik wel heel erg overdreven.
play moneyquote:Op woensdag 27 februari 2008 17:20 schreef Messenga het volgende:
[..]
Nee, dat niet, het was wel grappig om te zien hoe iedereen overtuigt was van zijn hand, en dan allemaal niets heeft.
Gohquote:Op woensdag 27 februari 2008 17:32 schreef rubbereend het volgende:
[..]
play moneydan leggen ze niet zomaar weg
Vind ik ook, want hij had die flop zo over rechts kunnen spelen en dan had hij een black out gehadquote:Op woensdag 27 februari 2008 17:30 schreef sjimz het volgende:
[..]
Na opzich was het ook van de rest begrijpelijk.
Je stond pre flop gewoon dik achter.
Dus afdwingen vind ik wel heel erg overdreven.
Fries voor Oenkerk, in de gemeente Tytsjerkstradeelquote:Op woensdag 27 februari 2008 17:42 schreef methodmich het volgende:
SCH, ken jij als Fries de plaats Oentsjerk??
Wat die oen van een Eng zegt, Oenkerk dus.quote:Op woensdag 27 februari 2008 17:42 schreef methodmich het volgende:
SCH, ken jij als Fries de plaats Oentsjerk??
Okee. Daar komt de scheidsrechter van zaterdag vandaan. Aardige reis naar HIA dan.quote:Op woensdag 27 februari 2008 17:44 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Fries voor Oenkerk, in de gemeente Tytsjerkstradeel
Ontvang hem met egardsquote:Op woensdag 27 februari 2008 17:46 schreef methodmich het volgende:
[..]
Okee. Daar komt de scheidsrechter van zaterdag vandaan. Aardige reis naar HIA dan.
Bidden dat Tong terug komt.quote:Op woensdag 27 februari 2008 17:46 schreef SCH het volgende:
Wat gaan die Hools langzaam tegenwoordig? Doen we daar nog wat an?
Jij als suikeroom van HOOLS zou tong gewoon een nieuwe PC kunnen aanbieden...quote:Op woensdag 27 februari 2008 17:46 schreef SCH het volgende:
quote:Op woensdag 27 februari 2008 17:49 schreef methodmich het volgende:
[..]
Hoe kan je een Fries het best omkopen?
Elfstedentocht.quote:Op woensdag 27 februari 2008 17:49 schreef methodmich het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 27 februari 2008 17:49 schreef methodmich het volgende:
[..]
natuurlijk te slecht voor woorden dat AA, KK en QQ je niet re-raisen preflopquote:Op woensdag 27 februari 2008 17:16 schreef VoreG het volgende:
Gisteren had ik een leuke bij een sit n go 11 dollar inleg.
Ik had 77 en ik raise, de overige 5 gingen mee. Op de flop, 77A.
Iemand gaat all-in en de rest ging mee, mwah ik ook dan maar.
In 1 ronde 5 man eruit gespeeld.
Waren het dus allemaal AA, KK, QQ etc.
en nu door naar Nijmegen?quote:
Als er al iemand geraised heeft en ik heb zulke kaarten ga ik altijd rustig mee, op die manier krijg ik er vaak meer geld uit.quote:Op woensdag 27 februari 2008 18:12 schreef rubbereend het volgende:
[..]
natuurlijk te slecht voor woorden dat AA, KK en QQ je niet re-raisen preflop
preflop hè. Daar dien je met AA, KK of QQ minimaal je te 3 betten. Jij kan daar met weet ik veel raisen. En de vraag is of jij daar dan in de spot bent om nog te callen?quote:Op woensdag 27 februari 2008 18:16 schreef VoreG het volgende:
[..]
Als er al iemand geraised heeft en ik heb zulke kaarten ga ik altijd rustig mee, op die manier krijg ik er vaak meer geld uit.
Meer inhoud, dan komt golfert terug. Helpt ook weer mee.quote:Op woensdag 27 februari 2008 17:46 schreef SCH het volgende:
nou kom maar op met de details en de foto!quote:Op woensdag 27 februari 2008 18:40 schreef pascalheister het volgende:
[..]
nee vrijdag weer![]()
nog 2 nachtjes
quote:Op woensdag 27 februari 2008 18:39 schreef pascalheister het volgende:
een van de laatste keren eend, dat is zeker
quote:Op woensdag 27 februari 2008 18:43 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nou kom maar op met de details en de foto!
Of een link naar haar hyvesquote:Op woensdag 27 februari 2008 18:43 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nou kom maar op met de details en de foto!
Dat was me te ver fietsen voor eventjes bloedprikkenquote:
Doe dan maar Feyenoordquote:Op woensdag 27 februari 2008 15:33 schreef SCH het volgende:
[..]
Gaan we er samen 1 voor je uitzoeken? Een boerkini in de ajax-kleuren, is dat wat?
Alsof ik dat nog niet gedaan hadquote:Op woensdag 27 februari 2008 18:54 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ach als je een beetje rondkijkt op mn hyves
oja lang niet gezien iddquote:Op woensdag 27 februari 2008 18:19 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Meer inhoud, dan komt golfert terug. Helpt ook weer mee.
Een paar mogelijke pascalheisterinnetjes.quote:
Pascal en de Heisterretjes!quote:Op woensdag 27 februari 2008 19:28 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Een paar mogelijke pascalheisterinnetjes.
belastingaangiftequote:
quote:
Daar zit dan al weer even meer rek in.quote:Op woensdag 27 februari 2008 19:27 schreef Suijk het volgende:
Net zo stipt als het schema van Methodmich!
Shit, ben jij een van de 750.000 gelukkigenquote:
Jawel, maar tochquote:Op woensdag 27 februari 2008 19:36 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik had het gehoord op het nieuws ja.
Toch gewoon een kwestie van opnieuw met je digiD verzenden?
Hopelijk dat ik wat geld terug krijg..quote:Op woensdag 27 februari 2008 19:53 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Shit, ben jij een van de 750.000 gelukkigen
Ik mot 480 euro dokken... denk je in het verleden leuk reiskostentoeslag te hebben gekregen, ik heb al 2X terug moeten betalen
Moeten we nog oefenen voor vrijdag?
Toen ik hem vandeweek postte zei niemand er iets overquote:Op woensdag 27 februari 2008 19:56 schreef Bluezz het volgende:
Does wat een schattig smurfen-smilietje
kleinzusje gebruikte hem ergens.quote:Op woensdag 27 februari 2008 19:56 schreef Bluezz het volgende:
Does wat een schattig smurfen-smilietje
Daar had ik hem inderdaad vandaan toen. VOlgens mij was het KLeinzusje wat hem daar posttequote:Op woensdag 27 februari 2008 20:04 schreef sjimz het volgende:
die smiley stond in fb
quote:Op woensdag 27 februari 2008 20:03 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
kleinzusje gebruikte hem ergens. [ afbeelding ]
3e hand was ik al out, callde all-in met KK, nam het op tegen AJ en er viel JJ nogwat.quote:Op woensdag 27 februari 2008 20:05 schreef Messenga het volgende:
MSN is weer fucked
Was vergeten me in te schrijven Vaduz
Da's lullig. Ik heb samen met een huisgenootje van me net even 54 flessen drank naar de flessenstort gebracht, lopend.quote:Op woensdag 27 februari 2008 20:10 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
3e hand was ik al out, callde all-in met KK, nam het op tegen AJ en er viel JJ nogwat.
Dat doe je toch elke weekquote:Op woensdag 27 februari 2008 20:12 schreef Messenga het volgende:
Da's lullig. Ik heb samen met een huisgenootje van me net even 54 flessen drank naar de flessenstort gebracht, lopend.
Ze waren toch wel leeg hequote:Op woensdag 27 februari 2008 20:12 schreef Messenga het volgende:
[..]
Da's lullig. Ik heb samen met een huisgenootje van me net even 54 flessen drank naar de flessenstort gebracht, lopend.
Dan zijn het geen flessen drank, maar drankflessen.quote:
Kan hij niet bij zijn broer internetten?quote:Op woensdag 27 februari 2008 20:26 schreef Ole het volgende:
Krijg net een voicemail van Tong, hij houdt het niet meer uit
Ik bedoel drankflessenquote:Op woensdag 27 februari 2008 20:24 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dan zijn het geen flessen drank, maar drankflessen.
Een fles drank kan toch nooit leeg zijn. Vraag Guus M. maar
Graag gedaan. Ik breng graag ontwetende jongelui wat nuttige kennis bij.quote:Op woensdag 27 februari 2008 20:28 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ik bedoel drankflessen
Bedankt voor de wijsheid, ze waren dus leeg.
Das niks voor jou? mss ff naar de dok?quote:Op woensdag 27 februari 2008 20:33 schreef Bjoro het volgende:
vanavond maar eens vroeg naar bed....en in bed nog een beetje tv kijken....ben bestde laatste tijd
neequote:Op woensdag 27 februari 2008 20:27 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Kan hij niet bij zijn broer internetten?
De beste plek voor hem zou de shoarmaboer zijn, maar die heeft zeker ook geen internetquote:
En bij de AH staat ook geen computer.quote:Op woensdag 27 februari 2008 20:41 schreef Bluezz het volgende:
[..]
De beste plek voor hem zou de shoarmaboer zijn, maar die heeft zeker ook geen internet
Ik zou ook een beetje gek worden zo lang zonder internet hoor
gewoon slecht geslapen.....niets spannends, denk ik !quote:Op woensdag 27 februari 2008 20:37 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Das niks voor jou? mss ff naar de dok?
Ja, lekker is dat somsquote:Op woensdag 27 februari 2008 20:45 schreef Bjoro het volgende:
gewoon slecht geslapen.....niets spannends, denk ik !
en ik heb er zin in ook, moet ik zeggen, lekker optijd erin
Ik ga ook alweer - ben helemaal niet lekker. Samen naar de ziekenzaal???quote:Op woensdag 27 februari 2008 20:33 schreef Bjoro het volgende:
vanavond maar eens vroeg naar bed....en in bed nog een beetje tv kijken....ben bestde laatste tijd
Dit is hetzelfde als de klasse 6A in het amateurvoetbal?quote:Op woensdag 27 februari 2008 22:57 schreef EnGCatjuh het volgende:
De Pokermeester van 6A meldt zicht.
Nee, dat is mijn gang in de flat hierquote:Op woensdag 27 februari 2008 23:00 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dit is hetzelfde als de klasse 6A in het amateurvoetbal?
Ik had gister een geniale goal. Keeper stond een meter voor zijn lijn, ik lob m van 16 meter over m heen in de kruisingquote:Op woensdag 27 februari 2008 23:01 schreef Grulez het volgende:
De überGod van de dubbele schaar meldt zicht.
Kruising is zo 2007.quote:Op woensdag 27 februari 2008 23:04 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ik had gister een geniale goal. Keeper stond een meter voor zijn lijn, ik lob m van 16 meter over m heen in de kruising
Ja, strak in de kruising is van toen. Maar zo, dat is van alle tijden!quote:
neequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |